Zpět na článek

Diskuze: Grounded vyzkoušíme skrze betaverzi

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
26. 5. 2020 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nikdykde: :D :D :D

Nikdykde
Nikdykde
Level 1 Level 1
26. 5. 2020 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Microsoft nikomu nic nenutil, nechal studia dokončit jejich původní projekty, který začaly projektovat dáávno před tím, než se vůbec začalo o akvizicích uvažovat. A které vypadají jako jednoduché, což není divu, protože v té době si např. Obsidian půjčoval peníze na provoz i od vlastních zaměstnanců a Ninja Theory na tom taky bylo dost špatně. Mimochodem obojí dělají malé části studií, jsou to nízkorozpočtové malé projekty.
MS do tvorby těch studií nemluví tolik jako Sony, který např. Santa Monicu úplně celou povyhazovalo a restruktualizovalo a změnilo i jejich tvorbu a přísně dohlíží na to co dělaj.

Považovat script koridor Uncharted jako znak kvality u naprosto jiných žánrů, kde se nechodí ze scriptu do scriptu a mezitím se vystřílí abnormální hromada lumpů (on to v základě není nic víc než vyspělej interaktivní film, nic proti těm co to hrají), je prostě a jednoduše strašná blbost.

Grounded vypadá na hravou, malou, chytrou a milou hru "miláčku, zmenšil jsem ti děti", s pěknou hratelností, explorací a budováním v neokoukaném prostředí hmyzí říše.
Velice sympatická AA hra, na kterou se hodně těším.

A děkuju Microsoftu, že nechává svá studia dodělávat a tvořit takovéto AA hry, jako Outer Worlds nebo Grounded (nebo Psychonauts 2 a další) a obstárává jim perfektní technické zázemí, díky kterému ty hry vycházejí v poměrně dobrých technických stavech (Obsidian to měl v minulosti jinak).

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
25. 5. 2020 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Je to tak. V podstatě všechno kolem mě mi říká, že je čas se na hry vysrat. Nemám z nich uspokojení jen bolest a snažim se držet zuby nehty, ale v určitym věku už to nejde. Strávil se hrama víc času než bylo záhodno a biologický hodiny říkaj, prožij alespoň druhou půlku života v realitě, jenže po čtyřiceti letech je to těžký vzdát se jedinýho koníčku a jediný věci který rozumim.

Strejda Demon
Strejda Demon
Level 1 Level 1
25. 5. 2020 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr NN: Kreslenou grafiku měli hry i před Fortnite, stejně tak jako stavění a -multiplayer- (z toho přirovnání umírám smíchy)
Je to coop survival hra, pochopil bych srovnání třeba s ARK nebo něco obdobnýho.
Ten Bleeding Edge trochu chápu, i když to má k Overwatchi pořád dost daleko, je to prostě hero brawler, nic víc, nic míň.

BTW Call of Duty je Doom klon a Need for Speedy jsou Virtua Racing klon

Strejda Demon
Strejda Demon
Level 1 Level 1
25. 5. 2020 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr NN: co má tohle společnýho s Fortnite? :D Grafiku?
a Bleeding Edge je Overwatch, protože si tam vybíráš z několika postav? Miluju tvoje uvažování, next level shit

Nikdykde
Nikdykde
Level 1 Level 1
26. 5. 2020 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já mám sen, že lidi přestanou být dementy

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
25. 5. 2020 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Demon: Nekopírujou to, nevyráběj to, co se mi líbí. Chápu je to selfish, ale na jeden UNCHARTED (či her STEJNÝCH kvalit), vznikne bazilión MOB, tisíce HEROSHOOTERů a jinejch kojotin. V období PS2 se mi líbilo tolik her, že je dohrávám ještě dnes. A hlavně narozdíl od singlu, všechny tyhle hry jsou závislé na počtu spoluhráčů, věci kterou nejsem schopen ovlivnit. Všichni moji kamarádi/hráči jsou stejný číčusové jako já, brblavý single-player fajnšmekři.

A tak když vidim, že MRCASOFT nyní svoje původně single-player only studia "nutí" ject tyhle multi-player hry s jepičím životem, kolik energie do toho ti lidé dají a kolik by z týhle energie mohlo dát vzniknout jinejm "SONY EXKLUZIVKÁM" tak mě to štve. Ta představa, že MS by mohl mít už dávno srovnatelný portfolio se SONY a že by tu byly stejně dobrý single player hry.

GEARS OF WAR - poslední, co MICROSOFT vydal a co je zajímavý, exotický, netrační, ale už vyždímaný. A oni zase lákaj lidi s příchodem XSX na nějakej kryptickej multiplayer, nebo singl/multi kde vždy to multi má navrch a kde ať chca nebo nechca chodíte dokola a dokola v těch samejch prostředích a střílej vás 13ti letý smradi s šišlavou angličtinou. Slíbili vše od cross play po zpětnou kompatibilitu přes tisíc generací, ale jedinou singleplayer kulervoucí hru neukážou. Co je mi pak do toho kolik TFLOPS má novej XSX, když vše se poveze na vlně "RÁDI BYCHOM ESPORT".

Dával bych to jako varování na krabičky ESRB. "POSSIBLE ESPORT AMBITION". Aby bylo jasno vo co go, a že ta hra není dělaná s láskou, že to někdo poručil, a že to nemám kupovat.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
25. 5. 2020 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr NN: Je to RPG survival hra, která má i coop. Že ty v tom vidíš něco jiného není chyba Obsidianu, ale tvoje. Ty se vždycky podíváš na 2 obrázky a 10 vteřin videa a máš okamžitě jasno, co to je za hru.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
25. 5. 2020 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Demon: Ano má to společnou s FOTNITE grafiku, stavění, multiplayer a celý je to jako FORTNITE, co samozřejmě nemá nic společnýho s FORTNITE.

BLEEDING EDGE je superoriginální hra 4 vs 4 a vůbec nic nemá společnýho s OVERWATCH. Hrdinové mají svoje schopnosti jako v bojovkách, neuměj sbírat jiný zbraně a grafika je jako OVERWATCH.

Strejdo. Pojď do mě.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
25. 5. 2020 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Demon: Z pohledu postaršího hráče je to prostě další MP MOBA HERO PUBG klon, co jich tady bylo desítky, a nechápu proč se do toho vrhaj firmy, co dělali do této doby SINGLEPLAYER RPGs a MLÁTIČKY ve stylu DMC.

O dvě firmy míň , jejichž potenciál byl promrhán na aktuální módní vlně. K ničemu. K propadákům.

Jako tenhle superdebilní nápad vznikl v hlavách NINJA THEORY ? Prostě to nechápu. Proč je taková touha, dělat stejný hry, co už tu byli v nespočetně klonech a z nichž 90% pohoří. Cokoliv je 4 vs 4 tak už jen ten vstup 4 kamarádi, co maj vždycky čas, když ti ostatní, je skoro nesplnitelnej, po té co začnou plodit děti. Playing with strangers, to snad zavrhl už každej. Tolik prachů a lidský energie do projektů, co v prvnim weeku pohoří.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
26. 5. 2020 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já mám sen, že lidé někdy přestanou požívat dementní výrazy jako "interaktivní film" pro lineární hry...

Strejda Demon
Strejda Demon
Level 1 Level 1
25. 5. 2020 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr NN: Chápu tvoje rozhořčení (trochu), ale ten Bleeding Edge není špatnej, je v Game Passu na kompu, to tě nestojí skoro nic za vyzkoušení. Ale pokud jsi total anti-multiplayer tak tě to asi bavit nebude.

A je snad normální, že se studia inspirujou od jinejch ne? Musí být všechno s mírou a nekopírovat 1:1, ale pokud si vezmou jen to nejlepší a hodí si to do svýho kabátku tak se nemůžu nikdy zlobit. Tim nebránim všechny studia!:D ikdyž mám některý Ubisoft hry rád, tak vim, že nic originálního od nich už čekat nemůžu

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
25. 5. 2020 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ani jsem nedopsal příspěvek k VALORANTU a je to tady. Ninja Theory se svým OVERWATCH propadli (ani jsem nevěděl že už vyšel a už je to propadák) a tak to čistě RPG firma zkouší se svým FORTNITE, což bude tuplovanej propadák. Chjo. To jsou ty exkluzivky, kterými Microsoft ponouká ke koupi XSX ?

Reklama
Reklama