Zpět na článek

Diskuze: Red Steel

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
24. 5. 2006 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sleepless: ja ted s tebou nesouhlasim. A prijde mi, ze ty sam si nejsi az tak uplne jist tim co pises (neber to jako urazku).. trosicku si protirecis, ale to nechme stranou..
Samozrejme ze u FPS je dulezity design urovni, vyvazenost zbrani, nepratele atd atd.... Ale to je prakticky u kazdeho moderniho FPS jiz dotazene. POkud chce FPS vyniknout, pak je zapotrebi nejaky originalni prvek, ktery se jinde nenajde. U half-lifu 2 to byla treba ta fyzika (o ktery se sice vsude hrozne mluvilo, ale nakonec ve hre byla tak polovina veci, co Valve slibovali, a celkove me to az tak nevzalo..), u FEAR zas treba casticovy efekty a dojem strachu a u Red Steel to bude prave to ovladani!

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
24. 5. 2006 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath Jsem si naprosto jist tim co pisu a neprotirecim si. :) Ja osobne nechci na Wii POUZE jednoduche hricky postavene okolo ovladani, kterych bude k dispozici dostatek a nic proti nim nemam. Zaroven nechci, aby byly hry staveny vyhradne na ovladani. Je to mrhanim potencialu. Podobny trend byl k videni nekolik mesicu po vydani DS a nyni uz nastesti pominul..vicemene. Ukazalo se, ze je to spatna cesta a nejenom media, ale i hraci si preji neco vic. Postavit hru pouze na ovladani bez adektvatne kvalitniho obsahu a konceptu takovym mrhanim je.

Neexistuje sablona pro design urovni, ani pro vyvazenost zbrani, tudiz neni mozne prohlasit, ze zrovna tyto zakladni prvky jsou ve vsech FPS za posledni 2 roky dotazene. Pokud z HL2 vezmu tech par fyzikalnich radoby puzzlu, tak se na kvalite hry vicemene nic nezmeni. Pokud nahradim design urovni, audiovizualni presentaci hry (ktera vytvari atmosferu), vzhled a funkci zbrani , pribeh a chovani nepratel necim naprosto prumernym, tak nezbude nic nez prumerny titul. Jeden jediny prvek dobrou FPS nedela.... Nehlede na to ze pouziti fyziky v HL2 nebylo originalnim prvkem. Rada her pred HL2 ji pouzila daleko smysluplnejsim zpusobem. Jen se jim nedostalo potrebne medialni masirky. Particle efekty u FEAR hraly vedle ostatnich hernich prvku minoritni roli..ale to bych opakoval to same co u HL2....

Genesan
Genesan
Level 1 Level 1
24. 5. 2006 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

sleepless: to ale není tak úplně pravda, vždyť většina her se zvláštním ovládáním by byla úplně k ničemu s gamepadem nebo klávesnicí, vzpomeňme na všechny ty eyetoye, bubínky, podložky a kytary. Wii ovládání to rozhodně vyzdvihne. Stačí, když to bude nadprůměr mezi Wii hrami, což se mi nezdá jako až takový problém. Ale kdyby se to ovládalo gamepadem, nemělo by to přece mezi hrami z jiných next-gen konzolí šanci.

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
24. 5. 2006 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Genesan Musim znovu zopakovat, ze se FPS neda postavit VYHRADNE na novem zpusobu ovladani. A pokud ano, tak bych se vubec nedivil, ze by za to hra byla castecene kritizovana. Jakmile si totiz clovek zvykne na Wii ovladani, a ono to proste jednou prijit musi, tak veskera krasa hry postavene jenom okolo toho ovladani proste zmizi a zbude podprumerny produkt. A to je moc velka chyba.

Vsechny ty eyetoye, bubinky a tanecni podlozky, jez zminujes jsou zanrove neco naprosto jineho. Je jasne ze hrat treba Donkey Konga, nebo Guitar Hero s ovladacem je hloupost i kdyz to jde. Jenze to jsou hry site primo na miru jednomu ovladaci. V jednom se bubnuje a v druhem hraje na kytaru. Red Steel je vsak neco jineho. Jde o FPS a z toho je treba vychazet. Zakladem je design urovni, zpracovani boje, inteligence nepratel, pribeh a to jak se to ovlada muze jenom vylkepsit celkovy zazitek. Ostatne kvality Red Steel se ukazou v momente, kdy se hrac prikloni k vicemene standardnimu ovladani, ktere bude u majority Wii titulu dostupne a tvurci s tim musi pocitat.

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
23. 5. 2006 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na nejake "vetsi" souzeni je asi jeste brzy, ale podle me by tahle hra na JAKYKOLI platforme neuveritelne propadla (teda tak jak je:)), ale na Wii... to proste bude maso!!!! Aspon podle toho, co sem videl nebo cetl...
A mimochodem.. jeste aby to nebylo nedoladeny... todle je neco UPLNE novyho a je tezky najednou, jen tak z niceho nic, prijit s naprostou dokonalosti... ono se to vyladi:)

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
24. 5. 2006 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath Hra se neda postavit pouze na novem zpusobu ovladani. V zakladu musi jit o kvalitni titul, ktery by obstal sam o sobe bez ohledu na to jestli se hraje s mysi a klavesnici, gamepadem, nebo Wii ovladacem.

Reklama
Reklama