Zpět na článek

Diskuze: Josef Fares: RDR 2 a GoW byly moc dlouhé

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

DJBlack
DJBlack
Level 1 Level 1
9. 7. 2019 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

God Of War rozhodně nebyl příliš dlouhý, ale s RDR2 souhlasím, byl bych radši za kratší hlavní příběh a více zajímavých, vedlejších úkolů

leco77
leco77
Level 1 Level 1
9. 7. 2019 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

RDR2 ještě nemám dohraný, ale jde rozhodně o dlouhou hru... jinak záleží, jsou žánry, kde je delší hratelnsot výhodou a žánry, kde to je na škodu

pokud jde o nějaký tunel, ideálně kolem 6ti hodin mi přijde OK, přinejhorším max 10. Pokud jde o hru, kde má hráč volnost, tam mi zase přijde mezi 20-40 hodin akorát...

V takovém Zaklínač 3 a AC Origins mám kolem 150 hodin a nepřišlo mi to hodně... :-D

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
10. 7. 2019 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě se mi za těch mnoho let, co hraju hry, nestalo, že bych si řekl: "To je škoda, že hra už skončila. Klidně mohla být delší." Ale opakovaně si říkám, že hra klidně mohla být poloviční nebo dvoutřetinová délkou, nic by se nestalo, příběh by byl smysluplně odvyprávěn, a já bych měl ze hry mnohem lepší intenzivnější zážitek. Tím neříkám, že hry mají být všechny kratší. Jen si myslím, že mají nabízet víc volitelných pasáží, kterým se hráč může, ale taky nemusí, věnovat.
Pro mne osobně jsou optimální tyto časy: Lineární příběhová hra - 10 až 15 hodin. RPG s budováním naší postavy - do 40 hodin. Arkádové hry s omezeným příběhem - do deseti hodin (tam by měla silná motivace hrát hru opakovaně).
Hraju teď převážně japonské RPG hry a setkávám se s názorem, že jejich přebujelá délka je nutná, aby se hráč sžil s postavami a vybudovalo se potřebné zázemí pro jejich charakterizaci a velké finále. Ale myslím si, že důvod je mnohem přízemnější: Jejich šílená délka (málokteré JRPG z poslední doby je kratší než 60 hodin) vyplývá z potřeby publishera dát na trh "velkou" hru a tomu je pak podmíněno natahování příběhu.

RDR2 jsem nehrál, ale GoW byl pro mne tak dlouhý a herně (po mechanické stránce) nudný, že jsem ho přestal hrát asi po 10 hodinách. Při hraní jsem nezískal pocit, že příběh potřebuje ke svému odvyprávění 20 hodin soubojů a běhání v koridorech. Vadily mi frustrující souboje, kdy jsem většinu času sledoval červenající šipky kolem Kratose a "střílel" jsem sekyrkou jako v nějakém Gears of War. Když jsem si snížil obtížnost, zjistil jsem, že se zmenšil počet nepřátel tím, že se v lokacích vyskytovaly v nějaké zuhelnatělé formě a neožívaly. Což znamenalo jen víc nudy, protože místo lehčích soubojů jsem měl jen méně soubojů a o to víc pobíhání a puzzlování.

Farasem zmiňovaná nechuť k opakujícím se činnostem ve hrách je podle mne častým názorem vývojářů, kteří chtějí spíše dělat filmy než hry. Opakování je nutné, aby se hráč mohl naučit herní mechanismy a v důsledku měl uspokojující pocit ze zvládnutí výzev. Uměním herního designu je tuto opakující se činnost udělat zábavnou a odhadnout její správnou délku.

Derice Bannock
Derice Bannock
Level 1 Level 1
9. 7. 2019 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

RDR2 jsem nehrál, GoW byl na mně dlouhý a Way out se mi zdál zase krátký, ale tam to ubíhalo docela rychle a zábavně. Spiderman se mi zdál taky natahovaný.

Radši hraju kratší a intenzivnější hry. Času není.

Tomee
Tomee
Level 1 Level 1
9. 7. 2019 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GoW mi přišel tak akorát... příběh příjemně vedl za ruku..RDR2 bylo moc dlouhé...například linku s exotickým ostrovem bych úplně smazal... Spider-man by byl příjemně dlouhý a nerepetetivní nebýt vedlejšáků

oleg.rusov@seznam.cz
oleg.rusov@seznam.cz
Level 1 Level 1
9. 7. 2019 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GoW dlouhy nebyl, prisel me tak akorat. Ja za plnou cenu chci nejakou porci a ne vec na pet hodin. RDR2 je trochu jinej pripad, on byl totiz hlavne hrozne repetetivni a nudny.

Papajoey
Papajoey
Level 1 Level 1
10. 7. 2019 05:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak říká většina GoW byl tak akorát, co mě na hře kakalo byl spíše ten prázdný svět. RDR2 je bomba ale tam mě zase kaká že už je tam moc detailů, krmení koně česání, core systém atd. Délka je extrém ale zrovna RDRII to podle mě sedí. A way out jsem ještě nehrál, čekám až na to bude mít manželka náladu. :D

Endys22
Endys22
Level 1 Level 1
9. 7. 2019 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, tak jelikož byl GOF jen asi o pár hodin delší než Marvel's Spiderman, tak nevím no.. xD
RDR2 jsem stále nehrál, nemohu posoudit. Ale repetetivnosti se obávám. Ale když mne bavil AC:Odyssey kde mám bez dlc přes 103 hodin čistého herního času a byl jsem pak zklamaný, že musím čekat než mi vydají dlc, na která se teď brzy vrhnu. Což mě velice překvapilo. Tak se nebojím už repetetivnosti. Horší to má třeba AC: Syndicate.. To je hrůza.. co se týká optimalizace a kompletní hry. Jsem rá, že jsem byl schopný to dohrát. A nejvíce času sežere právě ta nejdebilnější repetetivnost, co jsem snad kdy zažil.. Pořád to samé dokola. To že se někam projedu, vyvraždím a vrátím. To už je nic.. Délkově byl GOF i Spiderman akorád...

jan850915@seznam.cz
jan850915@seznam.cz
Level 1 Level 1
9. 7. 2019 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Red Dead jsem nedohrál, bylo to moc dlouhé. Tak po dvaceti hodinách jsem to odinstaloval a prodal dále!

Reklama
Reklama