Zpět na článek

Diskuze: Jak DICE (ne)zvládají live-service model pro Battlefield V

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

bluetomcat@seznam.cz
bluetomcat@seznam.cz
Level 1 Level 1
28. 3. 2019 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za to že je Battlefield V fail za to si ta vemena z DICE můžou sami. Zkusil jsem tu "historicky věrnou" kampaň a stačilo mi jen intro. Parašutistický výsadek v Norsku v roce 1940 (nevadí že takové jednotky neměli spojenci ještě cca 2 roky) pak jsem tam sebral samopal kde bylo na konci označení "vzor 42" (tudíž ještě dva roky neexistovala) no a pak proti mě vyjel funkční tank Tiger, poté Tiger v roce 1941 v Africe... No a pak Spitfire jako eskortní letadlo nad Hamburkem... no a měl jsem dost. No kdyby řekli že to je hra volně inspirovaná druhou světovou tak na to dlabu, ale oni z DICE narovinu řekli že je to historicky věrné a všechny co na tyhle nesmysly upozornili označili za nevzdělance a hlupáky. Ženský moc neřeším ale hráči jim to dali pěkně sežrat. Hra je možná dobrá ale od B1 se moc herně neliší a BR mód už dnes nikoho nenadchne. EA a DICE to zkrátka nezvládá a s článkem musím souhlasit.

trunk
trunk
Level 1 Level 1
26. 3. 2019 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono ta hra v jádru je dobrá, byt tam ted tak 15-20 map a amici. Tak si asi neni na co stěžovat. Pokud nepočítám to, ze jsem doufal, ze nam daji možnost hrát s reálnýma zbranema pro každou stranu.

Vubec ti amici mi nějak nejdou do hlavy. Protože ocividne je vymodelovany maji(kampaň za nacky). Prostě tam vyloženě chybí zbraně jako B.A.R., springfield, garand

Duke-Nukem
Duke-Nukem
Level 1 Level 1
26. 3. 2019 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejhorší na tomhle je, že Dice už mají na krku jiný live service titul kde nedokážou dodat pořádný obsah a to Battlefront 2. První velké nové mapy jsme se tam dočkali až rok po vydání a zrovna dnes vychází nový mod Capital Supremacy (něco jako conquest) který byl oznámen na loňské EA play a podle tehdy vydané roadmapy měl vyjít už loni na podzim ale byl odložen. Navíc po tak dlouhé době čekání to ještě vychází jenom s jednou (!) mapou, takže můžeme samozřejmě počítat s tím, že se to velice rychle omrzí.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
26. 3. 2019 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No řekl bych, že jsou případy, kdy model průběžného přidávání obsahu "zdarma" funguje lépe, třeba v titulech od Tripwire/Antimatter Games. Žádná DLC člověk nemusí kupovat, hra nestojí ani půlku co AAA, přičemž přibývají armády, zbraně, mapy (v kombinaci od vývojářů a komunity).
Případně Payday a některé jiné, kde člověk platí za DLC pouze v případě, že chce zakládat mise z DLC, ale všichni ostatní se již připojují bez potřeby tyto DLC kupovat, přičemž takto veřejných serverů s DLC mapami je spousta.

Tyto AAA tituly s politikou každoročních předražených Season Pass tedy jednoznačně nepodporuji, evidentně to jde i jinak, ale to by jim nesmělo jít jen o rýžování prachů na úkor zákazníků, prostě ty lidi pořádně podojit rychlokvašeným obsahem.

Marek Selinger
Marek Selinger
Level 1 Level 1
25. 3. 2019 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@trunk: Dnes jsem odehrál pár kol ve Firestormu a musím říct, že jsem se výborně bavil. Dvakrát jsem dokonce zůstal mezi dvěma posledními hráči, avšak ani jednou se na mě štěstěna neusmála. Přesto se Criterion trefili, dle mého, do černého.

trunk
trunk
Level 1 Level 1
25. 3. 2019 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nedá se než nesouhlasit hra je to výborná, ale absence map je vážně otravná. Za mne i přidání panzerstormu pouze jako conquest mapy bylo divný. War mode přidali až asi po dvou měsících.

Souhlasím i s tím level capem na 50ce, po prvním týdnu nebylo co dělat.

Firestorm sem dnes hrál a je to vcelku legrace. Konečně taky vymodelovali německý transportní letadla. :D Tak snad se dočkáme ve War modu, že němci nebudou vyskakovat s C-47.

Uvidíme jak to bude vypadat v květnu no :).

Aleš Adam
Aleš Adam
Level 1 Level 1
31. 3. 2019 23:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejlepší díl série byl Battlefield 2. Měl jasně nejlepší hratelnost i mapy. Taky se hrál roky a ne jako jeho nástupci, co brzy po vydání umírají na nedostatek hráčů. Však BF1 už skoro nikdo nehraje! Battlefield 2 jsem hrál snad 5 let a maximální rank jsem nahrál asi za dva roky fakt častého hraní. No lehké to nebylo. Tehdy se ještě muselo hrát. EA zničilo nejlepší fps značku. Kdo nepamatuje doby BF 2, asi nepochopí.

A víte v čem byl Battlefield 2 skvělý? Měl výborné mapy. Jednotlivé frakce se lišily! Rus mluvil rusky, Číňan čínsky. Na bojišti nepobíhaly ženské postavy. Necpala se do hry žádná SJW ideologie. Žádný zbytečný single player. Jediný mod, kterým byl conquest. Bohatá podpora módů - Project Reality, AIX mod, Forgotten Hope, Pirates aj. Velké množství kvalitních fanouškovských map. Výborná hudba. Správně udělané přehledné menu. Žádné experimenty s prohlížečem místo menu a žádné sociální sítě a pod. blbosti. Škoda, že tu hru úmyslně zabili.

rohaac@seznam.cz
rohaac@seznam.cz
Level 1 Level 1
25. 3. 2019 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak musel jsem taky vyzkoušet ten slavnej BR. Tenhle mod mě nikdy nezaujal, v Apex Legends jsem zkusil 5 her a letělo to z disku, ale tohle se mi docela líbí. Nebo ne docela, ale líbí. Fakt to není špatný a to jsem zdaleka neobjevil všechny vychytávky. Taky jsem byl jednou druhej to už nezopakuju :D

rohaac@seznam.cz
rohaac@seznam.cz
Level 1 Level 1
25. 3. 2019 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo já s článkem souhlasím. Autor v něm Bf5 chválí za hratelnost pocit ze střelby a já nevím co ještě, ale těch map je prostě málo. Že za to může EA je asi jasný. Ted' se x měsíců hra dodělávala a je ve velmi slušném stavu dá se říct bez chyb. To chválit nebudu v EA jsou kreténi kterým je všechno jedno. Takhle hazardovat se značkou nejen BF ale i studia DICE které je špička a umí dělat dobré hry

Marek Selinger
Marek Selinger
Level 1 Level 1
25. 3. 2019 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeviR1: Operuji s ním právě i s ohledem na budoucí plány. Hra sice vyšla 20. listopadu, mapa Panzerstom přibyla na začátku prosince, ale další mapu nám vývojáři dodají až někdy v průběhu května. Tudíž právě mezi prosincem a květnem je ten půl rok, o kterém v článku mluvím.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
26. 3. 2019 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duke-Nukem: Tak funguje praxe, když jsou DLC zdarma a hra se platí z mikrotransakcí. Obsahu se přidává mnohem méně, než kdyby byl placený, prachy rejžují z mikrotransakcí a nemají žádnou motivaci pro jeho přidávání.

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
26. 3. 2019 07:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co je tak sloziteho na level capu ? Tak at tam daji rovnou cislo 1000 a je to - ve vsech battlefieldech furt tohle dokola. Zvedneme level cap. Boze.

Duke-Nukem
Duke-Nukem
Level 1 Level 1
26. 3. 2019 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Je mi to jasný ale jako hráče mě to prostě logicky štve.

DeviR1
DeviR1
Level 1 Level 1
25. 3. 2019 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nerozumím tomu, proč se v článku stále operuje s časovým údajem "půl roku", když hra vyšla 20.11., což bylo před pár dny 4 měsíce, ale budiž.

Nedostatek map je bohužel důsledek absence Premium Passu, kdy EA chtělo vyjít vstříc těm hlupákům co se hlavně na redditu stále pohoršovali nad tím, že by hra měla mít placený obsah a takhle to dopadlo.

Reklama
Reklama