Zpět na článek

Diskuze: Třetí Zaklínač půjde na trh bez ochrany

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
1. 11. 2013 22:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Pod pojmem ochrana si představuju něco co znemožní hru zkopírovat a spustit z kopie. Pokud kvůli ochraně musim instalovat ňákej program, tam se registrovat a aktivovat tam všechny hry tak už je to agresivní ochrana. A navíc taky otravná ochrana, to si můžu rovnou koupit konzoli když všechno bude na steamu ;-)

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
1. 11. 2013 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@p.glabazna (gmail.com): Za tejden? Ještě než vyjde hra tak už maj lidi stažený a připravený cracky. :-) Teď když už nechodim do školy a mam práci tak nebudu váhat ani minutu a kupuju to. Nejenomže jsem fanoušek zaklínače (četl jsem ho) ale hlavně chci podpořit tohle chování CD Projektu, modlim se aby si to koupilo co nejvíc lidí. Úspěch Zaklínače 3 by mohl ukázat světu novej směr a dokázat že ochrany nevydělávaj. Protože když to bude mít neprolomitelnou ochranu tak jim to zisky nezvýší, prostě když nejsem ochotnej za to zaplatit a nejde to cracknout tak to prostě nebudu hrát vůbec. Takže v obou případech jejich zisk stejnej (upirátění vs nekoupení a nehraní vůbec) akorát s tim rozdílem že s ochranou je vývoj stojí víc peněz a může to odradit některý potenciální kupce co nemaj rádi ochrany. Aspoň tak je to podle mě logický, nevim jak uvažujou kravaťáci od vydavatele. ;-) Zajímalo by mě jestli někdy něco hráli. :-D

Jinak ten design je dost otravnej, hrozně to svítí, předtim to bylo tmavý a nerušivý, teď je to nepřehledný. (mam 24" 1920x1200). Ale asi jsem ňákej opožděnej že mam radši starý designy webů. ;-)
Je to asi jako s těma autama Hyundai SUV - fuj, starý BMW z 80. let jéé. :-)

PS: CoD mě absolutně přestalo zajímat. Poslední co jsem zkoušel bylo myslim BO 1 a to jsem nedohrál (špatná optimalizace, záseky....) přiznávam že jsem to měl stažený, chtěl jsem to vidět a šlo to z disku brzo a od tý doby se každýmu dalšímu CoD jenom směju. Nestahuju to ani nekupuju. Originálku mam akorát dvojku a uvažoval jsem že bych pořídil 4 kvůli MP ale nevim jestli se to ještě hraje, já měl 4 přes net nejradši.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
1. 11. 2013 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

lopata - pokus o nejdelší větu roku? :)
K článku: Je dobře, že si to někteří distributoři uvědomují. Je to totiž přesně tak - pirátům je to naprosto fuk a veškeré ochrany odskáčou pouze ti, kteří si hru legálně koupili.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
31. 10. 2013 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SkillJam: To je tak když někdo neví co s penězi :D

@Lichy1: Pokud tam nedají always-on DRM ve stylu Diabla 3, tak je fuk jestli tam DRM je nebo ne.

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
20. 11. 2013 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A jinak k novince - bezva, jsou to prostě kluci z CD Projectu, dělají mi čím dál větší radost. Jen toho třetího dílu a open-world prostředí se trochu bojíím. :-) Ale zatím nezklamali, tak třeba zvládnou i to co se zatím nikomu nepodařilo docela - otevřený svět bez větších bugů plný obsahu a příběhů. Doufám.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
2. 11. 2013 22:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Ok, dobře. ;-)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
2. 11. 2013 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Kdo tady tvrdí, že Steam není DRM? Odkud sis to vytáhnul?

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
1. 11. 2013 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Steam sám o sobě je agresivní DRM. ;-) Pokud někdo vydá hru kterou si přinesu z krámu, nainstaluju a hraju tak rozhodně koupim radši tuhle verzi než steamovou. Koupit, vrazit do mechaniky, nainstalovat a hrát, to je muj sen. Dokonce jsem někde četl že ňáká ta dražší verze (asi sběratelská nebo co) bude obsahovat 2 média se samotnou hrou, to je super. Prostě to vypadá že CD Projekt myslí přesně jako já. :-)

Pavel.G
Pavel.G
Level 1 Level 1
1. 11. 2013 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aspoň nějaké vydavatelství ma rozum a vydá hru bez protipirátské ochranny ,stejně ty ochranny byly k ničemu když to stejně za týden nějaka grupa crackne ,dojedou na tom akorát ti co si hru koupi

SkillJam
SkillJam
Level 1 Level 1
31. 10. 2013 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spíš by mě zajímalo, jestli půjde i krabicová verze hodit na Steam. Mám rád krabičky a třetí díl mi do kolekce jistě scházet nebude, ale na druhou stranu, si rád rozšiřuji Steam knihovničku. Uvidíme, přinejhorším koupíme dvakrát :-D

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
20. 11. 2013 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím s @Pidalin - Steam a jeho aplikace (a nutnost tuto aplikaci mít spuštěnou), když chci hrát hru je OTRAVNÝ způsob DRM. A ne, že ne. Mě třeba dělalo problém některé hry vůbec aktivovat, jednak jsem byl jeden čas offline, druhak se mi nějak pokazil následný update klienta a vůbec jsem ho nemohl nějakou dobu spustit. Všechno odinstalovat, vyčistit registry (uznávám, je to dílem mého zaneseného PC, potřebuje nutně reinstall - ale offline hry mi na něm běží naprosto bez problémů, takže počítám, že nebýt Steamu a jeho klienta, už bych mohl hrát i ty hry ze steamu - já vim, oxymoron) a tak dále. Někdy jim stahování trvá nesmírně dlouho (sami jste to viděli u jistého Hrej! let´s play) a je to prostě další aplikace, která mi běží na pozadí. Nepotřebuju aby mi to zaznamenávalo každej prd, říkalo co právě hraje můj kámoš a nabízelo hry, který se mi budou určitě taky líbit. Taky souhlasím s tím, že slevy jsou sice občas super, ale ne v takové míře, kvantitě a formě jako se to rozjelo na Steamu - tolik her nikdo nikdy nestihne hrát a tak se z mnohých hráčů se slabou vůlí stávají jen zamindrákovaní utrápení tátové od rodin, kteří to všechno sice mají, ale můžou se na to tak akorát koukat :-) (to si nikdo neberte osobně - je to přehnané, samozřejmě, když na to máte, kupujte - já toho na gogu taky nechám, až mě to bolí). Nejsem prostě typ hráče, který tyhle "bonusy" vyžaduje. Takže ano - kdyby to byly služby volitelné a člověk mohl normálně hrát jejich hry i bez klienta (časem budeš muset mít třeba nainstalovaný jejich OS :-)), nic neříkám. Ale takhle mi to přijde jako otravná DRM. A než na mě začnete nadávat, že si teda nemám přes steam hry kupovat, upozorňuji, že na tyto komplikace jsem narazil u her, které jsem získal přiložené k jistému nejmenovanému časopisu ve formě aktivačního klíče. Jinak si hry přes Steam nekupuji. Jen můj názor.

letecky.dopravaky@seznam.cz
letecky.dopravaky@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 11. 2013 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemohu se na něj dočkat koupím ho na ps 4 ...

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
1. 11. 2013 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: To, že ochrany nevydělávají už dávno vědí, vždyť jediné hry které mají agresivní DRM jsou Diablo 3, Sim City a Heroes 6. Většinou se s tím nepářou a dají tam akorát Steam DRM popřípadě GFWL nebo něco takového. Nějak ani nevím že by nějaká firma ještě používala nějakou otravnou formu DRM.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
1. 11. 2013 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Místo změny vzhledu by radši měli zajistit aby se tu furt neobjevovala tahle hláška několikrát za den:

Omlouváme se,
v současné době probíhají na našem webu úpravy pro jeho zkvalitnění. Zkuste to prosím později. Děkujeme.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
1. 11. 2013 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lopata: Tak CoD se prodává hlavně kvůli multiplayeru a ten neupirátíš. Ubisoft měl always-on DRM, ale prolomená byla a měl jí o dost déle než tři měsíce.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
2. 11. 2013 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Jenomže já tam ten disk chci vložit jenom jednou. :-D A pak už jenom kliknout na zástupce hry a hrát. A ano, instalovat 30MB program (jak je velkej nehraje roli) kvůli tomu abych mohl hrát mi přijde obtěžující, chápal bych to jako volbu, ale rozhodně ne jako povinnost. A slevy jsou mi u řiti, kupuju jenom klasický krabicovky a ňákou dobu to tak ještě zustane, steam dělá z hraní spotřební zážitek kdy lidi místo aby si to vychutnávali a šli natěšený z obchodu s tou svojí hrou tak konzumujou tucty her a honěj slevy. Hlavně aby k tomu byla další hra zdarma, to je nejdůležitější. Když k tomu bude další hra zdarma tak si koupim klidně nejhorší hru historie že jo. :-D
Ne hele, prostě steam je DRM, ať mi nikdo netvrdí že neni. Můžeš přes steam nainstalovanou hru zkopírovat a spustit odjinud? NE. To znamená že steam je ochrana.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
2. 11. 2013 00:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Ó to utrpení, musím si nainstalovat 30 MB velký program, který mi nabídne tucty skvělých slev na všemožné hry. Ó ta hrůza, jak si dovolují to po mně chtít?

A možná by sis měl pořídit konzoli, tvůj sen je přece vložit disk do mechaniky a hrát, co jsem slyšel tak to je na konzolích běžná praxe.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
1. 11. 2013 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Steam a agresivní DRM? Míň agresivní DRM je snad jenom žádná.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
1. 11. 2013 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@letecky.dopravaky (seznam.cz): Mor na tebe, Zaklínač se kupuje na PC! :-)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
1. 11. 2013 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kalo Saper: Doporučuju vypnout adblock (pokud používáš) , stránka pak vypadá líp, teda aspoň v Chromu na rozlišení 1920x1080.

theris
theris
Level 1 Level 1
1. 11. 2013 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Muj nazor je kdyz se hned po aktivaci stahnou zaplaty tak natom porad aspon makaj.Jinak zaklínač3 jasna koupě

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
31. 10. 2013 23:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jedinej důvod proč jsem to ještě neobjednal je že nevim jestli budu za rok ještě na stejný adrese (kam to poslat že jo?).

Dal jsem si přecevzetí že pokaždý když vyjde ňáká hra s takovejma podmínkama (bez DRM a pod...) která mě aspoň trochu zajímá (něco o barbínách bych asi nekupoval) tak to koupim. Chci to podořit tohle chování a měl by to udělat každej slušnej pracující hráč (děcka ať si stahujou, stejnak na to nemaj prachy => ztráta zisku = 0). Měli bysme všem těm trapnejm vydavatelům ukázat že vymejšlení co nejšílenějších ochran hry neprodá, ale pravej opak jim zvýší zisky. A hlavně nevydávat nedodělky, radši to odložit klidně o několik let a vydat HOTOVOU hru. Když si koupim novou hru a hned po aktivaci na steamu to stahuje 10GB patchů tak je asi něco v systému nastavený špatně. Nehodlam si kupovat beta verze her~~!~~!

Podpořte prosím CD Projekt v tomhle.

@Lichy1: Proč naivní? Myslíš si snad že ochrana někdy někomu zvýšila zisk?

PS: Co to tady proboha živýho provedli s designem? Předtim to bylo dokonale oldschoolový, funkční a přehledný, bál jsem se že pujdou s dobou a stalo se. :-)

Lichy1
Lichy1
Level 1 Level 1
31. 10. 2013 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já vám nějak nevím. Na jednu stranu se mi líbí názor, že nechtějí zbytečně zprudit poctivé hráče, ale zase na druhou stranu mi to přijde dost bláhové a naivní... Nicméně, těším se, až hra vyjde. Určitě si ji pořídím. Další (jistě krásný obal) bude zdobit moji zbírku.
Sice netvrdím, že jsem si v životě nestáhl jedinou hru, ale originálka je prostě oruiginálka.
Hezký den.
P.S. Nevíte někdo, jestli hra bude také ve sběratelské edici?

Reklama
Reklama