Zpět na článek

Diskuze: MS ví, jak se pozná vítěz konzolové války

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
21. 5. 2008 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Situace na trhu je jasna, MS vede diky rocnimu naskoku, koncem roku uz bude pocet PS3 a X360 na trhu stejny, PS3 bude mit silnejsi prodeje softwaru diky tomu ze na ni jeste stale neni a tento rok nebude warez. Tim padem zacne byt lukrativnejsi platformou pro third party vyvojare, ne ze by na tom sony nejak vyrazne zalezelo, ta ma zdaleka nejvic first party her, na tom je zavisly MS. Na konci 09 prijde MS s novou konzoli protoze v te dobe uz bude 360 absolutne nekonkurencneschopny a zahaji tak dalsi generaci rovnou o nekolik let drive aby se mohli chvastat kolik toho neprodali...Zalezi taky na tom, jestli budou nasledovat leadera v oboru a prijdou na trh s 360 s BD prehravacem, to by jim mohlo zajistit dalsi rok preziti na trhu. Jedno je ale jiste, MS vyjde z teto generace jasne treti...
Wii to je kapitola sama pro sebe...

Vlad16
Vlad16
Level 1 Level 1
21. 5. 2008 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme otacone, otacone...vyjádřit sůj názor je jedna věc ale tohle...pokud budeš ps3 prezentovat svojí totální stupiditou, zaslepeností a fanboyovstvím v tom nejhorším slova smyslu, bude to nejspíš PS3 který příští rok skončí. Ja bych si Ps3 nemohl koupit už jenom proto, že ji máš doma ty...teda možná. Jo a to o tom počtu konzolí do konce roku, to nemůžeš myslet vážně ani ty. Do kolika umíš počítat? 31.12.2008 se ti rád vysměju. Jinak proti PS3 nic nemám, je super. Xbox 360 je taky super, a Wii je super na druhou. peace

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
21. 5. 2008 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlad16 Mylsím, že má svým způsobem pravdu. Xbox360 BUDE (za rok za dva) asi opravud až třetí konzolí TÉTO generace. Ale... myslím že si toho je moc dobře vědom a usilovně kutí na následníkovi. Takovém který po HW stránce a ceně vývoje her překoná PS3. Zabuovat BR mechaniku nemůže být problém. Sony na ni nemá exkluzivní práva... potom bude shcopen na své konzoli vydat hezčí hry - a všichni víme jak moc jde většině hráčům o vzhled a grafiku...

takže až se za 7 let někdo podívá na statistiyk konzolí, tak Xbox360 bude vzadu... ale jen díky tomu že ostatní bude válcovat další uspěchanou konzolí.

To´d můj názor na to jak se to bude v blízké době vyvíjet.

Je nádherně vidět co dokázal 1 jediný rok náskoku. I horší HW (jak výkonostně, tak poruchovostí) pořád vede a hry na silnější konkurenci jsou vlastně jen portovány (vypadjí stejně i když by nemuseli)
jak to asi dopadne když MP vydá Xbox720 třeba tři nebo čtyři roky před náslendíkem PS3?

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
21. 5. 2008 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton Vzhledem k tomu ze jedna generace trva 6 let, u MS 4 roky, tak by konzole v takovem casovem rozpeti byly tezko pokladane za soupere a vykonem by si byly tak vzdalene ze by se daly tezko porovnavat, Staci se podivat jak signifikantni rozdil dela jeden rok. To by bylo jako dnes srovnavat PS2 a 360.

Pavlik
Pavlik
Level 1 Level 1
22. 5. 2008 07:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton Ten patent na BR timbych si tak jistej nebyl zvlášť když sony jako taková prakticky BRvyvynula? MS by prakticky musel BR od Sony nějakou formou zaplatit aby je mohl používat.

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
21. 5. 2008 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme nevim jestli tenhle rok ale ten pristi uz nejspis jo.

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
21. 5. 2008 22:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme Jen fanatik vybaveny vesteckou kouli, si muze byt tak jisty...

S prodejem softu bych to take nevidel tak ruzove. Motorstorm a Resistance byly jedine 2 launch hry ,ktere za neco staly, Sony je cpala do lidi horem dolem pomoci Starter Packu a pak jeste zlevnenou edici a presto az nedavno prekonaly hranici 5 milionu.Dohromady! Gears a Halo 3 se prodalo vice nez nekolika ps3 hitu.
To jsou skutecne system sellery , ktere zatim Ps3 nema.
Cod 4 se na podle tebe warezackem X360 prodalo temer 6 milionu , kdezto na te uzasne a piraty nedobytne Ps3 3.15 milionu. Skoro polovina. Ze by by soudruzi vestci udelali nekde chybu ?
Tolik rec cisel ,ktera mas tak rad.

Nevim ktera platforma je lukrativnejsi, ale skrome tipuji, ze ta ktera toho proda vice a hry jsou diky dobre technicke podpore a achitekture mene nakladne.
Vase vestby vychazeji z jedne zalezitosti , ktera se nestane: Prodeje X360 se temer zastavi a stejne tak tvorba atraktivnich titulu na tuto konzoli, takze Ps3 se zacne hrozne moc prodavat, ale o tom rozumny clovek proste pochybuje.
Takze pockam si na konec roku a doufam , ze se objevis, abys obhajil svou "jasnou" situaci na trhu.

leco77
leco77
Level 1 Level 1
21. 5. 2008 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme posli mi tu vestici kouli... taky se chci podivat... ty tvoje kecy uz dohaneji Joea... jak muze PS3 dohnat naskok MS tento rok ??? to by muselo Sony mesicne prodat o 700 000 konzoli vice nez MS...

ChrisHansen
ChrisHansen
Level 1 Level 1
21. 5. 2008 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77 Vždyť oni jsou s Joem kámoši...sám o něm (o Joeovi) říkal že je nejpovolanější v oboru :D

teclado
teclado
Level 1 Level 1
21. 5. 2008 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme Chlape, jsi ty normální ? nejsi náhodou zaměstnanec sony ? Jsi se zbláznil do PS3 že už to není normální.

JHfr3ak
JHfr3ak
Level 1 Level 1
21. 5. 2008 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě už je tohle úplně jedno a nehodlám to řešit. Doma mám svoji PS3, jsem s ní nad míru spokojen a X-360 si klidně koupím (zatím nemám důvod) a jestli je ta či ona konzole lepší/horší (to z počtu prodaných kusů asi fakt nezjistím) mě opravdu nezajímá, já se chci hlavně bavit.

Helgi
Helgi
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
21. 5. 2008 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JHfr3ak Ted jsi presne vystihnul muj nazor.... poslouchat diskuzi/hadku mezi otaconem a lykanem uz me nebavi. koupim ps3 a pak mozna xbox

ChrisHansen
ChrisHansen
Level 1 Level 1
21. 5. 2008 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JHfr3ak Máš pravdu, pěkně řečeno ;)
Já mám sice Xbox ale necítím potřebu na PS3 nějak nadávat. Jde hlavně o hraní, o zábavu a ne o to kdo co vlastní.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
21. 5. 2008 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JHfr3ak Není důvod? Mass Effect 1, Forza2 (vím že jde o ekvivalent GT5 - ale do doby než to vyjde a i potom velmi příjemná alternativa), Lost Oddysey či nejnovější Katamari?

Tímto nechci vyvolat flame... PS3 má taky své kouzlo. Ale že by se pro Xbox nenašel důvod se mi nezdá.

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
21. 5. 2008 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle me bude vitez tezce relativni. Wii je uplne jina kategorie nez zbyle 2 konzole , ale popravde receno toho az na par lepsich kousku moc nepredvedla. Zatim to neni konzole pro hrace (leda prilezitostne) ,ale spis pro jejich rodice, kteri nezvladnou slozitejsi ovladani. Snad se vzpamatuji, porad jim jeste drzim palce.
X360 vs Ps3 to jsou opravdu hracske konzole se vsim co ktomu patri. Ostry obraz , dobry zvuk a prisliby oblibenych serii. Tezko rici, ktera konzole vyhraje a co by to vlastne melo znamenat. Protoze Sony se svou konzoli rozhodne nebude dominovat , jako v minule generaci.
Bude snad vitezem ,jedna konzole ,ktera porazi druhou v prodejich , presto ze ta bude mit desitky milionu spokojenych uzivatelu ? Objektivne asi tezko.
Takze je to spise subjektivni. Zalezi jake hry vam vyhovuji. Kvuli obrovskym nakladum na vyvoj (dnes je prumer lepsiho titulu na 15 000 dolaru) bude naprosta vetsina titulu vychazet multi-platform a tak rozhodne spise subjektivni dojem , ktere exclusivni hry budou komu vice vyhovovat.
Obe tve konzole budou mit v budoucnu co nabidnout ,zatim je Ps3 , pravda, stale trochu handicapovana a to hlavne nabidkou titulu (zadne poradne RPG ani strategie).

Beast6
Beast6
Level 1 Level 1
23. 5. 2008 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja mam v PS3vsX360 jasno uz dlho...Proste konzola bez Final Fantasy? (Nevericne krouti hlavou.) Ale na druhu stranu si myslim, ze akakolvek Playstation (ci uz PSX, PS2, PS3, alebo PSP) sa neoplati kupovat skor, nez vyjde jej druha (teda SLIM) verzia...

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
23. 5. 2008 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beast6 Xbox má své Final Fantasy - Lost Odyssey.

Mantis
Mantis
Level 1 Level 1
23. 5. 2008 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Ktere je ovsem oproti FF prumer...

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
23. 5. 2008 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mantis Které FF máš namysli. Mcd. četl jsi recenzi na LO tady na hrej?

Pavlik
Pavlik
Level 1 Level 1
22. 5. 2008 07:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě vítěz nebude čísla prodejů jsou težce neobjektivní (zvlášt když si gore kupuje jednups3 týdně protože si tim chce doma potlouct stěny :D) mě ani nezajímá kdo bue vítěz prostě já mám rád 360ku a někdo má rád ps3jku ať si hraje na čem chce (prakticky je to rozdíl vkusu a rozdíl v tom jestli si chci zahrát tyhle exkluzivní hry ebo podlě mě ty horší exluzivni hry :D)

Tragedy
Tragedy
Level 1 Level 1
23. 5. 2008 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavlik S tím nezbývá než souhlasit!

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
21. 5. 2008 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No zajimave nazory, ja mam totiz tyhle next gen wars jako konicka a v teoreticke rovine si troufam rict ze se v tom docela vyznam. Rekl jsem vam jenom svuj nazor jak se bude situace vyvijet. Pokud se vam na tom zda neco nepravdiveho nebo smysleneho tak prosim, ale bodly by i nejake duvody proc si myslite ze nemam pravdu. Typicke kecy ty jses ale zly fanboy jsme tu meli uz mnohokrat ale zadne poradne diskuze jsem se tu nedockal nikdy.
Co se tyce prodeju HW neni na tom nic nemozneho aby bylo na konci roku na trhu stejne mnozstvi x360 a PS3. Kdyz vezmete v potaz rozdil 5M, o kolik se tydne prodava PS3 celosvetove lepe a potencialni dopad system selleru na kazde platforme nebude se vam to zdat az tak nemozne, ale to byste museli vedet o cem mluvite ze? Vlad a leco...
Vladovi bych doporucil aby se drzel psani uzitecnych navodu jako treba jak reklamovat xbox a zamakal na svem bidnem blogu misto aby komentoval veci o kterych nic nevi. Napises: "bude to nejspíš PS3 který příští rok skončí" navzdory faktum a stavu ktery panuje v next gen vrave a me nazyvas fanboyem v nejhorsim slova smylsu? Srovnej si to v hlave prosimte.

leco77
leco77
Level 1 Level 1
21. 5. 2008 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme to by me zajimalo kolik se proda PS3 mesicne a kolik Xboxu... nevis ???

Tragedy
Tragedy
Level 1 Level 1
23. 5. 2008 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77 Poslední týden:
PS3 - 164,664 (-17%) 12,627,250
X360 - 130,514 (-15%) 18,910,901

vynásob si to 4x a máš odhad za měsíc.

jinak: http://vgchartz.com/weekly.php

Pavlik
Pavlik
Level 1 Level 1
22. 5. 2008 07:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme a pak jsi se brobudil a zjistil jsi že se pleteš?

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
21. 5. 2008 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vitez u mne bude ten ktery mi naserviruje pod nos skvelou hru o 200 hod hrani a vice,a zabavnym multiplayerem.To vse bez nadmerne reklami (GTA 4) a bez marketingovejch tahu (odloz. KZ 2)Bohuzel to se nikdy nestane protoze herni prumysl uz bezi jako kazdy jiny prumysl, a to pro penize.A kvuli soupereni dvou konzoli maji (skoro) vsechny ,,nextgen,, hry takovou.... pachut... lepsi slovo mne nenapadlo :)

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
22. 5. 2008 04:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos skoro 200 hodin mam nahrano ve warhawku.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
22. 5. 2008 04:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos Age of Conan? :D

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
22. 5. 2008 08:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 no mozna jo,mit dost penez tak bych si kvuli ty hre koupil i ten xbox

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
22. 5. 2008 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos Ješte je tu pc, ale to by tě vyšlo ještě dráž.

Acro
Acro
Level 1 Level 1
21. 5. 2008 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Live Arcade že ztrácí? Nevím, která jiná konzole si může dovolit nabídnou každý týden novou hru (byť často shitovní předělávku hry od Namco Bandai). Na XBLA vyšla spousta skvostů, namátkou Eets Chowdown, Assault Heroes, GripShift (ten je i na PSN) ai N+ je parádní. A připravují se další, mezi moje nejočekávanější patří Things on Wheels, Bionic Commando Rearmed, Kart Attack a Vigilante 8. Nicméně je určitě spusta dalších her, o kterých se nemluví a překvapí.

Reklama
Reklama