Zpět na článek

Diskuze: PewDiePie i Sarkeesian v žebříčku Time

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

daremes
daremes
Level 0 Level 0
26. 3. 2015 06:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V prvni rade muze byt kazdemu jedno, komu Vojta posila penize, pokud to neni nejake ivcrn, nackove, teroriste nebo vseobecne politika, ze jo :), tak nechapu ty vasne okolo. Jinak si uvedomte, ze je 21.stoleti a feminismus neni nadavka a nikterak neohrozuje vase hrde muzstvi. Vetsinou se toho boji lide, co o problematice nic nevi. Sarkeesian sice moc nefandim, protoze nektere jeji interpretace nejsou tak povedene, ale jinak je to dulezity hlas upozornujici na klise a stereotypy, kterych kdyz se hry zbavi, posunou se zas dal k tomu, aby byly brany jako seriozni medium, kde je budoucnost vypraveni, a kde postavy nejsou jen jednorozmerni hadrovi panaci. Ta zenska vubec nerika, ze hry jako takove jsou spatne. Ten typek, co byl v South Parku, oproti ni dela fakt jen otravne blbosti.

TheBobes
TheBobes
Level 1 Level 1
25. 3. 2015 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A já myslel, že Vojta je rozumný člověk.. no, už když si koupil Destiny jsem o tom začínal pochybovat pravda. :D Pokud chce, ale podporovat nějaké "feministické" hnutí, ať ty peníze radši pošle někomu kdo si za ně nekoupí motorku (viď Anito) a skutečně dané problematice rozumí.

mickthemage
mickthemage
Level 1 Level 1
24. 3. 2015 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Oh, mam pre Vojtu navrh. Cisto vedecky vzate mam doktorat z etnologie a kulturnej antropologie, prednasal som na temu hier na univerzite, narozdiel od Anity nevytrhavam fakty z kontextu a neupravujem si ich pre svoje politicke ciele a celkom dobre sa vyznam v hrach, hernom priemysle atd. Takze, co keby som Vojtovi poslal svoje cislo uctu a zacal by tych 5 dolarov posielat na neho? :)

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
24. 3. 2015 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El Prdelo: A co s tím zrovna ty máš za problém? Je čistě na autorech článků, jestli jim upozornění na chyby vadí nebo naopak jsou za negativní feedback rádi. Upozorněním na chybu může být chyba odstraněna a článek tak vylepšen, v některých případech se třeba i dotyčný příště stejné chyby bude vyvarovat. Např. já jsem byl rád když mě nedávno v komentářích někdo upozornil, že "mínus" je špatně. Proč bych ho nazvýval idiotem, když pomohl vylepšit mou češtinu?

Jakmile by třeba teď konkrétně Jiří dal najevo, že upozorňování na chyby ve svých článcích nemá rád, respektoval bych to a nikdy už to neudělal (akorát bych si teda o něm myslel své...).
Vážně ale nechápu, proč se kvůli toho ozýváš ty, vždyť se tě to vůbec netýká. A nikdo nikoho nekamenuje, sprostě někoho napadáš leda ty.

Teď už ta věta v článku je naprosto v pořádku, předtím byla chybná, lživá - prostě špatná/nešťastná formulace.

Lahva
Lahva
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
24. 3. 2015 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Profesionální Kanaďan a prudič Justin Bieber :D

Na YT je desítky kvalitních kanálů na všechna možná témata. Každý si najde. A Jak známe i z televize, her.. - mainstream často nebývá to nejlepší
PDP jsem koukl a pár minut mi stačilo. Tohle je asi pro jinou věkovou :)

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
24. 3. 2015 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Já jsem se díval na Let's play vždy především kvůli hře a komentář byla kulisa. Např. když jsem chtěl konečně už vědět v čem vlastně je WoW tak úžasný atd.
@jezevec: Znám hlavně sambonz a Yeti (oba asi docela neznámí) a ti mají naprosto normální civilní projev (ale ne nudný). A navíc příjemnou výslovnost, takže si člověk zdokonalí i angličtinu (první je z Austrálie, druhý asi USA).

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
24. 3. 2015 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: No tím svým prohlášením jsi vlastně jen podpořil páně Bigasovu teorii :)

Jinak Středoevropan se píše s velkým S.

daremes
daremes
Level 0 Level 0
26. 3. 2015 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@The Bread of Justice: mrkni se, co se tam angazuje za bilou spinu, sportovce z dsss, kriklounsky vidlaky a nestastniky, kteri sotva umi sestavit vetu a muslima nevideli nikdy ani z dalky. ivcrn je takova fejzbukova hanba, ktera dostala driv v mediich zbytecne moc prostoru, aby bylo nejake tema, diky cemuz se ten jejich zajmovy diletantsky spolek nafouknul o spoustu dalsich blbecku. nemluve o tom, ze k nasili a teroru maji docela blizko.

Ostatni:
vsak jsem psal, ze ji tolik nefandim, pac mi prijde misty argumentacne slaba, ale stejne se ukazalo, ze mela ve vysledku pravdu v tom, ze ten herni svet je poradne zamindrakovanej, coz bylo krasne videt behem te slavne kickstarter kampane, pac to, co zacli predvadet ukrivdeni chlapci od svych klavesnic, byla poradna prehlidka kastracnich komplexu a debilty. otazkou je, jak ta anita z toho tezi ted, to je pravda...

Victor the Cleaner
Victor the Cleaner
Level 1 Level 1
25. 3. 2015 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mara: Jak bylo řečeno a je to dle mě správné označení - aktivně ho poškozuje. A nejen herní průmysl. Budiž, kdyby aspoň mluvila pravdu. Nicméně její videa jsou plná lží či polopravd. Jednoduše zakomplexovaný člověk. Ať si každý podporuje koho chce, ale nemohu pochopit jednu věc - Redaktor herního webu finančně podporuje člověka, který je přímo rakovinou pro herní průmysl.

Myslím, že by bylo celkem dobré, kdyby to tu nějak Vojta obhájil, ať případně uznáme jeho pravdu. Ale jak je vidno, tak v očí mnoha lidí (u mě také) velice klesl.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
25. 3. 2015 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OCELOTR: Tak ti trochu rozšíříme obzory. Několik možných důvodů, některé jsou mé osobní, některé jsou mé domněnky. Rozhodně ne kompletní výčet, ostatní mohou doplnit své:
- Zjištění kvalit hry před (ne)koupením.
- Zjištění více informací o hře než člověk zjistí z recenzí (záběry z hraní ukáží skutečný obraz hry). Například aby člověk bych v obraze, i když ji koupit nechce. Toto byl několikrát můj případ - slavná hra a já chtěl poznat, o čem přesně je.
- Některé hry jsou založeny hodně na příběhu a vlastně je člověk až tak moc hrát nepotřebuje - stačí sledovat někoho jiného. Což je rychlejší i levnější.
- Hráč už má svou oblíbenou hru odehránu několikrát a už ho ani nebaví, ale pořád se o ní zajímá, tak se třeba může chtít podívat jak ji hraje někdo jiný, třeba zjistí nové věci atd.
- Je to show, zábava, komentáře jsou někdy vtipné (nebo se o to marně snaží...). Proč by to pak měla být větší ztráta času než sledování např. televize?

A co si vlastně myslíš o sledování sportu v televizi? "Čumí na to, jak hraje někdo jiný, místo aby hráli sami"...

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
24. 3. 2015 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aha, dík, na to jsem úplně zapoměl :)
Normálně jsem ale na tvůj komentář reagoval - tys vyjádřil svůj názor na to, jak lidé Let's play videa berou a já kontroval tím, že např. můj přístup je jiný. Zcela normální diskuze, ne?
Vlastně totéž, co udělal Jirka v článku. Nějak mi takové zobecňování trochu vadí, no, co naděláme :) Prostě nemám rád, když se mi něco "vnucuje" podobnými formulacemi.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
24. 3. 2015 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: Já: A jsi si vědom toho, že Let's Playe se nesledují kvůli hrám, ale kvůli těm co je hrají? Hra je jenom kulisa pro projev let'splayera.
Tudíž, kdybys tu hru hrál, namísto sledování Let's Playe, tak je to činnost která uspokojuje úplně jiné potřeby.

Ty: Já jsem se díval na Let's play vždy především kvůli hře a komentář byla kulisa. Např. když jsem chtěl konečně už vědět v čem vlastně je WoW tak úžasný atd.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
24. 3. 2015 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red: Ty si myslíš, že Pewds si může dělat co chce a nic ho netlačí?
Je možná pod větším tlakem, než nějaký redaktor.
Musí dosahovat mnoha zhlédnutí, pokud nechce přijít o prachy. Takže musí hrát hry, které jsou zajímavé pro publikum, ne nutně pro něj. Vzhledem k tomu, že videa sází denně, tak díky hraní divácky zajímavých her, editování a mimoherním aktivitám (přítelkyně, rodina, přátelé apod.), nebude mít prakticky žádný čas na to, hrát hry co zajímají pouze jeho. Dále musí denně čelit horám kritiky, výhružek apod., což není moc dobré pro psychiku. Vydělávat čistě přes YouTube není žádný easy dream job, ale stresující práce na plný úvazek (možná i víc).

Victor the Cleaner
Victor the Cleaner
Level 1 Level 1
24. 3. 2015 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Od PewDiePie jsem viděl dvě videa a bohatě stačilo. Celkově mi jsou tyhle blbosti dost proti srsti. Chápu, že to plno lidí baví na ty blbce čumět, ale i tak nad tím kroutím hlavou.
Ještě nad čím také kroutím hlavou je to, že někdo posílá ze svého příjmu 5 dolarů, nějakému ksichtu na internetu. Je to čistě každého věc, ale nad tímhle mi zůstává rozum stát.

A dále mě dost štve jak se tu sejde banda idiotů a za každou chybku tu "kamenují" autory článků.

Jiří Bigas
Jiří Bigas
Level 1 Level 1
24. 3. 2015 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: Máš pravdu, trochu jsem to zjemnil, ale jádro pudla to nemění. Narážel jsem na to, že se z něj stala svého druhu globální celebrita. Vždycky se najde nějaká babička, která neví, kdo byli Beatles, nebo kdo je Barack Obama.

Že se lze hrám věnovat i bez fenoménu YouTuberů, mě nemusíš přesvědčovat. Před chvílí jsme ostatně plamenně diskutovali s Vojtou na obědě na toto téma. Já osobně jsem neviděl jediné jeho video, celá tahle móda mi leze krkem, ale beru ji na vědomí, respektuji ji a i takový ignorant jako já, který nezná jediného slavného českého YouTubera, už někdy o věhlasu PewDiePie slyšel:).

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
26. 3. 2015 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KimJongUn: Moc nechápu tvou pointu. Článek je defacto o 2 jménech a v komentářích se hodně řešil i PewDiePie, ne pouze Anita. A co by se v komentářích řešit mělo, když ne ti dva? Tání ledovců?

Victor the Cleaner
Victor the Cleaner
Level 1 Level 1
26. 3. 2015 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@daremes: Jestli jsi byl mimo mísu svým prvním komentářem, tak teď jsi absolutně mimo planetu.

TheBobes
TheBobes
Level 1 Level 1
26. 3. 2015 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prso: Televize jako FOX apod mají asi takovou informační hodnotu jako Blesk, tam by si pozvali i Hitlera, aby měli "senzaci". Na konference si jí zvou, aby jí tam mohli lidi říct jak je blbá. Už bylo pár videí kde s ní mluvil třeba TotalBiscuit nebo admin 8chanu a ukázalo se, že nemá žádná fakta, umí pouze řvát a rozčilovat se.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
24. 3. 2015 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Na co reaguješ? Ten odkaz pod mým jménem nikam nevede (obvykle vede na citovaný příspěvek) a obsah mi vůbec nedává smysl.
Toto není řečnická otázka, fakt mě zajímá o čem je řeč.

Victor the Cleaner
Victor the Cleaner
Level 1 Level 1
24. 3. 2015 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To by mě také zajímalo co Vojtu přimělo k tomu, aby podporoval tuhle zakomplexovanou ženskou.

Victor the Cleaner
Victor the Cleaner
Level 1 Level 1
24. 3. 2015 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co je to vůbec za krávu ta Anita Sarkeesian? Vysvětlete mi, jak někdo normální může tuhle ***u finančně podporovat ze svého přijmu? Začínám mít o některých lidech hodně velké pochyby zde.

@TomKQT: Dobře máš pravdu, ale proč bych se nemohl ozývat? Stejně jako se zbytečně vyjadřuješ ty, tak se tu zbytečně vyjadřují ostatní a já :) Jen je to trapné už, neustálé napadání redakce za každou blbost. Myslíš si, že by snad napsal, že nemá rád upozorňování na chyby? Nebuď naivní....

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
24. 3. 2015 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Zkouším se na to podívat z různých úhlů pohledu, ale pořád nechápu, jak jsem tím tu teorii potvrdil. Když někdo napíše "věc X zná každý" a já odpovím "vím o 4 lidech, kteří ji neznají", tak je to snad vyvrácení a ne potvrzení, ne?

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
24. 3. 2015 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Loki: A jsi si vědom toho, že Let's Playe se nesledují kvůli hrám, ale kvůli těm co je hrají? Hra je jenom kulisa pro projev let'splayera.
Tudíž, kdybys tu hru hrál, namísto sledování Let's Playe, tak je to činnost která uspokojuje úplně jiné potřeby.

@Silesian: Lulz.

TheBobes
TheBobes
Level 1 Level 1
26. 3. 2015 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@daremes: Ty jsi úplně mimo mísu chlapče... Myslím, že tady nikdo nemá nic proti rovnoprávnosti mezi muži a ženami, ale spíš proti tomu, že Anita na této problematice jenom sprostě vydělává a hádá se s lidmi na internetu místo toho, aby to nějak skutečně řešila.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
25. 3. 2015 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rozespaly Hlas nelidu : Tak to ses nad tím moc nezamyslel, Bieber a Pewds jsou neškodní, Anita ovšem aktivně škodí hernímu průmyslu.

Reklama
Reklama