Zpět na článek

Diskuze: Patent naznačuje chytřejší NPC v GTA 6

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Slig
Slig
Level 11 Level 11
Hlavní platforma: PlayStation
20. 1. 2021 07:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Pro mě je TOP AI a fyzika v GTA IV. To je tak nadčasový, že mi to lichotí i dnes. A když si člověk uvědomí, že poprvý to vyšlo na konzole už v roce 2008, tak se to zdá neuvěřitelný. Každopádně tahle verze neměla podle všeho takový úspěch a tak se GTA V nakonec více zaměřilo na grafiku, 3 postavy a celkově větší možnosti vyžití. To ale znamenalo poměrně zásadní downgrade v realističnosti světa (AI i fyzika) oproti světu GTA IV, viz. video od Crowbcat

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
19. 1. 2021 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak evidentne NPC lives matter. Sam budu rad pokud NPC budou existovat i mimo renderovaci zonu. U takovejch veci jsem vzdycky rad kdyz je ve hre min lzi a iluzi a vic reality. Ve starsich GTA me vzdycky tocilo jak jsem se podival dopredu, pak dozadu, pak zase dopredu a byly tam najednou uplne jiny auta! Ale to je extremni pripad.

V kazdym pripade si ale myslim ze za prvy AI respektive muska a rizeni zlych NPC je uz ted v GTA Online na urovni Terminator a nevim proc by je meli delat jeste lepsi :D (ale samozrejme chapu ze lepsi muze znamenat naopak horsi musku pokud by to bylo realistictejsi). Za druhy AI ridicu ve starsich dilech byvala i lepsi nez je v GTA V/O. Ted mi to prijde takove osekane. Staci si pustit srovnavaci video starsich a novejsich dilu a hned uvidite jak reagovaly i sanitky atp. ktery ted proste uz nereagujou apod.

OldSnakeBOSS
OldSnakeBOSS
Level 1 Level 1
19. 1. 2021 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

CDprojekRed by se mohl něco přiučit. :-D

Reklama
Reklama