Zpět na článek

Diskuze: Hackeři dokázali prolomit DRM Ubisoftu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Henk
Henk
Level 1 Level 1
25. 4. 2010 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GlaDOS: @Bidak: Já bejt vydavatelem, vypíšu na ně pořádnou odměnu a najmu si na ně i soukromý

vočko. Samozřejmě z peněz ušetřených na DRM. Musí to nějak jít je najít, jsou to taky jen lidi ...
Je přeci nesmysl léčit jen symptomy a vykašlat se na příčinu.
Takže v podstatě jsou crakerský skupiny SPOLUVINÍKY, ne-li přímo viníky nastalý situace ...

Paramedic
Paramedic
Level 1 Level 1
25. 4. 2010 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

N0NECZ: Každý profesionál si musí dobre rozmyslieť, či sa mu oplatí používať nelegálny software, ono by ho to nakoniec mohlo stáť až priveľa.
U hier by hardwarový kľúč zabezpečil vydavateľom zisky za prvé týždne predaja novinky, keď ešte žiaden crack proste nebude.
Na DRM ochrane Ubisoftu je najvačšia tragédia v tom, že požadovala stále a spoľahlivé pripojenie na ich servery. "Servery Ubisoftu" a "spoľahlivé pripojenie" spolu v jednej vete - robíte si srandu? :-)

N0NECZ
N0NECZ
Level 1 Level 1
25. 4. 2010 05:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paramedic: No, vim o dvou profi programech, který tohle maj, což je myslim zrovna AVID a Cubase. A oba jsou i cracknutý. Ok, dá to uživateli trochu víc práce, než normálně zkopírovat exáč, nicméně je to prý zcela funkční.

Bidak
Bidak
Level 1 Level 1
24. 4. 2010 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Henk : crackersky skupiny pracujou v naprostym utajeni vetsinou ani oni mezi sebou nevi kdo se jak menuje nebo dokonce z jaky je zeme a na ruzny schuzky/chaty se pripojujou pres nekolik proxyserveru. Jo a proc to delaj to sam presne nevim, kazdopadne kdyby za tim byli prachy tak bych se nedivil, ale nenapada me zadnej zpusob jak by timhle mohli prijit k penezum (kdyz si vzpomenu kolik vydelavalo thepiratebay na reklame :D ) .

Bounty
Bounty
Level 1 Level 1
23. 4. 2010 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kacafirek: Já jen říkám že to nefungovalo a to je prostě fakt. Problémy které to způsobí nikoho nezajmaj když si zakoupenou hru nezahrajou, navíc nyní je DRM momentálně nepoužitelná jak nastínili Skid row hmm opravdu super vydělali na jednom titulu za měsíční prodej bez úniku financí (pominuli to že hra se dala stáhnout a hrát v den vydání vyjima kampaně) .
Ubisoft je super studio, ale ve velké části světa na podobnou ochranu není dost kvalitní připojení a to se netýká jen serverů Ubisoftu..
Pravda je ta, že ubisoft vydělal,ale vyplatilo se to? neřekl bych :)

GlaDOS
GlaDOS
Level 1 Level 1
23. 4. 2010 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě to není přímo prolomení ochrany. Prolomena už byla dávno, ale stahovala si určitá data nutná k hraní. Teď byla hra dohrána na 100 % a všechna příchozí data byla "zašita" do hry spolu s crackem. Pro poráty to výhra není. Ubisoft si za tu dobu dokázal nastřádat těžky prachy a pokud se každá jejich hra crackne za tu delší dobu (což asi jo, jak jinak stáhnout všechna data, než dohráním hry na 100 %), tak tu ochranu budou dávat dál a dál. Budou vědět, že piráti nejdřív musí nastřádat data, která posílají do hry a že za měsíc cracknou hru, což i tak pro ně bude výhoda. Až přijdou na to, jak hry cracknout do pár dnů (max. týden), pak teprv piráti zvítězí.

Kronos.Deret
Kronos.Deret
Level 1 Level 1
23. 4. 2010 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bounty: presne tak, staci zajit na youtube, jak tam lidi na Ubisoft nadavali.

Oblivion nemel zadnou ochranu a kolik vydelal? Modern warfare byl cracnutej v den 0 a byla to nejvydelecnejsi hra VUBEC... k cemu ze je DRM?

K hov*u

trackmaniak.vitas@seznam.cz
trackmaniak.vitas@seznam.cz
Level 1 Level 1
23. 4. 2010 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a poctiví kupci hry se budou muset pořád jak blbci připojovat na ubisoft server a piráti můžou hrát bez netu... že bych se stal pirátem?

Tron1111
Tron1111
Level 1 Level 1
23. 4. 2010 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

upřímně - čekal někdo něco jiného?

N0NECZ
N0NECZ
Level 1 Level 1
26. 4. 2010 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paramedic: Tak následky už musí každý zhodnotit sám, zda se mu vyplatí wárezit nebo ne. A to ať jde o jakýkoliv software.
Ano, nicméně dovolím si tvrdit, že i to by se stávalo čím dál tím rychlejší a rychlejší. Na druhou stranu souhlas. Furt by mi bylo milejší, přinýst domů hru, vytáhnout flešku a dát ji do portu a klidně odpíchnout NET, než takhle. Tohle je bohužel opravdu nešťastné řešení.

N0NECZ
N0NECZ
Level 1 Level 1
25. 4. 2010 05:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Baron_Blaster: No, jedna věc je, že AC2 se dál hrát cracknutý už před 14 dnama, nebo jak dlouho. Druhá věc je, že je to nová ochrana, takže se muselo přijít na způsob. Hodně her, které nesli novou ochranu, bylo ze začátku měsíc bez cracku. Až se přišlo na rutinu a jelo to jak na běžícim pásu a často byl cracknutý release na netu dřív, než hra v obchodech :). Takže je to opět ještě otázka času, řekl bych, než se opět dostaneme k tomu, že se cracky na Ubisoft hry budou dělat pár dní kolem data vydání.

CryAngel96
CryAngel96
Level 1 Level 1
24. 4. 2010 06:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kazda protipirátská ochrana je predurcena k padnutí, at uz je sebesilnější, to si alespon myslím já

Henk
Henk
Level 1 Level 1
23. 4. 2010 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavý, zajímavý ... Ještě jsem nikde nečetl proč to ty crackerský skupiny vlastně dělaj, ale hlavně: PROČ JE NIKDO NECHYTÍ ? Dyť už dlouhodobě s*rou hodně vydavatelů, o vyčíslený sumě u případnýho soudu ani nemluvě. To jsou tak dobře schovaný či co ?
Předem díky za osvětlení .-)

FattalError
FattalError
Level 1 Level 1
23. 4. 2010 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Máte tam chybu, je to Skidrow, bez mezery.
Navíc ten crack ani néni jejich, ve skutečnosti si pučili values z původního server emulátoru a trošku upravili UbiLauncher, nic věc...

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
23. 4. 2010 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Baron_Blaster: bioshock

Kacafirek
Kacafirek
Level 1 Level 1
23. 4. 2010 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No myslet si moji mili muzete co chcete, ale faktem je, ze kazdy den kdy ochrana prolomena neni vydelava:-) Jenze to by tu nesmela byt banda decek, ktere si mysli, ze kdyz vysvetlim princip na kterem do toho Ubisoft jde, tak schavuluju tenhle pristup.

@Bounty: A vidis, vydelava obrovsky prachy. Co ma prosimte to, ze hackeri zatizi servery spolecneho s tim, ze Ubisoftu vysel tah oddalit prolomeni na co nejdele dokud bude hra za cenu novinky? Chapes o cem pisu? Nebo zbesile nevidis pres rudou mlhu jakmile se nekdo zmini o tom, ze Ubisoft na tom DRM vydelava?

Osobne znam dva lidi, kteri si hru radsi koupili, protoze nebyl crack (a u nich slo o lenost, ne nedostatek penez). Mne DRM netrapi, hral jsem na konzoli. Ale ani jeden z nich si na nefunkcnost nestezoval. Ale ne, nelibi se mi tenhle pristup - a chapu ho, proc ho Ubisoft dela.

Bounty
Bounty
Level 1 Level 1
23. 4. 2010 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kacafirek: Asi moc nevyhrál když ochrana způsobovala nehratelnost hry.

JamesFlame
JamesFlame
Level 1 Level 1
23. 4. 2010 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyť ta obrana byla prolomena už před pár týdny. Pravda, byl potřeba emulátor serveru, ale to je úplně jedno. Funkční, i když ne zcela je to i u Settlers 7. Ta ochrana je naprd, protože prostě nic není 100% neprolomitelné a akorát to stojí čas a peníze něco takového udělat a zaplatí to zase obyčejný hráč.

Kronos.Deret
Kronos.Deret
Level 1 Level 1
23. 4. 2010 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jakykoliv kryptograficky pokus o uzamceni informaci je z ciste matematickeho hlediska predem prohrany. Aneb jak zpiva MC Frontalot, you cant hide secrets from the future :)

jinak chapu ze chce ubisoft vydelat penize na vyvoji hry. co nechapu ale je ze je jedno kolik penez do DRM vrazi, staci par tydnu a miliony ve vyvoji sou v prdeli.

Nakonec by je vyslo levneji, kdyby toho assassina proste dali k dispozici ke stahnuti na svych serverech a behem hrani nebo na konci by hrace pozadali o zaplaceni pokud byli spokojeni (jako v restauraci) stejne clovek kdyz hru kupuje dela to same rozhodnuti

Klucina
Klucina
Level 1 Level 1
26. 4. 2010 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@J55: Máš pravdu.Hlavně se mě líbí první věta.
Celé to tady číst nebudu.Řeknu jen svůj názor;je to taky o výchově jedince v rodině.Nebudu se tady ohánět že matka či otec by měly na své děti více dohlížet,co že to jejich synáček dělá na netu atd..Proboha živýho,tomu klukovi je 15-20 a s warezem začal když cumlal dudlík.Co bude dělat až mu bude 35-40 let? nedokážu si to představit.jak to bude předkládat svým dětem.Tati,já chci hru,neboj synku,stáhneme/ukradneme/.Hra stojí moc/49,- budget/199,- V tescu/.I tak se dá definovat chování určitých lidí.

J55
J55
Level 1 Level 1
26. 4. 2010 07:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Henk :no jseš opravdu podivnej jedinec !! Já osobně si myslím,že díky scéně a rychlému internetu šly ceny her na přijatelnou úroveň....osobně hry(samo orig v krabicích) sbírám asi od roku 1996 a tenkrát ty ceny byly opravdu jinde,novinka pod 1500kč neexistovala ~~!~~Teď když chtěj něco prodat musí nasadit přijatelnou cenu... jinak tak jsem sbírku projížděl a UBI z posledních dvou let je zastoupen je dvěma kousky :-) a letoos mě opravdu neláká nic ~~!! Konzoloidní AC2 v DX9 je už opravdu vrchol.... :-) :-)... Jo,Henku tvoje jednoduchost doopravdy křičí ~~!!

Paramedic
Paramedic
Level 1 Level 1
24. 4. 2010 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čudujem sa, že vydavatelia neprejdú na ochranu hardwarovým kľúčom, ako sa to robí u profesionálnych softwarových balíkov. Na takom USB kľúčiku by mohla okrem overovacieho mechanizmu byť aj samotná inštalačka hry. A ak by sa zdali vydavateľom ceny za takéto médium príliš vysoké (pochybujem), môžu predávať len tie kľúčiky a samotnú hru si užívateľ v pohode downloaduje z internetu - prečo aj nie, bez svojho kľúča sa aj tak nezahrá...
Vyriečilo by to aj bazárový predaj - nepredáte kamarátovi krabičku s manuálom a DVD diskom, ale s kľúčom.

Prob
Prob
Level 1 Level 1
23. 4. 2010 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GlaDOS: No nevím , podle mě už to bude čím dál rychlejší .. Asajn už je cracklej , teď by měli být crackovány jiný hry od Ubi ...

Drom
Drom
Level 1 Level 1
23. 4. 2010 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tohle posouvá pirátství na další stupeň, teď už je cracklá verze opravdu lepší než originálka

smutný příběh...

Silk.1
Silk.1
Level 1 Level 1
23. 4. 2010 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlsim s kronosem, prachy se vydělávají kvalitou a ne ochranou....i když bych řekl že u CoD to byla spíš značka a předprodej co vydělalo nejvíc prachů
Pirát zůstane pirátem a kdo si hry kopoval dřív koupí si je zase....nejhorší že většina her je na jedno použití(člověk si ji dohraje a ve většině případů už nikdy nezapne, jako v mym případě CoD:MW2)
BTW:Jediná hra kterou jsem hrál a dohrál několikrát je Splinter Cell...

Reklama
Reklama