Zpět na článek

Diskuze: Painkiller: Resurrection

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

aqwarty
aqwarty
Level 17 Level 17
8. 11. 2009 07:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela usmevne pak pusobi, kdyz se autor v recenzi rozciluje, ze beha po mape porad dokola a nemuze najit ten pitomej vchod a vedle je tipnuty obrazek s textem, ze ma malo casu na rozhlizeni se po velkych interierech. Tzn. ma dost casu na to, aby tam behal a hledal, ale nema cas se zastavit, rozhlidnout se poradne a najit vchod?

kavoni
kavoni
Level 1 Level 1
6. 11. 2009 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kexik (reversity.org): Tak ste to nemuseli pojmenovávat Painkiller. Akorát škodíte dobré značce. I když třeba já osobně si tuhle hru stejně zahraju. :)

gygant
gygant
Level 0 Level 0
5. 11. 2009 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Poctivá recenze, poctivé zdůvodnění, a je-li hra skutečně taková (a tady není důvod nevěřit), adekvátní hodnocení. Pokud tedy není ještě nadhodnocené. Takto se dělat hry nesmí.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
12. 11. 2009 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kavoni: No ja to nepojmenoval, ja se od toho distancuju. :-D Ja mel za ukol jen pridat podporu normal mappingu, coz jsem udelal a dokonce dvema zpusoby, ale nakonec se to do release nepouzilo, protoze uz tak to bylo pomale. Oni proste vzali stary engine a narvali do nej obrovske mapy a nebyl nikdo kdo by vyresil novou optimalizaci (coz opravdu neni v takovem engine snadne). Dorazilo me, kdyz sem zjistil ze okna v Katedrale vykresluji z 50 casti. Nicmene i tak v danych podminkach udelali dost prace...

@Cerealkiller: Celkem dobre, dokonce jeden tym pouzije nas engine pro jejich hru. Ale prace je tam porad hodne, nejvetsi problemy jsou s multithreadingem. Ale to uz je OT, sry. ;)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
5. 11. 2009 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako jeden z externich vyvojaru bych rek jen to, ze na hre delalo celkem 9 lidi z toho 2 externe. Vsichni komunikovali jen po netu pres Skype / telefonicky. Je to proste fan made product... nelze to moc pocitat za AAA a na moznosti jenz sme meli, to myslim jeste neni tak zle. Jinak proti recenzi nic nemam...

Cerealkiller
Cerealkiller
Level 1 Level 1
6. 11. 2009 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kexik (reversity.org): A jak jste na tom s Shadows of Death? :)

Reklama
Reklama