Zpět na článek

Diskuze: Marvel neplánuje pro své hry jeden multiverse. Chce vývojářům nabídnout svobodu ve vyprávění

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
27. 9. 2022 12:46 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bude zajímavý porovnat WOLVERINE od INSOMNIAC a IRON MAN od EA.

Pro mne je to jasný už teď. Iron Mana nemá cenu hrát. Přinejlepšim AVENGERS, průměr, splňující všechny checkboxy (černej kámoš/check, LGBT vložka/check, Main missions/side missions check), ale přinejlepšim vyleze SHADOW OF MORDOR. Což já nepovažuju za dobrou hru po třiceti letech hraní.
EA ve své chytrosti vyházelo všechny dobré vývojáře viz. lidé stojící za DEAD SPACE, tvořící dnes CALLISTO PROTOCOL, a zbyly jim jen poslušný ovce. A ovce dobrý hry nedělaj, viď UBISOFTE.
A jelikož tři hry, co jsem letos dohrál jsou, SPIDER MAN, MILES MORALES a RATCHET AND CLANK sázka na INSOMNIAC je jasná. Dokážou dělat hry neskutečně rychle, kvalitně, ale nepůsobí repetivním dojmem. Jejich hry jsou naplněné pure fun obsahem. Někdo psal (myslim že zde v recenzi), že MILESE (charakter) si zamilujeme. Říkal jsem si "jó to určitě, náhražka za PETERA, protože černoši chtěj taky bejt SPIDER-MAN". A víte co ? Byla to absolutní pravda. Své charaktery dokážou podat skvěle tak, aby v kontextu světa nepůsobili jako karikatury.

Reklama
Reklama