Zpět na článek

Diskuze: FIFA i Apex ukazují zprávu proti rasismu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Cadaveria
Cadaveria
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tolik povyku pro nic. Týdně umírají lidé, kteří dopadli jako zločinec Floyd ale tam média chybí. Zemřel černoch, no a? Kvůli tomu se svět nezhroutí, za měsíc bude zase klid. Podporovat tyto černé v místech kde lidem jaksi přeskočilo je naprostá demence. To je stejné jako s vymaštěným Mikulášem od Milionu Chvilek, také naprostá demence, kde lidé jsou, vlastně ani neví proč, hlavně, že v první řadě je BABIŠ! Stojí tam s vlaječkami, čumí, a poslouchají dementní kecy, které stejně nikam nevedou... A co z toho ve finále je? Veliké hovno!

Toto je sice příspěvek mimo herní téma ale každý asi viděl sérii videí kde černá pleť napadla lidi, kteří nebyly vůbec na nějaké demonstraci, jen šli kolem ale co udělali černí? Najděte si videa, je jich teď zamořený celý YT. A je to aktuální!
Proč se MY máme chovat k nim jako k lidem, když oni se chovají jako zvířata?
Jako zvířata proti nám, my jako zvířata proti vám!

Tomee
Tomee
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: psal jsem neustále a protivné námitky takže takové ty případy FL4K a odporná komunita kolem něho (nebo nich či onich?) Urážka obdobné komunity kvůli vtipu cd projektu, oni jsou dnes dotčení ze všeho ...maškarády typu Pride parade... jestli jsou toto kroky potřebné k tomu aby se něco dělo...
Mám známeho a známou v LG a tím nesnáší Pride...jejich slovy: " roky se snažíme společnosti ukázat, že nejsme ničím zvláštní, ani jiní...a pak se sejde pár znuděných lidí, kteří vypadají jak s cirkusu a dokážou přesný opak..." a právě na tom Pražském pochodu to ukázalo, jak negativně to změnilo náladu našeho lidu...

prso
prso
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Ok, urážky, bezva:) Jednu stranu? To je přeci z definice jasný (maj to na stránkách i na wiki:). Vzniklo to, aby to koordinovalo (levicový, liberální, progresivní, demokratický) grassroot aktivity, ty jsou obecně financovaný zezdola skrze malý částky od lidí oproti konzervativcům (v americkym two-party systému). Ale to je všechno, usnadňuje to transakci. Tys to líčil, jak kdybys objevil Ameriku a používáš to k napadání hnutí.
Na co bych reagoval. Dorn je tragédie samozřejmě, vraha už maj, ne? Teď je to klasickej obětní beránek, kterýho komukoli vpálíš, kdo apriori BLM neodsoudí, což je typický. Ve jménu protestů se stala spousta děsnejch věcí, ale nejsem debil, abych to redukoval jenom na ně.
No a pak si v tý minulý diskuzi dal oficiální projev Trumpa na pozadí tklivý písně, kde mluvil o unity a solidarity, zatímco posílal do ulic gardy, čimž si mi chtěl dokázat, že víc sjednocuje než "extrémní levice", což si nikdy nespecifikoval. Podle týhle logiky by sjednocoval i Gottwald, ten měl taky podobný projevy... Moje reakce byla cringe, ne nedostatek argumentů a vědomí toho, že tyhle diskuze k ničemu nejsou, páč stejně mý argumenty hned zavrhneš, nebo to tak není? Upřímná otázka.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: "nehlede na to ze BLM neni zadna "charita", ale politicka organizace." To proste vyznelo jakoby politika byla neco spatnyho.

prso
prso
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Můj poslední příspěvek tady, nemam na to čas a nervy:D Prosimtě ActBlue je normálně zprostředkovatel: "ActBlue is a classic example of netroots infrastructure—it makes online fundraising easier for a variety of progressive interest groups, lowering the startup costs for new political associations."

Tady je deset největších recipientů, takže jestli jdou všechny příspěvky k BLM přes ně, jak píšeš, tak nemaj ani 30 milionů dolarů, což zas takovej byznys neni.
http://www.opensecrets.org/pacs/expenditures.php?cmte=C00401224&cycle=2020

Tady je k tomu věcná diskuze.
http://www.reddit.com/r/moderatepolitics/comments/gzsz78/blm_and_actblue_where_is_the_money_going/

Jedeš tady klasickej konspirativní bulšit a já jsem několikanásobně větší blbec, že tim ztrácim čas. Prokrastinovat se dá o dost líp, čus.

prso
prso
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1337: Aniž bych chtěl cokoli omlouvat a ani nepředstírám, že do toho ňák vidim. Neni to ale třeba proto, že vedení a zaměstnanci Bethesdy jsou na Západě v pohodě, ale těch pár zaměstnanců středovýchodních filiálek v teokratickejch systémech by to mohlo třeba ohrozit na životech, když jsou tam LGBTQ kriminalizovaný?

rohaac@seznam.cz
rohaac@seznam.cz
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 07:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mee too a podobné hysterické záchvaty už nefrčí ted' jedeme zase rasizmus. A jak jinak než hystericky. Co to bude příště ? Já už zprávy ani nečtu. Opravdu to není důležité. Může se stát že přijdu o celou hysterickou vlnu čehosi, ale stane se něco ? Ani ne

prso
prso
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 06:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr NN: Absolutně nikdo neřiká "only black".
Tvl, to je zas diskuze:D Tohle gesto udělala spousta společností, to, že vás pokaždý o něco víc triggeruje každá další jednotlivá zpráva, je fakt legrační.
Btw doporučuju se podívat na "seznam zrádců Ameriky" od webu One Angry Gamer, z kterýho si každej dělá srandu a paradoxně se na něj chce dostat. Je to seznam stovek společností a umělců a tak, který vyjádřili podporu BLM, tady je odkaz, takže se můžete rozčilovat u každýho řádku a začít nesnášet vlastně skoro všechny...;)
http://docs.google.com/document/d/1EXqmNgQ-qhT9DJtqE7Ms9k6TpgU_2n_P2gDqj2OaUlA/edit

Je ale smutný, že aby společnosti řešily šílený chování některejch gamerů v online komunitách, bylo potřeba, aby to zašlo takhle daleko. Ale lepší pozdě než vůbec. Vim, že spousta lidí kvůli tomu online vůbec nehrála.

esmo
esmo
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 04:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kašpaři...aspoň se mi díky tomuhle protřídí, jakým hrám se věnovat a jaké už ani nezapnout :D

Drew
Drew
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prso: Uffff, tak tohle bude dlouhý.

Proč BLM vůbec využívá ActBlue a nemají nějaký vlastní transparentní účet? Mělo by to být apolitické hnutí. Když to vezmu teď z pohledu USA, protože celé tohle je pouze o situaci tam, tak rasista snad může být Demokrat i Republikán, na tom vůbec nezáleží. Proč ředitelka BLM nebyla schopna normálně odpovědět, kam vybrané peníze jdou? Celé tohle vyvolává jenom další otázky a nemám žádné odpovědi. Vypadá to hodně pochybně.

A teď se podíváme na fakta. Od roku 2015, kdy se tohle sleduje, počet neozbrojených obětí zabitých policií klesá. Trošku to vyskočilo v roce 2017, ale nic dramatického. Pokud dovolíš, budu se teď věnovat jenom roku 2019, abychom to měli co nejaktuálnější. Za celý rok bylo zastřeleno 14 neozbrojených černochů ( neozbrojených ještě neznamená neoprávněně, většina buď policistu napadala pěstmi nebo se mu snažila vzít zbraň), 25 bělochů, 11 Hispánců a 5 ostatních. To mi neukazuje na to, že by to měl být problém rasy. Budu se teď věnovat jenom černochům a bělochům, protože o těch se mluví především. Ty mi teď budeš tvrdit, že černochů je ale cca 6x méně a mají 2x větší šanci být zastřeleni policií než běloši. Ano, to je pravda. Na druhou stranu se musíme podívat na to, že černoši páchají daleko víc kriminálních činů než běloši. Záleží na povaze daného činu, ale pohybuje se to někde mezi 2 - 4,5x víc oproti bělochům, takže mají daleko větší šanci se dostat s policií do nějakého vyhrocenějšího konfliktu. Je potřeba se podívat na všechno a z toho mi opět vychází, že to není problém rasy.

http://www.washingtonpost.com/graphics/investigations/police-shootings-database/

Dál bych do toho už netahal rasu a podíval se na čísla obecně. Za rok 2019 bylo zastřeleno policií 1 039 osob, z čehož drtivá většina byla nepochybně "správně" a v souladu se zákonem. Ano, třeba Floyd nebyl zastřelen, ale takové incidenty jsou už úplně ojedinělé a zůstal bych u toho čísla 1 039. Je to sice údaj z roku 2015, ale našel jsem, že lidé starší 16 let měli 53,5 milionu kontaktů s policií. I kdybychom teď brali, že všech 1 039 osob bylo zbaveno života neoprávněně, tak nám to dělá cca 0,002% všech kontaktů s policií. Teď můžeš namítnout, že smrt je extrémní případ a policie postupovala špatně i v dalších věcech. Ano, nepochybně. Na to ale číslo nemám, to můžeme spekulovat. Kolik jich mohlo být? 100 000? 1 000 000? To už je podle mě extrémní a nereálné číslo, ale i v takovém případě by to bylo méně než 2%. Takže opravdu je tohle důvod na nějaké DeFuNd ThE PoLiCe? Je to problém týkající se především černochů? Udělej si obrázek podle sebe. Můj názor je takový, že ne a je potřeba pouze menší reforma, jinak funguje policie v USA velmi dobře a má daleko těžší práci než třeba tady.

http://www.bjs.gov/content/pub/pdf/cpp15_sum.pdf

Teď tedy David Dorn. Proč o něm nemluví? No protože nevyhovuje jejich radikální propagandě. Bývalý policista, sice černoch, ale zabit černochem, takže je to nezajímá. Pokud bych chtěl dávat nějaký příklad černocha hodného následování, byl by to právě David Dorn, který skoro 40 let sloužil komunitě, ne kriminálník Floyd. Což samozřejmě nijak neomlouvá to, co se stalo a Floyd prostě zemřít neměl. Jenom mimochodem cca 93% zabitých černochů je rukou jiného černocha. U bělochů je to cca 83%, takže kdyby se měl někdo "bát" druhé rasy, jsou to spíše oni. Tím neříkám, že by to tak mělo být, je to pouze příklad. Mohl bych ti tady dát příkladů 3x více, ale už teď to bude neskutečně dlouhé, takže teď bych kapitolu BLM pomalu uzavřel. Všechno výše zmíněné ( a mnoho dalšího) mi s použitím rozumu ukazuje na to, že BLM je pouze politické hnutí s velmi radikálními názory, které se ještě navíc obohacuje na těch, kteří jim to věří a snaží se je také zradikalizovat. Ty si to klidně nazývej konspirační teorie. Mě překvapuje, jak moc se za poslední roky zradikalizovala média a jak to zatím vypadá, tak i samotná strana Demokratů. Místo rozumu radši naslouchá uřvané menšině ( tím nemyslím černochy). Snad taky menšinou zůstanou, protože kdyby něco z tohohle prošlo... No, hodně štěstí normálním občanům USA.

Víš proč Trump poslal do ulic gardy? Protože policie na tohle prostě nestačila. Co jiného měl podle tebe udělat? Nechat vypálit celá města? Pokud vím, za poslední dny se situace dost uklidnila a pomohlo to. Mimochodem podle průzkumu ( samozřejmě se můžeme bavit o tom, jak moc je vypovídající) vyšlo, že 71% Američanů podporuje nasazení národní gardy a 58% dokonce souhlasí s armádou. Začíná to na straně 190, ať to máš snazší.

http://assets.morningconsult.com/wp-uploads/2020/06/01181629/2005131_crosstabs_POLICE_RVs_FINAL_LM-1.pdf

Pokud tvoje argumenty jsou podložené, tak nevidím důvod, proč bych je nebral v potaz. Naposled to bylo třeba v diskuzi s PETOU, i když tam to asi dával na pravou míru Mitsurugi.

Na závěr už jenom pro odlehčení. Budeš muset překousnout, že to je na kanálu Daily Wire, ale je to jen pár videí daných dohromady. Takových jsou na internetu desítky a nechtěl jsem to dávat zvlášť, tak aspoň malá ochutnávka.

http://www.youtube.com/watch?v=DDdg5Xu198w

A v něčem s protestujícími taky souhlasím. Třeba v tom, že je v těch městech už konečně potřeba změna. :)

http://newstalk1130.iheart.com/featured/common-sense-central/content/2020-06-05-systemically-racist-cities-have-all-been-run-by-democrats-for-generations/

A na úplný závěr ještě jeden meme, to prosím neber tak vážně ( i když trošku jo). :D

http://i.redd.it/hxok7cuh04351.jpg

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomee: Zase kdyby drželi hubu a krok, tak se nikdy nikam neposunou. Status quo se jen velmi vzácně změní tím, že držíš hubu a nic neděláš.

esmo
esmo
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prso: Už zase meleš kraviny a v půlce konverzace utíkáš? Hlupáku...

1337
1337
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prso: No ano, ale proč to v tom případě museli udělat takto? Však to je právě ono, nemyslíš? Mohli něco postnout něco na FB, mohli to udělat jakkoliv jinak, však maj na to PR tým... Vážně někomu přišlo dobré rozhodnutí změnit logo 4 z 5 firem na duhu?
Nevím, takto to prostě "vypadá hodně blbě" a řekl bych, že ti homosexuálové potřebují největší podporu právě tam, kde ji očividně nemají ani ze strany Bethsedy. Ale jop, uznávám, že mi nedošlo, že je to tam trestné, to přiznám.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 07:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IDKFA: Pokud se někdo stane rasistou kvůli tomu, že nějaké korporace vyjadřují podporu BLM, tak už rasistou byl.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 05:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

All lives matter. Not only black.

Hencen
Hencen
Level 1 Level 1
9. 6. 2020 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako klidně bych si v Ultimate Teamu darované dresy vybral, ale musely by obsahovat ještě další barvy. Přeci nebudu podporovat pouze bílou a černou rasu (psáno podle abecedy). Takhle zůstanu u klaunovské kombinace, ta zahrnuje vedle zmíněných třeba i žlutou a zároveň dává soupeřům na vědomí, s kým mají tu čest.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
11. 6. 2020 05:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Siebenburgen: Tak tohle bylo naprosto nechutny.

prso
prso
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: No a přesně proto jsem předtím přestal diskutovat. Abych ušetřil čas tobě:D Respektuju takhle dlouhou odpověď a dík za ní. Přečet jsem a jsou věci, se kterejma souhlasím, s jinejma ne a některý jsou o dost složitější (např. ty statistiky, anebo i ten mem). Ale já teď fakt nemám sílu a hlavně jsme na Hrej, koho to tu zajímá.. Let's agree to disagree. A jak tady někdo chytrej napsal, že v půlce konverzace utíkám, tak teď je to trochu pravda.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Tak to myšleno nebylo. Jde mi spíš o to, jak se BLM prezentuje a jak se ve skutečnosti chová. V podstatě to koresponduje s jednou stranou. Kdyby normálně řekli, že jsou politická organizace a podporují tohle a tohle, tak proti tomu nic nemám, byť bych s nimi třeba nesouhlasil.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Jasne, diky za vysvetleni.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Kde kriminalizuju politiku? Nějak jsem asi tvůj příspěvek nepochopil.

@prso: "That’s why we’ve built a powerful online fundraising platform for Democratic candidates up and down the ballot, progressive organizations, and nonprofits. Our tools make it possible for anyone to build a grassroots campaign or movement and give donors an easy and secure way to support their favorite candidates and causes."

Myslím, že si tam zapomněl dodat podstatnou věc a to tu, že se zaměřují v podstatě jenom na jednu politickou stranu. Ne, vůbec to není pochybné, souhlasím s tebou. Žádnou konspiraci tady nerozjíždím, pouze jsem řekl, přes co vybírají peníze a že to vyvolává další otázky. Na Redditu bylo AMA s ředitelkou BLM a nebyla schopná odpovědět, kam vybrané peníze dávají. To taky není vůbec divné, že?

Přesně z té tvé diskuze na Redditu jsem čerpal. A neboj, já bych reakci od tebe ani nečekal, když dojdou argumenty, tak nikdy dál nereaguješ. Do teď si mi třeba neodpověděl, proč nebyl protest BLM za život Davida Dorna. Tak běž prokrastinovat jinak, ahoj květinko. :D

Drew
Drew
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IDKFA: +1. Ono to neudělá rasisty jenom z bělochů, ale i z černochů.

Nehledě na to, že BLM není žádná "charita," ale politická organizace. Při dotazu, kam vlastně všechny peníze jdou, nejsou schopni normálně odpovědět. Všechny příspěvky vybírají přes ActBlue, což je společnost, která převážně financuje politické kampaně. Někdo si na tom udělal výborný byznys a ti příliš důvěřiví bohužel podporují úplně něco jiného než chtějí, i když mají třeba dobrý úmysl. Peníze končí v kapsách politiků a pravděpodobně i v kapsách "vedení" BLM. To by mě zajímalo, jak tohle pomůže černošským komunitám a boji proti rasismu. :D

Tomee
Tomee
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prso: Tak ať tam tu pobočku zavřou, jestli se vážně cítí ohrožení a zároveň chtějí podpořit LG komunitu... Doslova tím říkají "Podporujeme LG komunitu, ale jako ne úplně všude na světě" :D to už je možná fakt lepší nedělat nic než tady ty korporátní "gesta"... zároveň je to smutný, protože právě tam by tito lidé potřebovali podporu nejvíce...

@Mitsurugi: Máš pravdu, spíš bych ho poupravil, že jsou lidé, kteří se záležitostma (trans, gay, blm ) nepřímo sympatizuji nebo jsou neutrální a toto neustále předsouvání a protivné a neustále námitky začnou tuto společnost otravovat a spíš to zhorší společenské klima než zlepší...
Ohledně trans a gay... zastávám takové to "přeju vám to, ale kdo se ptal"?

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 07:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zprava pri spusteni je v pohode vec, pokud to nijak vyrazne neomezuje hrace (treba tim ze se zobrazuje pokazdy, trva moc dlouho a nejde preskocit). Je to jeden z tech rozumnejsich zpusobu vyjadreni podpory.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1337: Nemyslim ze na to koukas spravne. Tady nejde o to rozdelit lidi podle barvy pleti, ale konecne vratit vnimani do souladu s realitou. Rasismus tam proste je a nezmizi jenom proto, ze se zakaze jazykove pouzivat slovo cerny a bily. Je naprosto v poradku to ted hezky napsat "cerny na bilym" (pardon za vtipek, ale jinak to napsat ani neslo :D) a snazit se ten problem vyresit. Bez uprimnosti se to nevyresi.

@Drew7878: Jasne, korupce a tunelovani je svinstvo, ale prijde mi ze kriminalizujes politiku, a to je dost nemistne. Politika je nezbytna vec, ktera je tu od toho aby se rozhodlo co bude dal. Bez politiky by nebyla zadna lidska prava atp.

Reklama
Reklama