Zpět na článek

Diskuze: id Software se dočká nového týmu vývojářů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Vakek
Vakek
Level 1 Level 1
30. 6. 2009 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doom 4?...omg snad to nebude jak trojka :D ...ale doufam ze to bude revoluce po technicky strance

-OGLoc-
-OGLoc-
Level 1 Level 1
30. 6. 2009 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vakek 3ka byla parádní...kdybys trochu sledoval, tak víš, že se to bude odehrávat na zemi a nebude to pokračování 3ky. Revoluce? to id vždycky :) John Carmack není pitomej, aby si nechal od nějakýho zenimaxu zničit jejich nejlepší značku

JHfr3ak
JHfr3ak
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 08:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-OGLoc- To nic nemění na tom že 3 byla zklamání, ale abych byl fér, tak datadisk ušel

-OGLoc-
-OGLoc-
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JHfr3ak lol, doom 3 a RoE jsou prostředím uplně stejný hry... to snad ani nejde srovnávat

JHfr3ak
JHfr3ak
Level 1 Level 1
1. 7. 2009 23:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JHfr3ak -OGLoc-: Prostředí mi bylo dost ukradený (kromě toho, že bylo dost neinteraktivní, na rozdíl od stejně starýho HL2), ale šlo mi o hratelnost a tu přinesl až datadisk. Doom 3 by se klidně nemusel jmenovat Doom 3 a možná by to tak bylo i lepší...

Wiloni
Wiloni
Level 1 Level 1
2. 7. 2009 00:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JHfr3ak "Prostředí mi bylo dost ukradený (kromě toho, že bylo dost neinteraktivní, na rozdíl od stejně starýho HL2), ale šlo mi o hratelnost a tu přinesl až datadisk. Doom 3 by se klidně nemusel jmenovat Doom 3 a možná by to tak bylo i lepší..."

No právě to prostředí a ta atmosféra bylo to na čem Doom3 získával bodíky. Nevim co kdo od lineární střílečky jako je doom očekával. Každopádně to co jsem čekal já bylo nejen splněno ale i překonáno (byl tam i příběh - hlavně texty a zvukové záznamy z PDAček byly v tomto směru tím nejlepším zpestřením) . A že tam nejdou zvedat plechovky a bedny jako v HL2 - no a kolikrát si to za celou hru udělal??. Vždycky mě dojmou lidi co srovnávají dvě naprosto rozlišené herní koncepce a to ještě stylem že jejich nejmilejší stejně nemůže prohrát. A navíc byl datadisk tím kdo tahal za kratší konec.

JHfr3ak
JHfr3ak
Level 1 Level 1
2. 7. 2009 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JHfr3ak Wiloni: O zvedání beden a plechovek mi nejde (ale autorům asi jo, když tam pak přidali Grabber), jde mi o to že Doom 3 není vůbec Doom - možná je to tím že už sem kapku starší hráč a hrál jsem první dva díli kdežto vy ste začali od trojky (možná se pletu) - aby si mě pochopil kam mířím: jde o to že 1 a 2 byli frenetický nonstop akce s tunou nepřátel, ve trojce si ani nepamatuju jestli jich na mě šlo víc jak čtyři naráz a to nepočítám dětskou jednoduchost závěrečnýho bosse. Ta hra má štěstí že jsem fanoušek hororu, takže mě aspoň zaujala atmosférou. Jo a dohrál se ji dvakrát (normal a hard)

Wiloni
Wiloni
Level 1 Level 1
2. 7. 2009 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JHfr3ak To se sakra pleteš (pokud jde o to kdy jsem začal hrát) - tos vážně čekal tisíce nepřátel???
Taky klidně mohl Doom3 dopadnout jako Painkiller. Mě to takto vyhovuje. Neříkám že musí každému ale nějak si nedovedu ty tisíce NPC usilující o tvůj virtuální život nacpaný do těch úzkých chodeb. Doom3 byl především o stísněné atmosféře. Jako když srovnáš nějakej béčkovej horor s The Thing. Prostě jen to že na tebe může odkudkoliv cokoliv zaútočit a ty nevíš kdo a jestli skutečně zaútočí ale už jen to že tu je ta možnost tě nutí bejt neustále ve střehu.

JHfr3ak
JHfr3ak
Level 1 Level 1
2. 7. 2009 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JHfr3ak To máš sice pravdu, ale tempo hry tím dost utrpělo. (např. přepínání na baterku)

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
5. 7. 2009 07:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mile ID software.

Pisu vam, protoze doufam, ze si vezmete nektere me rady k srdci.

1. Vyserte se na Carmackovo kecy o tom, ze pribeh ve hre je jako pribeh v pornu. Najmete kvalitniho scenaristu.

2. Udelejte Dooma 4 fakt ve stylu 1,2

3. Budocnost, kde nekokazou udelat drzak na baterku je odsouzena k zaniku. Zcela zaslouzene.

4. Predelejte primo vy jako bonus feature Doom 2 map 1 a spousta pametniku vam bude opet blahorecit.

5. Proste to neposerte.

Diky.
Vas byvaly fanda, ktery nad vami zlomil hul.

-OGLoc-
-OGLoc-
Level 1 Level 1
2. 7. 2009 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JHfr3ak: no podle mě má doom 3 i Roe hratelnost uplně stejnou... grabber je spíše na odhazování nepřátelské plazmy. Jinak... myslíš, že by id dělali novýho dooma s grafikou 1 a 2, jen proto, abys byl ty šťastnej?

Taky nechápu, jak můžeš srovnávat Dooma 3 a Half-Life 2... HL2 se odehrává venku a atmosféra je uplně odlišná, ale po grafický stránce se s Doomem 3 nemůže rovnat

ps: existuje i mod do dooma 3, kde je první epizoda dooma 2

JHfr3ak
JHfr3ak
Level 1 Level 1
3. 7. 2009 04:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-OGLoc- Fakt nechápu, proč do toho pleteš grafiku...

-OGLoc-
-OGLoc-
Level 1 Level 1
3. 7. 2009 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JHfr3ak A proč ne? Grafika je přece největší plus Dooma 3, někteří ho na plný detaily nerozjedou ani dnes, pokud nemaj pořádný žalezo. Druhé největší plus je pak hutná hororová atmosféra

JHfr3ak
JHfr3ak
Level 1 Level 1
4. 7. 2009 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-OGLoc- -OGLoc-: Teď tě budu citovat: "Jinak... myslíš, že by id dělali novýho dooma s grafikou 1 a 2, jen proto, abys byl ty šťastnej?" - to vypadá jako reakce na to že bych měl něco proti grafice, ale já neměl, takže proto můj příspěvek že nechápu, proč do toho pleteš grafiku a ty mi na to ještě odpovíš: "A proč ne?" - Mám takovej pocit že reaguješ dost z cesty a předhazuješ mi nesmyslný argument na záležitost, kterou ani neřešíme. Já se bavil pouze o tom že prostředí tam bylo neinteraktivní a po přidání Grabberu (kopie Gravity Gunu z HL 2, proto si taky tímto můžu dovolit ty hry srovnávat) to bije do očí ještě víc. Jo RoE měl hratelnost rozhodně bližší klasickému Doomu. A ona hororová atmosféra patří do her jako Silent Hill, Resident Evil, F.E.A.R. atp, ale ne do Dooma - tam patří brutální jatka s hordou nepřátel a toho se mi bohužel nedostalo. Jsem fanoušek starého Dooma, proto to zklamání.

-OGLoc-
-OGLoc-
Level 1 Level 1
5. 7. 2009 00:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JHfr3ak:

1. Na grafiku jsem reagoval proto, protože je v ní udělaný celý prostředí hry, a neumim si v těch chodbičkách tam představit "tunu" nepřátel... ani bys takovej příval nepřátel nejspíš nepřežil. A taky si ji vychvaluju, protože se ke 3ce se hodí.

2. Říkáš, že hororová atmosféra patří do jiných her, a do dooma hordy nepřátel, ale sám si hrál 3ku 2x a podle toho soudim, že ti doom 3 přišel k chuti... navíc tu píšeš, že máš horor v oblibě, tak bys měl být rád. Vývojáři prostě chtěli zkusit něco jinýho.

3. Nechápu, proč se zbraně ovládající gravitaci, ať už v jakýkoliv hře přirovnávaj ke "kopii" gravity gunu z HL2. To je zakázaný vytvářet gravitační zbraně jinde než v HL? neříkej, že jsi za Grabber nebyl rád.

4. Ještě něco k prostředí - Doom se odehrával vždycky na Marsu - vždycky v základně UAC. 3ka se odehrává na Marsu a dokonce i v základně UAC... tak mi vysvětli, co ti ještě chybí?

5. Kdyby si baterku měnil klávesou "F", nepřipadalo by ti to zdlouhavý... navíc existujou mody na baterku přidělanou na zbraních.

6. Napiš mi, co čekáš od Dooma 4... Podle toho co jsem se zatím dozvěděl, tak to nebude ani na Marsu, ani v základně UAC, ale na Zemi... Singl nemá být moc těžký, takže hordy nepřátel nečekej. Vypadá to, že s příchodem na Zem se konečně zbavíš zapeklitý baterky, co tě tak zdržovala.

Jestli si chceš zahrát dooma 1 v grafice 3ky... proti ktarý teda nic nemáš, stáhni si Clasic Doom , nebo už zmiňovaný Doom 2 mod do 3ky... tam snad ty "hordy" najdeš.

JHfr3ak
JHfr3ak
Level 1 Level 1
5. 7. 2009 07:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-OGLoc- 1. Teď si na to kápl - stísněnost prostředí je právě ta největší závada, kterou Doom 3 trpí, ale když si vezmeš, že v té hře máš možnost vylézt ven, tak proč toho autoři nevyužili?

2. Ano mám rád horor a když si nějaký chci zahrát, tak ho vyhledám. Jenže když jsem tehdy šel do obchodu a uviděl tam Dooma 3, moje první myšlenka byla: "pořádně si zastřílím" - jasně, můžeš oponovat že se tam střílí, ale problém je v tom jak, např. rotační kulomet jsem za celou hru prakticky nepoužil, protože střílet s ním je dost nepohodlný a omezující, napadá mě srovnání s Aliens vs Predator 2, kde byl rotační kulomet vyřešenej naprosto perfektně, ale nejhorší zbraň je bohužel brokovnice (bohužel pro to, že ji musíš používat 85% hry), za zbraň, která má po jednom metru tak velkej rozptyl, že v podstatě nemá ani cenu vystřelit bych nejradši urval autorům koule.

3. Tady se asi nikdy neshodneme, ale i jako fanoušek hry musíš uznat odkud výtr vane. Když přišel Max Payne, tak do her přišel Bullet-time, když přišel Half Life 2.... já se s tím žít naučil a není se za co stydět

4. Pokud jde o lokace, nevadí mi nic, já upozorňoval, na neinteraktivní prostředí. Pokud to chceš polopatě, tak jde o to že jediný, co ti autoři dovolí rozbít jsou sudy, když jsem vlezl do kanceláří, tak jse ze srandy začal zběsile střílet, bohužel ani sklo se netvářilo jako sklo.

5. Tohle prostě podělali v základní hře a to že existujou mody autory neomlouvá.

6. To co jsem šekal od trojky a pravděpodobně se mi to zase nedostane. Ohledně obtížnosti, už níže sem si stěžoval na jednoduchost závěrečnýho bosse a pokud bude 4 ještě lehčí, tak nám pomáhej pánbůh.

Ne nechci si zahrát 1 v grafice trojky. Jedničku si chci hrát, tak jak je - grafika mě vůbec nevadí, jsem nostalgik.

Reklama
Reklama