Zpět na článek

Diskuze: "Neúspěch je zásadní částí herního vývoje"

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
10. 4. 2017 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak je tu LONGWAR, ne. Ten by měl do dalšího XCOMu stačit :).
I když momentálně jsem taktéž přejeden, do XCOMu2 jsem už investoval okolo 600ti hodin.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
9. 4. 2017 07:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže... je to úplně stejné jako u všech ostatních médií?

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
10. 4. 2017 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: Klidně bych to generalizoval ještě víc: Je to stejné jako v jakékoliv jiné oblasti lidské činnosti.
Neexistuje jistota úspěchu. A nad tím chtějí mnozí vyzrát tak, že dělají analýzy, průzkumy, testy, a nebo napodobují ty úspěšné. Ale to je v pořádku - i tohle je možná strategie. Ty největší úspěchy však vznikly do velké míry tak, že se objevily "v pravý čas na pravém místě". Náhoda. A to se špatně analyzuje a ještě hůř se to prodává investorům. Neumím si představit investora, který vám dá peníze na základě sdělení "My ani nevíme jak jsme uspěli. Prostě náhoda. Teď nám prosím zaplaťte další projekt."

Psychoq
Psychoq
Level 1 Level 1
10. 4. 2017 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Joo xcom 2 je bomba, vic casu jsem stravil snad jen v massive chalice :)

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
8. 4. 2017 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

já myslím že v dnešní době by se dalo říct že nejen zásadní ale až povinný

The End
The End
Level 1 Level 1
10. 4. 2017 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Válčit 600 hodin s UFONAMA, je opravdu úžasné ;-)
Je na tom znát, že skutečně miluješ Planetu Zemi ;-)

Jen doufám, že jsi těch 600 hodin v XCOM 2,
neztrávil hraním bez přestávky ;-)

Reklama
Reklama