Zpět na článek

Diskuze: Jeden Londýn nestačí…

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

rodriguez.rico
rodriguez.rico
Level 1 Level 1
11. 11. 2007 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dex-Site.com - 75%

Berte v potaz celou komunitu Diablářů a pak říkejte, kdo přestřeluje...

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
11. 4. 2008 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jojo, a řeknu vám jednu jedinou věc - máte asi tak 1000x víc fantazie než Flagship. A to znamená, že vaše zmíněné alternativi nikdy nevijdou, bohužel - ať už znějí jakkoli skvěle... FS je prostě omezený a hodně slabý studio, bohužel ...

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
13. 11. 2007 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

omg: robo lamin

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
12. 11. 2007 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyz mluvime o amaterismu, tak bych mel zemepisny dotaz ke clanku.
Moskva neni evropskou metropoli? Ci metropoli potom je?

Jinak finalni boj se satanasem bych na namesti ve Vatikanu nevidel tak ruzove... Cirkev by zase oprasila sve pravni oddeleni.

Dexter.Holland
Dexter.Holland
Level 1 Level 1
11. 11. 2007 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dokud bude kazdy patek,
hPod v mojich usich hrat,
tak se neni, moji mili,
padu serveru obavat..

ubersexual
ubersexual
Level 1 Level 1
11. 11. 2007 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ze všech měst mi osobně přijde nejzajímavější Anchorage. Kdo ví, čím vším to je, že zrovna zasněžený městečka / vísky, odříznutý od zbytku civilizace, s všehovšudy pěti sty obyvateli, mívaj tak silně atmosférický zázemí. Za všechny momentálně mluví vesnička Barrow z 30 dní dlouhé noci. Mimochodem, na výbornou zpracovaná do podoby filmu Davidem Sladem!

13_11

rodriguez.rico
rodriguez.rico
Level 1 Level 1
11. 11. 2007 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ubersexual Zvláštní že tam jeden můj známej s manželkou před rokem odjel za prací a není o něm slyšet ani slovo... Čímpak to bude? Signálem těžko... =)

Cerealkiller
Cerealkiller
Level 1 Level 1
14. 2. 2008 01:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sedlec-Prčice vítězí. A úvodní mise by byl pochod (na obtížnost Easy ze Sedlčan, na Hard z Prahy... mňamka.

Taan-Stari
Taan-Stari
Level 1 Level 1
11. 11. 2007 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasne Rio...

Widl_CZ
Widl_CZ
Level 1 Level 1
12. 11. 2007 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdejší topic začíná celkem slušně konkurovat Xbox360 Vs PS3 "diskuzi" :) Ale stejně mě udivuje, kolik řádků textu jde zaplnit debatováním o ničem... A jak se vždy krásně projeví česká povaha a jeden se začne navážet do druhého, ten do třetího, atd.

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
13. 11. 2007 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Widl_CZ Ceskou mentalitu zmenit nejde, nici mentalitu zmenit nejde, smir se :)

Fafa
Fafa
Level 1 Level 1
11. 11. 2007 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kolik vam za takovy neustaly hype Hellgate dali? To je strasny, uz nekolik dni se nepise o nicem jinem... a co je nejhorsi, prijde mi, ze ten kdo dal te hre 9/10 neni normalni...

Fafa
Fafa
Level 1 Level 1
11. 11. 2007 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fafa Tim samozrejme nechci rict, ze recenzent nemuze mit svuj nazor, ale 9/10 je moc na to, jakymi "chybami" a nedodelky hra trpi... a to je proste fakt... 8/10 bych zkousl a ani bych nepipl, ale 9/10, to uz ukazuje, ze tahle hra by mela byt naprosto necim vyjimecnym... ovsem neni tomu tak... Pro svoji recenzi si hledam nejake duvody, nedat tomu neco malo pres 6 z 10ti a na Hrej.cz to dostalo 9... nekde je chyba...

Petr Sýkora
Petr Sýkora
Level 1 Level 1
11. 11. 2007 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fafa Hratelne.cz - 85%
Bonusweb.cz - 85%
GamePark - 86%
Level - 8/10
Score - 89%

kde je chyba? Chyba je v tom, ze se ti hra nelibi, ale dalsi spouste lidi se libi, tecka. Viz hodnoceni ctenaru tady na hrej, ma 8,87 z deseti, hlasovalo asi 90 lidi, je to malo?

pro vsechny ostatni:
Recenze je subjektivni utvar, ve kterej recenzent verejne publikuje svoje nazory na hru. Objektivni v tomhle smeru nemuze byt nikdo, kazdej ma rad neco jinyho. Ze s recenzentem nekdo nebude souhlasit, je normalni, ale ze nekdo bude napadat hodnoceni tim, ze to je "zaplaceny", nebo ze "byl recenzent zhulenej, opilej, ..." (nenarazim na tebe, ale na ostatni individua v diskuzi okolo hellgate) to se mi zda vic nez prehnany. Nesouhlasite, jasne, jsme v demokracii, muzete projevit svuj nazor. Ale nejdriv se zamyslete, nez ty bludy z hlavy vypustite..

Dexter.Holland
Dexter.Holland
Level 1 Level 1
11. 11. 2007 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Sýkora nechcu ti nejak oponovat, v podstate mas pravdu a ta hra se mi celkem libi, ale taky by ses mel zamyslet, jestli i ti lidi, kteri rikaji, ze je recenzet zhulenej apod. to taky neberou s nadsazkou, popr. si nespocitat, jestli je jim vic jak 12...dal hodne lidi rika, ze kdyby to dostalo 8/10, tak to prekousnou, coz vlastne vsechny tvoje vycty splnuji (score zamerne vynechavam, roky nepamatuju recenzi, ve ktere bych s nimi souhlasil...) jo a nakonec jsem se chtel zeptat na jednu vec : u toho hodnoceni uzivatelem, anuluje se to po vydani hry, resp. recenze? protoze jestli ne, tak bych to cislo i pri nespokojenosti vsech docela chapal..
sice to vypada, ze ti to chcu "vytmavit" nebo tak (coz by se mi samozrejme nepovedlo :-D ),ale ne, v podstate s tebou souhlasim, ale tak, kdyz uz jsem se tak pekne rozepsal :)

ubersexual
ubersexual
Level 1 Level 1
11. 11. 2007 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Sýkora Já bych jen doplnil, že jak Hrej tak Level maj desítkovou soustavu bodování oproti konkurenci, kterou tady hammer07 jmenuje. Co to pro recenzenta znamená? Nemá se kam schovat za 85% či 8,5 apod. Z výběru deseti čísel se musí přiklonit pouze k jednomu, což bývá u hry s velkým potenciálem a nějakými těmi chybičkami někdy docela problém, zejména pokud se autor článku třebas rozhoduje mezi 8 - 9. Musí nicméně odvolit jednoznačně (schválně se podívejte ještě jednou na ta výše popsaná hodnocení, kdy recenzenti rozdávají až příliš okatě bodíky tzv. na hraně .. a když si ta čísla matematicky zaokrouhlíte, kam se vynesou?) Jak povídám, autor s desítkovou soustavou se nemá kam schovat.

13_11

Fafa
Fafa
Level 1 Level 1
11. 11. 2007 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Sýkora Gamerankings: 72.6% - prumerne hodnoceni... ano, jedine ceske weby (magaziny) to takhle nechutne prestreluji...

ad ubersexual: Pokud by dostala 8/10, tak je to znameni, ze byla blize k 8mi, nez k deviti... a stejne tak to muze znamenat, ze k te osmicce se blizila od sedmicky, nikoliv od devitky...

rodriguez.rico
rodriguez.rico
Level 1 Level 1
11. 11. 2007 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No malý dodatek...Anchorage že neoplývá významnou architekturou? Myslíš, že je to tam jako v Březnici u Zlína, nebo co, Jaxxi? =)

Reklama
Reklama