Zpět na článek

Diskuze: Jak velký je vesmír No Man's Sky?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Lahva
Lahva
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
19. 8. 2014 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: no a co. Tak to bude obrovsky vesmir. Vsak ti muze byt jedno kolik tam tich planet bude..

Osobne bych tu hru videl jako obrovske "offline" mmo :) seed urci studio, ale kazdy hrac zacne nekde jinde. Ale muze se stat ze najednou priletite na planetu kde nekdo byl a vy treba obevite pozustatky po nejakem boji, nejake stavby, vytezene suroviny apd. Ale pujde o vzacnou udalost relativne, protoze tich planet bude strasne moc. A nebo se muze stat ze narazite dokonce na nekoho kdo prave hraje. Na uplneho cizaka. A ta minimalni pravdepodobnost je na tom prave strasne zajimava.
Proto bych se nedivil, kdyby seed urcilo studio, hra byla always on a svet neustale servery dogenerovavaly.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
19. 8. 2014 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krutoprd: Tady ale pořád jde o to, že na tohle všechno by stačilo s přehledem a obrovskou rezervou těch 4 294 967 296 kombinací, na co 18 446 744 073 709 551 616?
Mám pocit, že jste to až tak úplně nepochopili. Tady nejde o to, jestli v té hře bude obrovský svět nebo nikoliv. Jde o to, jestli bude šíleně obrovský a nebo naprosto nesmyslně šíleně obrovský.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
18. 8. 2014 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě poznámka pro autora - 32bitový a 64bitový (stejně jako 5metrový, 2sekundový atd.) se píše dohromady, protože je to jedno slovo (dvoumetrový).
32 bitů je s mezerou, 32bitový je bez mezery.

pyaroshi
pyaroshi
Level 1 Level 1
27. 1. 2015 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud by šlo o to, že byste se ve hře chtěli potkávat s dalšími hráči, sám Sean Murray to sice nevyloučil, ale pravděpodobnost bude neuvěřitelně malá, a to i kdybyste byli dva a domlouvali se spolu a navigovali se. On v tom ale nevidí problém - tohle nemá být MMO hra.

Protože nejen že vesmír bude gigantický, ale i samotné planety budou obrovské. Dle Murraye planety budou velké jako skutečné planety. Takže i kdyby se na nějaké planetě o velikosti Země spawnulo 1 000 hráčů, stejně by pravděpodobnost, že na sebe narazí, byla hrozně malá.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
19. 8. 2014 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lahva: Sice se mi to nechce počítat, takže budu totálně střílet od boku, ale docela bych řekl, že ta "relativně vzácná událost", o které mluvíš, by za těchto okolností mohla tak asi odpovídat šanci, že dva týdny po sobě vyhraješ první cenu ve Sportce, další den přežiješ leteckou katastrofu, ale hned poté ti na hlavu spadne meteorit...

Máš samozřejmě pravdu, že mi to můžu být úplně jedno. Taky mi to je jedno, nemám v úmyslu proti tomu podávat nějaký protest, držet hladovku, provádět blokádu sídla autorů hry :) Pouze jsem napsal, že se řeší úplná hloupost a že v tom vidím pouze marketingový tah zaměřený na lidi, kteří se nad tím dostatečně nezamyslí a nepochopí, že se jich to vlastně vůbec netýká, protože ten rozdíl mezi 32b a 64b by stejně jinak nepoznali. Protože i u té menší varianty se dá téměř mluvit o nekoneču (a to i přesto, že není 2x menší, ale 2^32krát menší!).

Krutoprd
Krutoprd
Level 1 Level 1
19. 8. 2014 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: Treba tam přidali vic planet kvuli tomu že to bude Cros-play ps4-PC a všichni budou hrat na jednom serveru :D a treba to bude tak velky úspěch ze by tam tech 4 294 967 296 planet nestačilo :D

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
19. 8. 2014 06:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Loki: No to je sice hezké, ale nestačil by na to všechno i ten původní "32bitový" generátor? Už i tam, jak uvádějí, by sekunda na každém světě zabrala 5000 let.
Prostě vidím tady něco, co bylo obrovské natolik, že i šance že by dva libovolní hráči hráli na stejném světě byla opravdu nízká. A oni to ještě posunuli do velikosti, která je prostě nepředstavitelná a nevyužitelná. K čemu je 2^64 světů, když 99 % z nich nikdy nikdo neuvidí?

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
18. 8. 2014 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen potřeba uchvátit čísly a dostat se do médií. Podobně jako kdysi např. Borderlands uváděl šílné počty zbraní.
Tady teda moc nechápu, jak to bude fungovat (o hře čtu poprvé). To ten vesmír vygenerují ve studiu a takto již hotový bude instalován hráčům? Nebo to číslo určuje počet možných kombinací a bude u hráče vytvářen "náhodně" (procedurálně)?

Každopádně je naprosto zřejmé, že je to úplně k ničemu. Jak říkám, jen prázdný marketing.

Krutoprd
Krutoprd
Level 1 Level 1
19. 8. 2014 07:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebude to náhodou tak, že bude jeden svět a na něm bude treba 100 000 hráčů~~ Jo a je dobre ze tam bude tolik planet 1) každej se spawne na 1 planetě laždy sam! (Tak proto jich je tam tolik) 2)jestli každá planeta bude trochu rozdílná tak to bude super 3) budou tam vesmírné valky a budete si tam moct delat co chcete~~ SNAD SI NIKDO TAKOVOU HRU NEPŘÁL!! Aby si tam mohl delat co chce?

Reklama
Reklama