Zpět na článek

Diskuze: "PS Vita dorazila na trh příliš pozdě"

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

vokser@seznam.cz
vokser@seznam.cz
Level 1 Level 1
27. 9. 2016 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já myslím že kdyby na to vycházely dobré hry tak by se to jinak prodávalo ale jediná lákává hra je akorát Uncharted Golden Abyss :(Proč na Vítu nemohlo vyjít gta 5 když je výkonnější než Ps3 a Xbox 360.

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
28. 9. 2016 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč Vita neuspěla by určitě stálo za velkou analýzu. Myslím, že by se v ní muselo objevit víc důvodů než jen "málo her", "předražená paměťovka" a podobně. Myslím, že šlo o souběh několika faktorů:
1. Špatné načasování. Rok po 3DS. 7 let po PSP. V době, kdy se všude mluvilo o skvělé budoucnosti mobilů a tabletů.
2. Vysoká zaváděcí cena. Ta byla navíc schovaná v dodatečných nákladech za drahé paměťové karty.
3. Slabá softwarová nabídka. Neexistence výrazných značek. Uncharted a Killzone asi byly příliš pozdě a příliš málo. Kde byly pokračování oblíbených her z PSP? Kde bylo nové Locoroco nebo Patapon?
4. Přílišný akcent na vysokoprodukční hry, které jsou drahé na výrobu a často i nevhodné pro mobilní zařízení.
5. Snaha konkurovat ve všem a se vším - univerzálnost, která je však velmi drahá. Dotykový displej - ano, ale tablety je mají větší a tudíž pohodlnější. Dvě páčky - ano, ale je to kompromis a v kvalitě nikdy nebudou dosahovat na tradiční ovladače. OLED displej - krásný ale drahý. Připojitelné na TV - ano hezké, ale konkuruje to jejich vlastní PS3 a stejně to nebude tak dobré.

Sony s Vitou slíbila všechno a všem, aby mohla konkurovat mobilům a tabletům. Páčky pro hardcore-hráče, velký dotykový displej pro casual-hráče, konzolová PS3 grafika v kapse. Jenomže pro hard-core hráče tam nebyly hry, které by chtěli hrát na kapesní konzoli, a pro casual tam nebyly stovky a tisíce hříček zadarmo plus telefon a facebook. PS3 kvalita do kapsy je náročná na výrobu a výrobci půjdou do rizika jen když jsou v oběhu už desítky miliónů konzolí. Sony se o podporu snažila, ale asi seděla na příliš mnoha židlích (PS3, PS4 už v před-produkci) a po softwarové stránce udělala několik vyloženě fatálních chyb v tom, že se na Vitu vůbec neobjevily hry, které definovaly PSP.

Davidus
Davidus
Level 1 Level 1
27. 9. 2016 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, ano... kdyby sony nemrhalo novým nosičem, vlastní paměťovou kartou, atd... mohli se zákazníkům více zavděčit a vita mohla šťastně fungovat... ale ne... hra i v dnešní době stojí balík a to ani nemluvě o 16gb kartě... :D

Jiří Bigas
Jiří Bigas
Level 1 Level 1
27. 9. 2016 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MyBullet: To nikdo netvrdí. Ale házet do jednoho pytle DS a 3DS? Myslím, že se shodneme, že jde o dvě samostatné platformy, dvě různé generace, nikoli revizi.

MyBullet
MyBullet
Level 1 Level 1
27. 9. 2016 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Do 31. března 2010 se prodalo 128,9 miliónů konzolí DS v různých variací.
Omezovat počty jen na 3DS vypadá, jako kdyby ta konzole nebyla vůbec úspěšná.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
27. 9. 2016 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Boom hraní na mobilech a tabletech ale zlomil Vitě vaz"

Neřek bych to líp. Stěžejní věta článku.

RuThaN
RuThaN
Level 4 Level 4
27. 9. 2016 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle nechape, zakladni matematiku trhu, Vita se neprodava, protoze hry na ni byly vzdycky predrazeny, stejne jako ty karty (melo tam bejt zabudovany uloziste) a Sony neni schopna na to dodat software - slusny prehravace - hudby, video, prohlizece, aktulizovanou Youtube aplikaci.
Dalsi chyby jsou, ze to nemelo hdmi atd do nejakyho docku, casto na tom hraju doma, kdyz me nejaka hra fakt zacne bavit. A dalsi problem je, display chtelo to tak palec navic, nemam brejle, ale ty dnesni 3D sceny se na tom daji ukoukat slozite a mobily maj dneska 6 palcu.

Super je ze to netopi, jen to melo mit vic pameti, 512 MB na OS rychlym multitaskingem je proste malo, i ty dobe, kdejakej mobil mel 1 GB.

Reklama
Reklama