Zpět na článek

Diskuze: Umbrella Corps

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

TseruMaru@gmail.com
TseruMaru@gmail.com
Level 1 Level 1
7. 7. 2016 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: Tenhle tvůj poslední text je už velice zaujatej. :D Jestli to bude někdo číst a to například fanoušek MGS, tak si bude klepat jen na čelo. Potlačuješ pvky, které se ti nelibí a vyzvdihuješ jen to, co na tebe zapůsobilo, i když to je kravina. :D
"MGS2 jsem nepochopil, proto ho nesnáším."
"TPP chápat nemusím, protože jen hraju a na příběh seru."
"Já chci hrát, ne koukat na film, ale pustím si 7h cut-scén na yt." :D
"V TPP jsem neviděl špatný charakter." Tam jsi totiž neviděl ani dobrý. :D

Hele, na další případnou zprávu už neodpovím. Přesvědčil jsi mě o své znalosti MGS série dostatečně a to tak dostatečně, že to lze srovnat s kvalitou hry Umbrella Corps. ;)
Tak zas někdy příště v nějakém off topicu. :D
Edit: P.S. Víš, čím se proslavil MGS1? Tím, že se odlišoval od všech dosavadních her svým filmovým zpracováním. Lepší skloubení filmu a hry předtím nikdo neudělal. MGS5 se od tohoto odvrátil, a proto se proslavil tím, že je nejhorší a nikoho nezajímá, pouze nové hráče, ale to jsou jenom relativisti. Nikam se to pro ně nezapíše.

TseruMaru@gmail.com
TseruMaru@gmail.com
Level 1 Level 1
7. 7. 2016 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: Tak tady je hlavní část, proč se rozcházíme. :D MGS2 považuju za nejlepší díl. A to už jen z důvodu, protože v dětství jsem prostě ten náročnej anglickej text nezvládal. Takže až po letech jsem pochopil, jak úžasný ten díl je a možná proto je i na něj toliko nadávek, protože je velmi složitý na pochopení. (Hate na Raidena vůbec neberu, to dělá asi jen fakt hloupej člověk). Já jsem souhlasil se vším ve tvém předchozím textu a jen jsem vypsal ty části, které podle mě nebyly dobře udělané.
Filmové cut-scény měl MGS vždy, ale pro mě jich je málo v TPP, v MGS4 jich je zase až moc. Dobrej balanc v tomhle měly první tři díly s pár výjimkami.
Neříkal jsem, že loading je cut-scéna, ale porovnával jsem to mezi sebou. MGS123 neměly žádný loading v samotné hře, jako projití dveřmi, několik vteřin a pak tam třeba byla hned příběhová scéna, která mě táhla. V MGSV to není, tam prostě letíš na základnu, pak to loaduje, pak čekáš než vůbec něco uděláš na základně a až po tom všem hraješ, příběhová cutscéna nikde nebo málokdy. Nemá to gradientní vyprávění, je to moc roztáhlé.
Promiň nevím jaké jsou základny v těch hrách, o kterých píšeš, protože z takový laciných her jsem vyrostl. :D Jinak je Mother Base v pohodě, ale plná zbytečností a to už bylo v PW. 90% člověk nepoužije.
S tím stealthem souhlasím od prvního komentáře, nemusíš to opakovat. A to zabíjení jsem myslel jinak, než píšeš. Jde o to, že dřív ty díly byly uzavřené a počet vojáků omezený a působilo to realisticky, nemyslím alert mód. Jako v MGS1, prostě se infiltruješ do nějaké základny, kde každá místnost je jako puzzle, zabíjíš nezabíjíš je to jedno, je to dobře navržený. To samé MGS2 a MGS3. Ale v TPP nemusíš jít po příběhu a likvidovat tam nekonečný množství vojsk a těžkých strojů a to je další problém. V MGS1 byl tank jako bossfight a bylo to velkolepé, protože osoba vs tank a jak je to od PW? Desítky, stovky těžký techniky jako by se nechumelilo, nepůsobí to dobře.
Jinak cut-scény nepovažuju za pomoc, to nechápu jak to můžeš tak divně vnímat. Beru ji jako rozplétání příběhu. V čem ti jako pomůže prosímtě? Vždyť odkrývá vztahy mezi postavami a děním, já v tom nevidím pomoc.
Kdyby TPP byl to samé jako předchozí díly, byl by býval skvělý, protože předchozí díly jsou rozmanité a mají dobré vyprávění, to až s MGS4 se to vše posralo a TPP tomu nasadil korunu. Mám pocit, že ty asi nevíš o co v té sérii jde, že? Teď stranou, že je to pro tebe blbost třeba, ale je to důležité, jinak bych to nehrál. A ta vyváženost, story, hratelnost, atd. byly dobré do MGS3. Mimochodem MGS stojí za hovno od té doby, co na těch hrách nespolupracuje s Kojimou "Tomokazu Fukushima".
Já se nesnažím říct, že je ta hra špatná. Od začátku se k tomu vyjadřuju z pozice zhrzeného fanouška, který nedostal, to co chtěl. Vždyť je ta hra skvělá, ale nepodařilo se jí udržet standard předchozích dílů a to zejména ve způsobu vyprávění. Osobní vsuvka: po codecu se mi bude stýskat pořád. Ten mě u jedničky držel v dění příběhu, pořád někdo volal a vyvolával pocit kontaktu a ne jen pobíhání po světě. Hlavně se v codecu i Snake vyjadřoval, odpovídal na dotazy, sám tam měl vlastní názory a to mě bavilo sledovat, protože to bylo zajímavý, nepociťoval jsem to ani jako, že bych nehrál. Prostě jsem pozorovatel nějakého příběhu. A co je v TPP, nějaký debilní kazety, který si musím ještě k tomu pouštět sám. A to pak jen čumím v tom světě a poslouchám, fakt blbost a ne u toho nemůžeš nic dělat, chodit, běžet, pak se na to člověk nesoustředí. A to je to, co všechny vlastně baví na novým MGS, ta volnost, že si můžeš dělat, co chceš a na tyhle věci se vykašlat, hlavně, že hráč má pocit kontroly nad hrou. Ale nevadí mu, že tam není náplň. Pak by jsi mohl říct, že i MMO mají dobré vyprávění příběhů, ale to by jsi neudělal, protože tam je to ještě horší. 10ky hodin bezduchého hraní a pak se něco dozvíš a hned se dělá jakej tam je příběh. To on je, ale špatně podaný. Jednoduše by mi nevadilo jaký je nový MGS, kdyby to měl vyvážené jako dřív, hraní, mluvení, sledování.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
5. 7. 2016 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

5@TseruMaru: Tobě je tak 50,že tady machruješ věkem?Na automatu jsem kdysi hrál i původní Metal Gear.Hrál jsem MGS1,MGS3,MGS4,MGS PW,MGS V GZ,MGS V TPP.Víš,proč se mi líbí?Hratelnost,kompexní a emotivní příběh,silné charaktery,kamera,STEALTH a jeho přechod mezi akcí,ovládání,stavění a management vlastní základny,fulton( :D ),zbraně a to,že ty s ostrými nemusím ani používat,filmovost,boss fighty,customizace zbraní,grafika,perfektní soundtrack,dabing,optimalizace,spousta detailů a meeting před misí.Na minulých dílech se mi nelíbilo to,že musím zhlédnout 10 a mnohem více minutové cut-scény.To už tady není.Já chci hrát hru,ne aby se hra hrála sama.Na to mám filmy.
RE jsem hrál 2ku,která byla dle mého nejlepší,pak jsem hrál 4,5,6 a ty spin offy,nebo co to je.Dvojka byl i díl,který se mi líbil jako jediný.RE jsou skvělé konzolové hry.Ale když jsem si to po letech zahrál remasterované,tak ta série hrozně zestárla.Ovládá se strašně,apod.
Nejsem tak hardcore fanda MGS,abych si myslel,že kvůli tomu,že víc hraju,je ta hra horší.Dej mi důvod,proč se ti MGS V TPP tak nelíbí. :)
Btw,nejsi debil ani žvanil,jen bys mohl trochu argumentovat a ne jen si stěžovat,co jsme nehráli,jak jsme mladí,atd.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 7. 2016 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TseruMaru: Já o MGS ani RE nic netvrdil (kromě Quiet co špulí zadek do kamery) a o ničem jsem tě nepřesvědčoval, pouze jsem popsal svoje pocity z tvého vystupování. Jestli se ti to nelíbí, tak tvůj problém, mě je to celkem ukradené...

Moonflower
Moonflower
Level 1 Level 1
5. 7. 2016 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří Bigas: Myslim, že jsi vymyslel nový význam pro slovo "slepec". Ale je to hezký a hodí se to tam.

prso
prso
Level 1 Level 1
5. 7. 2016 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: Ty jo, považovat MGS za střílečku je barbarství! Ale dá se tak hrát, no. Vanquish určitě, fakt dobrý bylo Binary Domain, možná Lost Planet...

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
7. 7. 2016 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TseruMaru: Napsal jsem své důvody,proč se mi to líbí a nezajímají mě pohnutky lidí,co jsou hardcore fandové předchozích dílů,které mají také chyby a že jich málo není.Mám rád změny a nepřicházím nikdy na chuť nostalgii.Já chci hrát hru a ne sledovat hodinové filmy.Gameplay mě zajímá víc než příběh.A že byl gameplay ve starších dílech celkem nic moc.To je jako kdybych měl už po páté hrát tu samou hru.Na hrách mě filozofování opravdu nezajímá,zvlášť filozofování typu MGS2.Nemůžeš hodnotit hru jako špatnou kvůli 2 věcem,co se ti ta nelíbí,nemúžeš ji hlavné hodnotit jako špatnou,protože te není to samý už po páté,to prostě nejde.Ani fanoušky MGS by nebavilo slyšet,hrát a vidět to samé 27 let.
Je blbost hodnotit Kojimovu práci na základě zásahů Konami do hry...
Já vím,o čem je MGS série.Hrál jsem několik dílů,na youtube jsem dokoukal zbytek a už jen to,že jsem koukal 7 hodin cutscén z MGS4 o něčem svědčí.
Já si kupuju hru,abych ji hrál.To je jako kdybys kupoval film,aby ses koukal na DVDčko nebo na Blu-ray disk.
Btw,nemám rád anime,to je důvod,proč mi přijde MGS V TPP jako nejdospělejší díl a taky ten nejsyrovější.A Raiden ani není dobrý charakter,je to jen mašina na zabíjení.V MGS V TPP jsem neviděl špatný charakter a jako taková má MGS V TPP největší hloubku ze všech.

TseruMaru@gmail.com
TseruMaru@gmail.com
Level 1 Level 1
7. 7. 2016 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: Ty píšeš filmovost, ale pár řádků potom tvrdíš, že nechceš aby se hra hrála sama, že od toho máš filmy. To nechápu. Já tam filmovost právě postrádal. Dabing je možná super, ale taky by tam mohl někdo mluvit. Bossfighty jsou ubohý vzhledem ke zbytku série, to si říkej co chceš. Mother Base byla v pohodě v PW, tady je to už skutečně otravný, hlavně ten pohyb po ní (nehraní). A jako sorry, ale raději se podívám na 10 min cutscénu plnou filozofických úvah, než jak debil čekat na vrtulník, čumět na loading, čumět ve vrtulníku, čumět na základnu, čumět na titulky, čumět jak běžím zbytečně přes mapu do dalšího koridoru s hluchými místy vystlanými ubohými kopírovanými hlídkovacími věžemi. TO NEHRAJEŠ, to ovládáš jenom, mozek vypnutej. Prostě to byla chyba, není to nabitý obsahem jako předchozáí díly, kde každej krok, nová obrazovka se snažila o něco jinýho, zajímavýho a ne jak debil dělat fulton, fulton, do zmagoření. Stereotypní mise to je hlavní a zásadní výtka, takhle rozkouskovanej MGS nikdy nebyl a nepůsobí to uceleně a příběhově to už vůbec nezapadá do série. Jeden týpek (no name týpek) tam vykosí půl světa. To je fakt blbost, už v PW to bylo hloupý, ale tady je to next gen blbosti. Jo a hodiny ničeho v MGS4 je taky na hovno, aby jsi nemyslel, že mám jen něco proti TPP.

TseruMaru@gmail.com
TseruMaru@gmail.com
Level 1 Level 1
5. 7. 2016 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Ok. Jen mám pocit, že se ostatní snaží provokovat, protože mám kritický názor, velice kritický. Stačí si říct, je to debil, ať si žvaní. :D

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
5. 7. 2016 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TseruMaru: Změna neznamená odpad.Ale to už tak u tebe asi bude,když považuješ jakoukoli změnu v herní sérii za odpad.Viz ty a MGS V TPP.

Jiří Bigas
Jiří Bigas
Level 1 Level 1
5. 7. 2016 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Moonflower: Za tuhle chybu se rovněž omlouvám. Očividně se na tom docela vtipně podepsala skutečnost, že jsem to psal někdy ve tři v noci a ráno se se dostal pod časový tlak při vydání. Každopádně díky za upozornění.

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
5. 7. 2016 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: tak anime.....to by bylo na dny

TseruMaru@gmail.com
TseruMaru@gmail.com
Level 1 Level 1
5. 7. 2016 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moc nechápu, proč dělají cokoliv dalšího po ORC, vždyť to taky všude strhali, ne?
A Famitsu podle mě dost často nadhodnocuje všechno, co je JP. :D
@Strejda Phil: MGSV TPP je špatná hra s vynikající hratelností. Každej díl přinesl zásadní změny a byly skvělé, jenže tentokrát se to už rozsypalo do nekonzistentního celku, do úplný kraviny s vynikající hratelností. Nic víc to nemá.
RE série se taky trhá na absolutní kraviny. Osobně 5. díl nesnáším, ale chápu, že ten ještě dost fanoušků sneslo. Pro mě to byl konec a pak už to jen srali dál a dál, všechny další změny byly špatné rozhodnutí. Až z toho vzniklo Umbrella Corps nebo RE7. Už něvědí co by, jen prvoplánově zkouší. RE série je opak MGS série. RE mělo zůstat pořád stejné, protože změny neumí.

TseruMaru@gmail.com
TseruMaru@gmail.com
Level 1 Level 1
5. 7. 2016 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MGO je 3rd person akce největšího kalibru, to je pouze střílečka.
Nechci nějak provokovat, ale "3rd person akce" jsou téměř všechny JP hry, ale asi to berete pouze jako TPS, kde to "S" má celkem důležitý význam. Ale to je jedno JP mají nejlepší 3rd person hry.

A k recenzi. Nebojte se, brácha odpad se jménem RE7 se blíží.

X53U
X53U
Level 1 Level 1
5. 7. 2016 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Parádní počtení při čaji :) poslední RE co jsem hrál byla 5, pak Relevations na 3DS a vypadá, že to tak zatím asi zůstane :D

UnreAll: taky jsem našel chybu, ale nahrál jsem znovu prohlížeč a je opravena. Místo "na to" , "to na" :D ale jak říkáš taky dost píšu na PC, tak když si ten paskvil po sobě přečtu tak se kolikrát hrozím :D

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
7. 7. 2016 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TseruMaru: Filmovost cut-scén,to jsem měl na mysli.A to,že grafika vypadá realisticky.Jak vidím,tak ty už asi hraješ jen filmy.Co bys chtěl,aby za tebe hra sama zabíjela vojáky?Mimochodem,to filozofování je tak zbytečný a jednou bylo dokonce i proti hráčům samotným.Třeba filozofování v MGS2,to bylo opravdu hloupé.Open world MGS V TPP je zbytečný,to ano.Ale je ta největší pitomost říkat,že 5 minutová,někdy je to dokonce i méně,cutscéna a loading,který se za chvíli načte,pokud nehraješ na konzoli,je dlouhý?
V MGS4 byla 70 minutová cutscéna,která byla často až moc stereotypní a nudná.Každá hra má loading,takže je to ta největší pitomost říkat,že loading je cutscéna,to sis pěkně spletl.Starší MGS měly loadingy mnohem delší.
Fulton,fulton je jen na začátku hry,kdy potřebuješ skoro každýho vojáka tak si říkám,k čemu by tam vlastně ta Mother base byla,kdybys po ní mohl akorát chodit a okounět?Chtěl bys snad základnu alá Ubisoft hry(např FC Primal)?Takhle je Mother base využitá a ten užitek není jen na okrasu.Mother base ti vyrobí mnoho věcí,které bohatě ovlivní a rozvinou gameplay.Stereotypní mise,s těmi máš pravdu,ale hle,ono za to může svinské Konami.
Jakožto Big Boss nemusíš zabít ani jednoho vojáka,takže mi řekni,kde Big Boss někoho zabil?Já jenom říkám to,že ta hra má nejlepší stealth,jaký jsem kdy ve hře viděl.A o tom zabíjení,zabíjet jsi mohl v jakémkoli předchozím díle a Big Boss/Snake dokonce zabil v předchozích dílech mnohem víc lidí než tady.Říkat,že je tam vůbec možnost zabíjet,je ta největší blbost.Stereotypní mise mi nevadí.Víš proč?Nehraju hry kvůli 10 minutovým cutscénám,.filmovosti a tomu,že mi hra musí pomáhat jako tobě.Ty mise jsou stereotypní,ale s bohatým gameplayem plným udělátek na stealth ty mise můžeš opakovat klidně 3x a to různými způsoby.
Hlavní záporák,Skullface,má taktéž skvělý dabing a vryl se mi do paměti.To hlavně tím,že ani Big Bosse nechtěl zabít a byl vcelku originální,jako z Bondovky.
Mohu ti říct,že jsi další člověk,co jen lpí na nostalgii.Nostalgie je efekt a tah,kterým se tě snaží společnosti využít a uchlácholit.
Představ si,kdyby MGS V TPP bylo úplně to samé jako předchozí díly.Bylo by to ták stereotypní,to filozofování by už působilo hloupě.Next gen je už dnes třeba,abys přitáhl diváky.Co si vůbec představuješ pod pojmem next gen?Jsou tu mnohem víc next gen hry jako CoD,BF,Ubisoft hry,EA hry...
Abych to shrnul,tak jsi člověk,co už asi hraje jen filmy...Na všechno,co jsi napsal jde udělat protiargument.

X53U
X53U
Level 1 Level 1
6. 7. 2016 06:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@UnreAll:

No hele, mě ten první Relevations přišel celkem v pohodě. Byl rozhodně strašidelnější než RE:5 a místy dal taky celkem zabrat. Je pravda, že jsem ho hrál na Nintendu a člověk přeci jen kapesní konzoli odpustí trochu víc. Na poměry 3DS to mělo perfektní grafiku, moc hezky to vypadá s 3D efektem a zvuk byl taky perfektní (se sluchátky). Navíc jsem to koupil na tom Nintendo Shopu snad dokonce jako balíček s tim Mercenaries a vyšlo to na nějakých 300,- Kč +/-. Jinak je fakt, že není do čeho píchnout, mrknu po shopech příp. Steam a když bude nějakej díl za dobrou cenu tak ho asi prubnu teda :D přesvědčil si mě. Je pravda, že to snad nemůže být taková hrůza.

Taky jsem to nedal bez editace, ale jsem po noční takže mam výmluvu :D

Jiří Bigas
Jiří Bigas
Level 1 Level 1
5. 7. 2016 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@UnreAll: Díky za upozornění. Článek jsem vydával ve strašném spěchu a už ho po mojí maličkosti neměl kdo omrknout pro kontrolu. Celý den jsem pak nebyl on-line. Každopádně opraveno.

TseruMaru@gmail.com
TseruMaru@gmail.com
Level 1 Level 1
5. 7. 2016 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Je logické, že se hodnotí podle předchozích dosažených činů. A proto se vyjadřuji jen k sériím, kde jsem hrál všechny díly resp. všechny kánonické díly plus sem tam nějakej spin off, narozdíl od Vás pánové. O MGS můžete držet hubu, hráli jste sotva dva díly a budete mě přesvědčovat o tom, že se pletu? Těžko. U RE taky pochybuju, že jste hráli něco staršího jak RE4, ale u RE šance je, u MGS nikoliv. Ze své soudnosti mlčte a nevyjadřujte se k sériím, se kterými nemáte co dočinění, prosím.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 7. 2016 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: No nevím, MGS obsahuje anime hlouposti, třeba ta polonahá sniperka co pořád vystrkuje prdel na kameru. Klasický anime fanservice :D

Tak u něj mám pocit, že pokud hra není podle něj naprosto perfektní, tak je odpad, nic mezi tím :D

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
5. 7. 2016 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prso: Já vím,proto jsem rozmýšlel,jestli to tak napsat,a tak jsem tam napsal to "pokud berete".Jsou tam zbraně,ze kterých se dá střílet,je tam customizace zbraní a celá série MG(S) je o vojenských společnostech a kontraktech.Ale más pravdu,je to barbarské,nazvat MGS sérii střílečkou.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
5. 7. 2016 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Japonci umí udělat i střílečku.Pokud berete sérii Metal Gear Solid(nejvíce poslední díl)jako střílečku a taky hru Vanquish.A to bez anime hloupostí.
Ale tahle hra je opravdu špatná.

jarva209@seznam.cz
jarva209@seznam.cz
Level 1 Level 1
5. 7. 2016 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a trailer vypadá tak nadějně :(

Reklama
Reklama