Zpět na článek

Diskuze: Nový trailer F1 2020 ze španělské Barcelony

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
12. 5. 2020 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: AC CC mám taky... Stejně jako původní AC s modama... Já nejsem vůbec proti. aby se taková hra uděla (Ofic. sim F1) ... Určitě bych si ji koupil... Jen vidím důvody proč tomu tak není... A myslím si, že s těmi tratěmi jsi trochu příliš optimistický... F1 se váže ke konkrétnímu ročníku, trať se může z roku na rok dost změnit, ale hlavně taky už nemusí být součástí šampionátu... Ale čert to vem.

Kdyby bylo na mně, tak bych si přál hru pro nějaké spec. ročníky... Plácnu třeba F1 2003, 99 atd. atd. Moc neberu ty argumenty, že by byl problém s licencemi... Nedávno jsem nad řím přemýšlel a např.modýlky se stále prodávají...

Takže za sebe bych uvítal více historických vozů z jednoho ročníku a možnost si omezit VC pro konkrétní ročník... A k tomu nějaké historické tratě.

SpeedyRedy
SpeedyRedy
Level 1 Level 1
12. 5. 2020 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě se na těch F1 už řadu let nelíbí, že je vše zahaleno do šedé mlhy. Mám rád třeba barevnost a dohlednost v Gran Turismo Sport. Mlha v F1 je patrně způsobená enginem Codemasters. Mám pocit, že všechny ty jejich hry jsou tak nějak stejně mlhavé.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
12. 5. 2020 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jack Danger: Jednoduchý to není, ale jde to. Jenom pro představu Kunos Simulazioni - 30 zaměstnanců, tratě mají. Codemasters - 700 zaměstnanců, tratě nemají. Samozřejmě to nejde říct takhle jednoduše a Codies mají i jiné hry, ale kdyby chtěli, tak to tam prostě je.

@h4nsasjks: To byl jenom příklad. A tenhle rok Barcelona je, takže by to tam prostě hodili. Pokud by za 2 roky Barcelona nebyla, tak tam holt nebude a mohou si to nechat na něco jiného, to se nikdy neztratí.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
12. 5. 2020 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: Jako že se třeba 10 tratí změní? Neblázni, když budou nějaké drastické změny, tak se to možná bude týkat 1-2 tratí a to už není opět problém aktualizovat. A u každé tratě ví, jak dlouho má ještě smlouvu a do jakého roku bude určitě součástí F1 šampionátu, takže s tím se dá taky počítat.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
12. 5. 2020 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@udh: Ale samozřejmě, když chci pořádný F1 simulátor, tak jsem ubrečenec. Ani laserově naskenované tratě zase nemají, což je s jejich rozpočtem ostuda.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
11. 5. 2020 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No to je zase hnus. Tak třeba za 10 let se dočkáme pořádného F1 simulátoru...

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
12. 5. 2020 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jack Danger: Já ho chápu v tom, že zážitky z tratí v AC jsou prostě lepší... Bylo by pěkné to tam mít stejně...

@Drew7878: Psal jsi o Barceloně 2020 v F1 2022... A to si třeba myslím už zaručit nejde... Jedna věc je smlouva a druhá její plnění... Nezaplatí poplatek na další rok a je konec...

Jack Danger
Jack Danger
Level 1 Level 1
12. 5. 2020 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: predstavujes si toaz moc jednoduse. Neni tak jednoduchy kazdy rok letat s laserama po vsem moznych tratich, cele si to pronajimat a udelat. A rozpocet taky jen tak jednoduse z hlavy nevypocitas... lidi se vzdycky divy kdyz neco zkrachuje. Plati licence, spoustu lidi, reklamy atd, tech vydaju je hodne, neco stoji i samotna vyroba i tech blbych obalu a proceta zisku pro jine strany a jeste samozrejme dane. Tim chci rict,ze oni vi lip nez my, na co financne maji a na co ne.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
12. 5. 2020 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: Stačí se podívat, kolik toho prodají a rozpočet musí být obrovský oproti jiným. Jo a úplně jsem zapomněl na ERS systém, který je udělaný taky hodně nereálně...

Laserově naskenované tratě prostě musí být, tečka. U městských okruhů může být problém, v tom souhlasím, ale není jich zase tolik a jednou za čas by to určitě zorganizovat šlo. Je mi jasné, že nebudou každý rok objíždět 20 tratí po celém světě a aktualizovat to. Mohou třeba jeden rok udělat Evropu, druhý S a J Ameriku a třetí Asii. Po třech letech už se to obměňovat dá. A pořád lepší mít ve hře třeba v roce 2022 Barcelonu z roku 2020 než tam nemít nic a jenom to modelovat od boku. Reálně se tam stejně změní maximálně pár hrbolů a to už není takový problém.

Pokud nejsou schopni zakomponovat do jedné hry arkádu a simulaci, ať klidně udělají 2 separátně a každá bude mít svou cenovku, je mi to jedno, ale konečně by to chtělo oficiální F1 simulátor.

Co se týče asistentů, tak záleží na tom, co jezdíš. Když vezmu třeba GT3, kterým se v současnosti věnuju asi nejvíc, tak tam se používá TC i ABS a jezdci tohle nikdy nevypínají. Můžeš si to snižovat a zvyšovat podle podmínek a podle toho, jak zrovna potřebuješ jet, ale dávat to kompletně off je naprostý nesmysl a je to nerealistické.

Pokud chceš příklad nějaké hry, která dělá tu simulaci dobře, tak jednoznačně Assetto Corsa Competizione. To je naprostý diamant mezi simulacemi a bude lépe a lépe. V létě přibudou i GT4.

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
12. 5. 2020 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Já nevím jaký na to mají rozpočet, takže to nemůžu hodnotit... Zvuk by mohl být lepší tam určitě souhlasím.

Laserové tratě... Bylo by to fajn a určitě potřeba, ale taky to znamená doslova objet celý svět... Těžko to srovnávat s menšími simulátory, které mají zejména Evropské tratě... Některé městské okruhy jsou k dispozici jen v době konání VC, takže v době kdy je tam největší šrumec a na tohle asi není moc prostor. Předpokládám, že chtějí mít u všech tratí stejnou kvalitu, takže není možné takto spracovat jen něco...

Co se týče jízdního modelu. Pořád je to hra, jako v reálu to nebude nikdy... Že něco jde snáz než v reálu... Myslím si, že to většina hráčů vůbec neřeší... Co se týče nastavení pro masy / HC hráče... Jistě tu bude nepoměr, že HC hráčů je málo, ale zase jsou nejvíc nároční... Tj jak s tou češtinou v AC, je nás málo a náš jazyk je složitej = škrtáme... Tady taky není fér srovnávat s menšími sériemi... Ty si kupují jen ti HC hráči, casual hráč nepotřebuje simulátor DTM apod...

Co je pro mě zajímavé, je to nastavení jízdního modelu... Já jsem v tomhle velký skeptik tj. něco jako nastavení obtížnosti... Strašně těžko se to balancuje... Pokud se budu držet závodních her, tak jezdím bez asistentů... Asistenti mi ten zážitek prostě deformují (Cítím, že se něco mělo stát a nestalo nebo že to tak úplně neovládám já)... Prostě si myslím, že to rozhodnutí, jestli to bude více simulace / více arkáda, uděláš na začátku a pak se to těžko potlačuje skrz asistenty... Nahoď hru, kde máš obojí... ?

Mám rád simulátory, ale chápu, že ofic. hrá je o něčem jiném... Je o tom zprostředkovat tu atmosféru VC, kariéry, místa kde se odehrává. Není cílem jít prostě moc do hloubky a řešit detaily, které by běžné hráče spíše obtěžovali... Podívám se na Netflixu na Drive to Survive, jsem vypleskanej z toho zákulisí, tak naskočím do hry F1 a jsem toho součástí...

Nicméně za sebe můžu říct, že závodění v F1 je zábava a ten zážitek z ježdění není vůbec špatný... Člověk, který to nemá v krvi a nemá naježděny stovky hodin, tak bude mít velký problém zkrotit monopost v F1 i v této ofic. hře...

Drew
Drew
Level 1 Level 1
12. 5. 2020 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: Grafika je to poslední, co bych u simulátoru řešil, pokud není vyloženě odporná a tady je víc než dostačující. Už jsem psal, vadí mi třeba to, že nemají laserově naskenované tratě. Vadí mi to, že nejsou schopni udělat pořádně zvuk monopostů. Vadí mi v některých místech příšernej understeer, tohle má přítlak jako prase, ale stejně některý zatáčky, který se jezdí na plnej plyn, tady takhle vzít nešly ( ale prej to zlepšili).

A kecy o nějakých masách mě nezajímají, s jejich rozpočtem mohou tu hru udělat tak, že to půjde nastavit jak na arkádové ježdění, tak na simulaci. Pořád je tohle královna motorsportu a že nemá odpovídající simulátor považuju za ostudu, když to dneska mají i méně sledované kategorie.

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
12. 5. 2020 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Grafika by mohla být lepší. Nevím jestli jsem rozmazlenější nebo čím to je... Ale přijde mi, že je jako fakt nic moc. Nicméně co se herní stránky týče, tak to není vůbec špatné (Soudím z ročníku 2019)... Buď asi konkrétní, co ti vadí ?

Je jasné, že oficiální F1 hra nebude nikdy ultra simulátor... Je to simulátor pro masy...

udh
udh
Level 1 Level 1
12. 5. 2020 07:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: ty jseš hroznej ubrečenec

Reklama
Reklama