Zpět na článek

Diskuze: Jak má Sony zrychlit průběh her

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jay7485
Jay7485
Level 1 Level 1
27. 6. 2019 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.1: No to víš, že jo... 128GB... Už vidim, jak budou prodávat konzoli, na kterou se vejdou s těží dvě hry.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
26. 6. 2019 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: No jde o to, že se má jednat o "ulrarychlý" Mark Cerny pouzil slov "state of the art" disk a je pro funkčnost PS5 klíčový. Takže ho Sony/někdo pro SONY musí vyrábět a nejsou-li to reklamní kecy není to jen tak nějaký SSD disk. Pokud jde o takovou technologii, že "zničí" loadingy, tak výměnou disku za jiný, byť se stejným rozhraním, přijdeš o výhodu nulových loadingů a minimálně v případě multiplayeru i funkčnost her zřejmě, protože se tvé data nebudou načítat rychle jako spoluhráčům. Pokud je to THE SSD DISK OF HEAVEN, SONY nemůže povolit jeho snadnou výměnu za pomalejší, jelikož by tím rozbila dejme tomu openworld ve stylu BORDERLANDS. Tři spoluhráči by museli čekat na čtvrtého, který laguje díky pomalejšímu/byť třeba 6TB SSD. Samozřejmě je to v rámci vteřin, ale u některých her může být se superrychlým SSD počítáno by default.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
26. 6. 2019 05:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jednu nevýhodu tenhle "state of the art" SSD disk v PS5 má.

Doteď se dali HDDčka v Playstationech svobodně měnit, nyní budou hráči muset kupovat originál od SONY, a oni si to nechaj zaplatit. Pokud bude mít hned na začátku originál HDD alespoň 1TB asi je tohle bezpředmětné, jenže SSDčka jsou pořád drahá a kdybych měl sázet, tak bych řekl, že PS5 bude startovat s 256GB HDD ne-li 128GB HDD, aby se nenavýšila launch cena PS5 a časem přibudou lepší modely, ale za cenu dle rovnice:

Standartní cena state of the art SSD disku (čti superdrahý) X 2 (logo SONY).

karelpipin
karelpipin
Level 1 Level 1
25. 6. 2019 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

podobny princip co treba u prvnich 3 dilu crashe bandicoota delali v naughty dog - presne cilili kam umistit fyzicky na disk data tak, aby laser nemusel prejizdet sem a tam - diky tomu se level nacital jen asi 8 sekund.

TrusLiščí
TrusLiščí
Level 1 Level 1
25. 6. 2019 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže...red dead už takhle funguje na současnej generaci?
Čili ssd ani nová RAM tomu vlastně tolik nepomůže, jako už "zajetej" systém pokud chápu dobře, když s tim nemá problém ani ps4 slim :D

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
26. 6. 2019 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.1: QLC SSD už moc drahá nejsou, 500GB stojí zhruba jako 1TB HDD.

A kde jsi zjistil, že nebudou měnitelná? Pokud tam bude SATA SSD, tak jeho výměna je úplně stejná jako u pevného disku, u M.2 SSD už je to horší, takže tam bych pochopil, kdyby se nedalo snadno vyměnit, ale že by to bylo úplně systémově zakázané? Proč? Vždyť Sony SSDčka ani nevyrábí...

IDKFA
IDKFA
Level 1 Level 1
25. 6. 2019 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TrusLiščí: SSD i RAM na to samozřejmě mají zásadní vliv. Funguje to podle rovnice:
Různorodost prostředí = velikost (rezervované) RAM * rychlost RAM * rychlost úložiště (SSD) * vhodnost výběru, co se bude načítat.

Jelikož u nových her se rapidně zvětší množství dat, která je třeba načítat (detailnější modely, textury) bude i na rychlém SSD třeba chytře volit, co mít připravené v té troše vyhrazené RAM pro případ, že bude hráči potřeba ukázat něco dalšího.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
26. 6. 2019 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A loadingy už zničilo Nintendo na NES, SNES, 3DS, N64, GAMEBOYi atd., potažmo ATARI s ATARI 2600 a cartridge byly i na C64 či ZX SPECTRUM.
SSD je v podstatě větší cartridge umožňující krom čtení i zápis, ale bez loadingu už jsme byli v roce 1985.

Nehledě na to, že CARTRIDGE byly (ve své době) naprosto neprůstřelnou anti-pirátskou ochranou.

lukinsonsssr@seznam.cz
lukinsonsssr@seznam.cz
Level 1 Level 1
25. 6. 2019 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tvl, jeden by rekl, ze takhle funguji hry uz davno...
A jo, pri hrani RDR2 bylo asi vsem bystrejsim jasny, ze ta pomala chuze v tabore neni jen tak atd...

God of war tsk tsky muselo fungovat, dneska schvali patent opravdu na kazdou "blbost"

Reklama
Reklama