Zpět na článek

Diskuze: Oculus Rift se pro konzole nehodí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
13. 11. 2013 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No klávesy si musíš každopádně pamatovat. Dle mého názoru je Oculus na hry (praktická zkušenost s SDK verzí v TF2) efektní záležitost pro wow efekt, ale nakonec s tím stejně hrát nebudete, protože to není praktické.
Ale jak už jsem říkal - u SDK verze hodně kazí vjem rozlišení 1280x800 pro obě oči dohromady, jsou opravdu extrémně vidět pixely. Navíc před zobrazením na integrovaném displeji je nutno obraz pomocí pixel shaderu soudkovitě zdeformovat (aby se vyvážila opačná deformace v optice brýlí), což do jisté rozmaže kraje obrazu.
Finální verze bude mít lepší rozlišení a údajně by snad mohla mít i senzor polohy, nejen natočení.

spoock
spoock
Level 1 Level 1
13. 11. 2013 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jeden z důvodů, proč O.R. bude nakonec okrajová záležitost kolem které se strhne poprask a ve výsledku si masy lidí koupí zkopírovaný produkt od konkurence.
Líbí se mi jejich idea, ale problém tohle zařízení je, že se to moc dobře nedá použít při hraní na klávesnici, možná myši, ale hledat kde je třeba tlačítko F12, nedejbože něco mezi písmenky, to už bude krapet problém.
Jinak bych si to rád vyzkoušel, třeba na nějakém tom létacím simulátoru.

JiRkA21
JiRkA21
Level 1 Level 1
13. 11. 2013 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak konzolistum to vůbec nemusí vadit, když SONY děla vlastní brýle a MS určitě taky nebude chtít být pozadu.

theris
theris
Level 1 Level 1
13. 11. 2013 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Palmere Luckey myslim,ze 98%konzolistu si hlavne vas 3d paskvil nikdy nekoupi :-)

Leckie
Leckie
Level 1 Level 1
13. 11. 2013 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@theris: To číslo sis vycucal z prstu nebo existuje nějaká taková statistika? Mně se to docela líbí a chtěl bych si to vyzkoušet. Ostatně i Karel Drda recenzoval Oculus Rift čtyřmi slovy: "To je ku*va hustý." a to už něco znamená :D

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
13. 11. 2013 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SDK verzi může mít kdokoliv, nejen vývojářská studia. Stojí 300 USD, tedy přibližně 6000 Kč. Mám ji k dispozici v práci a rozhodně nedoporučuji kupovat pro hraní, i pokud máte "zbytečných" 6 tisíc. SDK verze má příliš malé rozlišení, finální verze by to měla vylepšit.

Reklama
Reklama