Zpět na článek

Diskuze: Krvavé HW nároky Dying Light

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Kch3mp3r
Kch3mp3r
Level 1 Level 1
5. 12. 2014 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bloodwer: Chce jenom 8, maji tam chybu. Kazdopadne vic mi vadi CPU a GPU nez zrovna RAMky...

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 12. 2014 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Princezna_Culaphorn: Tipuju, že většinu věcí si budeš moct dát na ultra, záleží co tam bude...

Kch3mp3r
Kch3mp3r
Level 1 Level 1
5. 12. 2014 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Btw: v těch RAMkach mate chybu...

RECOMMENDED:
OS: Windows® 7 64-bit / Windows® 8 64-bit / Windows® 8.1 64-bit
Processor: Intel® Core™ i5-4670K @3.4 GHz / AMD FX-8350 @4.0 GHz
Memory: 8 GB RAM DDR3
Hard Drive: 40 GB free space
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 780 / AMD Radeon™ R9 290 (2GB VRAM)
DirectX®: Version 11
-zkopírováno ze steamu

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
5. 12. 2014 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bares69: Když se nad tím zamyslíš, tak až na pár světlých vyjímek (plus indie tituly, samozřejmě) je dnes vývoj her defacto o lepší grafice. Nebo čím jiným zásadním se liší např. poslední díl CoD od toho úplně prvního? (Jiné zasazení a příběh se nepočítá.)
A tam přece je i vývoj (= zvyšování) HW požadavků docela logický, ne?
Ono není moc únosné udělat hru, která bude graficky na současné úrovni, ale zároveň bude mít tak široké možnosti nastavení, že poběží i na 20 let staré konfiguraci. Takový engine by byl neuvěřitelně komplikovaný a vývoj takové hry hodně náročný a drahý.
A stejně tak není dost dobře možné vydat hru, která bude dnes vypadat jako před 20 lety, aby na tehdejším HW fungovala...

bares69
bares69
Level 1 Level 1
5. 12. 2014 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Tak "ideální konfiguraci" chápu tak, aby hra spolehlivě běžela na nejvyšší možnou kvalitu, tam je třeba nechat si rezervu, aby pak hráči nebušili na dveře.

Ale mně se celkově moc nelíbí, jak se požadavky šplhají stále výš a výš. Říkám si, kde asi bude strop této generace her a doufám, že po nějaké době se zlepší optimalizace a třeba i trochu klesnou.

PS: Abychom si pak kvůli hraní nepůjčovali Amálku :))

Kch3mp3r
Kch3mp3r
Level 1 Level 1
5. 12. 2014 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabča: Pojmy televize nebo monitor ti nic neříkají? :-)

Bloodwer@gmail.com
Bloodwer@gmail.com
Level 1 Level 1
5. 12. 2014 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

16Gb rámky čo im brde bez prepáčenia.....?? to že úplne priemerná grafika ktorá z ktorej by som nepadol na zadok ani v roku 2010 a chce 780 tak to sme si už zvykli že optimalizácia je luxus pre PC, ale načo túpá striekačka potrebuje 16Gb rámky tak to asi nikdy v živote nepochopím....

MirekCZ55
MirekCZ55
Level 1 Level 1
5. 12. 2014 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypadá to zas na hodně mizernou optimalizaci . Ačkoli splňuji doporučené požadavky bez problémů , tak stejně pochybuji , že to pojede na nejvyšší nastavení ze stabilním FPS .

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 12. 2014 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bares69: Jaké tempo? Přišel "next-gen" a nároky se zvedly. Dying Light je má víceménně stejné, jako Unity, Inquisition, nebo FC4.

bares69
bares69
Level 1 Level 1
5. 12. 2014 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: Že se nároky budou navyšovat logické je, já ale řeším tempo. Každá generace her má svůj pomyslný strop, který je odvozen od aktuálních parametrů konzolí, trhu PC, dostupné technologie atd.

Když děláš hru, chceš ji prodat co možná největšímu počtu hráčů a nechceš dělat hru, co bys musel extrémně downgradovat pro jiná herní zařízení.
Z tohoto si odvoď, jaký pomyslný strop asi myslím. Ve chvíli, kdy jsi ho pokryl (HW sestavou) jsi v podstatě až do další generace nemusel moc řešit nároky.

Proč se třeba nedělaly hry s grafikou Unity tři roky zpět? Určitě byly sestavy, které by to rozjely. Ale ta hra by se prostě nikdy nezaplatila, protože průměrný výkon PC trhu byl někde úplně jinde, o konzolích ani nemluvím.

Kch3mp3r
Kch3mp3r
Level 1 Level 1
5. 12. 2014 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Princezna_Culaphorn: Laptop versions of graphics cards may work but are NOT officially supported. (Opet steam)

Kch3mp3r
Kch3mp3r
Level 1 Level 1
5. 12. 2014 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě je to jenom přestřelený... Nevěřím, že si lidi tu hru zahrajou pouze s compem cca za 30k.... Kéž bych se nemýlil

Renee
Renee
Level 1 Level 1
5. 12. 2014 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Třeba Techland našli klíč ke skrytému potenciálu nových konzolí, využili ho na 100% a teď čumí že běžný PC nestačí tak předem varují před krvavými nároky.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 12. 2014 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Grafika se dá pochopit, když člověk chce zapnout úplně všechny kravinky (třeba MSAA), ale 16 GB RAM tipuju jako blbost, 8 bude víc než dost a 4670k taky bude overkill.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
6. 12. 2014 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak děcka, už se zklidněte a jděte si radší něco hrát (na čem chcete).

deff
deff
Level 1 Level 1
5. 12. 2014 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi to vidim na koupi konzole do budoucna ,ta optimalizace a tyhle nároky ať si tu hru nechaj. Prostě asi každej má pc za 30 tisíc no ale to je jedno. Horší jak ac unity to být snad nemůže !

bares69
bares69
Level 1 Level 1
5. 12. 2014 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je palba, až si říkám, jestli v tom není snaha dotlačit PC hráče ke konzolím (joke).

Reklama
Reklama