Zpět na článek

Diskuze: Nový Xbox už v roce 2011?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

morder12
morder12
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

5 let je optimalni trvanlivost konzole(nebo to tak vzdy zatim bylo),dele uz by nedrzela krok s vyvojem her. Jestli se MS povede nove Xko a Sony zase zahrape (start) tak to bude mit podobny neli horsi chod.

ChuckNorris
ChuckNorris
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

uz?? ja si myslim ze je to normalni datum vydani kdyz xbox 360 vysel taky po 5 letech

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ChuckNorris To, co nedávno vyšlo z dílny MS po pěti letech vývoje moc normální teda nebylo :-D.

ChuckNorris
ChuckNorris
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fenek ja sem napsal ze je to normalni datum vydani a nech si ty tvoje fanboyovsky reci ;-)

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ChuckNorris A já jsem nepřímo napsal, že to datum normální není. Pochop, kdyby tomu věnovali víc času, nemuselo se tu teď psát o RROD. 5 let byla krátká doba na to, aby MS stačil Xbox dokončit. Tak aby to teď nedopadlo stejně, žejo? Proto by bylo normální datum spíš tak za 6 - 7 let :-D.

Vhoo
Vhoo
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JO xbox sází na to že předčastný start mu opět udělá nějaké ty body na víc protože každej bude samozřejmě chtít novej hardware , otázka je o jak moc může být lepší než ted, podle mě tam nějaký radikální rozdíl být nemůže , navíc uživatelé by taky nebyly urřitě moc nadšeni, bohužel je ktomu asi ale dotlačí nedostatky xboxu 360 a budou muset s novou konzolí na trh, pak by bylo opravdu zajímavé jak by se zachovala sony , kdyby v té době bylo prodáno několik desítek milionu PS3 nepochybuji o tom že by pokračovala ve své víře a držela by ps3 ještě pár let na trhu , pak by vydala svou PS4 která by zase byla o nějaký ten rok lepší než xbox 720 :D na to by xbox ale urřitě reagoval vydáním taktéž nové konzole protože ten na to prachy má, rozhodně by to byl zajímavý scénář ale nevěřím že pokud nějaký nový xbox vyjde v roce 2011 , že tam bude tak radikální rozdíl ve hrách že pro něj budou muset všichni běžet do obchodu , pokud ano , bude to další z vítězství microsoftu které ukazuje že vše se dá umlátit penězi :D

mevi
mevi
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vhoo Tvůj scénář mi připadá realistický, já se s ním ztotožňuji, ale jak můžeš napsat, že tam nebude radikální rozdíl??? Pokud příjde v roce 2011, tak bude rozdíl 5 - 6 let. Jaký je časový rozdíl mezi PS2 a PS3, tak 6 let, ne? A zdá se ti ten výkonnostní rozdíl u stejšnů malý? Mezi xboxem a xboxem360 je to jen 4 - 5 let, a jak vidno, výkon stačí :-) Je pochopitelné, že např. za 8 let bude rozdíl po výkonnostní stránce obrovský (logicky), ale není to až moc?

mevi
mevi
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mevi Pro mě ideální životní cyklus je 5 - 6 let.

hanzz027
hanzz027
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vhoo Rekl bych ze s tebou souhlasim.

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vhoo No hlavně, aby ten launch zase neuspěchali, že? :-D

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Víte čím tohle končí, ne? Přeci smazáním rozdílu mezi PC a konzolí. Nejdřív budou nové generace konzolí čím dál tím častější, potom přijdou s vyměnitelnou grafickou kartou, potom procesorem a voilá - vynalezli jsme PC.

Pak jim třeba dojde, že dělat pěkné malé PC se speciálním herním OS je daleko lepší, než nějaké konzole.

Ale zpět k tématu - doufám, že X3Box (to zní dobře, ne?:D) nebude mít mechaniku vůbec... stahování her mi přijde jako daleko lepší nápad, nebo ještě líp streamování. Za 3 roky bude na to internet určitě připravený, minimálně v hlavních cílových lokalitách.
A taky by X3 mohl mít menší trafo. :D

hanzz027
hanzz027
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Ja radsi krabicku s diskem,mozna to nekteri nepochopi.Ale lepsi kousky mam rad v orig. krabicce,s peknym artworkem,a muzu si ji nekde vystavit.Ale nejsem proti digitalni distribuci,ma taky sve vyhody to bezpochyb.Sem pro ale at si kazdy vybere,tohle koupim v diskove edici,a tohle stahnu na HD.Tot muj nazor.

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hanzz027 Já miluju krabičky s artworky atd. - taky doufám, že s tím nikdy nepřestanou. Hru si stáhnu a koupím si krabičku s manálem, artworkem a dalšími "pevnými" bonusy ke hře. Ale instalační disk jako takovej tam ani nepotřebuju.
To by mi vyhovovalo tak nejvíc. :)

hanzz027
hanzz027
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 No neni to spatny napad,ale nevim zda bude v budoucich letech realizovanej :)

mevi
mevi
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Bez škvíry na placky???? nesmysl

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Spíš ne. V USA prý na takovou masovou distribuci zatím není infrastruktura.

A k X3box... jak tady někdo psal takovou teorii, že Xbox 360 má svůj název jen proto, že by Xbox 2 vypadal blbě vedle PS3 (2<3), tak by stejný problém nastal taky u PS4 vs. X3box .

Nejspíš to bude mít fakt název Xbox 720 nebo podobně blbý :-D.

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fenek Víš proč se jmenuje XBox 360? Protože když ho uvidíš, otočíš se o 360 stupňů a jdeš pryč... :D (kameňák :P)

Jinak XBox 720 zní divně... ale máš pravdu, psychologie funguje a dobrej název je třetina úspěchu. XBox3 by proti PS4 vypadal "slabší"... ale XBox 720 zní trošku dementně. :D
Možná XBox 11, když to vyjde 2011. :)

Tragedy
Tragedy
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 "Víš proč se jmenuje XBox 360? Protože když ho uvidíš, otočíš se o 360 stupňů a jdeš pryč... :D (kameňák :P)"

To by se to muselo jmenovat XBox 180 :)

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Teď nevím, jestli jsi jízlivej, nebo jsi ten fór nepochopil. :D

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 digitalni distribuce je pekna picovina!neni nad to si na to sahnout.je to jako internet banking.ty penize tam sice jsou ale lepsi pocit mas kdyz je mas doma.

Liger
Liger
Level 36 Level 36
Hlavní platforma: PlayStation
9. 9. 2008 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych vůbec neřešil výkon, grafiku a jestli je lepší PS nebo Xbox. Třeba moji nejoblíbenější hrou je Final Fantasy IX z roku 2000, která už dnes po grafické se dnešním titulům rovnat nemůže, ale hratelnostně je na tom lépe než většina dnešních RPG titulů. :-)

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Liger jenze opravdu kvalitni hru po letech umi ocenit jen 1 hrac ze 20-ti ten zbytek chce next-gen.

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Liger To máš fakt pravdu, a Final Fantasy IX miluju. :)

Jenže bohužel, tyhle věci se netočí kolem toho co je a není kvalitní, hodnotný atd. - tady jde pouze o trh. A ten holt jde za pozlátkem hitech grafiky nebo očividně originálního ovládání (Wii).
Mě osobně by plně vyhovovalo, kdyby grafika zůstala někde na úrovni her z roku... řekněme 2004 - ale pracovalo by se už jen na hratelnosti. Hry by byly míň nákladné na vývoj a byly by dříve hotové. Jenže to bohužel nepůjde, páč trh kupuje to co kupuje. :)

Igar
Igar
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 no me prijde ze se v soucasny dobe se snazi vyvojari jak o dobrou grafiku tak hratelnost ne a to je lepsi nez kdyby makali jenom na hratelnosti

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igar Myslíš? Já ti nevím... ne všichni, ale dost vývojářů se podle mě zabývá hlavně grafickou stránkou a hru pak více či méně zanedbává. A taky jde o to, že se dnes hry vyvýjí opravdu hodně, hodně dlouho a stojí opravdu hodně, hodně milionů dolarů.

LATRINER
LATRINER
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechapem ten vyhappyeny podtom tohto clanku. Ak by som chcel mat new hardware kazdy polrok, tak si kupujem PC, konzola je o trvanlivosti. A tie vypisane teoretycke vyhody new boxu ma PS3 v zaklade uz dnes.

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LATRINER Technicky jdou počítačové komponenty nahoru tak rychle, že nevěřím, že jakákoliv konzole bude i nadále stíhat "vydržet" aktuální víc, než pár let. Spíš tak 2-3 roky maximálně.

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No pro Micro dela Lionhead uz rok nejakou novou hru urcenou pro next generation . Tajnou.

Epic dela na novem UEngine, ktery by mohl byt hotovy v roce 2012. Pokud by udelali nove Gears uspech je takrka jisty.
Ps3 hry proti tomu budou vypadat o generaci starsi. Sony ma obrovske ztraty, tak nova generace skutecne prijde mozna az po tech 9-10 letech, vyvoj noveho HW je financne velice narocny.

Pokud novy Xbox ziska jeste vetsi naskok, Sony uz ho asi nedozene a Micro si ukroji jeste vetsi kus kolace nez ted.
Prvni Xbox byl prodelek a propadak, ale zapustil koreny. X360 je uz vice nez dustojnym souperem (co se her tyce tak ma jasne navrch) a dalsi Xbox, at uz se bude jmenovat jakkoliv, muze byt uz leaderem trhu.

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Jenže Wii má narozdíl od XBoxu a PS3 opravdu něco revolučního, takže si technickou "zaostalost" dovolit může. Hry na XBoxu a PS3 jsou hlavně o grafice a technickém zpracování - o "hrubé síle", chcete-li.

Už teď je ale vidět, že ani XBox ani PS3 zase tak silné konzole nejsou, protože čím lepší je model postavy vepředu, tím horší a rozmazanější jsou textury vzadu za ní - nevšimli jste si? Na každém konzolovém traileru vidím samé rozmazané pozadí. Že je to efekt zaostření? Pche, chabá výmluva.
PC je na tom už o dost líp, co se grafiky týče - je už opět silnější.

No a jestli bude nový XBox mít tak řekněme 2 roky nádskok nad Sony - byť by konzole opět často umírala a musela se reklamovat - tak věřím, že je možné, že PS4 půjde do kytek. Samozřejmě ne úplně, ale dost pravděpodobně bude mít XBox dominanci, která mu už zůstane.
Samozřejmě se to stát nemusí, tohle je jen možnost.

A poslední věc - PS3 žije zejména ze své značky a ze zatvrzelých psfans, kteří svoji konzoli brání zuby nehty - viz vy. :)
...ne že na mě vrhnete, že já se zase zastávám XBoxu - já se nezastávám XBoxu, já pomlouvám PS3. :D Kdyby se XBox jmenoval PS3 a PS3 by se jmenovalo XBox360, resp. kdyby si firmy konzole i jejich historii přehodili, tak XBox360 (tedy "PS3") by dneska vládl konzolovému trhu (za Wii :).

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 A co má Wii navíc, co by nemohla mít PS3 za několik let? :-) Navíc Sony má PS EYE. Popravdě bych byl ale nerad, kdyby se Sony vydala cestou Nintenda. Ale to nejspíš ani nebude muset.

Ty textury jsou problém Xboxu. Nedávno se na internetu objevilo srovnávací video PS3 a Xbox verzí Mercenaries 2 a tam byl právě problém s malou ostarostí (rozmazaností) textur v pozadí u Xboxové verze. Horší textury bude mít Xbox i u dalších her, kde to vývojáři dokonce řekli dopředu. A bude to patrně mnohem horší, než u Mercs 2.

MS bude potřebovat dvě konzole, aby vůbec porazily PS3, natož PS4 :-D

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop delas jako by sony zivila jen znacka ps.navic jestli ms vyrukuje se svejma trumfama opet predcasne tak pak prijde sony opet s lepsi konzoli jako tomu je ted.

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Já bych to tak jednoznačně neviděl. Ono to není jen o UEngine, Gearsu a Lionhead. Wii hry vapdají taky o generaci starší ;-). Kdo ví, jak to celé bude.

V každém případě Sony dostala hodně silný podnět k zamyšlení. Už snad nebudou slibovat hory doly. V nové generaci by je měli opravdu přinést. Sony v této generaci konečně začala plnit své sliby, ne je jen dávat (ano i díky Xboxu). A to je dobře pro hráče. Xbox má své nejlepší léta už za sebou, O tom svědčí i tyhle diskuze o příchodu nového spasitele.

Uzavřu to tradičně vtipnou poznámkou: "následující roky budou roky Playstation" :-D.

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

podle me hlavne do budoucna vymizej konzolove valky.jestli sony chce udrzet ps3 jeste deset let ne-li dele,je jasne ze se to nebude dat nijak srovnavat a kazda konzole si pujde svym smerem(jako treba ted wii) a to i ta nova od sony ktera bude nasledovat treba dejme tomu v roce 2015.

Tragedy
Tragedy
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore PS3 tu třeba bude 10 let, ale to neznamená že za pět let nebude PS4. Nerozdiíl od MS totiž Sony své zákazníky neodstřihne jako to udělal MS s Xboxem.

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tragedy nevim to se mi tak moc nezda.rozjet jednu konzoly a jeste udrzet tu jednu uz rozjetou.

Tragedy
Tragedy
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore A všiml sis toho že PS2 se stále ještě prodává? :)

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore ps2 se stale prodava ale jedinej kdo na to vydava hry jsou budgetovy vyvojari.

Dexter.Holland
Dexter.Holland
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore budgetoví vývojáři? :D tím myslíš že na ps2 dělají jen vývojářská studia s "rozpočtem"? ;)

gygant
gygant
Level 0 Level 0
9. 9. 2008 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore Stejně divné, že PS3 z toho Blue-Ray, dokonce ani po pádu konkurenta HD-DVD, nedokázala vytěžit více. Mně to vyhovuje, mně stačí DVD, ale na to, jak už je to dlouho, jsem si myslel, že to bude velký triumf Sony, a výhoda právě do tohodle souboje PS3:Xbox... Jestli řádově přijdou obě konzole +- ve stejnou dobu s novými typy, tak do BR bylo šlápnutí vedle...

Reklama
Reklama