Zpět na článek

Diskuze: Piráti překonali Denuvo v Resident Evil 7

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: Co si člověk koupí, má právo prodat.

A co knihovny ? Ty berou spisovatelům peníze, půjčují knihy za pakatel, fuj. A spisovatelé na tom nejsou rozhodně tak dobře, jako výrobci her.
Každý kdo minimálně jednou navštívil knihovnu, by se nad sebou měl vážně zamyslet, o kolik peněz okradl autory. Nemluvě o tom když si někdo knihu opíše - pirátská kopie jak vyšitá.
Antikvariáty - další zlodějina, bazarový prodej. EE. Burza starejch hadrů - Jak má safra NIKE vydělat ? Nechápu v čem je herní průmysl jiný než výrobci knih, CD ,filmů na DVD a tam nikde neni bazar problém, nehledě na to že pirátství je tam 100x vyšší a jednodušší než u her.

Všichni ti co tady řvou o pirátsví by se měli podívat na svoji sbírku filmů a muziky. Nemluvě o počtu knih upirátěných na tabletu.

Tam je to OK, co ?

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Každý článek dotýkající se pirátství tady odstartuje diskuzi, ze které musí jít ekonomicky vzdělanému a uvažujícímu člověku hlava kolem.
Dávat bazarový prodej na roveň pirátství? V prvním případě stále v systému putují peníze (byť hodnota časem devalvuje), v druhém případě vzniká (potencionálně) nekonečné množství zboží, devalvující hodnotu původního zboží okamžitě k nule.

Ad JRC. Ano, slyšel jsem. A pan Vochozka (Illusion Softworks) začínal jako kopírovač disket na Amigu... Minulost, se kterou se uvedení asi nechlubí. Co bylo, bylo. Oni i židé nechali ukřižovat Ježíše a lidé tohle používali jako argument pro obhajobu pogromů ještě stovky a tisíce let později.

Nocto
Nocto
Level 1 Level 1
30. 1. 2017 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

občas som si počkal na zľavu na steame, ale potom som začal kupovávať hry na tzv. šedom markete (nebudem menovať kašeľ"kinguin"kašeľ) lebo sa mi nechce veľa za hry platiť ani sa mi nechce zháňať crack, hlavne novšie hry su potom dosť nestabilne, ale na niektoré hry to inak nejde, pozrite si napr DoA 5 stoji spolu s DLC (čo sú vačšinou len oblečky a skiny) 1135,35€ za to si jeden môže kúpiť nový počítač (aj keď podobný prípad kedy hra stála toľko čo nové zariadenie už tu bol - Action52 pre NES)

Nocto
Nocto
Level 1 Level 1
30. 1. 2017 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1- Uz si hral (vlozte lubovolnu hru)? 2- Nie, este nieje cracknuta a peniaze za nu nedam. 1- A ked crack nebude? 2- Tak si nezahram, who cares. --- tak ci tak, vyvojari nedostanu peniaze, vyvojari nechceju aby ludia hrali ich hry ale aby za ne platili (je to vzdy o peniazoch to im nemozme zazlievat), ale predstavte si keby si hru kupil jeden covek a potom si ju u neho zahrali vsetci jeho znami/ kamarati, hrali a neplatili, zakazte ludom navstevy

Amos
Amos
Level 1 Level 1
30. 1. 2017 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To říkám pořád - nejlepší ochrana proti kopírování je udělat špatnou hru.
(Nemyslím to na Resident Evil ale obecně)

nord
nord
Level 1 Level 1
30. 1. 2017 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobní zkušenost se zaměstnaným majitelem PS: "Konečně se mi podařilo omodovat playstation a můžu si něco zahrát."

Taková je moje osobní zkušenost, pochybuji, že bude výrazně odlišnější od kohokoliv ohledně hraní na PS. Taková je naše realita.

Ale pokud se pořád firmám vyplatí vyvíjet své konzole, tak proč ne - jsou to jejich peníze.

Aneb demagogie level kobliha v konvičce

spoock
spoock
Level 1 Level 1
30. 1. 2017 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dnes jde i o to, ze stejne si vetsina lidi koupi hru v první den, pokud je hra dobra. Pokud Denuvo vydrzelo i tech pet dni, tak to muselo stacit. Dneska se neda spolehnout na to, zda hra bude nebo nebude cracknuta, takze pokud nekdo nema hluboko do kapsy, tak si hru koupi.

MyBullet
MyBullet
Level 1 Level 1
30. 1. 2017 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom11: @Beranir: Far Cry se opravdu dobře prodával, přeci jen naprostá většina hráčů, kteří si koupili klíč, nebo normální kopii hry v obchodě, či vyhráli, nemají se Steamem nic společného.

RuThaN
RuThaN
Level 4 Level 4
30. 1. 2017 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak na to koukam, z tech velkych neonline her, nebyly dlouho cracknuty zatim, jen Warhammer a Gears 4 a Gears 1 remake - posledni 2 jelikoz jsou jen Win 10 a UWP.

Tom11
Tom11
Level 1 Level 1
30. 1. 2017 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hlavne podle prodeju co vidime na steamspy, se prozmenu nijak nezvysujou prodeje her, ktery denuvo meli dlouho necracknuty... opet plati ze dobry hry se prodavaji (doom, rotr...) a srance se neprodavaji (far cry, watch dogs...)

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
1. 2. 2017 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já z celýho humbuku "piráti" a "bazar" cejtim jen nenažranost autorů. Pirátsví neni zdaleka takový jako v devadesátkách (ano hry jsou dražší na vývoj, za to se jich prodává Xkrát více a jsou mnohom hůře kopírovatelné)

S každou novou generací konzolí vám bez skrupulí prodají tu samou hru, co si člověk koupil 5x. Jejich snem je totiž aby si člověk koupil každou hru 10x na mobil a mixér v kuchyni. K tomu vám narvou 30000 online služeb, hlídacích psů, "feedbacků", Originů, U-playů a podobnejch kojotin který akorát výraznym způsobem zamrdávají počítač a který VŮBEC ALE VŮBEC nikoho nezajímaj, aby si pak člověk sedl po práci ke hře a dozvěděl se: "Service offline, fuck you".
Nebo "Service online downloading 45GB patch. We piss at your free time."

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
1. 2. 2017 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přirovnávat bazarový prodej her s pirátstvím je jen projevem alibismu a snaha o ospravedlnění pirátova chování zrelativizováním.
Nikde jsem neuvedl, že z bazarového prodeje je vydavatel (a prodejce nebo výrobce) softwaru nadšený. Jistě že ne, neboť se mu snižují zisky. Ale zatímco bazarový prodej má svá jasná ukotvení v ekonomickém "vesmíru" (zboží má stále cenu, cena se odvíjí od nabídky a poptávky, cena funguje jako motivační impuls pro jiné ekonomické konání, tj. musíš pracovat, aby sis mohl něco koupit), tak pirátská kopie do celého systému vůbec nezapadá, naopak ho narušuje.
Na pirátskou kopii, s její nulovou pořizovací cenou, žádná ekonomická pravidla neplatí (zanedbávám pořizovací náklady pro vyrobení kopie, protože ty se při velkém množství rychle blíží téměř k nule). Okamžitě devalvuje cenu originálu. Z ceny okamžitě zmizí ta část, která představuje zkopírovatelný obsah, a zůstává jen cena fyzické části (zajímavá pro sběratele apod.).

Pochopitelně jsou zde snahy zabránit bazarovému prodeji, protože ten umožňuje (teoreticky) nepřímé množení nefyzické části zboží. I proto ten velký nástup digitální distribuce a kódování obsahu tak, aby byl vždy majetkem jen jedné osoby (vlastník účtu, vlastník konzole apod.).

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
31. 1. 2017 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: ale teda se nebavíme o celkové ekonomice země či světa, většina lidí namítá že pirátství bere vývojářům peníze, proto se dělaj ochrany aby se nepirátilo a zvedli se prodeje, s tím snad musí ekonomicky vzdělaný člověk souhlasit, v tomhle ohledu se dá bazarový prodej srovnat s pirátstvím, pokud se nebavíme o prodejnách které odvádí zisk z bazaru vývojářům, tak když si ty koupíš hru, kterou potom obratem prodáš na bazošu, tak už máš dva lidi kteří hráli hru od vývojáře a přitom jim zaplatil jen jeden, pro ně samotné je bazarovej takový prodej opět jako pirátství, což by asi každej i ekonomicky nevzdělanej člověk pochopil.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 07:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AD pirátství.

Kolem roku 1992-4 firma JRC prodávala kazety na Commodore 64. Na každé bylo kolem třiceti her a těch kazet bylo kolem třiceti druhů. Osobně jsem jich koupil asi 16. Cena za jednu byla 180,- nebo 280,- korun. Všechno to byly pirátské kopie, ještě k tomu mizerné kvality a bohatla na tom firma, která je dnes jednou z největších v Čechách.

Reapers
Reapers
Level 1 Level 1
30. 1. 2017 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Amos: a nebo dobrou :D http://www.tweaktown.com/news/50881/cd-projekt-red-confirms-most-witcher-sales-pc/index.html

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
30. 1. 2017 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Placebo Denuvo.Co čekají, že si to hned každé desetileté dítě, co pirátí hry, půjde hned koupit?
U AAA her je mi to ukradený, ale kolik to ukousne rozpočtu z indie her jako The Witness?
Piráti kazí průmysl, nechci se jich zastávat, ale Denuvo mi přijde zbytečné.Takovej tvůrce Minecraftu je miliardář, přestože je jeho hra snad nejvíce pirátěná.

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
30. 1. 2017 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@UnreAll: Souhlasím. Kdyby to šlo (a šlo relativně jednoduše), tak by se pirátilo. Ale nejde to, tak se nepirátí. Myslím, že pro vydavatele je to vždy něco za něco: PC platforma je pirátstvím prolezlá skrz na skrz (a stejně tak hackingem), ale počty poctivých jsou i tak stále ještě zajímavé na to, aby se na ni hra vydala. Možná že i poplatky Steamu za distribuci (a propagaci, vystavení na titulní stránce nebude zadarmo) jsou stále menší než u Sony, Microsoftu nebo Nintenda. Osobně jsem Denuvo vnímal jako dobrou věc, protože se zvýšenou návratností se vydavatelům bude PC platforma vyplácet víc a spolehlivěji. Radovat se z jeho prolomení pak nechápu.

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
30. 1. 2017 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nord: Tobě se podařilo "omodovat" PS4? Gratuluji! Jsi jeden z mála a asi i první po týmu Fail0verflow.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
30. 1. 2017 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč by kdokoli měl mít důvod k tomu, bojkotovat hry s Denuvem (pokud to není pirát)?

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
30. 1. 2017 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobní zkušenost stará dva dny, rozhovor s 24-letým (zaměstnaným!) mladým mužem a jeho o něco mladší slečnou: "On: Konečně se cracklo Watch Dogs 2, tak to hraju. Hraješ to taky? Já: Ano, na PS4. Ty sis to nekoupil? On+Ona: Copak hry se kupujou? (Následoval od obou pobavený smích)"
Taková je moje osobní zkušenost. Pochybuji, že bude výrazně odlišnější od kohokoliv tady ohledně hraní na PC. Taková je naše realita. Na jednoho, co si PC hru koupí, si ji deset stáhne z torrentů.
Ale pokud se vydavatelům pořád vyplatí dávat své IP na PC, tak proč ne -- jsou to jejich peníze.

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
30. 1. 2017 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom11: já myslel že primal měl celkem dobrý prodeje ne? navíc podle mě je primal fakt dobrá hra, která jo má základní principy far cry série ale je to něco novýho, doba lovců mamutů já si tu hru užil, jinak ale souhlasím, dobrá hra si ty kupce najde at už má ochranu nebo ne, zatímco ty polotovary můžou bejt neupirátitelný a stejně propadnou, holt jim nedošlo že piráti prodeje nezachrání, to je jako si myslet že díky novýmu poplašnýmu systému si ted budou muset lupiči šperků ty věci kupovat a zachrání to obchod pff

spoock
spoock
Level 1 Level 1
30. 1. 2017 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud je jeste nejaka vec, kterou obcas piratim, tak jsou to hry v Early Acessu, ktere zkousim, jestli me to bude bavit. Ty hry jsoi mnohdy v zalostnem stavu a vic nez na sliby davam na vyzkouseni si hry. Naposledy jsem si porizoval ASTRONEERa, po vyzkouseni, penez nelituju.

Reklama
Reklama