Zpět na článek

Diskuze: Mají autoři stříleček více riskovat?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

MoravaGeorge
MoravaGeorge
Level 1 Level 1
1. 3. 2011 05:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, ať více riskují, ale z větší invencí. Třeba Gunman, na jedné straně "kopírka" half-life 1 aby ne, když to byla v prvopočátku jen modifikace k half-life. Ale pocit xeroxu odezněl hned po úvodu a člověk si užíval perfektní mix akce, scifi které oscilovalo mezi Heinleinem a Harrisonem. To vše v stylizované ala "vojáci z americké občanské války ve vesmíru".

Sin, NOLF 1, 2 + J.A.C.K. , XIII... Kvalitních fps je hromada určitě si vzpomenete taky na několik. To hlavní je něčím navnadit a pak když už tu hru mám zajistit abych se u ní dobře bavil.

Xspy
Xspy
Level 1 Level 1
28. 2. 2011 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ona je ta originalita asi nějaká ta skrytá .... Vůbec by nevadilo , kdyby riskovali a nehráli si jen s další FPS ve které skloubili Battlefield s CoD.

VenoM119
VenoM119
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PlayStation
28. 2. 2011 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechci jim do toho kecat, ale jediné co podle všeho tu je jiné, jsou kulisy. Tolik k riskování. Jdu hrát Killzone, tam se taky hodně riskovalo :D

zaqqaz@seznam.cz
zaqqaz@seznam.cz
Level 1 Level 1
28. 2. 2011 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je pravda ze vyvojari Homefrontu riskovali..vysmech od hracu za temer 1:1 kopii Call of Duty ..

Reklama
Reklama