Zpět na článek

Diskuze: Pro Evolution Soccer 2017

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

ekatake
ekatake
Level 1 Level 1
22. 9. 2016 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

fifa dostane 4/5 lebo ma krajsie menu :D

MasterWolf
MasterWolf
Level 1 Level 1
22. 9. 2016 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím,

možná se ptám hloupě, ale je ve hře třeba 1. česká liga nebo alespoň pár českých týmu (repre tam snad je pokud vím)? Díky

survik1
survik1
Level 1 Level 1
21. 9. 2016 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DeviR1: Zakázat JavaScript, pokud to tvůj mobil umožňuje.

DeviR1
DeviR1
Level 1 Level 1
21. 9. 2016 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

OT: Co mám udělat, abych nemusel na mobilu na přečtení každého článku čekat 30 sekund? adBlock tam samozřejmě nemám. Celou dobu to toleruju, ale teď když vidím ten nápis oznamujíci, že mám zapnuté blokování reklamy a v ten stejný okamžik mi čtvrtinu displaye zakrývá reklama, tak mě to už docela štve.

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
21. 9. 2016 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent V: C.Ronaldo je lepsi nez Messi... :-D

Jiří Bigas
Jiří Bigas
Level 1 Level 1
21. 9. 2016 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martinbucek: Jen ve zkratce a jen telegraficky. Zdeněk PES 2017 nerecenzoval, protože má omezené množství času a taktak stíhal NHL 17. K mailu se určitě rádi vrátíme, pokud ho Jarda vybere, já jsem si ho se zájmem přečetl. Rozhodně ale nesouhlasím s tím, že nikdo z redakce neví o téhle sérii nic, nebo s tím, že bychom hře vyčítali něco, co není pravda.

My s Pavlem bychom se určitě stěží označili za znalce, ale ve svém mailu jsi víceméně napsal totéž, co jsme říkali i my. PES nějaké lince nemá a jak jsme dedukovali, může to být i proto, že EA má exkluzivitu. Pak jsi nás upozorňoval na to, že Konami s tím počítá a řeší to výborným editorem. Podle mě sice není samospasitelný, ale i o tom jsme se už několikrát bavili, že je fajn, že je třeba i v PS4 verzi, že se s ním dají týmy nahradit apod. I v tomto bodě proto myslím, že jsme nic nezatajili nebo říkali něco, co není pravda. Pokud jde o to, že by tvůrci samotní později přidávali další týmy, pokud se tak stane, bude to jen dobře, ale dost pochybuji, že dojde na další celky z německých, českých a slovenských lig, jak jsi naznačoval.

Čili, určitě se k tomu ještě vrátíme, nechci aby to bylo chápáno jako začátek nějaké další slovní bitvy. Ale myslím, že není úplně fér nám vyčítat, že o PES nevíme nikdo nic a neříkáme o hře pravdu. Koneckonců my oba s Pavlem jsme si loni PES koupili a já o tom uvažuju i letos. Takže opravdu nemám důvod jednu hru očerňovat nebo druhou chválit na úkor první.

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
21. 9. 2016 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martinbucek: a co konkretne neni pravda?

martinbucek@centrum.sk
martinbucek@centrum.sk
Level 1 Level 1
21. 9. 2016 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LeBron23: poctivu recenzi?....si robis srandu?, NIKTO s redakcie o pes serii nic nevie a hlavne nie clovek, co sa sam prizna, ze hral len fifu....nechapem, preco to nerecenzoval zdenek, ktory ma s peskom skusenosti aj posledny hpod na pes tema bol vysmech, tak som chlapcom poslal mail a dufam, ze budu nanho reagovat, lebo neni pekne, ked sa hre vytyka co nie je pravda

Drew
Drew
Level 1 Level 1
21. 9. 2016 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Merengues9: No, mě stačilo to, kolikrát jsem se musel dívat na ksicht Messiho při spouštění Fify. Naštěstí to už letos nebude.

Dominik Nečesánek
Dominik Nečesánek
Level 1 Level 1
22. 9. 2016 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MasterWolf: Není.

kojinho55@gmail.com
kojinho55@gmail.com
Level 1 Level 1
22. 9. 2016 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří Bigas: Ano, Honza dokázal napsat vskutku nezaujatou recenzi, která je ke hře férová a popisuje jednotlivé složky hry (dle mého) dle skutečnosti. Jardovi čest, že se psaní o letošních fotbalových hrách nechopil (až je to z jakéhokoli důvodu), protože by se jednalo o recenze zmiňovaného zatvrzelého fanouška.

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
21. 9. 2016 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent V: tak přít se s tebou nebudu když nemáš argumenty, to je k ničemu :-))

Dominik Nečesánek
Dominik Nečesánek
Level 1 Level 1
21. 9. 2016 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypnout Java Script pomohlo, ale místo reklamy vidím ikonky obrázku, ale to přežiju.

Vincent V
Vincent V
Level 1 Level 1
21. 9. 2016 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Merengues9: Jasná lež :D

Dominik Nečesánek
Dominik Nečesánek
Level 1 Level 1
21. 9. 2016 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeviR1: mám to taky, dokud nebude nový web, tak máme smůlu.

Cadaveria
Cadaveria
Level 1 Level 1
21. 9. 2016 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Honzo, pěkná recenze ,)

Jinak já opět tento ročník PES vynechávám a jako každý rok kupuji FIFU.
@Merengues9: VIVA EL BARCA!

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
21. 9. 2016 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Konami pro letošek dohodlo spolupráci s FC Barcelona, a tudíž hlavní menu i úvodní intro sekvence je prezentací katalánského velkoklubu" To mi stačí na to abych si tuhle hru nikdy nekoupil :-))

martinbucek@centrum.sk
martinbucek@centrum.sk
Level 1 Level 1
22. 9. 2016 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mart9: ano, netvrdim ze nie, ale ide oto, ze zrovna tento rocnik je dost evolucny, ako v drobnostiach, tak aj vo vecsich aspektoch, ako napriklad taktika a rozostavenie, ktore spomenul, ale nespomenul, ze ked si hrac naordinuje taktiku a sam ju nebude dodrziavat, tak hra bude taka ceskoslovenska....rozharana, dajte si barcelonu a nehrajte tiki-taka, uz ta hra nebude taka jednoducha a hraci sa nebudu spravne uvolnovat, lebo to nemaju natrenovane a toto fifa zial neponuka.....brankari su konecne po niekolkych rokoch brankarmi....rozhodcovia konecne piskaju....hra celkovo je futbalova, kto futbal sleduje musi mi dat za pravdu, proste sa im tento rocnik podaril a mna uvarili natolko, ze som si ho predobjednal a som zvedavy aj na fifu samozrejme a aby nedoslo k omylu, ze som fanboy....moje psn je: martinbuceksc a kazdy si moze overit ze hravam uz niekolko rokov obe serie

Jiří Bigas
Jiří Bigas
Level 1 Level 1
21. 9. 2016 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martinbucek: Já si tvého názoru a ohlasu vážím, vůbec to neberu tak, že jsme v nějakém vážném sporu. Je mi jasné, že člověk, který si dá práci s mailem jako ty, to nepíše proto, aby nás poslal do háje. I proto jsem určitě pro, abychom tvůj mail a tvé postřehy přečetli, pokud to jen trochu bude možné. Jen si, jak jsem psal, nemyslím, že jsme hru shodili nebo jí křivdili. Ostatně, já s novým ročníkem trávím opět dost času a po dalším týdnu musím říct, že se mi přeci jen asi PES i letos navzdory problematickým licencím líbí víc než loni a dost možná i víc než FIFA, zatímco Pavel teď spíš inklinuje k EA. Což neříkám proto, abych tě uchlácholil a někdo jiný se do mě naopak pustil, co jsem to za ignoranta:). Protože na mém názoru teď fakt nesejde, já jsem naprostý laik. Píšu to spíš proto, abys neměl podezření, že jsme vůči hře zaujatí. Právě naopak. Minule ze mě možná mluvilo víc zklamání, zatímco FIFA mě překvapila velmi příjemně, ale obě hry se snažím vnímat v širším kontextu a obě se mi líbí.

Jinak máš pravdu, že jako ten, kdo autory recenzí hledá, bych možná za ideální situace vybral někoho, kdo hraje obě konkurenční hry každý rok. Ale takový prostě nebyl. Není to zdaleka tak běžné, jak se zdá. Honza nebyl žádná nouzovka, ale při potřebě učinit kompromis z mého pohledu velmi dobrá a logická volba. Z celého našeho týmu, pokud je mi známo, alespoň trochu víc hraje obě hry jen Zdeněk. Zdeněk, jak jsem psal, je extrémně zaneprázdněný a šance, že by psal tři mnou vysněné fotbalové články (recenze+recenze+srovnání) se rovnala nule. V úvahu přicházel třeba i Jarda, ale ten sám řekl, že PES skoro vůbec nehraje a do této trojice textů se pouštět nechtěl.

Honza se naproti tomu rozhodl do tohoto nelehkého úkolu pustit navzdory tomu, že dává tradičně přednost značce FIFA. A jistě bych byl ještě raději, kdyby hrál aktivně třeba poslední tři ročníky. Ale PES mu úplně cizí není. A hlavně je skutečně zapálený do fotbalu a já jsem přesvědčený o tom, že Honza splňuje jednu důležitou podmínku. Není zatvrzelý fanoušek, který by nedokázal: "Můj favorit je letos horší". Čili jsem věděl, že kdyby měl pocit, že je PES lepší než FIFA, řekne to a nebude váhat ani chvíli jen kvůli tomu, že loni hrál něco jiného. Je to otevřená hlava. A věřím tomu, že se, jak jsme se ostatně domluvili, jistý hendikep v podobě menší znalosti PES, pokusil dohnat během hraní.

Jiří Bigas
Jiří Bigas
Level 1 Level 1
21. 9. 2016 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeviR1: @ Dominátor: @survik1: Díky za upozornění. Tohle rozhodně nebereme na lehkou váhu. Znovu jsem dnes požádal vedení, zda by nebylo možné udělit mobilům nějakou výjimku, pokud skutečně ten systém selhává. Já s ním problémy nemívám, ale rozhodně nám jako redakce velmi leží na srdci, abyste na nás kvůli tomu nezanevřeli a mohli se k našemu obsahu dostat. Dám vědět, jakmile se dozvím něco nového.

martinbucek@centrum.sk
martinbucek@centrum.sk
Level 1 Level 1
21. 9. 2016 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří Bigas: jirka zle si to pochopil, narazal som nato, ze honza sa sam priznal, ze pes nehraval....jarda tiez nie, tym mi ako jediny schopny a neber to ako urazku ostal zdenek a aj v maily som spomenul, ze to neberte ako kritiku, ale reagoval som na veci co odzneli v hpode a snazil som sa vam ich ozrejmit, preco to tak je a ze konami moc vyberu v europskych ligach vdaka exkluzivnym licenciam ea nema...a k redakcii, fajn ty a pavel ste s peskom zacali minuly rok, ale honza co ju recenzoval to hral prvykrat, lebo dava prednost fife....ja hravam obe hry uz od doby iss....este raz k emailu, bol by som velmi rad, ak by ste sa k nemu v skratke vyjadrili v hpode, moc by ma zaujimala reakcia kazdeho a popripadne ak mam v niecom pravdu, aby ste poupravili svoje tvrdenia, ktore zazneli v tom minulom, lebo mi to prislo, ze ste strasne zhodili tu hru a vela ludi odradili.....tiez sa nemam zaujem hadat, som vas fanusik a drzim vam palce, len nato som proste musel reagovat

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
21. 9. 2016 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent V: mel no, jelikoz je to jasny jak facka :-D

Vincent V
Vincent V
Level 1 Level 1
21. 9. 2016 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Merengues9: :D Takhle by si to měl moc lehký.

Cadaveria
Cadaveria
Level 1 Level 1
21. 9. 2016 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Merengues9: Hele mě je jedno jak to je správně, když to znamená to samé ,) ale ty jsi to jistě hledal ,)

Vollodo
Vollodo
Level 1 Level 1
21. 9. 2016 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si PES rád zahraju, ale vždy narazím na stejné problémy. Opravdu mi příjde, že FOX engine prostě není vhodný engine pro fotbalovou hru. Grafika mi příjde strašně simplistická a pořád tak nějak pozadu, ačkoli detaily trávy nebo hráčů jsou super. Souboje o míč vypadají otřesně díky tomu, že po každém odebrání míče následuje pořád to stejné - Soupeř mi vypíchne míč, můj hráč do něj narazí, ale v tu chvíli ho jednoduše neovládám a musím počkat, až se přehraje animace, která je nascriptovaná a přestože bych se v reálném fotbale s přehledem stačím otočt po narázu do soupeře, tak tady mě prostě stihne ještě 3x oběhnout a vzít mi míč. Ty reakce fotbalistů jsou prostě většinově strašné. Je to pořád dokolečka.

Jinak takový ten build-up ve hře je zpracovaný pořád o chlup lépe než v konkurenční fifě. Taktika má větší vliv na projev týmu a brankáři dostali do svého arzenalu konečně nějaké nové zákroky. Ale nemůžu si pomoct, PES prostě díky svému příklonu k více arkádovějšímu pojetí jednoduše ztrácí ten svůj punc jedinečnosti. V posledních ročnících se až moc snaží přiblížit fifě, asi aby oslovili širší publikum, ale nemyslím si, že by to sérii prospívalo.

Reklama
Reklama