Zpět na článek

Diskuze: INVAZE 2016 - volba redakce, část 1

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

RuThaN
RuThaN
Level 4 Level 4
29. 12. 2016 22:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nehral jsem vsechno, ale kdyz kouknu na stupne vitezu, tak to vypada, jakokdy letos nic poradnyho nevyslo, respektive ty velky obecne globalne lepsi hry, ktery neexceluji v danych kategoriich, velky inovace opet neprinesly. Pro me asi nejvetsi inovace byl boj v Kingdoms Cum, kde mi docela trvalo, ze jsem to naucil a ucebni krivka byla brutalni, ale bavilo me to velmi..

Unravel a Final fantasy za pribeh mi prijdou fakt mimo, sice sem to nehral, ale nemely treba Dishonored II,Deus:EX, Witcher III datace, aspon o neco lepsi pokusy o pribeh?

Obecne je, ale urcite dobry, ze takovy ceny se udelaji, jen jsem zvedej na stred redakce vs komunita. Mam pocit, ze redakce, cili ponekud mimo a uz hodne dlouho sem nevidel zadny dotaznik ve stylu co by ctenare zajimalo.. osobne si myslim, ze Jirka si ti ridi svym mimonsmerem a snazi se otevrenymu stretu s poptavkou ctenaru vyhybat..

Lemrus
Lemrus
Level 1 Level 1
29. 12. 2016 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří Bigas: Já podcast poslouchal, takže jsem věděl o co v jednotlivých kategoriích jde. Ale spíš jde o to, že spousta čtenářů píše komentáře dřív, než poslouchají podcast. Proto ty nesrovnalosti. Samozřejmě jsou tady i takoví, kteří prudí, ale s tím se holt nedá nic dělat.
Jinak za mě určitě palec nahoru za Invazi (a za každý podcast) a určitě v tom pokračujte.

zdeeneek
zdeeneek
Level 1 Level 1
28. 12. 2016 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MadMax_: Jestli ti dělá problém respektovat jiný názor ostatních lidí, tak by jsi opravdu asi tenhle web navštěvovat neměl. Možná bys neměl navštěvovat ani žádný jiný, protože i na ostatních webech se můžou objevit lidé s jiným (nezdravým) názorem než máš ty.

Lemrus
Lemrus
Level 1 Level 1
27. 12. 2016 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneOfAKind: Naprosto souhlasím. Teď to hraju a ten level design je neuvěřitelný. Za tento rok rozhodně nejlepší game/level design. Upřímně doufám, že v té kategorii otevřených světů se to umístí, protože ten world building, design všech těch udělátek, architektura, a atmosféra toho světa je fakt luxusní.

Linus
Linus
Level 1 Level 1
26. 12. 2016 22:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Všechny ty hry si každý dokázal nějak rozumně obhájit, proč by jí tam zařadil. Ač jsem mnohdy nesouhlasil, tak jsem chápal proč dotyčný to vidí zase takhle. Ovšem Jardův Doom v inovacích mě donutil kroutit hlavou. Už ten návrh mi přišel divný, ale o to zvláštnější bylo i to vysvětlení. Měl jsem takový pocit, že má slovíčko "inovace" celkem dost popletené.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
26. 12. 2016 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lemrus: az budes vic v obraze, tak budes vedet, jak specificka a zrejma ta informace je a ja osobne, pokud na me autori ve hre cekaji s nejakym zvratem, tak bych si ho chtel zazit tak, jak to autori zamysleli a ne ze mi to nekdo vyzvoni poradne dopredu.. zrovna u pribehove hry mi to prijde ne tak uplne v pohode.. jinak sem rad, kdyz nekdo, kdo netusi absolutne, ktera bije, zacne ostatnim nadavat a machrovat s vlastnim egem, mozna bys misto blbosti do diskuze si taky radsi neco zahrat a ulevit si ve hre, na ostatnich si svoje komplexy nevylecis ;)

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
26. 12. 2016 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří Bigas: Zdeněk myslím říkal něco v duchu, že po půlce zemře nějaká postava (nejmenoval), u které by to hráč nečekal.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
26. 12. 2016 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no, pustil sem si podcast, to jako vážně spoilerujete hry, který aktuálně někdo hraje? osobně děkuju za ffXV spoiler, podcast sem následně vypl a prdím na to .. děkuju .. měsíc stará hra ..

Filias
Filias
Level 1 Level 1
25. 12. 2016 23:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky bych se přimlouval u Inside za nejlepší audio. Co se týká zvuku, tak je to pro mě za letošek jediná zapamatovatelná věc. A mimochodem, uvažovat o dráčkovi v Last Guardianu jako o největší inovaci? Bugy nejsou žádná novinka.
P.S: Díky za připomenutí Super Hot. Už se k tomu musím konečně dostat.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
24. 12. 2016 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@noxuss: Inovace vůbec ne, ale za ten zvuk nebo design bych ho tam hned dal. :P

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
24. 12. 2016 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@daremes: Já nevím, NMS opravdu nebyl první v ničem, co předvedl (ani kdyby to všechno dopadlo tak, jak Murray původně sliboval).

martinbucek@centrum.sk
martinbucek@centrum.sk
Level 1 Level 1
24. 12. 2016 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

firewatch ma lepsi audiovizual nez uncharted?....preto scenaristi a daberi z ND ziskavaju tolko oceneni a za dialogy by sa ani henningova nehanbila....battlefield suhlasim, ale ff urcite nie, tam mala byt aspon mafia, ta ma tiez perfektny audiovizual a aj dialogy, tento rok ma vyber redakcie sklamal a mam tusenie, ze to porovnavali z pohladu, je to male studio, tak si to zasluzia viac, lebo tam pracuje malo ludi....preboha, si snad myslite, ze ea, sony, ubi a podobne maju 50 scenaristov?....vecsinou na niecom robia 2-3ja

noxuss
noxuss
Level 1 Level 1
24. 12. 2016 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: Zlavicka na Firewatch na store je.

martinbucek@centrum.sk
martinbucek@centrum.sk
Level 1 Level 1
24. 12. 2016 01:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hral okrem jardu niekto uncharted?, asi nie....a preco chyba petr strekr?....ten by mal k tomu co povedat....a pavel hral aj nieco ine okrem ds3?

Kubaxx
Kubaxx
Level 1 Level 1
23. 12. 2016 23:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Příběh 1) Layers of Fear, 2)Unravel 3) Inside .Design tam bych se schodnul. V audiu 1) Battlefield 1 2) Uncharted 4 za dabing 3) Firewatch . V grafice bych prohodil Uncharted 4 a Ratcheta. A inovace je my šuma fuk. Jinak díky skvělá živelná diskuze, je škoda že Vojta nezůstal až do konce.

neko10
neko10
Level 1 Level 1
23. 12. 2016 22:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nesouhlasim s xbox play anywhere na pc je to nehratelné

ekatake
ekatake
Level 1 Level 1
23. 12. 2016 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

najlepsia grafika? srsly?

Jiří Bigas
Jiří Bigas
Level 1 Level 1
28. 12. 2016 23:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lemrus: Právě proto debatu nahráváme, aby i nejmenší nuance mohl čtenář pochytit. Proč jsme tu kterou hru vybrali, z jakých důvodů, kdo byl pro a kdo proti. Neřekl bych, že názvy kategorií jsou přímo zavádějící. Spíše nejsou doslovné. Jsou záměrně obecnější. Ale i kvůli tomu, než abych tady každou složitě popisoval v průvodním textu, jak si ostatně někdo "stěžoval" u prvního článku, jsem zvolil řešení, že při každé nové volbě vždy stručně popíšu, jaký záběr daná kategorie má. Tedy, že audio například není jen o hudbě, zvukových efektech nebo dabingu, ale bereme v úvahu všechny části. Nebo že grafika není jen o technické preciznosti. Případně, že dobrý příběh může mít i hra bez dialogů. Přehnaně řečeno bych to měl být v tomto případě asi já, kdo je garantem toho, že všichni u mikrofonu ví, co vybíráme a hodnotíme. A troufnu si říct, že i když si občas sami pravidla potřebuje zopakovat/zdůraznit, že nepanuje při závěrečné volbě nějaká nejistota. A když se někomu z diskutujících něco nezdá, určitě to dá hlasitě najevo.

Jinak diskuzi u Overwatche už si přesně nepamatuju, ale určitě cenu za design nedostal kvůli vlivu, resp. není to ekvivalent ceny pro nejvlivnější hru. Sám za sebe jsem jmenoval jiné důvody, pokud si dobře vzpomínám. Třeba to, jak je hra návyková, precizně, i když zdánlivě jednoduše navržená, že dokáže oslovit sváteční i hardcore hráče a oběma skupinám se zavděčit. Čímž jsem já osobně tedy nemyslel její vliv na tyto tábory, ale fakt, že působí tak univerzálně, aniž by ztratila vyhraněnost, která je typická pro hry, které se obvykle líbí buď jen hardcore hráčům, anebo naopak jen casual. Cena za design tedy byla udělena opravdu za design, precizní provedení a čistotu celého zážitku.

Jiří Bigas
Jiří Bigas
Level 1 Level 1
28. 12. 2016 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MadMax_: Zdravém úsudku redakce? Potřebě dále navštěvovat web? Proč to někteří čtenáři berou takhle smrtelně vážně... Nedokážu to pochopit. Rozumíte tomu, že každý z nás má úplně jiný vkus a ani vy čtenáři byste se nikdy nedokázali na ideálním žebříčku shodnout? Musíte se oprostit od toho, že má někdo jiný názor a respektovat vkus a preference ostatních. My přeci máme také právo vyjádřit náš názor. Nesouhlasíte? Prosím, to je právo každého. Ale proč to takhle dramatizovat a vyvozovat z toho podobně fatální závěry?

Podobně jako u recenze platí, že když vyberene hry, které se někomu líbí, udělali jsme dobrou práci. Když máme jiný názor, je to špatný názor. Je to ale jen náš názor, nikdo netvrdí, že s ním musí všichni souhlasit. My se přeci nesnažíme trefovat do vkusu čtenářům, ale sestavit žebříček, který co nejlépe odráží naše názory a zážitky. Proto sem přeci také chodíte, protože se chcete v takových anketách dozvědět, co se nám líbí a proč. Alespoň jsem si to myslel. Tomu výběru, jak si můžete sami poslechnout, věnujeme každoročně obrovské úsilí, stejně jako pořádání celé Invaze. Je to myslím docela dobře poznat.

Když si ale tohle rok co rok čteme, není divu, že už nějaký čas uvažujeme o zrušení redakční části. Ne protože bychom si za ní nestáli, nedělali ji rádi nebo si ji nedokázali obhájit. Ale protože málokdo dokáže říct: "Já mám jiný názor." Většinou zazní něco jako: "Vy máte špatná názor. Raději si ho nechtě pro sebe." Jako by nestačilo, že se kvalita recenzí posuzuje podle toho, jestli má autor stejný názor jako čtenář, nebo nedejbože v horším případě GameRankings:). Opakuju, je to žebříček vyjadřující pocity a dojmy redakce, je v pořádku, pokud máte jiné. Neznamená to ale konec světa ani to, že se kolem mikrofonu sešla banda nekompetentních ignorantů:).

Masox
Masox
Level 1 Level 1
28. 12. 2016 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marosho: Ano, částečně máš pravdu, ale nutí mě to pochybovat o zdravém úsudku redakce a potřebě dále navštěvovat tento web.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
28. 12. 2016 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je výběr redakce lidi. Já bych taky volil jinak, vy jinak a o tom to je ne? Kluci tady prostě ukázali, co se líbilo jim :)

Lynch
Lynch
Level 1 Level 1
27. 12. 2016 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mě se kluci trefili. Jen v kategorii nejlepší audio se měl umístit nový Doom. Jsem zvědav na ten zbytek.

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
27. 12. 2016 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: No, samozřejmě se omlouvám, měl jsem i přes to povolení - budou spoilery - být víc citlivý... OK, to mě mrzí...

Lemrus
Lemrus
Level 1 Level 1
26. 12. 2016 22:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Já to poslouchal a právě mi to nepřišlo ani zdaleka tak strašné, jak popisuješ. Ale je pravda, že jsem si na tobě vylil zlost, která ve mě vře vůči všem, co pořád řvou "spoiler!", a za to se ti omlouvám. Asi si hold užívám příběh jinak a vnímám ho jako cestu, nikoliv cíl. Jinak hraju Dishonerd 2, užívám si to neuvěřitelně, a spoilerovat mi to můžeš kolik chceš :)

Lemrus
Lemrus
Level 1 Level 1
26. 12. 2016 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: To tě teda lituju, když ti nespecifická informace z nespecifikovaného místa v příběhu zničí hru. Tahle "spoiler sensitive" generace je naprosto tragická. "Já já já a můj zážitek". Vzpamatuj se. Jde o to prožít si to, o tu cestu tou hrou/filmem/serialem. Tyhle výkřiky "spoiler, spoiler!" je ohyzdně sebestředné chování. Raději si tu hru zapni a užij si to sakra.

Reklama
Reklama