Zpět na článek

Diskuze: Dreamfall Chapters - Book Four: Revelations

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Fremencz
Fremencz
Level 1 Level 1
21. 12. 2015 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já osobně bych této knize neváhal dát 4 z 5 sedla mi mnohem lépe než ta předchozí jenž by podle mě zasluhovala 2 z 5 přičemž důvody jsem rozepsal právě v recenzi na ní,ale prozatím jsou chapters opravdu tím nejslabším článkem v celé sérii.

Kateřina Stuchlíková
Kateřina Stuchlíková
Level 1 Level 1
18. 12. 2015 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moc hezká recenze!
Já jsem se dostatečně na téma dost hrozné 4. knihy vykecala v diskuzi pod 3. knihou a souhlasím do puntíku s Vojtovými výtkami od trapného opakování postav, přes nulovou adventurní složku až po koridorovité prostředí. Ale cliffhangery mi osobně taky nevadí, resp. jsem si asi zvykla, že to k epizodickému formátu patří a je trošku potřeba nažhavit hráče na další díly. Pokud ale budou mít tu drzost a cliffhangerem ukončí zase i celou hru, tak se na tvůrce snese (nejen) můj spravedlivý hněv... Ale budu doufat v to nejlepší :-) I když jsem tedy fakt zvědavá, jak s příběhem naloží, zatím se v tom dost plácají, první tři knihy se vlastně nic nedělo a teď to budou muset všechno nacpat do posledního dílu, to zas bude asi kecání a kecání a žádné hraní...

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
17. 12. 2015 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak jsem psal už v diskuzi k recenzi předchozího dílu, hodnotil bych obráceně - trojku za tři body a čtyřku za čtyři, ale každý to vidí jinak.
Osobně mi tu více seděl přímočarý postup než bloudění v poměrně rozsáhlé Propasti v prvním díle, kde stejně nešlo skoro nic dělat (jinak nic proti otevřeným světům, pokud je v nich obsah). Rovněž se mi líbilo, že předchozí volby měly výrazný efekt na život NPC, což je jedna z věcí, která byla skvělá i v druhém dílu. Řešení problémů jednoduchou interakcí s prostředím bych nezavrhoval, občas to chtělo pár pokusů, než na to člověk přišel. Chapters ani pokud jde o práci s inventářem moc neexcelovaly. Kritizovat cliffhangery mi také nepřijde úplně fér, protože byly v každém díle, někdy i brutálnější a dva také.
Pokud jde o recyklaci postav, tak s Vojtou souhlasím. Brian Westhouse s Abnaxasem byli nutní, ale zbytek už přesahoval zdravou míru.
Trochu mi přijde, že si autoři na poslední díl nechali dost velké sousto, pokud chtějí doklepnout všechny tři příběhové linie ve všech třech světech. Uvidíme, jak se jim zadaří. Cliffhanger s pokračováním za pár měsíců mi moc nevadí, ale cliffhanger s nejistým pokračováním za pár let už znovu raději ne.

Reklama
Reklama