Zpět na článek

Diskuze: Fallout 3 bude mít rozlohu 50-80% Oblivionu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

countd
countd
Level 1 Level 1
17. 2. 2008 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

50-80% je stále příliš. Pokud by chtěli udělat jednotlivé části jedinečné, vývoj by trval nepředstavitelně dlouhou dobu.

Když jsem prošel v Oblivionu 10x stejně vypadajícím dungeonem, OK. Když jsem ale viděl tu samou lokaci 50x, nechápal jsem k čemu je ta rozloha dobrá.

S trochou nadsázky: Kdybych v Oblivionu chodil stále kilometr tam, otočil se o 180°, šel zase kilometr zpátky atd, tak uvidím to samé, jako když půjdu stále kupředu :-).

Tin
Tin
Level 1 Level 1
16. 2. 2008 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Možná se pletu ale co jsem tak vydedukoval z rozhovorů s autory, tak celá hra se má odehrávat v jednom městě a několika málo okolními osadami, jako nějaký nájezdníci, lovci atd a šmytec, čili město jako takové asi bude jen jedno ! Nějaká americká metropole, jméno už nevím. Takže než města spíš bych to viděl na ulice, protože to město se má rozprostírat na většině herní mapy.
Jinak ohledně té rozlehlosti, tak Oblivion byl pro mě rozlehlí akorát ale bylo tam až zbytečně moc dungeonů a časem mě vážně přestalo bavit všechny prolejzat protože byly všechny stejné. Což člověka který rád vidí úplně všechno co hra může nabídnout, je jako za trest.
Jo a neuvěřitelně mě štval dabing postav, měl jsem pocit že to dabovalo tak 5 lidí všeho všudy. To se má údajně v F3 změnit.

ZylTec
ZylTec
Level 1 Level 1
16. 2. 2008 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mno mě rozloha Oblivionu celkem vyhovuje, 80% by mi ani tak nevadilo ale polovina to už je podle mě moc... rozhodně jsem zvědavej jak se jim to podaří ztvárnit :-)

Mika.Rybanenn
Mika.Rybanenn
Level 1 Level 1
17. 2. 2008 01:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Abych se přiznal tak tím, že ze starého dobrého Fallouta se stává Fallivion tato hra pro mě ztratila na jakékoliv zajímavosti. Jsem skalním fanouškem prvních dvou dílů, opravdu tato hra se pro mě stala více než kultem a to co s ní chtějí vývojáři udělat mě děsí. Chápu, že 2D isometrický pohled není jaksi v módě, ale vždy jde hru přepracovat poněkud citlivěji než ji naprosto brutálně překopat, že z té původní zůstanou jen pomyslné obvodové zdi.

A to nemluvím o systému soubojů či vývoji postavy, který se od původních Falloutů liší zcela. Zkrátka v některém případě platí to, že v nejlepším je dobré přestat a jsem jen rád, že další z mých oblíbených sérií Diablo skončila datadiskem druhého dílu. Někdy je ta touha vytřískat ze jména série maximum poněkud kontraproduktivní.

SomeReal
SomeReal
Level 1 Level 1
17. 2. 2008 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mika.Rybanenn Blizzard řekl, že ani na fanoušky Diabla nezapomene, takže očekávej třetí díl...:)

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
17. 2. 2008 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mika.Rybanenn Mohli udelat 3d isometricky pohled jako ma Zaklinac. Nejvic stve, ze to delaji stejni lidi jako sucharsky Oblivion. Vidim to na poradnou davku z bozaru. Mcd. Co se ti nelibi na Hellgate?!

AngryGirl
AngryGirl
Level 1 Level 1
16. 2. 2008 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

porad nechapu jak to chteji udelat :-O
bude preci "par" mist na pevno a krajina pres kterou se cestuje a nahodne generujici boje doufam ze to neudelaji jako oblivion abych 20 minut jezdil z mista A do mista B kde zjistim ze musim do bodu C D E F ... a vratit se na A kdo me zadal quest :-O jinac pak nechapu problem rozhlelosti fallout 3 .

a co k otazce . min je nekdy (cti casto) oblivion me nevzal prave kvuli jeho velikosti na druhou stranu hry jako doom taky nejsou to prave stale rikam ze Fahrenheit byla nejlepe udelana hra :o)))

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
16. 2. 2008 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je jasné, že příliš velký svět by znamenal příliš velkou dobu vývoje nebo příliš mnoho hluchých míst. U Falloutu 3 by mi nevadilo, kdyby to ostřihnutí znamenalo, že když dojdete na kraj města nebo oblasti, naskočí vám mapa ála Fallout 1 a 2. Pokud to však znamená, že jednotlivá města budou od sebe vzdálená pět stromů a dva keře, pak by to vypadalo dost divně... ale to snad autoři neplánují.

Rád bych, kdyby tam byl aspoň stejný počet měst a oblastí jako ve Falloutu 1. Když zůstane aspoň u toho, nebudu si stěžovat. Kolik volného prostoru kolem nahradí např. cestováním po mapě, na tom mi až tak nezáleží. Stejně by to muselo být řešeno generováním a tudíž by to za chvíli omrzelo.

fr3ak
fr3ak
Level 1 Level 1
16. 2. 2008 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No mě teda Oblivion zas tak moc extra velký nepřipadal. Jasně hned by mi někdo mohl říct jestli sem viděl větší hru, ale o to mi nejde. Já se chci ubránit nějakému srovnávání. Moje odpověď je tedy jasná, mám rád velké světy a zároveň bych rád podotknul že když je svět velký, tak nutně nemusí znamenat že na něm budou "hluchá" místa, stačí aby si s tím autoři vyhráli ne.

dolejs1111
dolejs1111
Level 1 Level 1
16. 2. 2008 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fr3ak Oblivion je sice velky ale podle autoru ma rozlohu priblizne 40km ctverecnich. Vice nez deset let stare Elder scrolls:Arena ma rozlohu jako dve Velke Britanie. To je okolo 250 000km ctverecnich~~! Akorat se vsechny dungeony generujou nahodne a kdyz od nej odejdete a pak se tam vratite, uz tam nebude. Prejit svet od zapadu k vychodu pry trvalo 2 tydny cisteho casu~~!

Mika.Rybanenn
Mika.Rybanenn
Level 1 Level 1
17. 2. 2008 01:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dolejs1111 Dobře, ale zase nezapomeň na to, že Arena je graficky poněkud někde jinde než Morrowind či Oblivion takže i když měla takovou rozlohu, graficky to prostě nemohlo být tak rozmanité a zajímavé jako virtuální světy typu Second Life(lepší přirovnání pro rozsáhlý svět mě nenapadlo tak se omlouvám).Takže u této hry bylo celkem jedno jak byla rozsáhlá, asi tak jako u prvního Red Barona, kde krajina byla nemlich to samé. Nikoliv však dnes, kdyby se udělal takový simulátor z WW I v grafice MSFS X tak by to byla jiná káva.

kudy.
kudy.
Level 1 Level 1
16. 2. 2008 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fr3ak A na to aby si vyhrali s kazdym koutkem takhle rozlehleho sveta by potrebovali tak deset let vyvoje nebo stovky zamestnancu, kteri by vsichni meli skvele napady :)

hejno
hejno
Level 1 Level 1
16. 2. 2008 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kudy. Ja myslim, ze Bethesda ty skvele napady ma...

kudy.
kudy.
Level 1 Level 1
17. 2. 2008 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hejno To nepochybne, ale opravdu jich neni tolik aby kazdy milimetr sveta falloutu zaplnili nejakou skvelou veci...

Reklama
Reklama