Zpět na článek

Diskuze: Trump s vydavateli diskutoval o násilí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
10. 3. 2018 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pely168: Pleteš si knihy s náboženstvím.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
10. 3. 2018 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To mi pripomina, jak miluju, kdyz slysim jak naky ateista rika, ze kvuli tomu, jaky zverstva verici delali by je vsechny vyhladil (tzn ze by delal to samy co ti verici). Myslim, ze to krasne ilustruje to, co rika treba jeden teolog, na jehoz jmeno si nevzpominam. Tomu jednou nekdo rek, ze kdyz je krestan, tak nemuze objektivne psat o nabozenstvi, protoze je zaujaty. Nacez tomu cloveku odpovedel, ze ateista taky neni objektivni, protoze vira v boha je stejna jako vira v nic, a proto je ateista zaujaty zase na druhou stranu. Myslim si, ze je to pravda a ze clovek, ktery obhajuje ne-viru je stejne zaujaty jako clovek co obhajuje viru.

Jinak ale fakt dobra pripominka :) Vic nasili jiny knihy fakt asi nezpusobily (a to pocitam i Mein Kampf a komunisticky manifest), a strasne by me zajmalo, kdo ty knihy o bohu napsal, a jestli to autor myslel vazne nebo jako vtip/roman, ktery si obcane spatne vylozili a prijali za svuj. Taky by me zajmalo kolik nasili zpusobila Darwinova teorie evoluce.

Musis ale taky chapat, ze bible a koran nejsou ani tak knihy, jako spise zakony. A zakony z podstaty veci plodi nasili, stejne jako treba ty ceske. Kdyz se do zakona napise, ze vrazda je trestna a nekdo spacha vrazdu, vlitnou na nej policajti a kdyz se cuka tak ho klidne zbijou a uvezni. Navzdory tomu, ze policie, resp. stat vnimame jako "ty hodny", nasili je nasili a v nasi spolecnosti je stat jedinou instituci, ktera je opravnena legalne pouzivat nasili proti svym vlastnim obcanum a klidne je i zabit, kdyz to zachrani obcany, kteri jsou v pravu.

Mozna by se dokonce dalo i rict, ze trest smrti se v CR nikdy nezrusil, protoze se vykonava dodnes treba na lidech strilejcich po ostatnich lidech, kteri se nevzdaji, a to dokonce bez soudu rovnou na miste prostrednictvim ozbrojeneho policisty.

Pardon, sem se nejak rozvasnil, uz se budu krotit :)

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
9. 3. 2018 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Pokud se máme striktně držet tématu, tak bych asi neřekl, že násilí ve hrách a ve skutečnosti vůbec nesouvisí. Jak píšeš níže, může jít o spouštěč jako každý jiný. A pak může jít i o usměrnění a inspiraci pro toho, kdo by hranici překročil tak jako tak nebo už ji překročil dávno. Už dřív tu byly vraždy inspirované knihami, filmy nebo stolními RPG a upřímně, rozhodně se to neřešilo tolik jako u videoher.
Setkal jsem se i s názory celkem inteligentních lidí, že u her je problém v tom, že hráč je protagonista, tedy opravdu mačká spoušť, zatímco u knihy nebo filmu je jen pasivní konzument. Podle mě v tom zas tak velký rozdíl ve vlivu na psychiku není. Ke ztotožnění k hrdinou nebo padouchem dochází ve všech médiích a u her je to často i slabší, protože hry (a převážně ty hodně násilné) se většinou prokreslení hrdinovy osobnosti moc nevěnují už proto, že by se těžko vysvětlovaly myšlenkové pochody vraha stovek lidí a výsledné vyznění by bylo spíš směšné. Což bylo kritizováno třeba u kampaně Battefieldu 1.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
9. 3. 2018 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No to co rikas neni uplne k tematu, ale souhlasim ze treba novej mortal kombat me taky poradne znechutil. Samozrejme kdyz to clovek vnima s nadsazkou tak je to v poho, ale kdyz sem videl prvni videa tak me to fakt znechutilo. Nemelo to zadnou dusi, jenom vulgarni brutalita (viz treba selfie fatalita). Nicmene znovu podotykam, ze byt znechucen z nasili ve hrach a tvrdit ze nasili ve hrach zpusobuje nasili v realnem zivote sou dve ruzny temata.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
9. 3. 2018 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pedrox: To mnohokrát víc ;-) Ale není to o počtu zbraní, ale spíš o jejich dostupnosti a hlavně mentalitě jejich držitelů. Jsou státy s velkým množstvím zbraní mezi obyvateli (Kanada, Izrael, Švýcarsko), kde podobné problémy nemají. A přitom tam také ve velkém hrají násilné hry.

j2142124@mvrht.net
j2142124@mvrht.net
Level 1 Level 1
9. 3. 2018 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hledá něco aby nemusel řešit přímo ozbrojování nebo snad dokonce odzbrojování?
Vlastně to ani není k smíchu, jděte si o nějakém ožehavějším tématu promluvit s učitelem vašeho dítěte, budete mrkat jací jsou ve školách tmáři.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
12. 3. 2018 06:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jediná otázka: Proč se to samý neděje v Kanadě, Španělsku, Český republice, Japonsku a dalších 100 zemích, kde se násilné hry prodávají ?

Trump je pod vlivem zbraňové lobby a zavést zákony jako v Evropě je pro Ameriku nemyslitelné. Proč ? USA je největším distributorem zbraní celosvětově a 33 000 000 jejích občanů (tři České Republiky) pracuje ve zbrojním průmyslu. A jelikož Trumpův goverment sliboval hlavně ZAMĚSTNANOST nemůže si dovolit změnit zákon o držení zbraní ani svést vystřílení škol na špatné zákony o držení zbraní.

Co je jedna vystřílená škola (19 lidí) oproti stálému zaměstnání 33 000 000 lidí ? JE MI TO LÍTO, ALE NIC - AMERICAN GOVERMENT

Proto se hledá obětní beránek jež, se zcela vyhne diskuzím o zbraních. Všichni to víme, ví to Trump, tak proč to někdo kurňa neřekne nahlas a veřejně ? Tim někdo, myslim někoho z Trumpova Govermentu, bez jeho vědomí, protože je jasné že takováto akce nemůže projít skrz TRUMPETU.

Těžce mi to připomíná mnou zažitý SOCIALISMUS, kde se některé pravdy prostě neříkaly a člověk na danou otázku odpovídal vydrilovanou lží a lhal hlavně sám sobě.

Nyní věřim absolutně všemu o Ruském ovlivňování Amerických voleb, protože co víc si může Rusko přát, než totálně debilního Amerického prezidenta ?

stul.drabik@seznam.cz
stul.drabik@seznam.cz
Level 0 Level 0
10. 3. 2018 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud to násilí ve hrách víc zcenzerují kvůli nějakým psychickým de...Kterým rupne v bedně.To pude na p.d.

Pely168
Pely168
Level 1 Level 1
10. 3. 2018 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když už mluvíme hrách, filmech a knihách jako o spouštěče násilí, tak si myslím že v tom jednoznačně vedou knihy, viz. bible, korán tyhle knihy zabili už spousty lidí a jsou zakázané? Nejsou a ani nemůžou, protože by kvůli tomu byla na 100% válka, která by zabila hromady dalších lidí, zku*vení pokrytci hlavně O my got a Alah akbar, je to jedna a ta samá verbež, jejich víra způsobila tolik smrtí ve skutečnosti, ale mají problém s hrami, které reálně nikdy nikoho nezabily.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
10. 3. 2018 06:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Pochopil a souhlasím s tebou. Jen jsem to trochu rozvedl s inspirací pro ty, kteří chtějí páchat násilí tak jako tak a rádi by, aby to mělo nějaký styl. A videohry jsou zrovna in.

Miami Vice
Miami Vice
Level 1 Level 1
9. 3. 2018 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mortal Kombat ani nejde brát vážně. Vždyť ani lidský bojovníci nejsou v týhle hře úplně obyčejný lidi. I kdybych se soustředil sebevíc, tak po nikom zelenej energy ball jako Johnny Cage hodit nedokážu. A zbytek soupisky je ještě přehnanější než Johnny Cage, Kano, Liu Kang atd., takže mě to nějak ze židle nezvedá, když pak Scorpion někomu usekne hlavu a oko toho mrtvýho soupeře zůstane díky tiku mrkat.

Hra kde je smrt a oživování padlejch v každým dílu, kterej vyšel naprosto běžnou věcí je prostě jenom hra a nic víc. Podle mě se NRS ani nesnažej šokovat. Stejně jako se díky zvednutí výkonu konzolí zlepšily jednotlivý údery, kopy a speciální efekty, tak jsou i ty finishery mnohem líp a detailněji znázorněny. Navíc to NRS dělá ten MK už ~25 let, takže se snažej přijít s něčím novým. Byla by fakt nuda, kdyby Kano v každý hře furt obyčejně vytrhával srdce a nic víc.

Je to jen hra, kde se nadpozemsky silný bojovníci snažej vyhladit jeden druhýho přehnaně drtivejma útokama, protože jsou schopný jich celkem dost snést, kdežto obyčejnej človíček by skončil na JIPce anebo rovnou v márnici ještě než by announcer záhlasil ROUND 1!!

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
9. 3. 2018 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Trochu tě chápu, ale ze svého pohledu to vidím trochu jinak. GTA nehraju a podobná hra mě nenapadá, takže nemohu hodnotit kombinace realisticky ztvárněného příběhu a zároveň realisticky ztvárněného utrpení. Mám spíš problém s tím, že mi některé scény připadají nechutné. Sniper Elite je ještě celkem OK, ale takový Mortal Kombat X je pro mě prostě za hranou. Jasně, že jde o nadsázku, ale tohle už mi prostě vtipné nepřipadá. A to jsem měl prvních pár MK opravdu rád a stylizované fatality byly fajn. Podobně je to u mě s filmy. Jako rozumnou hranici vnímám Texaský masakr motorovou pilou, ale u dalších podobných snímků mi ta brutalita prostě přijde samoúčelná a jen jako snaha vytvořit něco ještě brutálnějšího, než tu bylo předtím. Nebo jako snaha překrýt nedostatky v jiných oblastech díla. Atmosféra se přece dá budovat bez toho, aby mi na obrazovku musel přistát obsah kafilérky.
Rozhodně nechci podobné hry zakazovat, berte to jen jako takové povzdechnutí staršího hráče.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
9. 3. 2018 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlas, ale ted kdyz uz o tom mluvis, tak musim rict ze me preci jen trochu znervoznuje nasili v modernich hrach. A to prave kvuli tomu, ze priblizuji nasili realnymu zivotu. Driv nasili znamelo motorovkou sejmout demony v Doomu nebo duchodkyne ve Vice City, ale dneska se delaj i hry typu GTA V, ktere hodne sazi na realisticnost a vypraveni pribehu, a behem toho ti naserviruji tu scenu s mucenim. Zobrazuji bolest, utrpeni a ty postavy kterym ublizujes vydavaji skreky a kolikrat te prosi o slitovani nebo krici o pomoc.

To uz je podle me pres caru, ale to je dost mozna tim, ze sem vyrost na starsich hrach. Deti co se narodily pred par lety a vyrustaj na GTA V to podle me vnimaj stejne jako ja sem vnimal motorovku ci kladivo (lol) v GTA Vice City. Nicmene, kdyz si ty dve hry dam vedle sebe, Vice City je naprosto odtrzeny od reality az je to komicky, zatimco GTA V se tvari a vypada hodne vazne (alespon do doby nez zapnes multiplayer :D).

Na druhou stranu si to ale zas muze clovek vylozit po svym. Treba si po dohrani Vice City rict, ze nasili je sranda a vymlatit skolu, nebo po dohrani GTa V si rict, ze nasili je svinstvo a nikdy to uz clovek nebude delat.

Kazdopadne si ale porad stojim za tim, ze vliv her na vznik nasili je nepatrny, ale spise zadny. Jde jen o mentalitu cloveka (presneji receno o jeho predispozici). Hra muze byt akorat spoustec dusevni nemoci, jako uplne vsechny veci na svete, vcetne knizek, filmu nebo neumytyho nadobi.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
9. 3. 2018 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hlavne je dulezity, jak se k nasili ve hrach chovaj ostatni lidi (okoli hrace). S vyjimkou dusevne narusenych jedincu zadny hraci, ani deti, nasili ve hrach neberou tak, jako ze ted pudou ven a nekoho zastreli. Berou to stejne jako kazdy normalni clovek bere nasili ve filmu apod., tzn. je to prehnane, fantaskni a nema to nic spolecneho s realnym zivotem. Je to vec o ktere se da vtipkovat a vypravet. Krom toho deti nasili ve hrach kolikrat ani nechapou ani nevnimaj.

Jakmile ale nekdo (treba rodic) prijde a pripodobni virtualni svet tomu realnymu, tak se obavam, ze to clovek muze zacit vnimat jinak a realitu si se hrou si spojit, coz muze mimo jine vyvolat skutecne nasili ve skutecnem svete. Problem tedy neni nasili ve hrach, ale schopnost rozlisit realitu od
ne-reality. A tomu hodne skodi prave rejpavi rodice, ktery svymu diteti prezentuji moznost, ze by teoreticky mohlo nekomu ublizit v realnem svete protoze ublizuje virtualnim clovickum v tom virtualnim. Garantuju vam, ze do te doby to dite neco takoveho vubec nenapadlo.

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
9. 3. 2018 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady není co řešit, chyba je na straně rodičů. Filmy a seriály jsou už jiná kapitola...

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
9. 3. 2018 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a už je to tady zase, ohhh bože

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
13. 3. 2018 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajmava uvaha. Kazdopadne si ale myslim, ze uz toho americani zacinaj mit dost. A ted, kdyz uz je to nekolikatej prezident se stejnym nazorem, kterymu navic nedavaj hlasy ani lidi z jeho vlastni strany, ktera ma proboha vetsinu v kongresu, se neco dost mozna zmeni. Trump stejne dostal jenom velmi tesnou nadpolovicni vetsinu hlasu, navic na vylozeny pocet hlasu vyhrala Clintonova. Proto bych se nedivil, kdyby ho lidi se zdravym rozumem a/nebo karierni zraloci co citi krev prehlasovali a zbrane omezili.

Pokud sem to slysel dobre, pravo na zbrane maj v ustave stejne jenom kvuli obcanske valce, aby se tehdy civiliste mohli branit proti druhe strane. To samozrejme dneska nema zadny efekt.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
10. 3. 2018 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jinak ten patek 13. nebo co to bylo a fallout v ty ukazce ani byt nemely, je tam krasne videt, ze je to vsechno arkadovy, nerealisticky a nesmyslny. Jako ze clovek napichnutej na hak nekrvaci a ani se mu neprotrhne kosile a pak jeci jak 12 letej na VOIP a to vsechno kombinovany s tou jejich herni fyzikou jakykoliv nasili neutralizuje. I kdyz treba ta scena se sekerou by se do toho sestrihu hodila. Ve falloutu je to tak moc prehnany a nerealisticky jak vizualne tak zvukove, ze to taky nikdo nemuze brat vazne.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
9. 3. 2018 22:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: Nepochopil si moji pointu. To, ze je hra spoustec samozrejme znamena, ze hry souvisi s nasilim, ale tady jde o to, ze to nesouvisi s nasilim o nic vic nez ostatni veci a tedy je nesmysl proti hram delat krizovy vypravy jako proti nejhorsi veci na svete. Pokud nekdo napada nasilne hry za vznik nasilnych lidi, tak at se zakaze uplne vsechno a vsichni lidi at se zavrou do vypolstrovanejch cel. A i kdyz uz nebudou zadne obeti nasili, tak stejne v tech celach snadno vzniknou nasilnici z frustrace. Jak chtej tohle puritani vyresit to fakt nevim. Asi stejne jako radikalni ekologove chteji zachranit planetu tim, ze vyhubi lidstvo a to i s pouzitim jadernych zbrani. Jo, je to tak, opravdu takova ideologie existuje, podivejte se do ucebnic politologie.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
9. 3. 2018 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Miami Vice: Chápu, ale to neznamená, že se z toho některým lidem nebude zvedat kufr. A ukázat to známému, který hry nehraje a netuší, co je MK, tak nevím, co by říkal. Je to o tom, že hry nebo filmy založené primárně na brutalitě se, pokud jde o sérii, dřív nebo později dostanou za hranici snesitelnosti pro normální publikum. Lidem, kteří s tím vyrůstali a sjížděli každý díl, to ale připadá jako drobná vylepšení oproti předchozímu.

Miami Vice
Miami Vice
Level 1 Level 1
9. 3. 2018 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já kdysi v mládí četl knihu popisující činy "nejslavnějších" masových vrahů a byla to mnohem větší soda, než co jsem kdy zažil a prováděl ve hrách. Měl jsem co dělat, abych to dočetl až do konce a po dočtení jsem si už nikdy žádnou podobnou knihu nekoupil, protože na tohle fakt nemám, číst takový zvrácenosti.

Ve hrách je to vše v pohodě ale. Člověk se maximálně zakření při trhání zubů v tý misi v GTA, kde musíš mučit toho týpka anebo nasucho polkne při X-Ray úderu Cassie Cage v Mortal Kombat: X, která protivníkovi rozdrtí varlata, ale jinak je to vše chill ty hry.

Většina z nás rozřezala motorovkou spoustu týpků a démonů v DOOMovi, rozsračkovala nespočet chodců šílenejma autama v Carmageddonu, vyrvala srdcí, končetin a páteří během fatalit, že by i na černým trhu s lidskejma orgánama byl přebytek, záměrně i nechtěně srazila zástupy lidí v GTA, rozstřílela celý armády Němců a "teroristů", ale v reálu nemá ani na to, aby natáhla jednu někomu v hospodě.

Hry jsou extrémně odtržený od reality právě proto, že nemusíme čelit následkům toho, co jsme v nich provedli. Ať už neochota zranit druhýho člověka anebo obavy z následků, člověk se v reálu prostě drží zpátky, i kdyby hrál jen samý násilný hry a hry s kontroverzníma scénama. No a magor narozdíl od nás dřív anebo později vždy tu čáru překročí a něco udělá, i kdybys mu každej den místo Manhuntu pouštěl Večerníčka.

Mně se ve hrách líbí, když je v nich krev, utržená noha, prostřelená hlava atd., protože když to v tý hře není, tak to působí divně vzhledem k tomu co dnešní technologie umožňujou. A naopak mě tyhle výjevy odrazujou od toho, abych pak v reálu nezkoušel nějaký kokotiny, kde by se mi anebo i ostatním mohlo něco stát. Například ve Forza hrách je moje auto a tam se s ním můžeš naplno vyblbnout kdy a kde chceš. A v reálu? Párkrát jsem z toho vytáhl 280 km/h na německý dálnici s minimálním provozem, ale jinak prostě v ČR 50 a 90 a žádný blbnutí. No respawns in real life...

Magor je magor prostě a tak to je~~ Proč ostatní řešej hry? Protože jsou interaktivní? Protože dokážou zobrazit to násilí v detailech? Co asi hrával Jack the Ripper? Jesus fuckin' Christ, hry se střelbou v USA nemají nic společnýho~~ Nikdo z nás nevidí ostatním do hlavy a to je ten největší problém. Kdybysme dokázali "vyfiltrovat" magory hned po porodu, tak by byl klid, ale rentgen záběr ve Sniper Elite nikoho fakt ještě nezabil a ani nikomu neporadil, aby šel vystřílet svojí bejvalou školu.

Dr.One
Dr.One
Level 1 Level 1
9. 3. 2018 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

prezident Trup, to se povedlo :)

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
10. 3. 2018 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak v tom pripade je vsechno v poradku :D

KnedlikCZ
KnedlikCZ
Level 1 Level 1
9. 3. 2018 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych všechny ty internety zakázal :D

p.jurista@seznam.cz
p.jurista@seznam.cz
Level 1 Level 1
9. 3. 2018 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jeste ze nenasli Hatred nebo postal :D a Manhunt proboha :D :D

Reklama
Reklama