Zpět na článek

Diskuze: Studenti proti zabíjení psů v Call of Duty

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Kroupa010
Kroupa010
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To uz tak byva kdyz nekdo nema co na praci. Budou otravovat kvuli coklum ve hre. Takovi hovadiny navrhujou jenom lidi kteri ani neumi hrat tetris.

Lukasmodryn@seznam.cz
Lukasmodryn@seznam.cz
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo jasně, všichni šílí kvůli zabití nějakýho psa a lidem klidně ustřelujte hlavy, to je všem jedno!

Benyss
Benyss
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukasmodryn@seznam.cz Co to meles za sracky. Kazdou chvily nekde vychazi clanek o tom jak kvuli hram nekdo nekoho sejmul. Smeju se tobe.

Girm
Girm
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je to ukazka valky, kde se psi pouzivaji. nevim, co stale nekdo resi.
psy mam rad (samozrejme ne k jidlu) ale cod5 mi nijak nevadi.

i kdyz... mame doma 3 psy, asi je pudu kuchnout.

JimmyPop
JimmyPop
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Girm stav se pak u nas, ten muj me taky rozciluje

MegaHu
MegaHu
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"kdy střelíte rozzuřeného psa" je rozdíl střelit psa co šel jen tak na procházku a rozzuřeného psa (v tomto případě jde o to buď vy nebo pes)

BigCapo
BigCapo
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moc pěkný, "Můj bratr je hodný" to je tak trochu egoistický. To si myslí že má nejlepšího bratříčka na světě?
Dál, CoD 4 taky obsahovalo zabíjení bojovejch psů a nikdo nic neřek. To znamená že když už protestujou proti CoD, mohli by to ASPOŇ dotáhnout do konce.
Dál, CoD není jediný co ti dovolí sejmout zvíře. Bioshock obsahoval mrtvoly koček (a vraždění malých dětí) a nikdo nic neřek, Call of Juraez ti dovolí sejmout strážního psa nebo vlka a všem je to jedno. A kdyby Postal nebyl založenej na kontroverznosti, taky by nikdo nic neřek.
Podle mě to už není o násilí na zvířatech.

pasek011@seznam.cz
pasek011@seznam.cz
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kua to si delaj prdel ze protestujou...........dyt sme zabijelely psy uz v cod4 modern warfare....tak co si myslej ty....voe je to divny .....zmrdi

ARDJQ
ARDJQ
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ChuckNorris To je moc...10

A ještě kopíruje moje tečky ve větách!!!
Ukažme si na něj prstem :-D

Scorpio_DB
Scorpio_DB
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

měla by si zahrát nějakej díl deer huntera xD

ARDJQ
ARDJQ
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Scorpio_DB Jo to jsem dříve hrál, celkem ptákovina...taková béčková hra.

Scorpio_DB
Scorpio_DB
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ARDJQ ale byla radost, když toho jelena člověk konečně dostal xD.... a taky bych mu ani chlup nedokázal zkřivit

K1ll3rm4n
K1ll3rm4n
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

paní Breanna lucci si měla zahrát stalkera, tam je psu na strileni dost.

ChuckNorris
ChuckNorris
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@K1ll3rm4n nebo ve far cry 2 gazel

much0J_
much0J_
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já chci simulátor Islámu... Starý Rašíd se vrátí domů,zbije manželku,zahalí zbytek jejího těla (měla odhalený nos proboh...aláha) a zbytek den stráví modlením v boha,který přímo nabádá vraždit ne-islamisty...Tohle je něco stokrát horšího než zabití psa v CoD

LOTROmaniac
LOTROmaniac
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ Jsi ubohý primitiv, který neví co mluví. To tě sice omlouvá, ale raději bys neměl s tak nízkým intelektem lozit na jakékoliv diskuse. A vlastně i co píšeš není vůbec k tématu. Vzpamatuj se nebo si jdi léčit své mindráky jinam. Třeba do Izraele. Budeš si moci možná se zbraní v ruce zabít nějakého neozbrojeného Palestince. To by se ti přece líbilo.
Ale po Třetí světové válce se uvidí. Evropa bude muslimská a my nebudem. A ty už vůbec ne.

much0J_
much0J_
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LOTROmaniac Tak jo

Tu.so
Tu.so
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LOTROmaniac Ale jo..podle me je to k tematu, jde tady o hry. Psal, ze by udelal takovy simulator. Je neco jinyho zabijet psi ve hre nez je zabijet doopravdy. Jak chces nesjpis zduvodnit, ze v islamu je zakazano pro zeny nenosit odhalene tvare a mnoho dalsich veci..... jednou jsem v novinach videl ze ti fanatici dokonce pohrbili zaziva nekolik zen jenom kvuli tomu ze se tomu vzpinali.
Postavit se za psi ve hre, je to jenom hra paneboze, co zabijete?? Texturu ??.....sorry ze to reknu takhle, ale je prece lepsi uklidnit se rostrilenim par nepratel v CoD, nez zajit do skoly s 9mm a postrilet tam spoluzaky a ucitele ne ??
Jinak jeste souhlasim s crashboyem.....prebirat nasili z her dokazi jenom prychopadi..

LOTROmaniac
LOTROmaniac
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tu.so Aha. "Ono se to psalo v novinách, takže to bude pravda."
A nechodíš ty taky na Novinky.cz a nečumíš na Novu? Jsou i jiné zdroje informací než tyto opravdu těžce propagandistické(i když i v "neoficiálních" médidích jsou občas docela žvásty. Ale to už si musíš v hlavě přebrat sám). Oficiální média jsou ovládána lidmi, kteří mají své cíle. A když bude mít veřejnost špatné mínění o muslimech obecně, tak budou tito lidé jen a jen šťastní.

A jinak ta agumentace: "když hraju hry, tak nikoho ve skutečnosti nezabiju" je už docela ohraná. Na blbosti jako je tato (zabíjení psů v COD) je snad nejlepší ani nereagovat.

Tu.so
Tu.so
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tu.so NIc proti, ale myslim si ze reditel Novy ( kdyz jsi ji zminil) se bude urcite zajimat o muslimy :-D...spis bych rekl ze se bude starat o to, kolik si vydelal dneska.
Navic proc musi usilovat zrovna o todle ?? Cile lidi v dnesni dobe je hlavne zit spokojeny a bohate prozity zivot...kdyz nebudu pocitat teroristy a dalsi nasilniky. Vidis...dalsi priklad nabozenskych fanatiku. Dneska je stejne vetsina obyvatel ateisti, tak cim by tim docilili ??

gygant
gygant
Level 0 Level 0
20. 3. 2009 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LOTROmaniac Lotro, tohle je ale humus, co píšeš, teď jsi tedy opravdu dokázal svou převahu, fuj.

LOTROmaniac
LOTROmaniac
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Jakým způsobem podle tebe tedy "dokazuji převahu"???

gygant
gygant
Level 0 Level 0
20. 3. 2009 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Na muchojův příspěvek (za který ho ohodnocuješ jako primitiva) jsi odpověděl ve stejném duchu. Myslel jsem, že když ho kritizuješ, že mu vysvětlíš proč, a nepoužiješ obdobnou argumentaci.
Taky je možné, že jsem některé skryté nuance tvého příspěvku nepochopil, a to v pasáži od "Třeba do..." do konce. Je-li v závěru skrytá nějaká ironie, či nějaký jiný fígl, nedokázal jsem ho vystopovat.

ARDJQ
ARDJQ
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LOTROmaniac Jo neozbrojeného Palestince... Chudáci střílí rakety a pak se diví, že na ně chtěj vyjet...
Dám boty, že do roka Izrael vtrhne na Hamas...

ddratm@gmail.com
ddratm@gmail.com
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ARDJQ Možná tě včera minula zpráva o výpovědi některých Izraelských vojáků nasazených v Gaze....
.....Jeden z velitelů popsal rozkaz zastřelit starší Palestinku, která šla po ulic ve vzdálenosti asi sto metrů od izraelského stanoviště. „Byla to chladnokrevná vražda,“ shrnul.
Jiný důstojník vylíčil, jak ostřelovač zastřelil matku a její dvě děti jen proto, že omylem odbočily na zakázanou cestu. „Nemyslím, že by se cítil obzvlášť zle, protože ze svého úhlu pohledu postupoval podle předpisů. Celkově panoval dojem, že život Palestinců je mnohem méně důležitý než život našich vojáků,“ dodal.

Jen bych rád upozornil, že nemám nic proti Izraeli.

ARDJQ
ARDJQ
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ Pozor, Islám neříká, že máš někoho vraždit...
Žádná víra tě nebude nabádat vraždit, nabádat tě bude člověk, který publikaci napsal, který něco vyslovil...
Ten tě bude nabádat, oni si myslí, že je to správné a tak jim to nemůžeš brát za zlé. Pokud si myslí, že máme doma King Konga a ohrožujeme jejich zemí, tak budiž. S takovým člověkem nic neuděláš...já jím říkám fanatici....Ne všem. Islám vyznává hodně lidí a nepoběží na tebe s botou jen proto, aby tě s ní umlátili :-)

Markwy
Markwy
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jaj, tady se chce zase někdo zviditelnit... Kupříkladu já bych v GTA zakázal jezdit po trávě, člověka ve skutečnosti nikdo jen tak nezabije, ale uchýlit se k ničení městské zeleně je snadné! Takhle to už dál nejde! Kdo se přidá k protestu?

holy.ja@centrum.cz
holy.ja@centrum.cz
Level 1 Level 1
23. 3. 2009 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co v Crysis, tam muzete zabit chudaky ptacky, pavoucky, zelvicky a kraby. A kdyz na tebe utoci rozzurenej vlcak, tak ho samozrejme zabijes.

__Radim33__
__Radim33__
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@holy.ja@centrum.cz Od toho hry jsou ne? aby to lidi nedělali ve skutečnosti tak proto jsou tu hry.A když někdo tírá psy nebo tak tak je jim to ůplně u p****e

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
23. 3. 2009 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@holy.ja@centrum.cz Jja vam reknu co je na tom nejvtipnejsi/nejsmutnejsi.
V Africe se lidi zabijej macetama jenom proto ze sou z blby rodiny.A nemluvim tady o desitkach lidi za den, ale mnohem vic.
V Pakistanu a Iraku a pod se nesmi poslouchat moderni hudba a zensky za to ze se nenechaj znasilnit se polejvaj kyselinou.
V Cine a Severni Korei se cenzuruje i etiketa na toaletnim papiru.
Dokonce nejsem ekolog a zivotni prostredi je mi u prdele, ale i to ze ledni medvedi nemaj po cem chodit mi pripada dulezitejsi nez ze rostrelim par pixelu na monitoru.
Nechapu jak se nekdo muze pozastavit nad takovou ptakovinou jako je tohle... (nemluvim jenom o tomhle, ale o cely ty veci co se toci okolo videoher, jako by se svet zboril za zabityho cernocha a psa ve hrach)
PS : Tohle sem prehnal, tak to neber tak vazne, jenom sem chtel rict ze tohle je sakra smesny :)

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
23. 3. 2009 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos Nebo jinak
Je to asi jako v Monster Hunteru (hrajete za pracloveka co zabiji dinosaury a jinou havet pro kuzi, kosti a prachy), nekdo namitl ze zabijim BRUTALNE (nemuzu za to ze mam 2,5 metrovej tupou kostenou palici , kdyby tam vyvojari dali uspavaci sipku, urcite bych ji pouzil) volne pobihajici lan, presto ze na mne neutocila...

Korialstrasz
Korialstrasz
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

xD To si ze me delate prdel, beztak si akorat activision museli udelat reklamu a nekoho napadlo tohle.. :D :D fakt ale demence uz nekdy

Stejne je ten CoD: WatW nejhrosi cod co kdy podle me byl a jeste k tomu ti chudaci pejskove xD je mu z toho smutno

ssidor@seznam.cz
ssidor@seznam.cz
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

....a ještě by tam měli běhat kočky,at je do čeho se trefovatDDD

Korialstrasz
Korialstrasz
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ssidor@seznam.cz nejlíp černé a měli by běhat přes cestu xD

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
23. 3. 2009 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Korialstrasz A když je přejedete tankem (nevim jestli se v CoD dá jezdit tankem) měli by strašně zavřešťět a na pásu by měla bejt jejich krvavá stopa ... :D

P.S:Sám vlastním několik koček a bezvýhradně je zbožňuju, jen se připojuju k téhle ironii ;)

tonyas
tonyas
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě fascinuje, že si stěžujou právě na CoD přitom třeba v Tomb Raiderovi nebo Stalkerovi se zvířata zabíjej v podstatě neustále, kdežto v CoD to rozhodně není tak častý jako v předchozích zmíněných hrách. Nechápu tudíž na co si jako stěžujou.

DarthCvrnda
DarthCvrnda
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tonyas Přesně tak, a i v jiných hrách, např. Kiwi a ryby v Crysisu, holubi v GTA IV, trochu neforemní rackové v GTA: Sa, pár psů v Mafii, v Zaklínači např. kráva a to nikomu nevadí? Asi se opravdu chce zase někdo zviditelnit

much0J_
much0J_
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neskutečná zrůdnost je pro mě využívání delfínu v amrádě USA... kladou podmořské miny nebo jsou sami použití jako "žívá bomba"... je to hnus...

Jo a k islámu,četl jsem korán a pasáž,kde je nabádáno zabíjení bezvěrců se mi hnusí... Jsem křestan,je mi hnusně z upalování "čarodějnic",křížových výprav ale to už je minulostí...Teď je tady Islám,a jeho fanatičtí přívrženci (kterých je mnohem více než těch normálních).Sám bych nikdy nikoho neodsuzoval za jeho náboženství,ale každé náboženství má svoje temné stránky,za skutečně "dobré" náboženství považuju hinduismus

tonyas
tonyas
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ A buddhismus, buddhisti nikoho nevraždí, naopak byli většinou oni sami utlačováni.

Benyss
Benyss
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ Jo USA je hnus. Jen se o tom holt tolik nemluvi no. A tak lidi nevi...

ssidor@seznam.cz
ssidor@seznam.cz
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Věc je jednoduchá.Pokud mají rodiče problém,tak at to dětem nekupují.Mimochodem je hra určená pro 18 a více leté hráče,takže v čem je problém.

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"z toho důvodu by proto měli vývojáři přistupovat ke hrám v tomto směru obezřetněji." To myslíte vážně? Samozřejmě že hry ovlivňují lidskou psychiku - hry, filmy, knihy, rodiče, televize, reklama, rádio, hudba, kamarádi ... všechno. A je jedno jestli zabíjíte psa nebo němce. Pokud má dítě dispozice k tomu, aby mu ruplo v bedně (omluvte ten výraz) a vyrazilo zkoušet něco z her v praxi, stane se to. Ne, vývojáři by V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEMĚLI K NIČEMU PŘISTUPOVAT OBEZŘETNĚJI! To rodiče by měli k výchově přistupovat z*****ě ZODPOVĚDNĚJI!!!! Omlouvám se za ten výbušný tón, ale už mě neskutečně štve jak se pořád dává vina vývojářů- i když to v tomhle článku není tak jednoznačně řečené, ale i poslední věta, která dává těm studentům "tak trošičku za pravdu" mě prostě rozčiluje. Howg, domluvil jsem. ... :)

ChuckNorris
ChuckNorris
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@McJabbo a máš naprostou pravdu

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 04:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přestaňte zabíjet psi a začněte zabíjet lidi! Vraždit psi je vysoce nemorální.

Benyss
Benyss
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Dexter- Rozhodne je to moralnejsi nez zabijet psi.

Benyss
Benyss
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 00:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jasne hned jak si to zahraju pujdu zabijet psi... Lol. Pokud je nekdo vypatlanej c.rak tak je bude zabijet i bez hrani hry. Jezisi co se to vyskytne za debily je az neskutecny. To nemaj zrjmne podivne zakomplexovany lidi nic lepsiho na praci nez furt buzerovat s tim jak kvuli hrani her lidi zabijej zivi tvory... ?! Lidi to delaj i bez her !!! A spis naopak ja si myslim ze je stokrat lepsi se odreagovat zabijenim cehokoliv ve hrach. Nez to v sobe dusit a pak si to kompenzovat na zivejch tvorech. Jo co napriklad WoWkari to musi bejt poradny psychousi. Pac tech mrtvejch psu a lidi a vubec zviratek vseobecne je tam nespocet... Jinak sem silnej ochrance zvirat aspon teda dusevne a vseobecne mam zvirata radsi nez lidi (proc asi..) . Ale hra je hra takze mi zabijeni jakejkoliv zvirat a tvoru vseobecne ve hrach vubec ale vubec nevadi. A komu jo je debil a radsi by mel resit skutecnej svet kde zabijeni zvirat zrejme zas tak moc nikomu nevadi.

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
21. 3. 2009 08:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Benyss Ve WoWku je vrazdeni vsech moznych druhu zvirat dokonce odmenovano! Stop vrazdeni kralicku a zab, zastavte mrzaceni Silvermoonskych hladovych lvu!

david.marak
david.marak
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ehm, Amerika,? Jo, tam jsou podobné excesy normální

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Zabijeni zvirat by nemelo byt formou zabavy..."
Nehraje si tu nekdo se slovicky? Koik z nas zabilo zvire pro zabavu?
Tohle se da uplatnit pro cokoli. Zabijeni lidi by nemelo byt formou zabavy, kradez by nemela byt formou zabavy, muceni by nemelo byt formou zabavy... samozrejme se s tim vetsina lidi ztotozni.
Tak to z her vse seberme a hrejme Pet Society na Facebooku, fakt.

much0J_
much0J_
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za psi se postavěj,ale co za chudáčky Kiwie z Crysisu? HE? Nikdo! NIkdo jim nepomůže!

Crashboy
Crashboy
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ To já jsem v Crysis sestřeloval hejna ptáků a jaká to byla zábava.....hned sem měl chuť za oknem nějakýho picnout!
Omg!!!
CoD WaW má snad rating 16+ nebo ne? Násilí her do běžnýho života dokážou přebírat jen psychopati a těm stejně nic nepomůže......hry jsou prostě hry

doofy
doofy
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crashboy ve Crysis ja nejdriv taky sestrelil ptaci,a pak teperve ti Japonci

LOTROmaniac
LOTROmaniac
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@doofy Japonci??? Ty máš asi na mysli (pokud nějakou máš) vojáky KLDR...

holy.ja@centrum.cz
holy.ja@centrum.cz
Level 1 Level 1
23. 3. 2009 08:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

OMFG ! taka blbost. Stejen bych dal za zabiti zvirete vetsi trest nez za zabiti cloveka, pac lidi je na svet az moc a pak je vsude krize a v africe nemaj co jest. zvirata nejsou nic min nez lidi a navic lidi jsou jenom omyl prirody - nepovedena opice.

loifd
loifd
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tuhle vec urcite vymyslela zenska.

LATRINER
LATRINER
Level 1 Level 1
22. 3. 2009 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to je vrchol, su uz fakt trapny.

Reklama
Reklama