Zpět na článek

Diskuze: LittleBigPlanet na Xboxu 360? Těžko...

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

www.SKACE.cz
www.SKACE.cz
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 23:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[žándá] je docela pěkný slovo, zvláš´t když je použitý v článku :D

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A ja mam sve PC a LBP je mi totalne u .... :)

gygant
gygant
Level 0 Level 0
10. 9. 2008 21:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast A já to vidím stejně!

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant A já se alttabuju ze Spore, abych se přidal. :D

Tragedy
Tragedy
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Tak proč sem lezete? :)

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevim co resite.lbp proste na iksbrok nebude.vas zajem a flejm akorat dokazuje ze byste chteli.

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore O to nejde, jde o způsob, jakým to ohlašují - jde o princip.
Jinak je samozřejmě jasné, proč LBP na Xku nebude a plně to chápu. Kdyby LBP vyšlo na Xku, tak bych se divil možná ještě víc, než když jsem se dočetl o FFXIII.

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore sakra vzdyt se o tom jenom bavime, spekulujem nic vic :).A ty zase vyrukujes s nejakou rejpavou poznamkou...

mevi
mevi
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jeden pán povídal o konzoli druhého pána (sony), který mu platí penízky :-)

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Boha můj, proč prostě narovinu neřeknou, že jim Sony dobře platí a tak to jinam nevydaj?
Tyhle zástupný hledání problémů... využijí každý cyklus procesoru - takže pokud nelžou, tak LBP narazila na strop výkonosti PS3? A prej že to u Xboxu bylo brzo.

40GB? no když neznaj kompresy... GTA4 se vleze na DVD. Oblivion se vleze na DVD. Fallout 3 i Far Cry 2 se vlezou na jedno DVD. Ale LBP, který má jen pár předmětů, a zbytek je na disku zabere 40? To tam bude 10 hodin v DV kvalitě? Možná když by tutotial udělia v enginu, celá hra se vleze na dvě CD.

Disk... Oblivion na Xku využívá disk i když existuje core. GTA4 využívá disk i když existje core. Ale u LPB to nejde :-)

Fakt nechápu že ze sebe dělají blbce a neřeknou pravý důvody. Tohle jsou nesmysly. Kdo někdy něco programoval musí vidět že v týhle hře není nic co by bylo na 40GB.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
10. 9. 2008 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton Přesně. Podobně jsem to četl o Lost Odyssey. Bůhví, co je to za pošahaný marketingový tah, takhle zbytečně nafouknout objem dat.

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mistnim rozumbradum co tady ksti siru na PS3 bych doporucil aby nejprve pockali nez hra vyjde a zjistili si kolik je ve hre tech predmetu a kolik tech tutorialu. Potom se zjisti kolik dat vlastne obsahuje sama hra, a myslim si ze se budete divit.

"Xbox 360 je úžasně výkonný stroj a klidně byste na něm mohli udělat hru postavenou na uživatelsky generovaném obsahu, o tom žándá. Stejně jako jste to mohli udělat na PS2 nebo Mega Drivu, nebo jakékoliv jiné platformě,"
PS2 ani mega drive prece nemely zadny standartni HDD ani jine "uloziste", tak jak byste udelali hru s uzivatelskym obsahem??? Takze vlastne znova rekl ze LBP na X360 neni mozne, a ma pravdu.

Arcade verze je od M$ taky peknym preslapem. Nejen ze kdyby mel X360 standartni HDD a instalace jako PS3 zrusila by se nevyhoda toho ze hry se musi vlezt do kapacity jednoho DVD, ale hry by z toho mohly profitovat i jinak. Nejen rychlejsimi loadingy, ale hry ktere sou zavisle na neustalem prisunu dat (streamujou) by mohly vypadat lepe. Silne precenovane GTA IV by mohlo vypravet.

Je taky zajimave ze M$ chce tlacit arcade casual hracum a pritom nema skoro zadne casual hry. Tezko si budou casuali kupovat konzoli kde jsou nejvetsimi hity halo 3, geow, bioshock nebo mass effect... A hra jako je LBP by na arcade ani nemohla existovat protoze nema HDD. Paradox.

Jo tahle firma ma opravdu skvele promyslenou politiku....

Evoorg
Evoorg
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme O tom že má promyšlenou politiku nelze pochybovat, jinak by nebyla tam, kde je...

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Evoorg V p*deli?

Evoorg
Evoorg
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme Mno je to možné ale nezdá se mi

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme To asi nebyl ten spravny vyraz, ale zacina se to pro M$ vyvijet docela spatne...

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Evoorg nacpat lidem poruchovy xbox a at jsme o rok drive na trhu, nevadi, po case mouchy vychytame ale ne jednou ranou, hezky pomaloucku a jako bonus dame 3roky zaruku a expres servis a budou nas milovat, good politika, jen by me zajimalo, kolik tech prvnich x tisicu, ne-li statisicu xboxu jeste funguje, skoda ze se na tento fakt nedela nejaky graf, to cislo by bylo hodne vysoke

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
11. 9. 2008 07:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme Podívej se jaký modely má třeba Spore - a jeden model zabírá 30Kb dat. Ty v LBP ti přijdou orpavdu tolik detailnější?
Jkaý je tůvj typ, na počet předmětů v LBP, že zaberou toli GB ? :-)
Kolik myslíš že je potřeba GB na tutoriál? POkud není udělnaej prasácky.

nemám nic proti tomu, že t onevydaj na Xbox - plně chápu proč. Ale dementí kecy o tom "Xbox360 to nerozjedem, tak to dáme PSP" (to má jakej HDD nebo výkon? :-)) si můžou odpustit.

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
11. 9. 2008 07:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton Treba to jsou printscreenovany bmp :)

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
11. 9. 2008 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nastvany_Cernobyl Taky to tak vidím. Textury v nějakým 256bit BMP - tutoriály místo animačky v enginu, která vezme már set kilo, tak budou zbytečně předrenderovaný nekomprimovaný VIDEA :-) Jen aby se marketingově mohli chlubit kolik to má GB. Nějak dnes funguje přímá úměra - čím víc GB, tím lepší hra. Ale jak vidět v téhle diskusi, ta kna mnohé to funguje, tak se jim nedivím, že plýtvaj místem zbytečně.

LBP prostě není hra, která by tohle místo potřebovala. Celé jádroběžné hry zabírá většinou kolem 5MB. U těch s nejkomplexnějšíma pravidlama (jako Sims) je to kolem 15MB. I když by LBP měl úplně super nejpropracovanějí prvidla všech dob, tak stěží přesáhne 50MB. Zbytek jsou data.

A pokud vím ,tak kvalita modelů, jejich počet a tak není větší než u konkurence. Nějak se mi nezdá že by LBP měla mnohokrát víc obejktů a dat než třeba celej HL2 i s epizodama :-)

Ale totéž bylo i Na Xboxu. Takovej Blue Dragon měl rozsah dat, kterej by šel nacpak na půl DVD. Ale muselo to být na třech aby se to líp prodalo. první hra na třech DVD musí být přece něco extra :-)

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
11. 9. 2008 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton Cim vic pruhu, tim vetsi Adidas.

Ne Ps fans nejsou jednoduchy, to se vam jen zda.

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tady jde nazorne videt, jak jsou xboti omezeny tvor, ziji stale v minulosti a snad za dobre by povazovali hry na Cartridge, vcera neni dnes a nebojte se, setrete a za tri roky si poridite konecne (mozna) next-gen konzoli :D

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna Se směješ, ale cartridge má spoustu výhod - například úžasný loadingy. Jedinej důvod, proč nejsou hry na cartridgích je ten, že jsou výrobně nákladné - jinak se vsaď, že by ještě dneska měly konzole cartridge.
Mimo jiné totiž nejdou kopírovat. A jsou odolnější. A pěknější. A vůbec - takže se nesměj. :)

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Svého času se na tržnici daly běžně koupit veškeré hry pro NES, které opravdu, ale opravdu neměly s originálem pranic společného :-). Snad jen to, že hra na tom byla úplně stejná, jako na originálním cartrige :-D.

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fenek Ale to se nekopírovalo doma přece...?
Dneska si hru stáhneš a vypálíš - a to s cartridgí nešlo. To je podle mě hlavní problém pirátství, originální balení se dá vždycky nějak označit, aby to nikdo nepoznal. Nebo to má serial a online aktivaci...

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fenek To je úplně jedno, kde se to kopírovalo. Bylo to levnější a to o hodně. A o to šlo lidem, kteří chtěli ušetřit a koupit si třeba dvě hry místo jedné.

Hlavní problém pirátství není, jak tady píšeš, že si někdo něco stáhne. Je úplně jedno, jakým způsobem k té hře přijde. Pokud si ale nekoupí originál, tak nejde žádný podíl ze zisku vývojářům a to je problém.

Vývojáře absolutně nezajímá, jestli někdo rozliší jejich originál hru od kopie, je jen zajímá, kolik jim vynese prodej té hry. A pokud si někdo založí živnost na tom, že vezme originál, udělá 1000 kopií a prodá je, tak tím ti, kdo hru vytvořili přijdou o 1000 zákazníků a ještě na tom vydělá nějaký jouda, který pro vývoj nehnul ani prstem.

Online aktivace a podobné stejně piráti obejdou, takže to jsou jen takové marné pokusy, které víceméně věc neřeší.

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 mam pocit ze si pamatuju eldo, jak nekdo nejak (neptej se mne proboha jak) dokazal to z ty cartrige dostat do pocitace.Bohuzel tam si to akorat zahral a dal to nedostal, takze to svuj ucel plnilo.A samozrejmne ze kdyby to udelali , tak by to nevypadalo jako TY kazety z videoher.To si pamatuju...ofoukat a narvat, kdyz to blblo tak este dvakrat, a kdyz ani to nepomohlo, tak skocit na trznici a za 25 koupi 9999 in one, a kdyz si mnel stesti tak tam byla ta Tva hra krterou si chtel hrat.mimochodem ja sem nikdy nemel kazetu se spravnym obrazkem :D

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos Jo, dá se to, sám mám přepisovatelnou cartridge pro SNES... jenže to prostě nejde masově a o to jde hlavně - teď je pirátsví tak snadný, že to zvládne každý s internetovým přípojením. Zadáš jméno hry a dost možná bude na první stránce výsledků na google odkaz na torrent. :)
Ale už jsem úplně OT, takže to radši včas utnu. :P

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos Číňani toho byli schopni vyrobit klidně tolik, aby zásobovali třeba celý svět :-D.

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna Cartridge je nahodou skvela vec a hry na nich byly super...

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nastvany_Cernobyl to nepopiram a souhlasim :)

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je ale fakt už celkem trapný.

Hry nikdy nepotřebovaly harddisk a najednou je to zcela zásadní věc? Pche.
Navíc tohle tu už bylo s MGS4, myslím to o BluRayi a jeho "nepřekonatelné kapacitě". Nehledě na to, že LBP je jednoduchá hříčka, takže 40GB je spíš trapas než něco o čem bych veřejně mluvil. Spore je na jednom DVD a umí toho stejně, spíš o dost víc. Tutoriály jsou předpokládám FullHD nekomprimovaná videa, ne?

Napadá mě jedno slovo - ubohost.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Tak tak. Videa v nejvyšším možném rozlišení a procesor naplno využívaj pro downscaling na full HD - Fakt sranda. Celej asi čtyřhodinovej Pán Prstenů 3 by lna dvou DVD a ještě u toho byly různý bonusy. Ale malé sandbox hře, kde nejsou potřeba ani story videa, ani dabing, ani tunikání modely cleýc hlevelů a velké fotorealistické textury pro kilometrové exteriéry - tam to místo nestačí.

někdy nemaj soudnost a neví co je ješě dobrej marketing a co už ostuta - Tohle spší připomíná "Čím víc GB, tím víc PS3"

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton No, nějak tak... přitom kdyby se chlubili pouze kvalitami hry, tak o čem mluvit měli. Nechápu, proč jsou u Sony pořád takhle agresivní...
Tohle je přesně to, co mi vadí. Místo "Máme super věc, podívejte!" řeknou "Máme super věc a u nich by to určitě nešlo protože jsou na nic!"

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 hele tohle je ve skratce napln dialogů v ,,nasi,, oblibene diskuzi :D

tomasmarlen
tomasmarlen
Level 1 Level 1
11. 9. 2008 07:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MGS4 a LBP sou jediny dve hry co mi X360 chybej...

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ERROR

NinJuice
NinJuice
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme E-RROD (Elite Red Ring of Death) XD

REK.CZ@seznam.cz
REK.CZ@seznam.cz
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten xbox bez hadru, to je pruser. Bez nej LBP nemuze fungovat. Kam si jinam budu moci ulozit svy levely, postavicky, prekazky, hlavolamy, bossy...?
Take je dosti troufale tvrdit, ze hra Spore umi vic, kdyz jeste LBP nevysla. Nelze zatim porovnavat. Ale co Spore umi, to je trapit s infantilnim obrazkem v pozadi na mistnich strankach a znemoznovat mi precist si novinky :-)
Potom ta urcita "zkostnatelost" sluzby xlive. Regionalni omezeni, omezena velikost souboru... na tohle by se asi dost tezko delala takova svobodna neomezujici zalezitost jako LBP. Ovsem samozrejme o prachy tady jde urcite taky...
A na nastvane reakce mistnich "provarencu" mam jen jednu odpoved: pro pravdu se clovek zlobi :-)

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@REK.CZ@seznam.cz No jo, my jsme ti zlí, provaření XBoxáři, co celej den sedí před televizí a paří Halo. :)

Jinak LBP je plošinovka s editorem. Velmi propracovaným editorem a parádním vizuálním stylem - ale pořád přece nemůže zabírat tolik, jako MGS4, to je šílenost.
Mimochodem - XBox bez hadru průser není, oni snad vědí, proč ho vyrábějí... zase tolik her nic ukládat nepotřebuje.

LBP se stejně jednoznačně nejlíp hodí na PC - ať už takovým trošku indie nádechem, založením na komunitě nebo (a to je v podstatě hlavní) tím, že editor by se myší ovládal stokrát líp a to mi nevymluvíte. Nehledě na to, že organizovat soubory pro import do editoru by na PC bylo taky mnohem pohodlnější - což mi připomíná, LBP prý nebude umět importovat jpg obrázky, ale jen věci z kamerky, je to pravda?

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 to nevim, ale kamerku mam, a kdyz dam predelat vyfocenou fotku tak mi to prevede taky do jpg....

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos Třeba tady :
http://www.bingegamer.net/index.php/2008/little-big-planet-no-jpeg-support-ps3-eye-only/

Aby se pak neřeklo, že si něco vymýšlím, abych LBP poškodil. :P

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos to sem nepochopil...ty potrebujes kameru aby si pres ni dal obrazky z disku do hry?nebo je musis vyfotit (omg wtf)...sem nejakej pomalejsi,...

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos Prostě nejde do hry dát nic jiného, než to co si přímo vyfotíš - on naráží na to, že si můžeš kamerkou vyfotit monitor, ale upřímně... to je pěkně pitomé řešení.
Takže do hry nedáš obrázky stažený z netu.

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos hmm, a co ta prezentace LBP, jak si tam strcil ten obrazek a placnul ho nastenu...hmmm...To je ale pekne blby....

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos To není o tom, že by ty obrázky importovat na PS3 nešlo. Jde o to, aby se prodaly PS EYE.

Řešit tady jestli se LBP hodí na PC nebo já nevím kam, je hloupost. Ta hra vychází na PS3 a proto se hodí na PS3. To je stejné, jako říkat, že Killzone se hodí víc na PC, protože je to FPS. Koho to ale zajímá, když to na PC nikdy nevyjde? Mě teda ne a vůbec nechápu, proč to tady taháš.

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hra LittleBigPlanet na Xboxu 360 "by v současné podobně nemohla fungovat

Protoze si to Sony nepreje. Zbytek jsou blitky.

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Blitky jsou to co tu vypoustis ty. Viz muj post nize.

LATRINER
LATRINER
Level 1 Level 1
10. 9. 2008 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop No hadam si len nedufal, ze za prachy od sony, budu robyt hru, pre XBOX360. :-D

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
11. 9. 2008 07:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Nerad to říkám, ale Lakan má víceméně pravdu :-))).

Reklama
Reklama