Zpět na článek

Diskuze: Syndicate

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

_TeO_
_TeO_
Level 1 Level 1
1. 3. 2012 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust: Kdyby na těch vyšších obtížnostech fungovala taková přímá úměra, jak říkáš, hrála bys pořád na stejnou obtížnost. Jenže ono to tak přeci není a i když na vyšší obtížnosti nacházíš silnější předměty, potvory rozhodně snáz nezabiješ, páč jsou odolnější a ty se prostě se musíš víc snažit. Koneckonců ti Diablo nabízí možnost zahrát si ho na jeden život (smrt = konec hry), a to už nějaký skill chce, nebo ne?:) Ale já rozhodně nejsem žádnej velkej fanoušek Diabla. Hrál jsem pořádně jen dvojku a bavila mě.

_TeO_
_TeO_
Level 1 Level 1
1. 3. 2012 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TeO: No nevím, já mám v poslední době pocit, že BioWare spoustě lidem naočkovala, že RPG přece není jen o složitém vývoji postavy, ale mnohem víc o vyprávění příběhu.

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
1. 3. 2012 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jo, diablo chce mocný skill :)

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
1. 3. 2012 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TeO: úžasné :)
ty vylepšené předměty doufám jsou naprosto zásadní pro děj a postup v něm ne? :)

mimochodem tohle co jsi řekl se dá dobře vztáhnout i na system shock 2 nebo na jagged alliance 2 :) akorát s tím rozdílem, že system shock 2 má doopravdy i nějaký děj a zlepšování statistik má nějaký vliv na možnost průchodu hrou a jagged alliance 2 má na druhou stranu opravdu viditelný dopad na hru při zlepšování předmětů a trénování statistik, protože v diablu sekerka s útokem 256 a druhá s útokem 257 není rozdíl :).

_TeO_
_TeO_
Level 1 Level 1
1. 3. 2012 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Icewind Dale bylo Baldurs Gate osekané na souboje. Klidně řeknu, že to RPG to bylo, ale hodně slaboučké.

_TeO_
_TeO_
Level 1 Level 1
1. 3. 2012 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Vždyť říkám. Podle vašeho pojetí je RPG úplně všechno, kde lze něco vylepšit, i Deus Ex. Porovnával jsem Skyrim a Dues Ex z hlediska kvanitity (množství RPG prvků), ne kvality (jejich vliv na hru).

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
1. 3. 2012 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TeO: A já zase nevím proč by Deus Ex nemělo být RPG. Když příběh, rozhovory a questy jsou v něm naprosto zásadní.

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
1. 3. 2012 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: to bylo jako doporučení pro jeho pojetí rpg :)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
1. 3. 2012 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TeO: Kromě toho já jsem netvrdil že v RPG nesmí být boj, vždycky budeš muset aspoň vyřídit hlavního záporáka, ale tvrdil jsem že tam nemusí být důležitý.

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
1. 3. 2012 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TeO: ty jsi wizardry8 a vůbec jakékoli starší rpg nehrál že? a radši budu dělat že jsem to o těch adventurách vůbec neviděla :)

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
1. 3. 2012 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TeO: slyšel jsi někdy o planescape torment? :) nebo vampire bloodlines? nebo o alpha protocolu? nebo princess makeru? :)

to je úplná pravda, že rpg je o vyprávění příběhu, na který má hráč vliv svými volbami, což je podstata rpg už od jejich papírových začátků, protože, kdyby tehdy šlo jen o házení kostek při počítání útoků atd., tak by to asi taková zábava nebyla :). Nic na tom nemění, že hloupí hráči tohle absolutně nedokážou pobrat a proto vyžadujou, aby rpg mělo hlavně co nejvíc rubání, protože jakmile tam je rubání míň a nedejbože je postup a možnosti hráčovy postavy možné skrze něco jiného, tak začínají prskat a hru si nekoupí :).

Pro hru samotnou a její děj není podstatné, že v tom jejím herním světě je to nesmyslným způsobem nacpané příšerkama, jen aby trouba, co nemá ponětí o tom, co je rpg, měl co dělat. Tak jako třeba wizardry, kde jakákoli prostora mimo města obsahuje hordy nepřátel, které hráče jenom zdržujou a jejich přítomnost za každým stromkem v lese nemá sebemenší logiku a ani jiný smysl. Tohle platí pro většinu takových her.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
1. 3. 2012 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HerrSpock: @TeO: Spíš by se to mělo formulovat jinak, souboje v RPG můžou být to méně důležité. Znám pár výborných RPG kde jsou souboje na druhé koleji, jde to udělat.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Co??? Se správně natuněnou grupou šla Ultimecie i Omega Weapon tak za 5-10 minut :) FF 8 jsem hrál nedávno znovu, asi po desáté, nejlepší hra :D

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TeO: ano, souboje jsou v rpg to nejmíň podstatné :)
ta zkratka neznamená rubačplaying game :)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TeO: Přesně tak, je to věc trpělivosti, tu někdo nemá :) A třeba v Dragon Age 2, kde na Nightmare člověk mlátí 5 minut do jednoho zombíka, to mě dokonale odradí.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TeO: To byla ironie. Ty prostě nechápeš že všichni nejsou jako ty. Já ti nebráním hrát na hard, je mi to fuk, ale ty ostatní odsuzuješ za to že nehrají taky na hard a to mi dost vadí. Proč nedokážeš uznat že někoho to na hard prostě nebaví?

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TeO: Všichni co si stěžovali na souboje v Dragon Age, jsou hráči kteří hráli DrD, DnD a tuny dalších PnP RPG, roleplayeři. Já jsem taky hrál a dohrál BG, Fallouty, Planescape Torment, Icewind Daly i NWNka. Plus spoustu dalších RPG (a nejenom RPG) na všech možnejch platformách. Vždyť jsem hrál i Ultimu :D A nejspíš nemáš ani trochu ponětí co dělá RPG, souboje jsou ta nejmíň důležitá část, ale o tom se tady nechci dohadovat, ty očividně nedokážeš uznat že existují lidi které na hrách baví něco jiného než tebe. Demon Souls je hra pro hráče jako jsi ty, ale díky bohu za to že je jich tak málo (myslím těch her, jako Demon Souls). Nechápu o čem se pořád chceš hádat, jsou hráči kteří hrajou na easy, a stejně tak jsou i hráči kteří potřebují výzvu, víš proto ty hry mají možnost volby obtížnosti.

_TeO_
_TeO_
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Nikomu nic nenutím, jen zdrůazňuju, že zábavnost her spočívá taky v tom, jak je člověk umí ovládat (=> progamming). Dohrát hru a ani jednou přitom neumřít, to není zábava.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
29. 2. 2012 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TeO: protoze vyslo 5 her a ja vsechny koupil a chci je co nejdriv dojet :) nicmene pokracoval sem po SP na Coop a ten nabizi v podstate totozny mnozstvi misi (zcela novych) a zacina na Normal :), takze muzes byt v klidu :)

... a jinak davam easy prece presne z toho duvodu, co pises ty sam - abych se bavil a ne frustroval ;) Dyl vydrzet nemusi, mam spis opacnej problem (jeste sem ani nesthl zapnout ME2 a uz tady bude 3jka atd :D)

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
26. 2. 2012 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MataStanislav (seznam.cz): textury sou v poradku, nekdy je ale na nich odlesk a NEKDY je ten odlesk v nizkym rozliseni, takze to vypada, ze to je kostkovany. Ale to se tak leda clovek pousmeje, je to fakt zridka. Svetelny efekty naopak vypadaji dobre (pridavaji detaily)..

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
1. 3. 2012 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale že to byl drobnej offtopic :D

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
1. 3. 2012 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TeO: Vždyť to tak je. Hrál jsi někdy DrD, nebo DnD? Příběh a možnost volby je to klíčové v jakémkoliv RPG systému, pak jsou na řadě ty technické věci, jako třeba soubojový systém a vývoj postavy. Když ti jde jenom o souboje a vývoj postavy tak oukej, na to je taky spousta her, jenom jim ale neříkej RPG.

_TeO_
_TeO_
Level 1 Level 1
1. 3. 2012 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust: Pro mě osobně je nedostižným RPG, jaké jsem kdy hrál, Fallout. A pak Planescape - Torment, i když z trochu jiných důvodů než Fallout.

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
1. 3. 2012 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TeO: no počkej :)
baldur's gate osekané na souboje by snad mělo být pro tebe nejvíc rpgovatější rpg na světě :)

_TeO_
_TeO_
Level 1 Level 1
1. 3. 2012 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust: Diablo má questy, má víc postav, které nemají jen 4 základní atributy, ale i bohatý strom schopností + můžeš v něm vylepšovat nejen postavy, ale i předměty, a to v takovém množství, jako v žádné jiné hře.

Reklama
Reklama