Zpět na článek

Diskuze: Mafia III – dojmy z E3

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
19. 6. 2016 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Merengues9: Star Wars 7 ti neukázalo,že i černoch může být perfektní postava?Lincoln sice vypadá nesympaticky,ale to by vypadal i jako běloch...Novinky.cz téma tohle...

Vincent V
Vincent V
Level 1 Level 1
19. 6. 2016 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Merengues9: A já bych chtěl jenom jednoduchou odpověď na to PROČ se tam nehodí. Protože mě se nezdá, že by se tam nehodil. Vždyť to město je vlastně New Orleans.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
19. 6. 2016 06:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No prostě v lepším případě to bude syndrom Fallout 4 - dobrá hra, ale špatná Mafie. Což není až tak zlé.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
18. 6. 2016 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Merengues9: Ok, sorry.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
17. 6. 2016 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Merengues9: Nezapomínej na Korejce! Ty náš casuale :D

Strajk
Strajk
Level 1 Level 1
17. 6. 2016 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen tak btw.. Jestli nad tímhle chceš strávit čas s nějakou větší diskuzí klidně si mě přidej na skypu "petawaloszek" ale odpusť si nadávky, panice a další kecy a můžem si vyměnit názory někde kde není tisíc lidí co u toho jedí popcorn

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
17. 6. 2016 18:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strajk: On je totiž na ty panice hodně zaměřený :D. Já si z něho dělám srandu protože tady na hrej komentoval fotku Korejských profi gamerů že vypadají hrozně a že žádná holka o ně nezavadí a že jsou to panicové :D.
Takže z našeho místního alfa samce Merenguglése si dělám srandu :D.

ps: největší sranda je že se ho zeptám na jednoduchou otázku a on ji ani nedokáže odpovědět a zase se schovává za panice to je pak těžké :D

Strajk
Strajk
Level 1 Level 1
17. 6. 2016 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Merengues9: Nadávat po internetu do paniců je fakt ten nejtrapnější způsob jak ukázat, že už jste někdy svého finfulína do nějaké díry strčili. Kdyby to pak ta vaše viděla, asi by se styděla ;) O to je to horší, když ten co to říká, tak ten to je.. Však tu dětskou říkanku znáte.

Tím jsem jen zareagoval na toho místního panice.. Neznám toho chlapíka, nevím proč jste se hádali, ale ta nadávka je fakt trapná.. Jo a než to zkusíš použít i na mě, tak se neobtěžuj.. Pravda by to nebyla.

Každopádně pokud si myslíš, že je zastaralý jen "co se týče ovládání a hluchého města" tak ti nechci kazit iluze, ale právě hratelnost je jeden z největších aspektů všech her. Není to "Jen přidat systém krytí" ten měli v té době už některé hry, ale na tom nesejde.

Ta hra zastaralá je, s tím nic nenaděláš.. A nesnaž se mě přesvědčit že grafika je líbivá i pro mladou generaci hráčů.. Není, bylo to terno v té době, ale ta doba už není. Co se týče hrubého násilí.. Další věc kterou tě zklamu, z dokumentů, učebnic dějepisu (ano i v učebnici dějepisu se o organizovaném zločinu něco málo dozvíš) je jasně řečeno, že mafie a celkově organizovaný zločin byl brutální. Vem si třeba masakr na den svatého valentýna. Nebyli to gentlemani ani elegantní slušňáčci.. Byly to agresivní hovada, co chtěli jen šukat, fetovat, vraždit, krást a vydělávat prachy. A to se má odrazit i ve hře. Nemluvě o tom, že hangar 13 tady zapojuje trochu jiný přístup.. A říkej si co chceš mě se líbí.. Navíc nechci pořád hrát tu samou hru.

Cadaveria
Cadaveria
Level 1 Level 1
17. 6. 2016 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strajk: Naprosto souhlasím ,-)

Vincent V
Vincent V
Level 1 Level 1
17. 6. 2016 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strajk: To je snad poprvé co někdo napsal, že dvojka byla dobrá. Děkuji za to. Já si naopak myslím že byla v příběhu minimálně na stejné úrovni jako jednička.

Strajk
Strajk
Level 1 Level 1
17. 6. 2016 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle mi vůbec nepřišlo jako objektivní hodnocení prezentace, ale ubrečené volání po prvním díle.. Je mi líto redakce, ale tohle jste si trochu zmrvili.

Hlavně hráči, uvědomte si že už nejsme před rokem 2000 hry se někam posunuli a ty staré jsou hratelné jen pro ty, co je hráli když byly aktualní.. To způsobuje ten pocit nostalgie a plivání na všechno, co se byť jen trochu vymyká předchozí hře. Posaďte někoho kdo v životě nehrál ani jeden díl mafie před první díl a druhý a uvidíte objektivně jaký z toho bude mít feel.

Pro mě dvojka rozhodně nebyla plivnutí do tváře, jak se zde autor snaží vsugerovat hardcore hráčům, kteří budou slepě souhlasit se vším co je negativní. Druhý díl byl dobrý, z hlediska příběhu sice nebyl tak hluboký, ale sám Vávra tvrdil že to bylo cílem, jednička měla být pohled na člověka co se k mafii dostane náhodou a chce z toho ven, dvojka měla být o těch arogantních Italech co se starého věku nedožili, chtěli jen děvky auta a baráky. A taky by se nemělo zapomenout na inovativní bojový systém, který jsem ještě u jiné hry neviděl (tím myslím pro pěstní boj)

Ten kdo haní nový díl, ještě než si ho sám stihl zahrát je pokrytecký vůl, brečící po nostalgii.

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
17. 6. 2016 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: frajere opět jsi totálně mimo, ale to jsme si u tebe už zvykli ;-) Nikomu nevadí hrát za černocha, ale když tam nezapadá tak to je jiná.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
17. 6. 2016 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@celoush: Ono i v GTA San Andreas byl hlavní postavou černoch a nikomu to moc nevadilo :).

Dama
Dama
Level 1 Level 1
7. 11. 2016 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prosím o radu. U předávání čtvrti se po videu nedočte možnost čtvrť předat a zůstane obraz na Vitovi. Hru jsem už přeinstaloval ale sejný výsledek. Prosím o radu. Díky

Flois
Flois
Level 1 Level 1
24. 6. 2016 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim co by přišlo kdyby serii Mafia chteli přesunout do jineho státu. To by to tak schazelo aby mafián byl Japonec nedej bože Rus nebo Afričan. Den lumiku ?
Když ste rasisti tak si to radši priznejte :-) žít se s tim dá. Mozna lepší než být hlupák

Drew
Drew
Level 1 Level 1
20. 6. 2016 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady jsem spíš na straně Merenguese. O tom, že mafiáni už v té době byli pěkně brutální sviňáci není pochyb. Jenomže mafián doby minulé má být elegantní, má se věnovat obchodu a podobně. Přesně tohle bylo skvěle znázorněné v jedničce, mix obchodu a násilí.

Lincoln určitě patří k době mafie, ale jinak. Připomíná spíš někoho, koho si mafie najme, aby udělal tu špinavou práci za něj. Je vykreslen přesně jako ten typ, který jde a vystřílí všechno, co mu přijde pod ruku. Takže pokud budeme hrát za žoldáka, kterého mafie využívá ke svojim službám aby si neušpinila ruce, je to naprosto pořádku. Ovšem pokud by měl Lincoln působit jako nějaký vysoce postavený mafián, je to nesmysl.

Hru si nicméně určitě koupím, jsem na to zvědavý. Kouzlo jedničky to už nebude, podle gameplayů se tam vyblbnu jako v GTAčku a tím to končí. Mohl by to zachránit příběh, tam se hodně rozhodne.

Strajk
Strajk
Level 1 Level 1
17. 6. 2016 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Merengues9: Zahrej si mafii 1 někdy teď, uvědomíš si, že vesměs je několik herních aspektů zastaralých. Ať už jízdní model (Ať se ti to líbí nebo ne) je krkolomný a ještě horší než ten ve watch dogs.. Jak jsem řekl, předtím to bylo terno, teď ne. System střelby je takový point and klick. Zkrátka se spíše cítíš jako by jsi klikal na ty co chceš zabít, místo toho aby jsi měl pocit že opravdu střílíš. Běh, animace postav, je to jako když porovnáš hratelnost GTA san andreas a GTA V.. Prostě při tom hraní tu zastaralost musíš cítit. Nemluvě o tom, že když v mafii 1 skočíš, tak je do spíše jako by jsi po stisknutí mezerníku přišel o kontrolu nad postavou. Jak říkám, hratelnost mafie 1 je rozhodně zastaralá. Dnes se hry mají hrát pohodlněji, mafie 1 je ale krkolomná, jenže jaká hra v té době nebyla.. Jenže můj point je ten, že ta doba už není a je čas na krok dále.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
17. 6. 2016 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Merengues9: Nešlápl ty jsi dělal do panictví Korejců :D Ne já :D A pořád jsi mi neodpověděl není z toho co chápat, když ti člověk položí jasnou otázku a ty neumíš ani odpovědět to je pak těžké..... :)

a.thomas.95@seznam.cz
a.thomas.95@seznam.cz
Level 1 Level 1
17. 6. 2016 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mafia to už rozhodně není , připomíná mi to godfather i ty animace a zabíjení .
ale tak rozhodně to bude ještě jinak vypadat až to bude nějaká finální verze
jaký ve hře budou možnosti ale zatím nejsem moc spokojený čekal bych jiný styl než je kmotr .

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
17. 6. 2016 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypadá to luxusně, jako odnož GTA... Proč ne...

Flois
Flois
Level 1 Level 1
17. 6. 2016 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slig: misim s tebou souhlasit. Podle tvého popisku by se naopak Vito v Clayovi měl vidět. Vito v mafii 2 způsobí svim chováním dost velkej poprask. Nasere praktycky všechny a neumře jen diky tomu že v lapáku preblafne dědka. Vito je jen pistolník na busines nemá hlavu.
S tim že mafie(mimochodem italiani se nazvu mafie bránili, nelíbilo se jim to) byla hlavně o businesu s tebou na 100% souhlasim. Proto sou i první dva díly dost za vlasy pritazeny.
Nechápu proč se nikdo nezastaví nad tim nesmyslem se zbraní co popisuje jarda. Nebo to s tim vidění nepřátel pres steny kery sem videl někde ve videu. Tohle podle me nejvíc odklání hru od série.

Overdrive
Overdrive
Level 1 Level 1
20. 6. 2016 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Do toho nejdu - na mě až moc málo rasistická hra

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
19. 6. 2016 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Tak ať máš radost, ještě na tebe zareaguji :-)
1. To, že mám jiný názor než někdo jiný neznamená, že se hádám :-)
2. Tak do třetice ještě k mafii: Ty jsi napsal, že černoch v San Andreas nikomu nevadil a já ti na to napsal, že srovnávat prostředí je mimo. Ano tohle je skutečně jen moje chyba, jelikož jsem měl tušit, že zrovna ty nepochopíš to, že lidem nevadí hrát za černocha, ale vadí nám (především nám Čechům kde má tahle série kořeny) hrát za černocha ve hře ve které se to vůbec nehodí. Takže to souvisí s prostředím ve kterém se hra odehrává? Už chápeš? :-))

Aminux
Aminux
Level 1 Level 1
18. 6. 2016 05:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Největší problém je IMHO s názvem. Kdyby tomu dali název Městská akce, nebo Městské gangy, nebo rovnou GTA-clone, tak by s tim nikdo problém neměl.
Co se týče toho ksichtu, tak čistokrevnýho černocha bych strávil líp než tuhle povinně multikulturalistickou míchanici, aby nikoho neurazili.
Nejvíc mě sejří, že na tuhle rovnostářskou multikulti ideologii si hrajeme jen my (evropané+USA), zbytek světa je svůj a multikulti je jim u pirdele.

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
17. 6. 2016 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strajk: jo tak animace chuze a skakani jsou zastaraly, to je fakt. Ale jizdni model je dle me skvely (podle me jeden z nejrealistictejsich v mestkych akcich) a i co se tyce strileni nemuzu souhlasit. Strelba je az na kryci system porad skvele hratelna a rozhodne to neni point and click (bzw ted hraji Zaklnace jednicku a horsi point and click hru jsem uz dlouho nehral, jeste ze to ma skvele postavy).

No skype nemam, ale klidne mi napis tady do zprav. A do panicu se vysmivam jen minstrelovi, s ostatnima tu nemam zadny problem takze se nemusis bat :-D

Reklama
Reklama