Zpět na článek

Diskuze: Fallout 4? Nic není nemožné, olé... Bethesda!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

tlamiczka
tlamiczka
Level 1 Level 1
5. 8. 2008 05:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Me se Fallout Tactics libil. Sice to nebylo tak dobre jako Fallou 1 a 2, ale porad to byl kvalitni kousek. Ublizilo tomu hlavne to, ze kazdy cekal Fallout RPG a dostal jiny typ hry - taktickou tahovou hru s RPG prvky. To se srovnava tezko.

Na Fallout 3 se tesim, i kdyz obavy, jestli to nebude ve vysledku spis FPS trvaji

Screamer
Screamer
Level 1 Level 1
5. 8. 2008 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tlamiczka jj, souhlasim, FT byla dobra hra, jen neprisla ve spravny cas, s F3 ale udelaj to stejny a bude to snad jeste horsi, jenze doba se zmenila a nikdo uz neceka opravdove pokracovani Falloutu 1, 2 (krome skalnich fandu), takze F3 bude skoro urcite prijat vyborne, problem je, ze se diky tomu uz asi nikdy nedockame skutecneho pokracovani Fallouta 1, 2 >/

pro hnidopichy, myslim si, ze F3 od Bethesdy bude dobra hra, ale kazdopadne se neshoduji s nazorem, ze je to Fallout, tento pocin bych spis nazval po vzoru Fallout Tactics treba Fallout Action nebo tak nejak..

Grympy
Grympy
Level 1 Level 1
5. 8. 2008 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Screamer Tys to už hrál?????

Grympy
Grympy
Level 1 Level 1
5. 8. 2008 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Screamer Tys to už hrál?????

gygant
gygant
Level 0 Level 0
4. 8. 2008 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1. Neřekl bych, že Fallout Tactics bylo "nevkusné dojení".
Jako dojení si představuji jiné situace - například sportovní série od EA s minimálními změnami, nebo absurdní počet datadisků k Sims hrám. Fallout Tactics byla jednorázová hra, tak o dojení nešlo.

2. Neřekl bych, že Fallout Tactics byl "na právě kvalitní pokus". Byla to kompaktní hra, dodělaná, s jasně definovanými principy. Atmosféru Falloutu jakžtakž zachovala, a já bych ji nezatracoval. Nikdo netvrdil, že je to RPG, nikdo netvrdil, že je to Fallout 3. A pokud k téhle hře člověk takto přistupoval, mohl se u ní dobře bavit.

3. Hurá Faloout 3! Hurá Fallout 4!

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
4. 8. 2008 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Aspoň někdo se ještě těší. Já už ne.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
4. 8. 2008 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 My, co si UMÍME užít TES, my se těšíme :)

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
4. 8. 2008 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Sám jsi to řekl: TES

Benyss
Benyss
Level 1 Level 1
4. 8. 2008 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant No popravde fallout 3 me celkem zklamal aspon to z videi.

Arianne
Arianne
Level 1 Level 1
4. 8. 2008 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevim....Fallout jsem nehrála, snad jen Tactics kdysi hodně dávno (moje paměť tak daleko bohužel nesahá), ale hrála jsem od Bethesdy Oblivion a ten mě dlouho bavil. Pak jsem zkusila podle Levelu restart - bylo to taky hustý, ale už přece jen ne jako prvotní zážitek...tak jsem toho nechala =)
No, kdo ví. Ale asi fandim Bethesdě.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
4. 8. 2008 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Arianne Tys nehrála Fallouta? Chyba! Měla bys to napravit!

JC
JC
Level 1 Level 1
4. 8. 2008 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ignorujme nevkusne dojenie, ale nazvat FT nekvalitnym pokusom? no neviem, ignorujme subjektiva a pozrime sa na hodnotenia:
gamerankings - 81% z 35 reciek
hodnoceniher - 84% z 9 reciek

ci nahodou nemyslel autor novinky tu "kravinu" co vysla na PS2 a XBOX?

gygant
gygant
Level 0 Level 0
4. 8. 2008 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JC Souhlas - viz první příspěvek v diskusi (můj, heč). Hodnocení na gamerankings jsem věděl, ale nedával jsem to do svého příspěvku. Měl jdem pocit, že tehdejší recenze zohledňovaly kult Falloutu, což hráči nereflektovali, protože oni chtěli Fallout 3. Což byl omyl hráčů, a nebyla to chyba hry; a hra, byť třeba z dlouhodobého hlediska na těch 80% neměla, nebyla vůbec špatná. Třeba já jsem si ji docela užil (vyšla kdysi ve Score, odkud jsem ji měl).

Benyss
Benyss
Level 1 Level 1
4. 8. 2008 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JC Ber to tak ze tactics byl faaaakt nudnej a fuuuurt stejnej.

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
4. 8. 2008 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JC Souhlas. FT byl kvalitni taktickou hrou, kterou jsem si uzil. O dojeni rozhodne neslo, byly tam inovace, byly tam jine principy, byly tam dobre napady a atmosferu to melo celkove taky docela slusnou.

Hra z univerza Fallout? Ano a povedena. Ze vsichni cekali neco jineho neni chybou te hry...

Helgi
Helgi
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
4. 8. 2008 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nastvany_Cernobyl Myslím, že podobnonu věc lze řict i o F3. Nevím, proč si všichni stěžují na jakousi imaginární drzost BethSoftu, že si dovolí "prznit" sérii Fallout. Fallout tak, jak byl se už (bohužel) nikdy nevrátí, ale sem rád, že se někdo odvážil a zkusí udělat pokračování. Od F3 se asi nedá čekat, že by měl F1 a F2 překonat, nicméně docela dobře může jít o stejně dobrou hru, jako třeba právě FT. Prostě bude jen jiný, než všichni čekají...

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
4. 8. 2008 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Helgi Možná by bylo lepší, kdyby žádné pokračování nebylo. Bethesda kazí pověst západním rpg.

Helgi
Helgi
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
4. 8. 2008 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Helgi Nemyslím, že by zrovna Bethesda byla zrovna příkladem firmy, která hry kazí. Mě osobně Oblivion bavil a stále baví (zrovna od včerejška). Jinak myslím, že co se týče fanoušků, bude to přesně tak, jak to kdysi tvrdil Petr Poláček v hPodu, "fanoušci na fóra píšou, jak se jim to nelíbí a jak si to nekoupí, a pak to vyjde a oni si to stejně koupí" Navíc díky tomu, že F3 dělá někdo jiný než F1 a F2 je možné, že přinesou úplně nový pohled falloutí univerzum. A těšit se na něco nového mi přijde lepší, než truchlit nad tím, že už to není (a nebude) jako dřív.

EDIT: A tak mě napadá, jakou firmu, resp. tým by sis představoval jako ideální pro vývoj F3?

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
4. 8. 2008 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Helgi Možná by to dali Obsidiani. :D

Helgi
Helgi
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
4. 8. 2008 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Helgi Však by sis stěžoval, že Obsidiani umí jen KOTORy a Neverwintery... :D A navíc mají určitě spoustu práce s Alien RPG a Alpha Protocol (na který sem mimochodem moc zvědavej) Ale asi máš pravdu, že takový Fallout od Obsidianu rozhodně byl zajímavý projekt, když už to vede ex-Black Isle Studios boss.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
5. 8. 2008 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Helgi Obsidiani umí vytvořit úžasnou atmosféru, ale už by si konečně měli najmout pořádné betatestery. :D

jirka.sigy@seznam.cz
jirka.sigy@seznam.cz
Level 1 Level 1
4. 8. 2008 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, ja jsem hral a dohral fallout 1 i 2. Byla to v ty dobe bezkonkurencne nejoriginalnejsi rpg s vybornou atmosferou, dejem a zasazenim do postapokalyptisticke USA. Bylo to dobrodruzstvi jako prase, alespon jsem to tak v te dobe vnimal. Tactic byl jinej, byl jsen zklamanej, cekal jsem pokracovani dvojky, ale byl proste jinej.... Na trojku v podani Bethesdy jsem moc zvedavej. Obavam se vsak, ze v dnesni zahlcenosti vsemoznejma gamesama uz to nebude nic noveho, co bychom nevidel jiz nekde jinde....mozna jinak. Ale kazdopadne jsem trochu skeptickej, co se tyce dodrzovani data vydani predpokladane Bethesdou :-))))

Reklama
Reklama