Zpět na článek

Diskuze: Ruská média se strefují do Call of Duty

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Fun-1-k
Fun-1-k
Level 1 Level 1
26. 1. 2011 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co má jako herní průmysl dělat? Dávat na krabičky nápis "Nevhodné pro děti, mládež a terroristy"? LOL

_TeO_
_TeO_
Level 1 Level 1
26. 1. 2011 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Vždyť je to absurdní. Ta smrt na konci mise má stejnou hodnotu jako smrt kteréhokoli z těch amerických občanů, kteří zemřeli předtím a o kterých mluví Jaxx. Člověk by se mohl zeptat, proč zrovna tajný agent a ne někdo jiný? Tím jaksi celá tahle mise postrádá smysl, protože v kontextu hry není o nic významnější než události, které autoři nezpracovali. Nikdo mi nevymluví, že mise na litišti měla jen udělat hře reklamu. Stupdiní reklamu...

E-bomba@seznam.cz
E-bomba@seznam.cz
Level 1 Level 1
26. 1. 2011 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja bych se neptal na cem to trenuji, ale proc to trenuji?
Jestli nekdo muze za teroristicke utoky, tak to urcite nejsou videohry.
Nebo snad nekdo skutecne veri, ze kdyby nebylo MW2, tak se to nestalo? A kdyby nebylo videoher, tak by nebylo 11. zari?

deloix
deloix
Level 1 Level 1
26. 1. 2011 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zase to odserou hry a filmy jako by nic nezobrazovaly....

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
26. 1. 2011 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TeO: Tady jde o něco jiného. Válku vyhlásilo Rusko Americe, né naopak (pokud si to dobře pamatuju). Rusku jsou ukradení američtí mrtví civilisté, ale k válce došlo ve chvíli, kdy došlo k povraždění ruských občanů Američany (což byl záměr hlavního antagonisty). Tedy tato mise byla pověstný casus belli a jako taková příběhově jistě důležitá.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
26. 1. 2011 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaxx: Mno ano, ale ty třešničky (já to nazývám posledními kapkami) jsou právě v hrách, filmech a obecně všech příbězích tím posouvačem příběhu, umožňuje to hlouběji se do něj ponořit atd. Jistěže ta mise tam byla přidána i z "reklamních" důvodů (aneb negativní reklama taky reklama), ale zase opačné tvrzení, že ta mise je úplně zbytečná dává vzpomenout na hry, které jsou prosty takových "zbytečných" misí/cutscén a celý jejich "příběh" stojí na schématu - tu jsme my, tam jsou nepřátelé a navzájem se řežem, nic víc k tomu.

Klucina
Klucina
Level 1 Level 1
26. 1. 2011 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Smankote..vzdyt tyhle cerny vdovy ani nevi kdy je patek nebo pondeli.Neumi ani do peti pocitat.To co provadi,je vira a ne podobnost ze hry.At radeji delaj na smoulech a bude klid.

LojZza
LojZza
Level 1 Level 1
26. 1. 2011 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestlipak taky ukazuji prstem na Smrtonosnou Past 2 , kde teroristi unesou letadlo?
*facepalm
Ono je vzdycky lehci ukazat na nekoho jinyho, nez na sebe. V tomhle pripade za to muzou jen a jen aerolinky, ze teroristu nechali nastoupit.

NEkrom4nT
NEkrom4nT
Level 1 Level 1
26. 1. 2011 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@E-bomba (seznam.cz): To mi pripomina, pro 9/11 taky neslouzil Fight Club jako podnet, right ?

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
26. 1. 2011 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud se nepletu, tak ona "nechvalně proslulá" mise posunovala děj v tom, že vysvětlovala původ rusko-americké války. Vzpomínáte? Byli jste agent CIA v přestrojení a ten hlavní padouch vás na konci mise zabil, aby Rusové mohli identifikovat tělo jako amerického vojáka a to vyvolalo napětí, které vedlo k válce. Takže celkem důležitý vysvětlující prvek příběhu a ne samoúčelný level, který příběh nikam neposouval. Toť můj pohled na věc.

hornster2@seznam.cz
hornster2@seznam.cz
Level 1 Level 1
26. 1. 2011 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím s ostatními, že smrt agenta CIA a jeho nalezení na letišti v Moskvě, byla jen třešničkou na dortu. Ale absolutně, se identifikuju s tím, co napsal SILESIAN. Nebudu psát zbytečně dlouhej text. Prostě totální souhlas, se vším. A přesně tak :D :D Asi těžko se na hry, filmy atd bude psát nevhodné pro terroristy :D. To mě rozesmálo. Ta věc je v těch lidech.. Né v mediích. S tím se nedá v tomhle ohledu nic moc dělat. Rozhodně by cenzura neměla nastat, jen by to přineslo větší strach a žádný úžitek :)

Jaromír Möwald
Jaromír Möwald
Level 1 Level 1
26. 1. 2011 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Ano, ale ten konflikt byl uz tak vyhroceny a zemrelo pri ceste k nemu spousta americkych obcanu (ne vojaku), takze jeden tajny agent byl jen takovou pomyslnou tresnickou na dortu v necem, co by se stejne stalo.

NEkrom4nT
NEkrom4nT
Level 1 Level 1
26. 1. 2011 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Ať se nám to líbí, nebo ne, výrobci si mohou říkat, že jejich hra je pouze fikce, ale nikdy nemůžeme vidět do hlavy kdejakého pomatence, který si zabíjení nevinných lidí vyloží jako něco, co by měl přesně takto udělat i ve skutečnosti."

Správně, jen pomatený člověk může přemýšlet nad tím že by se to co vidí ve hře, filmu, knize, dviadelní hře, v čemkoliv jako na návodu k tomu co má udělat v reálném životě, aby škody byly co největší, nebo aby mu vyšla ukládná vražda. Jenže s tím nenadělá nikdo nic a nějaká cenzura tomu nepomůže. Mimo to nebýt zabíjení lidí na denním pořádku v reálném světě, tak by ani takové filmy a hry nevznikaly, že. No Russian byla mise samoúčelná, ale právě asi o to šlo, vyvolat v člověku odpor nebo nepochopení. Přece ale nemůžeme po vývojařích nebo scénaristech chtít aby tvořili tak, že si to nějaký fanatický blázen (ať už zaslepenej tím že je mentálně postižený, či zaslepen nějakou šílenou vírou).

Reklama
Reklama