Zpět na článek

Diskuze: Třetí Zaklínač se poučí z chyb Skyrimu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
20. 2. 2013 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Až na to, že polovina hry byla úplně jiná, podle toho ke komu se hráč přidal.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
19. 2. 2013 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: No právě, souboje s bosy probíhaly především s pomocí "strategií", tedy tím, čemu já říkám ochcávání. Jako vylézt na věž, shodit dvě bomby, slézt dolů, opakovat, protřebat, promíchat. Tomu neříkám ani tak souboj :) Je fakt, že někteří bosové byli i v normálním souboji "trapně lehcí" (ehm), např. ten vlk, titán hlídající přístup do toho slunečného města, strom... Někteří se dali "obejít" pomocí Solaira a jiných "přátel". Jinak který byl nejhorší? Hmm, ten bílý drak, ta dvojka před bohyní, housenka v lávovém poli. Jo ještě bych jmenoval tu věc pod stokami.

[[http://cs.kanon.wikia.com/wiki/K%C3%A1non_Wiki]]

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
19. 2. 2013 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Haters gonna hate.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
19. 2. 2013 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Ano, dává je tak subtilně, až to není vidět. Ono to nevadí u her, kde neumíráš 5 za minutu, ale v tomto případě značně jo.

Pro případ, že neumíš číst, ti to tu zkopíruji: "A vidíš, zrovna tuto vlastnost jsem na Skyrimu dost ocenil. Poté, co jsem hrál Dark Souls, nějak více vítám hry, u kterých není potřeba návod, abych věděl, co dělat, proč to dělat a kam za tím jít :)" Pokud ti uniká časová souslednost, klidně se zeptej, nebo vyhledej příslušného odborníka.

Ale co, jsem přece ignorantský kokot.

[[http://cs.kanon.wikia.com/wiki/K%C3%A1non_Wiki]]

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
19. 2. 2013 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Ano, jak je někdo zvyklý na to, že ho hra drží za ruku, tak se těžko zvyká na odlišný přístup. Rozdíl mezi silou nepřátel v doporučených počátečních lokacích (Burg - Parish - Lower Burg - Depths - Blighttown) a těmi ostatními je dost znatelný. Dá se říct že za všechny svoje problémy si můžeš sám.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
19. 2. 2013 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Nedáváš pozor, hned jak přiletíš do Lordranu tak ti ten borec u ohniště (Crestfallen Warrior) řekne, že jeden zvon je v kostele a že tam máš jít přes Undead Burg a druhý je v Blightownu. Řekne ti i kudy do Undead Burgu (přes akvadukt). Tam zabiješ Taurus Demona a vlezeš před ten most s wyvernou. Tam si možná všimneš zamčených dveří. Pak normálně pokračuješ přes most, najdeš kostel a před ním najdeš klíč. V popisku klíče se píše, že odemyká dveře do Lower Undead Burgu, které jsou na začátku mostu do Undead Parishe. Cesta dál je jasná.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
19. 2. 2013 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Jedna věc je přidat na konec dungeonu zkratku na začátek, druhá věc je udělat z většiny dungeonů tunel.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
18. 2. 2013 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je dobře, doufám že Zaklínač 3 nebude tak povrchní jako Skyrim.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
19. 2. 2013 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Na každého bosse existuje vícero strategií jak ho zabít dost snadno. Koho nemůžeš zabít? :)

Hráč by se měl v Lordranu cítit ztraceně, bezmocně, obklopen nebezpečím a to se jim myslím docela povedlo. Tobě se nelíbí jak hra schovává informace, ale to je právě jedna z nejdůležitějších věcí, hra nutí hráče číst popisky předmětů, prozkoumávat lokace a nepřeskakovat rozhovory a tím se nejenom dozví kam dál, ale i spousty zajímavých věcí o světě. A nebo si může přečíst návod. :D

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
19. 2. 2013 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: "Proč tam ten démon stojí? Aby nováčkovi došlo, že tudy zatím ne." Hm, tak to bych podle téhle logiky skončil už v Asylu... Nebo na těch věžích. Ono by s tím nebyl takový problém, kdyby se dostávání do nějaké lokace nerovnalo 150 smrtí. Ale tohle je vlákno o TES a Zaklínači, držme se toho.

[[http://cs.kanon.wikia.com/wiki/K%C3%A1non_Wiki]]

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
19. 2. 2013 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Ano, "rozezni dva zvony, jeden huboko dole, druhý ve věži" nebo "dones 4 duše" a hledej šmudlo. Tak jsem se dostal ke kováři Andrejovi a marně se snažil několik hodin zabít toho démona pod ním, abych se dostal "do hlubin". To je jak by ti ve Skyrimu řekli "zabíj dva draky, jednoho někde na nějaké hoře, druhé v nějakém dungeonu." Tedy máš popsáno co dělat, ale v podstatě nevíš kde to dělat, popřípě jak se tam dostat. Ono není fajn bloudit v oblasti, kde ještě nemáš být a hledat tam něco, kde

"Prozkoumávání prostředí bylo skvělé. Líbily se nám především různé vyhlídky a panorámata. Na toto chceme navázat. Hodláme také navodit dobrý pocit z objevování otevřeného světa." Zatím chlapci z CD Projektu nepředvedli úchvatný "level" design, a to měli celkem (dost) nahuštěný prostor. Uvidíme.

[[http://cs.kanon.wikia.com/wiki/K%C3%A1non_Wiki]]

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
19. 2. 2013 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: A vidíš, zrovna tuto vlastnost jsem na Skyrimu dost ocenil. Poté, co jsem hrál Dark Souls, nějak více vítám hry, u kterých není potřeba návod, abych věděl, co dělat, proč to dělat a kam za tím jít :)

Koneckonců takový Zaklínač 2 měl jen 4 nepříliš komplikované mapy (prolog ani nepočítám) a pár "dungů" (jestli se ty dvě jeskyně a pár budov dají takto vůbec nazvat), které také odbočkami zrovna nekypěly.

[[http://cs.kanon.wikia.com/wiki/K%C3%A1non_Wiki]]

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
18. 2. 2013 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Nejlepší jsou ty třímístný zámky třeba na dveřích v rujnách a podobně. Než abych hledal ten kód tak asi za 2 minuty vyzkoušim všechny kombinace. :-) (stejně jsem to dělal i v Dishonored)

Anti-Mage
Anti-Mage
Level 1 Level 1
18. 2. 2013 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela se divím některým vyjádřením. Nevím, jak u jiných, ale já během hraní Skyrimu nenarazil na jediný bug a to jsem se po zkušenostech z Oblivionu bál. Generické questy netuším, které mysleli... Naopak si dodnes pamatuju na hromadu povedených. A ani ne kvůli invenci samotného questu, ale tím, že ve Skyrimu mi to prostě perfektně zapadalo do atmosféry. A rovněž si dovedu vybavit hromadu zajímavých NPC ze Skyrimu... Asi jsem hrál jinou hru nebo nejsem tak náročný :)

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
18. 2. 2013 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já myslim že Zaklínač a TES jsou natolik rozdílný hry že chtít aby se Z3 přiblížil Skyrimu je trochu mimo. To je jako srovnávat STALKERa a Metro 2033. Skyrim je jedna z nejzabugovanějších her co jsem viděl ale beru to tak že je to daň za ten velkej svět a spoustu možností co tam dělat. Zaklínač byl naproti tomu dost krátkej s málo možnostma, ale nebylo to zabugovaný a bylo to spíš na příběh.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
19. 2. 2013 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Možná si přiznej že Dark Souls není hra pro tebe (což nesvědčí nic o intelektu nebo schopnostech člověka, každý má rád něco jiného), spoustě lidí se ta subtilnost líbí, proto je tolik negativních reakcí na novinky o Dark Souls 2.

Očividně jsi napsal, že dáváš přednost Skyrim systému před tím v Dark Souls, to že sis to uvědomil až po hraní DS na tom nic nemění.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
19. 2. 2013 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Ano jistě, dá se říci, že jsem totální debil. Omlouvám se, že jsem se dovolil přít se s Osvíceným. Tříkrát mi hanba. Ještě že mi to Vaše Jasnost osvětlila.

[[http://cs.kanon.wikia.com/wiki/K%C3%A1non_Wiki]]

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
19. 2. 2013 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Ano, zcela jasné... Řekl mi, že je v Blighttownu, už jaksi nesdělil, kde je Blighttown. První zvon najde i debil (našel jsem), pak byl problém. Ono když dolů se dá jít i do ruin Anor Londa (nebo jak se to jmenovalo), přes démona u Andreje... A s tím klíčem mě to pobavilo.

[[http://cs.kanon.wikia.com/wiki/K%C3%A1non_Wiki]]

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
18. 2. 2013 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anti-Mage: Nejsi tak náročný. Skyrim není špatná hra, ale mohla být tolikrát lepší.
Žádný quest co uděláš nemá vliv na svět (možná akorát zabugovaná občanská válka, a to jenom extrémně povrchní a pak pár komentářů od stráží), nedá se selhat (essential NPCčka), obyvatelé vůbec nereagují na to kdo je hráčská postava (žádný reputační systém nebo tak něco), lineární dungeony (až na pár vyjímek), puzzly které vyřeší i batole, málo dabérů (znám mód který má víc dabérů než celá Bethesda a dost možná i lepších), hrozně málo rozhovorů a nevybalancované skilly. To jsou problémy co mě takhle z hlavy napadají.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
18. 2. 2013 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skyrim trpí hodně problémama, úkoly jsou jak kdyby je generovala kalkulačka a pak ještě 3x znova použila ten samej úkol ale přesto mě to zabavilo na dýl a bavilo mě to víc než Zaklínač 2. V Zaklínači prostě neni co zkoumat a objevovat, to je příběhovka.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
18. 2. 2013 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Problém je, že ve Skyrimu jsou bugy ten nejmenší problém.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
18. 2. 2013 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doufam ze se u zaklinace pouci hlavne ze svych chyb a skyrimu se aspon pokusi priblizit. Kopirovat se nema, ale pokud sami na nic neprisli, at klidne vyuziji schopnosti k vytvoreni napodobeniny. :)

Rastm4N
Rastm4N
Level 1 Level 1
21. 2. 2013 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Titulky k původnímu videu z Game Informeru.
http://www.youtube.com/watch?v=jZl-YWlWJp4

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
20. 2. 2013 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já myslim že by se Zaklínač měl lehoučce tomu TESku přiblížit a nebo se aspoň vrátit do stylu jedničky. Ta dvojka byla sice dobrá hra ale na jedno zahrání a byl to tunel jak prase, žádný odbočky, žádný zkoumání. Připomínalo mi to spíš Mafii než RPGčko. Dungy ve Skyrimu jsou podle mě stejně tunelojdní jako v Oblivionu, ty jejich super vylepšení jsem nějak nezaznamenal.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
19. 2. 2013 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Já neměl na mysli ochcávací taktiky. Ty jsou pro sraby (nebo začátečníky). Věc pod stokami? Myslíš Vagina dragona? To je zrovna jeden z nejlehčích bossů. Ti ostatní co jmenuješ jsou nepříjemní. A ještě jsem si všimnul, že jsi nejmenoval ani jednoho bosse z DLCčka. Ani z nepovinných oblastí.

Jinak kdyby ses chtěl dozvědět pár věcí o příběhu a světě (tím pár myslím tuny) tak doporučuju tohle: http://www.youtube.com/playlist?list=PL4825DBA198EBE9B9

Reklama
Reklama