Zpět na článek

Diskuze: Odhaleny PC specifikace Mad Max

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Lynch
Lynch
Level 1 Level 1
10. 8. 2015 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak snad odvedou dobrou práci s optimalizací na všech platformách.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
10. 8. 2015 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Ale pořád je blbost udávat do doporučených i7, když to doporučeně zvládne i i5.

bares69
bares69
Level 1 Level 1
10. 8. 2015 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jedna věc jsou doporučené specifikace a druhá je výsledná optimalizace....

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
10. 8. 2015 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No vydává to WB, tak aby z toho nebyl Batman :-))

@Corvus von Corax: "Na to už jsem starej a línej". Starej? :D Doufám, že 40+ jinak nesouhlasím :)). Já si v téměř 30 připadám mladej. Stále něco hledám a učím se. Fakt je, že mě to ohromě nebaví:-D

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
10. 8. 2015 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El Prdelo: Rozumím, souhlasím, doplněno..

HumanDeath
HumanDeath
Level 1 Level 1
11. 8. 2015 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: Masakr, časopisu Muzikus mám doma tolik čísel, že už nevím kam to uskladnit :-D Good work....

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
11. 8. 2015 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Přesně tak. Naopak mě neskutečným způsobem irituje, když v menu najdu asi tak 4 položky a ještě navíc nejdou téměř nijak upravit... Strašný.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
11. 8. 2015 06:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vokser: Tak někdo si to nastaví rád, tak jak to vyhovuje uživateli a ne jak to vyhovuje vývojářům :)

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
10. 8. 2015 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ronaldus7: To je správně. Ale je důležité, aby si nastavil (pokud tedy máš starší PC) windows na obnovovací frekvenci 60hz nebo 120hz. Pokud nastavíš monitor/grafiku ve windows na 75 (75 je zlo) nebo 85 Hz (před spuštěním hry) musí se používat dodatečný výkon na přepočítávání 60 FPS na 85 Hz což je 1,41 snímku na jeden Hz a pro hru je to nepřirozené. Některé hry (původem z PC a je jich málo) skutečně používají to rozlišení co jste si ve hře zvolili a přepnou monitor/ grafiku podle toho co jste ve hře zadali ale 90% jich přepočítává vámi zvolené rozlišení na rozlišení ve windows. Ideál pokud honíš každej FPS je 1 Hz na 1 FPS - - rozlišení 1:1 - windows:hra. Ještě bych dodal u NVIDIE je v nastavení položka PŘIZPŮSOBIT VELIKOST A POZICI PLOCHY - pod tím PŘIZPŮSOBIT OBRAZOVCE což je v podstatě UPSCALING. Chcete aby Zaklínač3 běžel 1920x1080@60Hz. Okej, ale nastavte si to samé rozlišení ve windows a položku PŘIZPŮSOBIT VELIKOST A POZICI PLOCHY změňte na NEDĚLAT NIC. Pokud máte 16:9 monitor je to v poho, máte-li 4:3 monitor obraz bude roztažený na výšku a je pak nutno manuální korekce na tlačítkách monitoru. Tímto jste se ovšem zbavili UPSCALINGu a víte že interní renderer hry běží stejně jako output na monitor a máte výkon renderer/output 1:1 a víte že teď běží veškerý výkon do hry a ne do přepočítávání obrazu na různé velikosti.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
10. 8. 2015 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na 980Ti nestačí ani nejvýkonnější i7ky :D

martin2133@seznam.cz
martin2133@seznam.cz
Level 1 Level 1
10. 8. 2015 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doufám, že to bude něco podobnýho jako u Wolfenstein TNO, tam byla taky i7, ale hra mi běžela v pohodě i s mou 4 roky starou i5 s 3.2 GHz na max. Ta i7 by měla smysl jedině tehdy, pokud by hra dokázala využívat všechny její jádra (vlákna). To FX chápu, při jedno jádrovém výkonu s ním může soupeřit i průměrná i5. Celé je to na hlavu, velkou váhu v tom má zastaralý a špatný DX11, doufám, že se to s DX12 alespoň trochu zlepší, jelikož procesory i7, ale i to FX mi přijdou, že by zvládli daleko lepší práci s efektivnějším využitím.

TLanda
TLanda
Level 1 Level 1
10. 8. 2015 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musim vas pochvalit, podarilo se vam v te konverzaci udelat absolutni bordel .D .D [pocinaje timto; SoxXe napsal 10. 8. 2015 v 13.20]
EDIT; ale jo po trech minutach blbeho civeni do obrazovky uz jsem na to prisel ;D ;D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
10. 8. 2015 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Ty grafiky jsou tak podobný, že krom šíře sběrnice a lehce vyšších pracovních frekvencí rozdíl není. Výkonnostně jsou prostě stejné nemohu si pomoci :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
10. 8. 2015 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je pravda, že orientace v CPU a GPU je docela problém. To číslování je tak zmatené, že člověk prostě nemá šanci a musí si říct někomu o pomoc ! Nějak nechápu rozdíl mezi 660ti a 760 jsou to tak podobné GK, že tam musí být rozdíl minimální

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
10. 8. 2015 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El Prdelo: Přesně tak, tato specifikace je dost nepřesná. Pokud se podívám na výkon ve hrách, tak 8Gb ram to chápu, grafická karta pokud to člověk bude chtít hrát na vyšší detaily, tak bude potřeba lepší. Co se týče i7? Někoho by to mohlo zmást ale slabší i7 bude výkonově horší než vyšší řada i5. A na víc, stačí se mrknout do testu i5 a i7 naprosto stejný fps ve hrě bez propadů výkonu. Dávat do doporučených i7 je takové nucení do herní komponenty, která je zatím zbytečně drahá a pro hráče nepřináší nic na víc.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
11. 8. 2015 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: První věc kterou hned vypínám je rozmazání pohybu, to nejít vypnout, tak to snad ani raději nehraju. Nevím proč nedělá mi to moc dobře.

vokser@seznam.cz
vokser@seznam.cz
Level 1 Level 1
11. 8. 2015 05:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě že mám Xbox one a Ps4 a nemusím to řešit :D

HumanDeath
HumanDeath
Level 1 Level 1
10. 8. 2015 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Přesně vím o čem mluvíš i když o tom nevím zase tolik detailů jako ty. Kdysi jsem si vyladil nastavení obstarožního PC ( Athlon 1.4 GHz, nějaký radeon 512MB a RAM byla určitě pod 4GB) a rozjel jsem na tom v uspokojivé kvalitě Fallout 3, od kterého mě všichni v okolí odrazovali, že to na jednojádru s tak špatnou grafikou, prostě nemám šanci rozject. A ono ejhle, mastil jsem to ( i když v okně 800x600) asi rok, než jsem si pořídil noťas. Noťas taky zastaral, tak jsem sáhnul raději po stolním a teď si párám na celkem slušnym stroji, tak už to naštěstí neřešim, pokud to nejsou ultra HD packy, který jednoduše neinstaluju....
Jo a díky za zajímavý náhled do tvých zkušeností :-) Zajímavé čtení....

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
10. 8. 2015 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: To je pravda.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
10. 8. 2015 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: Pokud máš kartu jako GTX980ti tak ti i5 na některé hry nestačí.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
10. 8. 2015 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ať už jdou někam s tou íSedmičkou. Na žádnou hru, co svět zná, nebyla i7 potřeba.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
10. 8. 2015 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: Řekl bych, že u drtivé většiny her tě bude limitovat grafika, takže si najdi testy na GTX760 a takový výkon můžeš očekávat.

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
10. 8. 2015 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...čistě ze zvědavosti. Podle systémové složky mám procesor i5-3570K, 3.40GHz. Co si pod tím mám představit, co se výkonu týče? Když to vztáhneme například na letošní hry? (+ přičtěte grafiku GTX 760 a 8 GB Ram).

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
11. 8. 2015 06:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marosho: Špatně jsi mě pochopil - na hledání toho, co který čísílka a přidané písmenko v hardwaru znamená jsem starej a línej. Na tohle už nemám ani čas, ani chuť a je v tom nebetyčný bordel. Vzhledem k tomu, že můj čas je od rána do večera vyplněn správou webu, psaním pro kulturní portál, psaním pro papírový Muzikus a tvorbou grafik pro kapely, tak na tohle jsem skutečně už línej :) Já jsem rád, že mi občas zbude čas na nějakou pořádnou herní pařbu ;) Na Mad Maxe jsem vsadil, předobjednal a teď se klepu aby vše dobře dopadlo. Zatím klukům z Avalanche věřím, tak snad se budu už za pár týdnů rád prohánět po pustinách.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
10. 8. 2015 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HumanDeath: Díky. Fakt. Až jsem se zarďel :-)

Reklama
Reklama