Zpět na článek

Diskuze: Svět Cyberpunku není vytvořen procedurálně

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
17. 1. 2019 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Procedůry se hodí na květenu, tak jako to udělali Guerilla v Horizon. Na co sázet každej keř a pampelišku, když vámi vytvořenej holej level "les" dokáže potáhnout algoritmus.

Nedokážu si to představit v městských zástavbách, tam zkrátka oko pozná že něco neni košér.

Eurius
Eurius
Level 1 Level 1
15. 1. 2019 01:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám dojem, že jsem někde už narazil na informace, že se mají věci odehrávat i mimo město

butka1998@seznam.cz
butka1998@seznam.cz
Level 1 Level 1
14. 1. 2019 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom11: No někdy to může být dobrá věc. Třeba procedurálně generované mapy skládající se z místností v různých Arkádách nebo looter hrách (PoE, Warframe,...), protože to pak není tak repetitivní a looter hry si zakládají na opakování za účelem farmení. Ale do takovéhle hry to opravdu nepatří na tom se asi všichni schodnou.

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
14. 1. 2019 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No v traileru to vypadalo i na venkov...

Tom11
Tom11
Level 1 Level 1
14. 1. 2019 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kdykoliv je u hry napsano slovo "proceduralne", obvykle to znamena odflafknutej level design a nudu jiz po pul hodine, kdy clovek vyzkousi vsechny dve varianty generovani mapy...

Reklama
Reklama