Zpět na článek

Diskuze: Sony ukázalo záběry z nového Gran Turisma

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Chezy
Chezy
Level 1 Level 1
14. 6. 2020 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Superman25: já jsem asi idiot, ale fakt mi dalo zabrat si toho všimnout...v podstatě jsem musel jet to video frame by frame abych to viděl. Takže za mě fakt v pohodě, až bude člověk řídit auto a snažit se ho udržet na cestě a vyhýbat se soupeřům, tak si toho nevšimne už vúbec. Takhle na videu, kdy nemáš co na práci, jen sledovat stíny stromů, tak je to jiná.

Raymy
Raymy
Level 1 Level 1
13. 6. 2020 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevim kdo co ocekaval, ale uprimne receno je vicemene jasny ze GT7 je bohuzel GTS na ktery se nalepila kampan, nejaky vylepseni pro PS5 ktere by PS4 uz neutahla. Vlastne je to i logicky kdyz si clovek vezme ze GTS bylo vydane pred cca 2,5 rokem a doted to defacto porad dodelavali skrze updaty. GT mam rad, hraju ho uz dob PS1, ale proste tohle je fakt ze to evidentne neni plnohodnotna hra delana na PS5, ale spis proste remaster...

Sneaky Bitch
Sneaky Bitch
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chezy: Tak si to video zpomal, pokud to v normální rychlosti nevidíš. zaměř se na stíny v okolí trati, při vjezdu do tunelů se zaměř na ta stropní světla... V čase 2:55 ten stín co jede po obvodu hrazení zatáčky, to je něco příšerného. Tohle mi ukrutně vadí i u dnešních her (teď si nejsem úplně jistý, ale myslím, že třeba poslední F1 to měla úplně stejně děsné i na nejvyšší možné nastavení) a tady to vypadá stejně blbě. Hned za touhle zatáčkou doskočí detaily stromu a potom na něj ještě doskočí stínování (nejspíše AO)... Atd. Jasně, zase bude plno argumentů že si toho v té rychlosti nevšimneš a podobně. Jenže představ si, že jedeš s nějakou pomalou začáteční plečkou, takže se budeš moci "kochat" až až.

leco77
leco77
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chezy: se podívej pořádně... V části kdy je game play tam je celkem dost doskakovani a zaostřování

Chezy
Chezy
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SpeedyRedy: To opravdu hodnotíš závodní hru podle stromů a podle kombinézy virtuální ruky závodníka? =D
Já se zaměřuju spíše na detaily vozů, jízdní model a celkový prožitek z jízdy a tam to vypadá ve všech ohledech parádně.

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77: Souhlasím s tebou... Musíme si uvědomit, že současná grafika je už dost dobrá. Hlavně to co je vidět na první pohled tzn. vlastní auto, nejbližší soupeři... Čím je objekt vzdálenější, tím je jeho grafika horší... A od nové generace si slibuji hlavně větší kvalitu detailů, rozdíl mezi kokpitem v GT sport a GT7 logicky tak velký nebude...

j.biglles@centrum.cz
j.biglles@centrum.cz
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: beru to tak, že na G29 je přepínač PS3-PS4. A přeci si nenechají ujít příležitost vyždímat zas nějaké peníze za "zaručeně lepší zážitek". Jinak by stále všichni jezdili na skvělé G25.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@j.biglles: Proč by G29 nefungoval? Jako myslíš, že by tomu Sony odstřihla podporu na PS5? To by byla dost rána pod pás a nemyslím si, že se tak stane.

leco77
leco77
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chezy: ano díval, hodnotím jen gameplay ukázky, ne CGI, kterých byla drtivá většina... a ty jednoduše neobsahovaly next gen grafiku, nebo ne takový posun, jako jsem si myslel, že na nové generaci bude

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
14. 6. 2020 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Modroocko84: Já si nemyslím, že by GT netáhlo... Forza jisto jistě táhne, byť je to objektivně horší závodní hra, která ale má své nesporné přednosti (Je vidět, že to dělají lidé s láskou, ale jízdní model GT nemůže konkurovat ani náhodou)...

Největší problém závodních her / GT je, že nevyšel regulérní díl dlouhé roky... A regulérním dílem myslím krásnou hru s hromadou skutečných aut, okruhů a obrovskou kampaní... Aby lidi hráli závodní hry, tak musí dostat možnost... A máš tady totální shity přeakčněné arkády... Nebo nepřístupné simulátory... GT je o kampani, kde máš x možností si to ztížit, stejně jako zjednodušit... Vyděláváš prachy a kupuješ si auta... A právě proto je důležité, aby když to běžnej člověk spustí, tak aby byl odvařenej z toho jak úžasně to vypadá...

Ještě bych dodal... Strašně mě vytáčí, když někdo říká Forza a GT... Nebo na pomezí mezi simulací a arkadou... Jízdní model v GT je opravdu dobrý a má blíže k simulaci, než si jsou mnozí schopni připustit... Když řídím auto v GT, tak cítím, že má nějakou hmotnost, která se přelévá dopředu, dozadu, ze strany na stranu... Že pneumatiky mají nějakou přilnavost, že funguje aerodynamika atd. atd. Je to spíše o detailech, kvůli kterým to není čistě simulace, ale to jádro tam je a je velice dobré...

Superman25
Superman25
Level 1 Level 1
13. 6. 2020 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Forza Horizon byla na Xbox 360 a vyšla i na Xbox One jinak ...gt 7 ? Hurá jako už starší člověk ( ku.va to je hnus to takhle napsat) kterej slintal u Gran Turisma 1 se samozřejmě moc těším.... A jsem zvedavej na grafickej posun.( Muj sen? Všechny auta co se kdy objevila ve všech gran turismech v novem kabátě) ........

Modroocko84
Modroocko84
Level 1 Level 1
13. 6. 2020 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je zase sranda tady ...no za me dobry,ze jizdni model vypada tradicne,posun v grafice tam jiste je a ty drobnustky me uz tak netankujou.
Za me je dulezitej jizdni model,celkova hratelbost a pokud budou funkcni i moznosti v samotne hre po strance uprav vozu atd atd tak za me pecka.

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chezy: Jízdní model mělo GT skvělý už v min. ročnících... Když se podívám na tohle tak vidím klasické GT a tj na jednu strašně dobře... Na druhou stranu ten skok oproti GT sport je prostě malý... A nesouhlasím s tím, že mávneš rukou nad rukavicemi apod... Detaily jsou důležité pro lepší zážitek... A zrovna GT je ta hra, kde jsou podobné věci sakra na místě... Mávnout nad tím můžeš u super simulací AC, RF apod... Ne u AAA exkluzivní hry, která se vyvíjí snad více jak 7 let...

SpeedyRedy
SpeedyRedy
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chezy: tak třeva v tunelu, všimni si jak se světla jako by rozsvěcí (čas 2:25). A nebo hned při výjezdu z něj nalevo, jak morfují stromy (mění tvar). Myslím, že dál už není třeba se o tom bavit. A divím se že tomu tak je, když to jede na ultra rychlých SSD HDD.

SpeedyRedy
SpeedyRedy
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chezy: no když ukáží pohled za volantem a do očí tě bijí takovéto ne-detaily jako je kombinéza s texturou jako na střední a s animací bez respekotvání textilního materiálu, jsem z next-gen grafiky zklamaný, nevím nad čím se pozastavovat. Gameplay mě příliš neoslnil ale třeba to bude nakonec lepší. Nicméně ještě ten volant, ten se prostě takhle palcema nedrží, nechápu proč to už nedali pryč.

leco77
leco77
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: to ano, i když už v té ukázce GT7 doskakují textury v dáli :-D tak to je snad problém jen nějakého buildu... celková grafika mě ale zklamala, protože od nové generace čekám víc, když je takový rozdíl ve výkonu. Forza 7 taky jede ve 4K/60, takže se nedá svádět malý posun na to, že předchozí díly byly nějak omezené FPSkama, nebo rozlišením...

Ale uvidíme, nechci předbíhat úplně, počkám si, jak budou hry vypadat reálně. Určitě budou hezčí, jen doufám, že nemám úplně přehnané očekávaní

Drew
Drew
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@j.biglles: Ty přepínače nic neznamenají, jde spíš o to, na co se to nakonfiguruje. Já třeba používám T300RS na PC, tenhle přepínač je tam taky a musím to mít na PS3, aby to správně fungovalo. Zrovna G29 je pořád hojně používaný a myslím si, že bude normálně fungovat.

@red-icius: GT není zas takový simulátor. Jo, pořád je to nad Forzou, ale není to nic dramatického. Odhaduji, že to půjde normálně hrát i na gamepadu.

j.biglles@centrum.cz
j.biglles@centrum.cz
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GT byla pro mne vždy motivace pro nákup konzole. Logicky jsem byl tedy z nákupu PS4 docela dost zklamán (jsem odpůrce multiplayeru v jakékoliv hře). GT7 vypadá trochu lépe jako GT sport ale má (snad) plnohodnotný singl. Tudíž se jen modlím, aby fungoval logitech G29 (jakože 100% nebude).

SpeedyRedy
SpeedyRedy
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Také jsem neviděl nic co by za to stálo a proto PS5 prozatím nezvažuji. Gran Turismo 7 má opět stromy jeden jako druhý vysázené v řadě, pod nimi ostrý stín zlomu, závodníci drží opět volant s palcem mimo úchop. Je to bezesporu dobrá hra ale vizuál nic extra, prostě asi jen hra bez loadingů, nic nebude v dálce doskakovat či morfovat a možná bude vše trochu více detailní.

Edit: kombinéza v oblasti rukou závodníka také nevypadala příliš detailní a rozanimovaná aby se chovala jako oděv, když závodník točil volantem.

leco77
leco77
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velké zklamání po grafické stránce (ostatně jako ze všech gameplayů, které včera ukázali), vypadá to jako mírný posun od aktuálních dílů a ne jako generační rozdíl...

Modroocko84
Modroocko84
Level 1 Level 1
14. 6. 2020 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: souhlasim stebou...ja jsem specialista na Gt a neco jsem se od GT 2.ky najezdil,byla to hra pro kterou jsem vzdy ps kupoval.
Nicmene Gt je proste dost sve.:Je pravda ,kdyz jsem koukal na video ,tak jsem trochu podvedome mrmlal,ze jsem od vizualu cekal trochu vic,proc to pisu:
Ja si zacinam pokladat otazku,ze Gt je s minimalnima zmenama podobne,kazdy dil si je nebezpecne blizko,jestli by nebylo treba dobre na tomto skvelem jizdnim modelu postavit systemove jine Gt nez ho zname a totalne to prekopat,mit na to odvahu a konceptem udelat trochu neco jineho ci minimalne tedy to zase posunout.Co jsem videl z videa prislo mi,ze menu se vraci z gt2 a i ,,strohy,,tuning ,to uz tady bylo dale v gameplay uplne stejna grafika pri jizde snad i stejne rukavice,zaklad grafiky textur...aut ,zase jen o krucek vys nez minuly dil.
Ja bych v gt tak rad nejake pekne body kity na standartni auta a udelat si z toho ,,laminatovku,, s agresivnim zvukem a vubec ten tuning poradne propracovat a narvat to moznostma po technicke i esteticke casti vzdyt v tom by mohla byt obrovska pridana hodnota a magnet nehlede na destruktivni jizdni model a ZMENY POCASI viz dest=zde je videt,ze gt je tristne nepruzne a hosi z japonska asi ani ,,nechtej,, nejakym zakladnim zpusobem hru posunout nebo to pro ne proste neni u zavodni hry priorita.
Chtel bych ject radnou kvalifikaci a ne se probijet jak stihac z posledniho fleku a jet jak silenec a byt na nervy,ze pri te strelbe udelam bez zapnute trakce chybu a behem chvile o vse prijit,ze jsem nemohl jet takticky a o vse prisel pro jizdu alaa dostih.
Tim,ze odpadla Q tusim uz v gt4,to me vylozene nasrali.
Za me zustava neprekonane gt2 a tu hru si obcas zahraju u synovce,dam si 4 zavody na aklimatizaci a je bez sance.Pak zase trenuje a trenuje.
Trochu ve me zacina gt jako hooodne letiteho fanouska vzbuzovat nejistotu a zacinam pochybovat.
Ne nad hrou samognou ,ale nad tymem ,ktery ji tvori.
Za me je na case a verim,ze ma slova se odrazi i v 1.recenzich az vyjde.
Nicmene i tak ma standart tak vysoky,ze kdybych ji vymazal ze sve kebule a nevedel,ze nejake gt kdy bylo,verim,ze bych byl v 7.GT nebi.
A i tak si to budu muset koupit ,zase a uz po 5.te tu konzolovou skatuli.
At japonci nejsou zesrany a poradne uz do te hry hrabnou jako by si neverili,bali se,ze by neco mohli zkazit.
Zachvili nebude co timto tempem.
Inovace=konkurenceschopnost

Modroocko84
Modroocko84
Level 1 Level 1
14. 6. 2020 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: ja si nejsem tak jistej,ze to bude vykladni skrin...Na gt se valila kritika za posledni dil a musim uznat ze opravnene,uz to nebyl takovej majstrstik.
Ano jizdni model byl super vyvazenej asi nejlip ,co to slo v ramci arkada vs simulace takovy ideal,ale znovu bych opakoval jine a vlastne i recenze te doby a to obsah.
A o tom to je mimo jine aspekty.
Grafiku ted u tohoto dilu neresim jak nekdo nize,jak se rika :kdo chce cokla zbiti hul si vzdy najde a nema cenu se zaobirat hloupejma pripominkama minitechnickeho razu bez vyznamu.
Je natolik kvalitni a dostacujici v ramci zavodni hry,blejt z toho asi nebudeme,ze??
Ono vubec zanr zavodnich titulu a aut obecne me prijde v okoli,ze to snad hraju jen ja.
Tim chci rict,ze pamatuju dobu,kdy zavodni hry byly nebo me se zdalo,ze hraji primarni roli v hlavach hracu nebo minimalne vetsi dulezitost.
Aktualne se mi zda ,ze tento zanr ustoupil trochu do pozadi a ciste okruhovka jako gt to ma tezke je to proste close racing pro urcite lidi a ibtak tam je velka konkurence mezi tituly at formou pc ci her ,co nabizeji vic teba z casti openworld.
To mlade ,,trolobity,, bavi asi vic nebo vetsi cast takove needforspeed ,ale uprime tedy nevim,kdo to hraje.
Uz to moc lidi alespon v me krajine netahne obecne.

Superman25
Superman25
Level 1 Level 1
13. 6. 2020 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sneaky Bitch: To mi ani nemluv taky mě to u dnešních her štve. extrém byl například MGS 5 kde v trochu dál bylo světlo a teprv až blíže se objevila tma, protože když si tam došel házela tam stín nějaká překážka nebo kopec. A o detailech objektů v některých hrách ani nemluvě ....popravde doufal jsem ze tohle zmizí v nebo se více či méně hodně zredukuje u next gen a to mnohem spíš nez treba 60fps s kterejma jsem tak nějak ani nepočítal když vemu v potaz že až tyhle konzole budou teprve 4K konzole v pravem slova smyslu a ne to ty pulgenerace ktere do 4K spíš jen fušovaly...PS ..nic proti ať to nekdo nevezme špatně Mám doma jak Xbox one X tak i ps4 pro a MGS 5 je úžasnej a mám ho dohrán na Platinu.
PS : ok tak jsem na to kouka a ano je to dost vidět stíny ve stromech ,svetla v tunelu v podstatě dostanou některé efekty až blíže otazkou co bude chtít sony ukázat jestli 8k pri 60 s nebo 4k 120 tak už moc výkonu nezbude.

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
13. 6. 2020 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Modroocko84: Tak za mě taky, hodně mě to nalomilo ke koupi bundlu s PS5... Trvám však na tom, že od GT očekávám, že to bude výkladní skříň...

Nicméně ukázali i mapu, pro někoho je možná přežitek, ale já jsem za ni moc rád... Pro mě je tohle prostě GT... A zafungovala nostalgie... Na druhou stranu ji zjednodušili, což je asi dobře, ale přeci jen... Bylo by fajn, kdyby tam byly ty vlajky jako dříve apod... Jakože pro Japonský auto musíš do Japonska, pro tuning musíš k výrobci nebo jako ve 4ce k tunerům... U tunerů můžeš tuningem získat 1 kůň navíc :D...

Na ps3 to to v GT5, 6 už dost zjednodušili a tady je vidět, že v tom pokračují... Raději to koupím, než tu mapu smažou :D

Chezy
Chezy
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77: díval jsem se už 5x...nevidím tam jediný doskok a ano dívám se na gameplay. Jo tak najednou zaostřováni...no shodneme se na tom, že se neshodneme. Zůstaň si klidně na aktuální generaci, když nevidíš ten pokrok, já přejdu na novou.

Reklama
Reklama