Zpět na článek

Diskuze: Jaký výkon má PC s komponenty PS4 Pro

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
19. 9. 2016 07:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: já jsem dával za Xcom2 v den vydání na PC 1249,-Kč v JRC a to ti připadá jako sračka????

ps: krabicovku :)

lev.vaclav@gmail.com
lev.vaclav@gmail.com
Level 1 Level 1
15. 9. 2016 22:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karlositoo: Pamatuju si jak jsem u některých her přepínal z FullHD na 1680x1050, protože prostředí hry pak bylo "živější"

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
15. 9. 2016 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chledobárce: 1,2 FPS mi připadá docela málo :-D

David Plecháček
David Plecháček
Level 1 Level 1
15. 9. 2016 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jirkalt1: Údajně 8 GB, stejně jako použitá - silnější - RX 480

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
16. 9. 2016 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lev.vaclav: Tobě nevadí hrát v rozmazanym nenativnim rozlišení? Výkonostní rozdíl FHD oproti 1680x1050 je minimální, tohle vubec nedává smysl. ;-)
@Trubka.M: V době PS3 byli vypleskaný možná tak konzolisti, to byla doba kdy byl rozdíl mezi PC a konzolí naprosto brutální, PS3 a X360 měly výkon asi jako chytrá lednice. :-D
@Minstriel: Kecáš, nová hra na PC stojí většinou 990, nebo 1090, 1200 stojej jenom přehypovaný sračky. Mluvim teda o krabicovkách, ceny na steamu nemá smysl řešit, nejsme v USA abysme to tam kupovali v den vydání. :-D
Samozřejmě že je HW v konzolích dotovanej, to ví každej a kdo si to umí spočítat, tak ví že PC je levnější. Konzoli si vlastně pronajímáš, poplatek za její provoz je zahrnutej v ceně her.
@Karlositoo: To je pěkná kravina s tim rozlišením. Když si pustíš hru z roku 2000 ve full HD, tak bude samozřejmě vypadat uplně jinak a uvidíš jak hnusná ve skutečnosti je, tenkrát byla ale hnusná uplně stejně, akorát v tom 800x600 jsi to přes ty kostičky neviděl. Ale vyšší rozlišení je určitě vždycky lepší. Zkus třeba porovnat dohlednost ve hře 800x600 vs 1920x1080 a zjistíš že v 800x600 vidíš v dálce prd, řikam tomu PS2 efekt, protože přesně tak vypadaly hry na PS2, horizont se jakoby vlnil jako vzduch nad horkou silnicí.

PS: Zajímavý je že skoro každá hra z let 97 - 2002 podporuje všechny současný rozlišení a hry z let 2003 - 2006 často uměj jenom 4:3, to je docela zajímavá záhada. Vývojáři co těsně před nástupem širokoúhlejch monitorů vydaj hru kde jde nastavit maximálně 1280x1024 (v lepšim případě 1600x1200) by zasloužili nakopat do řitě. Třeba FEAR (kterej je jinak skvělej a po grafice hodně inovativní) taky původně 16:9 a 16:10 neuměl, fakt nechápu ignoranci některejch herních studií.

Marek Trubka
Marek Trubka
Level 1 Level 1
16. 9. 2016 05:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to je docela sranda jak sme byly všichni vyplesklý z The Last of us na PS3, grafika je pořád jen jeden aspekt hry. (konec moralniho poselstvi)

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
15. 9. 2016 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mikez: I u toho blbýho gamepadu (promiň) je cejtit input lag a nízký FPS. Je to možná ještě horší než u myši. S myší když se netrefim kvůli input lag tak se hned opravim, ale s gamepadem když je silnej input lag třeba při zapnutym vsyncu tak se mi někdy stává že tou páčkou kroužim kolem dokola jak magor než se chytnu a někam se trefim. :-D
Ale konzole jedou v jinym API a jinak přistupujou k HW, je možný že tam input lag neni tak silnej ani při nízkym FPS. Já současnou generaci konzolí na živo neviděl, ani tu předchozí. Naposled jsem na konzoli hrál v době PS2.

mikez
mikez
Level 1 Level 1
15. 9. 2016 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jirkalt1: Hrám len s gamepadom a framerate pod 50 je pre mňa veľký problém = nehrateľná hra.

@Pidalin: Súhlas, mali by sa vkašlať na 4K a všetko úsilie smerovať na zlatý štandard 1080p @60 fps. Ale to by sa zas Sony nepredávali nové TV...

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
15. 9. 2016 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak je jasný že bude lepší to přepnout do 1920x1080 než hrát ve 4K a 20 FPS. Nechápu proč se o to 4K vubec snažej.
A jak řešej ten antialiasing, tak ten při 4K můžou klidně vypnout, 4K je oproti FHD už samo o sobě jako s antialiasingem. Myslim s reálnym AA, ne s FXAA nebo jinejma rozmazávačema.

dostalkrystof@post.cz
dostalkrystof@post.cz
Level 1 Level 1
16. 9. 2016 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemůžete srovnávat konzoli s PC. Kdyby poskládali pc s komponenty současný PS4 tak na něm nespustí to co normálně na PS4 běží.

Cvak
Cvak
Level 1 Level 1
15. 9. 2016 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Framerate není zdaleka tak důležitej u gamepadu a 60fps s netbookovým procesorem je často téměř nemožné dosáhnout, aproto je logický že jenom zlepšují grafiku/rozlišení.

ouvert6201@gmail.com
ouvert6201@gmail.com
Level 1 Level 1
15. 9. 2016 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jj na 27,3 FPS se uz da stavet .. jeste alespon 32,7 a je to hratelne :) ale zaklad dobry

Cvak
Cvak
Level 1 Level 1
15. 9. 2016 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

4GB VRAM jsou málo ? pochybuju že playstation má pro vram vyhrazeno víc

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
16. 9. 2016 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dostalkrystof: Nepřijde ti trošku divné že při vydání krabicová hra na pc stojí 1200,-Kč a ta stejná na ps4 1700,-Kč? :D Že by možná i tak zastaralý hardware byl dotovaný a pak si to sony brala na hrách zpátky? ;)

Ps: nemusíš být matematický expert aby jsis spočítal rozdíl za 5 let :).

Karlositoo
Karlositoo
Level 1 Level 1
15. 9. 2016 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cim vyssi rozliseni,tim horsi grafika,myslim tim textury a modely,ono to vyssi rozliseni neni zadna vyhra,pac ten obraz pak vypada nejak tak "plastove". Aby jste v UHD rozliseni zakryli tuhle plasticitu,musite mit zaple vsechny ty zlepsovaky (HBAO+, Ambient oculsion, x typu antiallisingu, shader modle 20 apod.). Jeden priklad za vsechny- podivejte se jak vypadal Resident Evil 4 na PS2 nebo Wii - krasna grafika v nizkem rozliseni a pak se kuknete na RE4 na PS4 - vyssi rozliseni, obraz je super ostry ale ty textury prostredi - blééé:D

zadny PS4PRO,XBOX Scorpio ani PC za 40 hadru nevykouzli krasnou grafiku ve 4K tak jako ve fullHD,proste na to neni vykon. Pockejte tak 5 let,teprve pak to bude lepsi:)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
15. 9. 2016 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Plecháček: Takže PS4/PRO má 8 GB RAM, která je vyhrazená v celé kapacitě jako VRAM? Spíš to asi vidím na 8 GB modul sdílený jak jako RAM tak VRAM. To bude ve 4K pěkné omezení, už teď na počítači pro 1080p je třeba ty 4 GB VRAM, což je rovná polovina a ono z těch 8 GB už bude ukrajovat něco systém.

Lex_
Lex_
Level 1 Level 1
15. 9. 2016 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Celá tahle mezigenerace je fraška, nedivil bych se kdyby i Scorpio byl znova podobnej fail jako tohle :(

Chledobárce
Chledobárce
Level 1 Level 1
15. 9. 2016 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

víc jak 1,2 FPS je stejně už jen vymýšlení, pohodlnost a zbytečnej luxus

Reklama
Reklama