Zpět na článek

Diskuze: SC: Conviction je prý "jako stvořený" pro X360

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
27. 9. 2009 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jarda Mowald má dnes konzolové zbrane ostře nabitý. :D:D:D:D

Looser ktorý má komplex z nejakej konzole a napíše že" ja som to vzdal s PC a kupil som si Xbox" mi pride ako nenormálne...fakt ľudia trocha sa už uvedomte....teraz to vzdaj s Xboxom a si choď kupiť PS3 lebo na Xboxe nie je MGS4, KZ2, Motor Storm....chapeš o čom to je?.... Pár Exklutziv titulov musi mať každa konzola..aby sa predávala...to je všetko.
Celkovo sa o Splinter Cell veľmi nezaujimam a ani tento diel mi nejako netrhá žili...ale som vždy rád keď sa na PC objavý každá sračka takže ma tato hra na PC poteší...

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
28. 9. 2009 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Ty jseš jaky ty dementi co na zpravodajských serverech do všeho serou politiku. I do novinky o tom, že někdo přejel poníka. Když tě to nezajímá, nebo nemáš nic relevantního co bys pod novinky napsal, tak nic nepiš.

JohnyQuest
JohnyQuest
Level 1 Level 1
29. 9. 2009 07:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel ano máš pravdu,na PC vycházejí samé sračky,ono PC je vlastně neskutečná popelnice na kterou vychází samé podprůměrné hry,a kolik exklusivních titulů je vůbec na PC?Crisis a co dál?tím jsme asi zkončily co???a takové čekání na hry jako Starcraft 2 a Diablo 3....ne díky.takže si užij své PC sračky,multiplatformovky atakřka žádné PC exklusivní hry....

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
27. 9. 2009 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel ty vole zumpo, ty ses tak blbej ze snad ani psychiatrovi na tebe nestacej tabulky.

MoravaGeorge
MoravaGeorge
Level 1 Level 1
28. 9. 2009 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Často reaguješ a píšeš o věcech, které tě nezajímají, jen aby si mohl urážet lidi které to zajímá?

Slig-cz@seznam.cz
Slig-cz@seznam.cz
Level 1 Level 1
27. 9. 2009 23:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Ty uz tady myslim nemuzes nikoho prekvapit kdyby si rekl nevim co,ale chtel bych vedet kdo ti dava ty kvalitni :)

RadimMaPosranouPrdel
RadimMaPosranouPrdel
Level 1 Level 1
26. 9. 2009 07:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lykan : tvoje prohlášení o problémech s GTA4 onlinem na PS3 jsou docela humorné... :)
Když jsem se s xkem snažil připojit na online PŘES KABEL tak to nějak...nešlo :D futureproof.
Halo a GTA4 se nedalo vůbec připojit,Forza se lagovala jak hovado.
S PS3 přes WIFI postřehnu jen občasné lagy ve čtyřech lidech(to nepotvrzuje tvoji "nehratelnost")
Víš co? :D utři slzy a nudle,my máme lepší wifinu než vy zásuvku na kábel :)

leco77
leco77
Level 1 Level 1
26. 9. 2009 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RadimMaPosranouPrdel tak ted si napsal poradnou picovinu :D

VenoM119
VenoM119
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PlayStation
25. 9. 2009 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Blá blá blá

leco77
leco77
Level 1 Level 1
26. 9. 2009 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

sice rekl blbosti, ale tohle je asi jedina Stealth hra, ktera by me mohla bavit...

risix
risix
Level 1 Level 1
27. 9. 2009 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77 Tak o to více by si měl litovat , že si nezahraješ MGS4...)...

leco77
leco77
Level 1 Level 1
27. 9. 2009 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix MGS me stejne nebavi, tak nemam proc litovat

KAREL-KRATOS
KAREL-KRATOS
Level 1 Level 1
27. 9. 2009 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77 MGS4 je GUT

leco77
leco77
Level 1 Level 1
27. 9. 2009 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77 asi jo, ale na me moc stealth ;)

risix
risix
Level 1 Level 1
27. 9. 2009 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77 Jak moc stealht , vždyť si to právě můžeš projít" Rambo" stylem jako jeden známý recenzent . Je vidět , že o tý hře nevíš zhola nic.).....

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
26. 9. 2009 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jestli je splinter cell stvoreny pro xbox, tak to tu hru nechci videt ani z dalky.
same skrabani disku s fischerem, rrod v samotne hre a spousta dalsich futureproof featuretek only on xbox!!a ted uz i ve hre! :D

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
25. 9. 2009 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Plejko boys utrete slzy a nudle :)

spoock
spoock
Level 1 Level 1
25. 9. 2009 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Conviction podle toho co jsem nakoukal dost sprznil Splinter Cell jako takový. SC bylo vždycky to o čem psal Tom Clancy, bohužel o Bournovkách nikdy nepsal. Navíc ty inovace jsou tak cool (dle autorů), že by jeden fanda plakal. Ještě, že máme Kojimu a jeho nekonečnou MGS

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
25. 9. 2009 22:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@spoock Urcite je tam posun smerem k akci, na druhou stranu to neni jen datadisk, ale serie se vyviji. Ne kazdemu se to pochopitelne musi zamlouvat, ale cokoliv je lepsi nez preslapovani na miste.

Slig-cz@seznam.cz
Slig-cz@seznam.cz
Level 1 Level 1
25. 9. 2009 23:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop A xboti uz maj kapesniky po MGS4 suche? Nebo stale doufaj? :D

Highforce
Highforce
Level 1 Level 1
25. 9. 2009 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"O něm se ví, že je v přípravě pouze pro X360 a bude div, pokud se objeví i na PC, o PS3 ani nemluvě." Chyba, není to only XBOX 360 titul, ale 23.2.2010 to vyjde i na PC - viz. zde:
http://www.gamespot.com/search.html?qs=Conviction&om_act=convert&om_clk=search

YouAreEmpty
YouAreEmpty
Level 1 Level 1
26. 9. 2009 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podělanej xbox, do koše sním a s ostatní konzole hoďte na něj. Už mě nasral Epic a teď do toho ještě Ubisoft, zachvíli začnou vydávat jenom na konzole a to vše exklusiv, a to bez něaké lokalizace. Ať jdou do pr**le.

spoock
spoock
Level 1 Level 1
26. 9. 2009 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@YouAreEmpty já jsem rezignoval, koupil jsem konzoli a hotovo, pořád brečet, že to a to nevydají na PCčko mě už přestalo bavit, navíc nemusím upgradovat HW a vše co koupím jede jak má, PC už jen na několik málo her, internet a práci

Wasser
Wasser
Level 1 Level 1
26. 9. 2009 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@YouAreEmpty Kolik % legálního softwaru vlastníš, že se tak rozčiluješ??

YouAreEmpty
YouAreEmpty
Level 1 Level 1
26. 9. 2009 23:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wasser Rozčiluju se proto že X-box 360 a Sony Playstation 3 jsou o hodně slapší než dnešní PC, a taky nemá DX10. Plno lidí říká že je to kvůli piráctví, ale to by teda měly omezit i hry na xbox, na internetu je plno her stáhnutelných na tuto platformu. Nevidím žádnej problém v protipirácké ochraně, jen ať je tam dávají, rád počkám na ověření přes internet. Ale to přece neznamená že budeme vydávat jenom na jednu platforu, jako za trest ostatním.

spoock
spoock
Level 1 Level 1
27. 9. 2009 06:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@YouAreEmpty heh slabší, to je celkem sporné, zas na druhou stranu jsou ty hry dělané přesně na míru a taky podle toho se může zařídit optimalizace, když hraju PS3 hry, mám hubu až na zem a to mám herní PC co zvládne všechno nové z poslední doby.
věřím, že někteří nechtějí jít do konzolí, protože je to investice navíc, PS3 nejde třeba zpirátit, atd., ale když má člověk příjem a nevadí mu občas něco si koupit origo (poslední dobou nějak moc utrácím na PSN), tak ho to vyjde pořád dobře.

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
27. 9. 2009 07:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@YouAreEmpty Chlapce ty vubec nemas poneti o tom, jak funguje herni byznys...

YouAreEmpty
YouAreEmpty
Level 1 Level 1
27. 9. 2009 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@YouAreEmpty Lykantrope co ty víš o herním byznysu, prostě mi nepříde fér udělat pokračování hry kterou si oblíbilo plno lidí jen na jednu platformu, jen proto aby ostatní donutili ke koupi krabičky od microsftu(nedám tři tisíce za os a potom dalších šest za konzoli). Trestají ostatní za nic. Já sám mám příjem ale nechci investovat peníze do něaké konzole. První počítač jsem měl v osmi letech, a teď po dvanácti letech od od prvního počítače nevidím důvod proč si kupovat xbox nebo playstation. Chlapče!

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
28. 9. 2009 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@YouAreEmpty Ok, dam ti jeden priklad za vsechny. Gears of War 1 se prodalo na X360 lehce pod 6000 000 kusu. Pcckari dostali vybornou konverzi, unikatniho bose a 2 kapitoly navic. Hry se na pc prodalo 135 000.

Divis se Microsoftu(a nejen jemu, viz Ubisoft), ze mu jsou nejake pc verze u zadku, kdyz i DLC na X360 mu vydela vic ?

Proste doba se zmenila a trend je dnes ten, ze se vyda hra na konzole, tam se nech zaplatiti a vydelat a po pul-roce se to vyda na pc, aby se toho jeste par prodalo.

Smirte se s tim :)

YouAreEmpty
YouAreEmpty
Level 1 Level 1
28. 9. 2009 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@YouAreEmpty Proč na mě vytahuješ Gers of war, to je konzolový titul, a to že ho konvertovali na PC bylo jen proto aby si zlepšit příjmy. Koukni se na datum vydání GOW na konzolích a na PC. Jako příklad bys to mohl brát KDYBY to vydali stejně!

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
28. 9. 2009 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@YouAreEmpty Ok, tak treba Cod 4,

X360 8M
Ps3 6M
PC 1.88M
----------------------------
O to je udajne 300M hernich pc :))

YouAreEmpty
YouAreEmpty
Level 1 Level 1
28. 9. 2009 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@YouAreEmpty A to hledáš na Googlu nebo si to pamatuješ? Kde jsi vzal 300milionů herních pc?

YouAreEmpty
YouAreEmpty
Level 1 Level 1
28. 9. 2009 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@YouAreEmpty Jo a ještě jedna věc ode mě na závěr. Nezačal jsem s něakou prodejností a ani jsem se o ní nezmínil, dokuď si nezačal prudit ty. Chlapče!

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
28. 9. 2009 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@YouAreEmpty Tak z tebe nic kloudneho nevypadlo...

S prodejnosti jsi zacal, podivej se o kousek vyse na svuj vlastni prispevek, kde jsi zacal s piratstvim.
Ja ti pouze snadno dokazal, ze pc=pirate consorcium. Pri dnesnich cenach her nejsou padli na hlavu, aby to dali soucasne s konzolemi na pc, vsichni si to stahli a oni se pripravili o zisky.
Pc= last station :)

YouAreEmpty
YouAreEmpty
Level 1 Level 1
28. 9. 2009 22:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@YouAreEmpty Já nepsal o prodejnosti, a o piráctví jsem se pouze zmínil. Akorát by mězajímalo co by si dneska hrál nebýt počítačů. Takže mírni svoje výroky o PC. Braň si svoji krabičku jak chceš, ale já se rozčilovat budu pokuď tu hru nevidají na PC. Ať ji vydají klidně s půlročním spožděním, já si počkám, a klidně dám i čtrnáct stovek za její koupi. Stačí že ze mě něco vypadne jednou deně na záchodě. Díky za vášnivou diskusi a u něaké jiné Ahoj :) Dík

RadimMaPosranouPrdel
RadimMaPosranouPrdel
Level 1 Level 1
29. 9. 2009 04:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@YouAreEmpty Radsi si po sobe vzdycky zkontroluj,co pises,protoze ty hrubky,to se neda cist! ... Vime,ze jsi rozrusenej,ze ti tady vsichni nezerou "tu tvoji" pravdu,ale davej si na to bacha,pises jako prvnak.
A ze na PC nevychazej hry,za to si muzete sami,PC dycky je a bude skvela platforma,ale bez her jaksi ztraci smysl.

YouAreEmpty
YouAreEmpty
Level 1 Level 1
26. 9. 2009 23:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wasser To myslíš mě? Já nemám peníze na to abych vlastnil nelegální kopie! No a kolik máš ty nelegálních kopií? Určitě nevlastníš ani jednu originálku když se tak blbě ptáš.

Inquisitor_
Inquisitor_
Level 1 Level 1
27. 9. 2009 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@YouAreEmpty Nechapu proc se rozcilujes Conviction vychazi i na PC ve stejnou dobu jak na X360

YouAreEmpty
YouAreEmpty
Level 1 Level 1
27. 9. 2009 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Inquisitor_ Nejdřív si přečti ten článek. A pokud vyjde tak vyjde s půlročním spožděním jako Assassin´s Creed, a je ohlášeno že i druhý díl vydají také se spožděním na PC.

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
26. 9. 2009 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vychazi to zaroven i na pc a do roka to bude i na ps3 stejne jako vsechny "exkluzivity" co si ms koupil.

RadimMaPosranouPrdel
RadimMaPosranouPrdel
Level 1 Level 1
26. 9. 2009 08:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme heh,vypadá to jak kdybys tu hru chtěl :D

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
26. 9. 2009 08:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RadimMaPosranouPrdel Blaznis? Tuhle parodii na MGS? SC jsem nikdu nemel rad, akorat konstatuju to co se stane stejne jako uz mnohokrat predtim, kdyz na ps3 vyjde podstatne lepsi verze.

Winley_
Winley_
Level 1 Level 1
26. 9. 2009 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme Ja jsem mel rad prvni tri. Pak zacali motat a delat z Fishera neco, cim ze zacatku nebyl a ted presli na historku "agent se vzbouril sve materske firme".. Kolikrat uz tu tohle bylo?

Edit: Lykan: "Serie se vyviji".. Pod pojmem vyvoj si ja predstavuju neco jineho, nez ze prekopou cely system hry tak, aby to zapadalo do vsech über-cool norem soucasnosti a udelaji z nej radobydrsnaka..

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
26. 9. 2009 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RadimMaPosranouPrdel Náhodou, já ji chci...a moc.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
26. 9. 2009 07:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hrál jsem jen jedničku, a i když bych si chtěl dát i díly 2-4, tak mám teď na hraní pro mne atraktivnější hry. Takže než se dostane na pětku, což nejspíše nemusí být nikdy, tak je mně úplně fuk, pro co je "jako stvořená".

Ondra
Ondra
Level 1 Level 1
25. 9. 2009 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co všichni na těch konzolích jenom vidí...Zastaralé herní stroje, které tu budou strašit ješte tak pět let si hrají na něco co nejsou.

Ne nenapadá mně žáden pádný důvod pro koupi konzole.Dávat za hru 2000 a ješte se dívat jak se mi laguje, seká jede pomalu apod. na mašině kde má jet na 100% se mi nechce.

risix
risix
Level 1 Level 1
25. 9. 2009 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondra Asi si zpadnul odněkud z Marsu :), hra za 2000,- hm zajímavý , hra pokuď vím cca 1400,- + možnost dalšího prodeje což u PC her jaksi nefunguje . A že by se mi někdy hra sekala a jela pomalu tak to máš pravdu , ale to jsem hrál zrovna na PC , myslím , že tady někde máte diskusi z názvem -Prosím pomozte nejde mi spustit hra -.........))

Ondra
Ondra
Level 1 Level 1
25. 9. 2009 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix Stovka sem stovka tam, já mám raději mezery.Já v normálních obchodech vidím ceny tak kolem 1600, což je i stejně moc, když nejdražší hry na pc stojí okolo 1100 kč.A také Nevím proč by nemohl pc hru dál prodat...

K sekání jde na youtube naleznout několik krásných videí, kde se hry na xboxu sekají nebo se textury načítají postupně.Také jsem mnohokrát četl, že je gta4 na konzoli nehratelné když je tam víc aut nebo akce než je zdrávo.
Že se ti to seká na pc je způsobeno tím, že máš slabou konfiguraci za to počítač opravdu nemůže.

A je zajímavé jak všichni konzolisti vehementě obhajují koupi těch svých krabicí a ukazují na neschopnost počítačů.Někoho třeba nenapadne, že počítač není primárně určen jenom na hry a je tam tolik programů, které se moho navzájem "bít".Vždycky když jsem měl problém s nějakou hrou, tak jsem hledal tak dlouho až jsem ten problém našel.Což beru jako plus, jelikož člověk pochopí základy počítače.Mám už 3. počítač 3 roky, jede jako nový a ješte jsem nemusel dělat silný zásah do softwaru jako to dělají někteří s oblibou, že přeinstalují windowsy vždycky když jim to jede pomalu.Ale o tom jiná...

Ale chápu lidi co chtějí mít věci co nejrychleji, nejlépe aby se ani nehnuli nebo nezapínali mozek.Pro ty je konzole nejlepší a smějou se každému jak hyeny když jim to nejde na pc spustit na poprvé :-) .

risix
risix
Level 1 Level 1
25. 9. 2009 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondra No prodat se moc nedají , protože pro prodejce to není výhodný , tak právě GTA 4 je na PC tak zmršený , že to rozběhne jen málokdo, na PS3 nebyl jediný problém .Na práci mám notebook a ano jsem pohodlný , přijdu domů lehnu si před LCD , zapnu a hraju ...).)..

hlavacek85@seznam.cz
hlavacek85@seznam.cz
Level 1 Level 1
25. 9. 2009 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondra risix - ad GTA4 na pc - to je populární omyl, který je ale zbytečné vysvětlovat, protože konzolisté už to prostě mají, ač mylně, zažité jako nějaký pc průser desetiletí.

A jen tak mimochodem, jak tak zmiňuješ notebooky, tak na notebooku za 20 tisíc poslední týden GTA IVku hraju. Takže jaké by asi bylo pc na kterém pojede, že...

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
25. 9. 2009 22:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondra risix: "tak právě GTA 4 je na PC tak zmršený , že to rozběhne jen málokdo, na PS3 nebyl jediný problém "

To jsem se zasmal, Ps3 GTA4 melo problem s onlinem, ktery se musel resit patchem.

Slig-cz@seznam.cz
Slig-cz@seznam.cz
Level 1 Level 1
25. 9. 2009 23:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondra Ty se napred zeptas co vsichni na tech konzolích jenom vidi a pak si tu vlastne sam odpovis :) lidi si kupujou konzole aby nemuseli hledat program co se rozhodnul rozdat si to na ferovku s jinym programem zrovna v dobe kdy ja chcu hrat :) o hrach co si na pc nezahrajes pak ani nemluve

neon4
neon4
Level 1 Level 1
26. 9. 2009 07:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondra lykantrop:
asi si zapomel ze mluvi o x360
na pc jde gta 4 hrat bez problemu a je to mnohem lepsi nez na konzoli. bohuzel jsou tu taci co maj intel celeron kterych se okamzite konzoliste chyti a predhazuji potom vsem jako nejake neprubojne pravidlo ze na pc to nejde hrat.
zmrsenost pc verze gta 4 tkvi v kompatibilite, verze z konzoli neni preprogramovana a ani neni nijak upravena na port z konzoli do pc, takze tam jde spis o problem toho ze pc neumi rozbehnout poradne hru kterou akorat vytahnes z konzole a naopak.

collector124
collector124
Level 1 Level 1
26. 9. 2009 07:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondra "A je zajímavé jak všichni konzolisti vehementě obhajují koupi těch svých krabicí a ukazují na neschopnost počítačů."

nehádž všetkých do jedného vreca! som konzolista aj pcčkár a netvrdím že pc umiera alebo že x360 je lepší. niektoré hry je pohodlnejšie hrať na pc s klávesnicou, iné zasa s gamepadom rozvalený v posteli alebo na gauči. napr. multiplayer sa mi hrá oveľa lepšie na konzoli. rpgčka zas na pc. je to vec vkusu.
a ešte sú tu exklusívne tituly. niektoré fakt stoja za zahranie.

a čo sa týka gta4, tak ho rozbehne každé dvojjadro s 512mb grafikou. záleží ale na akých detailoch! ja mám 3,6ghz dualcore a 900mb grafiku a aj tak mi to nebežalo naplno. myslím že aj 1gb grafika je tej nenažranej hre málo.

p.s. nikdy mi žiadna hra na x360 nesekala. asi sekajú len na starších verziách. ale o taký rok mi tie hry budú asi sekať tiež, to priznávam :D

RadimMaPosranouPrdel
RadimMaPosranouPrdel
Level 1 Level 1
26. 9. 2009 08:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondra popravdě poslední dobou to vypadá že PC nabírá dech a tak nějak překonává xko :) moje kecy o "umírajícím PC" byly samozřejmě jen provokování,ale teď je to ještě méně na míste,než předtim.
co se týká GTA4 tak : omyl,mám dvojjádro s 512 grafikou a seká se mi to jak na min,tak na max,jak na XP,tak na Vistě...

spooky_cz
spooky_cz
Level 1 Level 1
26. 9. 2009 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondra Jde o to že GTA4 je na pc tak strašně blbě optimalizované že na nějakém pc jde a na nějakém jde pomalejc i když je to lepší pc. Konzole se drží jen díky tomu že si to extrémě kupujou v číne a japonsku jako já proti tomu nic nemám ale konzole nejde srovnávat s pc.

neon4
neon4
Level 1 Level 1
25. 9. 2009 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondra soucasne konzole jsou jedny z nejvykonejsich stroju zatim. ps3 takovej 7mi jadrovej procesor 3.2 Ghz atd. budou tu strasit jeste dlouho a je pravda ze namakanej komp dneska uz konzole hrave prekonava ve vykonu. ale konzole jsou velmi vykonymi masinami ale budou stale zastaravat a jejich vykon bude klesat v porovnani s PC. hry jsou drahe a pc je naprosta vsetrannost a multifunkcnost. koneckoncu na cem se vyrabej a programujou vsechny hry at uz x360, ps3 nebo pc at uz vice ci mene narocnejsi? no? prece pc...

spoock
spoock
Level 1 Level 1
25. 9. 2009 22:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondra já mám čerstvě pořízenou PS3 a v podstatě se už jistojistě směřuju na konzole, já v PC vidím separovaný trh, který pomalu a jistě nabízí zcela jiný typ zábavy než konzole. Bohužel stěžejní kvalitní tituly na PCčku dost často nevyjdou, takže je třeba mít v záloze alternativu. PC neumí emulovat vše, takže asi tak. X360 z mého pohledu PC gaming adoptoval a naučil ho na gamepad. PS3 však nabízí dost titulů, které prostě na PC nikdy nevyjdou, takže asi proto PS3. Navíc se dají nové tituly pořídit za ceny PC her, čili tisíc a méně, navíc není problém si jednou měsíčně nějakou tu hru koupit.

Sabrewulf
Sabrewulf
Level 1 Level 1
28. 9. 2009 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondra "a ješte se dívat jak se mi laguje, seká jede pomalu apod."
To je ten nejlepší vtip, jaký jsem za poslední léta slyšel. Neříkám, že to není možné, ale napřed si s lagováním, sekáním apod. zameť před vlastním PC prahem. A ty neustálé kecy o tom, že konzolisté to mají jednoduché a rychlé, aby nemuseli zavařovat mozek, je jen mindrák některých PCčkářů - aneb - proč to dělat jednoduše, když to jde složitě, že?

JHfr3ak
JHfr3ak
Level 1 Level 1
25. 9. 2009 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Asi všichni víme, co za tím stojí a kdo ne, ten ty peníze počítá doteď" :D

Reklama
Reklama