Zpět na článek

Diskuze: Guild Wars 2 slaví velký úspěch

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
25. 10. 2015 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu ty komenty tady... Je to jejich byznys... Vy jste si jen koupili kopii, nemáte nárok na nic víc, než na to co jste si koupili... Jako PC hráč nakupuji ve slevách nejlépe Goty edice za 10e... Každý hráč co předobjednal, nakupoval DLC, utratil mnohonásobně víc... A utratil to za co ? Za to, že mohl hrát dřív, nic víc mě nenapadá...

donatien666@seznam.cz
donatien666@seznam.cz
Level 1 Level 1
25. 10. 2015 07:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wesi: Nevidím v tom absolutně nic unikátního,ale GW2 se mi líbí:-)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
24. 10. 2015 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tornado88: Ale vždyť to je přece u MMO datadisků úplně normální. Nevšimnul jsem si, že by staří WoWkaři nadávali, že další datadisk jim hru "znehodnotí", když oni přece zaplatili podstatně víc než noví hráči a Blizz je teď "nutí" do koupě dalšího datadisku. To je jako bys nadával na ty, co si nějakou hru koupí až ve výhodné GOTY edici se všemi DLC, zatímco ty sis jí před rokem musel koupit za vyšší cenu a ještě nakoupit DLCčka. Tak to prostě chodí...

Jinak moc nechápu, že jsi před třemi lety koupil GW, celou dobu ho hrál a teď ti hrozně vadí, že si musíš koupit datadisk, kdežto noví hráči, si nemusejí kupovat původní hru. Dám ti novinku, ONI TO NEMOHLI POSLEDNÍ 3 ROKY HRÁT.
Pochopil bych ještě, kdyby sis to koupil týden před zavedením F2P, ale stěžovat si na to po tisíci hodinách, boha jeho, měl by ses radovat, že do hry přijde nová krev, ne jim takhle závidět...

Tornado88
Tornado88
Level 1 Level 1
24. 10. 2015 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@black.k:
Čaute.
Tady vůbec nejde o to, že dávají hru zadarmo (to mi nijak nevadí). Hráči, kteří si ji nezaplatí, mají jistá omezení (i když minimální).
Vadí mi, že jedni hráči dostanou za 1200Kč cca 40 oblastí na procházení, desítky bossů a dungeonu, a druzí dostanou za stejnou cenu cca 1/4 obsahu.
Proč já bych měl platit stejně peněz za méně věcí, než někdo jiný za 4x více věcí.

Jde o to, že oni znehodnocují datadiskem hru stávajícím hráčům. Kdyby šlo o další díl, tak ať klidně dají hru GW2 všem zdarma (ti co si ji koupili dříve, tak měli za svoje peníze 3 roky hru přístupnou).
Ale tím, že oni vydají datadisk, který upraví a nejspíš i posílí všechny charaktery, tak vlastně nutí do koupě datadisku i ty stávající hráče (Jinými slovy tím říkají: Buď zaplaťte dalších 1200 nebo běžte pryč).
A stávající hráč si zase říká, proč bych měl platit zase stejnou cenu jako předtím, když dostanu jen 1/4 obsahu.

Stále se odkazuješ na to, že je to staré. Ale dáváš úplně špatné příklady.
Jedná se o software, takže nemůže mít mechanické poškození.
Takže upravíme tvoje příklady.

5 LET STAREJ TELEFON DAL BYS ZA NEJ DNESKA 5000 ??
5 let starý telefon v originál balení (ještě nepoužívány) - dal by jsi ho někomu zadarmo? Se slevou ano, ale zadarmo pochybuji.

30 LET STARA SKODOVKA DAL BYS ZA NI 80 000 NEBO BYS JI DAL ZA ODVOZ??
Škodovka, která se vyráběla před 30 lety (stejná konstrukce jako před 30 lety, ale vyrobená před měsícem). Myslíš, že ti jí někdo udělá zadarmo?

DOOM 1 NA DISKETE ~~! PRODAL BYS TO ZA 1500 KC ~~! NEBO DAL ZADARMO???
Tady už jde o grafiku a ne o obsah. Kdyby teď někdo udělal datadisk na DOOM 1, dal by jsi za něj 1200Kč?
Pokud podle tvoji logiky už GW2 nemá žádnou hodnotu (graficky), tak proč stojí datadisk, který má stejnou grafiku 1200kč?

Hrál jsem GW 2 něco přes rok. Mám nahrané okolo 1000 hodin. Na max levelu mám 4 postavy. U jedné nebo dvou postav mám nejvyšší stupeň výbavy (Ascended - na legendary jsem neměl nervy). Takže nejsem někdo, kdo tu hru jen zapnul a vypnul.

Ale teď jsem si raději koupil The Elder Scroll Online, protože za stejné peníze jako bych dal za datadisk na GW2, tak získám cca 20 obrovských oblastí na prozkoumávání (projít každou trvá cca 15hodin) a desítky bosu a dungeonu.

Pokud datadisk zlevní, tak ho nejspíš zkusím. Ale určitě ne za tuto cenu. Jsou i jiné varianty, kde tyto peníze zhodnotím lépe (viz The Elder Scroll Online).

donatien666@seznam.cz
donatien666@seznam.cz
Level 1 Level 1
24. 10. 2015 08:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blodgarn: Souhlasím s tím že ti co měli zakoupenou hru od začátku by měli mít na datáči slevu.

Valvetro
Valvetro
Level 1 Level 1
23. 10. 2015 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@black.k: Chlapče, Ty se běž léčit...

Blodgarn
Blodgarn
Level 1 Level 1
23. 10. 2015 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě jde jen o to že neodškodněj nijak hráče co si hru koupili za plnou cenu, mohli jim dát datáč za X gemů v shopu nějakýho minipeta, nebo co já vim, příjde mi to dost nefér. K tomu co píše black.k se vyjadřovat nebudu vypadá to totiž na fanboye a ten by to koupil i kdyby to stálo 10 000. Hlavně neříkám aby ta hra původní stáal furt stejně, ale mohli jí dát za 200 - 300 kč a datadisk pro ty co to dkysi koupil třeba za 400, ale jako nehodlám platim znova celou hru, když do ní přidali ubohej obsah =).

Micuda98
Micuda98
Level 1 Level 1
23. 10. 2015 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blodgarn: Souhlasím, ale hru jsem neodinstaloval.

Blodgarn
Blodgarn
Level 1 Level 1
23. 10. 2015 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Arenanet mě svým postojem velmi znechutil. Hru jsem si předobjednal dlouho předtím než vyšla a nyní po oznamení "datadisku" kdy základní hru dávají zdarma se v mých očích velmi propadli. Ti hráči, kteří mají koupenou hru bez datadisku nedostanou ani žádnou slevu na onen datadisk, kdyžto noví hráči co chtějí začít hrát tak si koupí jen ten datadisk a základní hru dostanou zdarma. Tenhle postoj se mi nelíbí a díky tomu jsem hru odinstaloval a nehodlám jí znova hrát =)

Blodgarn
Blodgarn
Level 1 Level 1
25. 10. 2015 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wesi: Nevím jestli si pozorně přešetl co jsem psal. Ale z mého příspěvku je zřejméí že nemám rád jen ubisoft a Anet =).

Wesi
Wesi
Level 1 Level 1
25. 10. 2015 07:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemůžu si pomoct, ale musím to sem dát ;) Ukázka proč je gw2 na dnešní poměry unikátní mmo.
https://youtu.be/oyVTocUHJqU

Nikdajs Nikec
Nikdajs Nikec
Level 1 Level 1
24. 10. 2015 05:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na jednu stranu je ten přechod oživení hráčské základny, velké plus pro WvW na některých serverech bylo méně lidí, každopádně s tim se váže podle mě větší problém než vaše bídné finanční záležitosti a tím je že se do hry dostane plno toxických hráču viz. league of legends, nemluvě o botingu a hackerech. B2P je jediné co drží tyto typi hráčů dál od her s tímto modelem, alespoň v minimu. Kdokoliv kdo tu řeší že za hru dal nevim kolik a teď je F2P tak je buď hlupák nebo si to koupil, hrál to měsíc a pak se na to vy***. V tom případě to měl prodat hned. Kdokoli kdo hrál GW2 déle jak půl roku a má alespoň jednu max eq postavu tak snadno prodá svůj účet na některých z internetových aukcí.

black.k
black.k
Level 1 Level 1
23. 10. 2015 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackwod: Hracum jde oto brecet ZE MELI NECO o X LET DRIVE co si vetsina lidi nemohla dovolit.....

A HLAVNE ze MISTO TOHO ABY BYLI RADI ZA HRU KTERA NEMA MESICNI POPLATKY ZE DOSTANE NARES HRACU PRO JEJI OZIVENI!!!

TAK JEDINE CO JE ZAJIMA JESTLI JEJICH KRABICE MA NEJAKOU CENU A BY JI UDRZELA CO NEJDELE!!!

VAM NEJDE O HRU VAM DE O PRACHY!!! ARENA NET O PRACHACH NIKDY NEBYL

VECI CASEM STRACEJ CENU A KROK ARENA NETU JE UPLNE JASNY A KLADNY PRO VAS JAKO PRO VETERANY

POKUD BY STE RADSI HRU CO BUDE VECNE STEJNA ALE NEBUDE JI NIKDO HRAT MUZETE SI VYBRAT ZKRACHOVALICH MMO CO SE MUSI PORAD KOUPIT NAJDETE TUNU!!!

NENI TU ZADNY PRINCIP NICEHO ! PROSTE NEMUZES CHTIT PO LIDECH PLATIT 2x ZA STEJNOU HRU!

CO PAK AZ BUDE 8 DATACU ??? CO ??? KDO SI KOUPI HRU ZA 15000 ??? CO ?? KDO ?? NIKDO!!!!

O NIC STE NEPRISLI MELI STE AUTO RIDILI STE HO A DELALI MACHRY ! TET ZTRATILO CENU A UZ HO MAJ I OSTATNI

BRECET SI DETE NEKAM JINAM

blackwod
blackwod
Level 1 Level 1
23. 10. 2015 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blodgarn: Souhlas, je to hnus od Anetu. Trochu divné že to tady někteří nepochopily, o co hráčům jde... Smutné.

Blodgarn
Blodgarn
Level 1 Level 1
23. 10. 2015 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Takže říkáš že je v pořádku zaplatit za hru 1200, aby ji pak ostatní dostali zdarma =) ?

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
23. 10. 2015 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blodgarn: Zde je vidět že pokud po nějakém čase se dává něco zdarma, tak to dokáže naštvat jedince kteří to nepochopí :-). Pokud jsi hru odinstaloval tak je to pro Arenanet velká ztráta :-(

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
23. 10. 2015 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Me MMORPG nikdy nebavilo. Clovek aby v te hre byl opravdu dobry tak nad tou hrou musi stravit spoustu hodin a taky mam rad pribehove RPG se spoustou dialogu. Tohle neni pro me ale kazdopadne gratulace.

N4bru
N4bru
Level 1 Level 1
26. 10. 2015 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super hra, preju dalsi a vetsi uspechy, GW2 je pro me best mmorpg, porad se da neco delat a grafika a lokace jsou paradni, i pvp atd. zkratka vsechno vcetne toho ze to neotravuje s mesicnima poplatkama, klidne bych za to i priplatil ...
K tomu ze si tady nekdo stezuje ze musi platit stejny prachy za datac jako novacci ... Co k tomu rict, asi nic,byla tu snaha od ostatnich vysvetlit - ale chytrymu porad, blbce kopni :D

blackwod
blackwod
Level 1 Level 1
26. 10. 2015 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wesi: Modlit k hernímu bohu se bude spíše z důvodu, jak firmy kašlou na hráče, viz. Anet a její skoro šikana hráčů. A to nemluvím o vydání datadisku za směšné peníze...

Jak vidím tuhle diskuzi, tak se toho moc nezmění, smutný pohled...

Blodgarn
Blodgarn
Level 1 Level 1
25. 10. 2015 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wesi: Ubisoft a jejich hry no comment =D a anet u mě propadl =). Nejsem redaktor abych musel psát objektivně =), píšu svůj názor a myslím že můžu mít jakýkoliv chci =). Můžu si na ně házet špínu klidně celý den, ale nikomu svůj názor nenutím a pokud ti vadí, že ty firmy nemám rád tak s tím stejnak nic neuděláš =).

Wesi
Wesi
Level 1 Level 1
25. 10. 2015 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blodgarn: To je škoda, že si nenecháš pomoct a poradit, ale co, každému co jeho jest a kdo chce tam... Snad se to u tebe časem zlepší, budeme se za tvou herní duši modlit k hernímu bohu .-))

Tornado88
Tornado88
Level 1 Level 1
24. 10. 2015 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi:
U MMO datadisku to normální není. Je to normální u WoW.
Ale tam už při koupi hry počítáš s tím, že pokud nebudeš platit měsíčně, tak je ta hra bezcenná. Proto pokud prostě nechceš platit za datadisk, tak přestaneš platit měsíční poplatky.
Navíc hra sice stojí 1000kč, ale máš v tom hned 30dní herního času, takže vlastně stojí jen cca 700kč. Navíc jde i o množství herního obsahu, které datadisk nabízí. Podívej se na jednotlivé datadisky WoW. Rozlohově jsou cca 1/2 základní hry (ne 1/4 jako bude mít GW datadisk).
Bliz mám rád, dělají super hry (Diablo, Starcraft II, Warcraft 3), ale právě kvůli těm poplatkům a vědomí, že nemám na hraní tolik času abych ty utracené peníze využil, jsem nikdy oficiální WoW servery nehrál (zkoušel jsem jeden free server a 30dní na oficiálním, ale nikdy jsem tomu nepropadl).

Jinak jsem už na začátku říkal, že mi nevadí, že hru dávají ostatním zadarmo.
Neříkám ani, že by datadisk měli mít stávající hráči zdarma. Určitě ať je placený, když nemá GW měsíční poplatky. Ale měl by mít rozumnou cenu v poměru k obsahu.

Mě vadí, že chtějí 1200kč za minimální množství obsahu. Pokud je původní hra opravdu zdarma, tak ať datadisk stojí max 400-500kč (což v poměru k obsahu v původní hře a datadisku je cena dost vysoká). Kdyby stála původní hra s datadiskem 1000kč, a datadisk samostatně 500kč, tak s tím nemá nikdo problém. Ani stávající hráči ani noví hráči.
Takhle to ale vypadá, že chce ArenaNet rýžovat na stávajících hráčích, které vydáním datadisku nutí do hry opět investovat, pokud ji chtějí ještě nějak rozumně hrát.

Jinak hru celé 3 roky nahraji. Koupil jsem ji krátce po vydání a hrál ji cca rok. Už skoro 2 roky jsem ji nehrál, protože mě už přestala bavit. Upřímně je end game obsah v GW2 nic moc. Celkem rychle omrzí. A kvalita nových eventu, který tam přidávali první cca 2roky byla také nic moc.
Kdyby datadisk vyšel před 2 lety (než jsem hru přestal hrát), tak by mi ta cena možná tak nevadila (ale opravdu jen možná :-))
Kdyby hra přešla na free model přeď 2 lety, tak bych příchod nové krve uvítal.
Ale to, že teď přijde nová krev mi je úplně jedno, když ta stará, se kterou jsem hrál, už odešla. A kvůli malému množství obsahu a velké ceně datadisku se nevrátí.

A to jak píšeš: ONI TO NEMOHLI POSLEDNÍ 3 ROKY HRÁT, tak to je logické, když si to nekoupili. Ale je méně logické, že pokud si já datadisk nekoupím, tak ani já si to už kvalitně nebudu moct zahrát, i když jsem si původní hru koupil. (Vše záleží na tom, jak hodně budou nové specializace charaktery ovlivňovat. Ale myslím si, že celkem zásadně, jinak by takové specializace postav neměli cenu).
Já vím, že všechny datadisky na MMO upravují sílu charakterů (vyšší lvl, nové skilly atd) a lidem bez datadisku znemožňují kvalitně hrát původní hru.
Je to hnusné, ale také logické (Pokud by datadisk neposouval hru dopředu, tak by si ho nikdo nekoupil). Ale když už to tak je, tak by to mělo mít alespoň cenu přiměřenou obsahu.

Nikdy jsem neřekl, že lituji koupě GW2. Ta hra za těch 1000kč (tak nějak jsem za ní zaplatil) stála a GW3 (pokud někdy vyjde) si na 90% koupím také hned po vydání.
Ale koupě datadisku, který nemá zdaleka tolik obsahu, stojí stejně jako původní hra, a ta původní hra mě už 2 roky nebaví (takže nevím jestli by to datadisk nějak změnil), by se mi asi nevyplatila. To si za ty peníze raději koupím a vyzkouším něco jiného.

Ale posouzení toho, jestli se mu to vyplatí kupovat, je na každém hráči. Nikomu svůj názor nevnucuji.

Wesi
Wesi
Level 1 Level 1
25. 10. 2015 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blodgarn: Takže zde rozséváš zaujaté, neobjektivní a zlostné subjektivní názory na dvě herní společnosti? Také smutné. Kdyby jsi nepochopil proč jsem tam vypsal ty ostatní firmy tak je to proto, že udělali se svými hrami úplně to samé (né-li hůř, protože ty jejich hry byli placeny jenom rok a už jsou všechny zdarma) co Anet s gw a u nich ti to nejspíš nevadí.

Wesi
Wesi
Level 1 Level 1
25. 10. 2015 07:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sonohogofogo: Naprostý souhlas vůbec nevím na co si tyhle kluci stěžují, datadisk postavy neděla silnější, rozhodne ne v pvp které je stále odděleně a nove mastery talenty se dají používat jenom v nových oblastech na questy a cestování po mapě. Nikdy jsem si ve hře nic za peníze nekoupil a tohle beru jako přirozenou podporu hry a vývojářů. Btw na heurece mě stál klíč podstatné méně než 1200.

Wesi
Wesi
Level 1 Level 1
24. 10. 2015 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blodgarn: Tak to lituju tvojí herní budoucnost, když nemáš rád herní firmy z tvého výčtu Blizzard, NC soft, Carbine, Bioware, EA, Anet a Ubisoft.

Reklama
Reklama