Zpět na článek

Diskuze: Dragon Age odhaluje trojici inkvizitorů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

celoush
celoush
Level 9 Level 9
Hlavní platforma: PC
22. 10. 2014 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabriel: Ok, dík. Současný stav, že už nebude pro pátou sezonu nic psát, beru v potaz. Narážku na to, že bych si měl myslet, že rozhoduje o scénáři či dialozích ignoruji (nic takového jsem netvrdil) a asi máš pravdu, že byl jeho vliv na předchozí série menší než jsem zaregistroval (časem si zkusím dohledat jak velký byl). Ale stále si nejsem jist, zda je ok, narážet na neschopnost scénáristů a prznění předlohy, když tam evidentně byl.

Neboli: "Všichni scénáristé tv série jsou neschopní a przní předlohu, tedy až na ty části, které psal či nad nimi dohlížel sám Martin! (max. jeden díl z celé série via Gabriel)"

celoush
celoush
Level 9 Level 9
Hlavní platforma: PC
22. 10. 2014 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabriel: Vždycky pochybuji, když mi začne někdo pro mne neznámý na internetu tvrdit, že je něco pravda. Pokud mne chceš fakt přesvědčit, tak mi pošli oficiální tweet či třeba odpověď Martina v nějakém rozhovoru, kde řekl, že se na seriálu ve skutečnosti nepodílel a psal knihu.
Ale klidně mne odpověz na mail, ať to tu nezasíráme - celoush @ seznam . cz

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
22. 10. 2014 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabriel: Souhlas, ještě nechápu proč do první poloviny série umisťovali scénu, kde Ohaře kousne ten magor, když ho potom vyřídí Brienne.

Ale ze všeho nejvíc mě nasralo vypuštění pravého důvodu proč Tyrion šel na návštěvu k Tywinovi (v posledním díle). Hlavně, že v první sérii o tom Tyrion mluvil.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
22. 10. 2014 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabriel: Musím říct, že v poslední sérii udělali pár dost zvláštních rozhodnutí. Nejvíc mě naštval poslední díl, který byl strašně přecpaný a uchvátaný, hlavně, že nechali celý díl na prakticky bezvýznamnou potyčku u Zdi, která příběh vůbec nikam neposunula.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
22. 10. 2014 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@celoush: Náhodou, v Awakening byl lukostřelec ta nejsilnější postava. 80+% šance na krit, a krit za 200+ zranění.

Ale souhlasím, že pro hlavní postavu to byla hrozná nuda a válečník byla tak směšná postava, že parta byla silnější bez něj. Zjistil jsem, že největší úspěch na Nightmare jsem měl s partou složenou ze tří mágů (MC, Wynne a Morrigan) a Lelliany. Kdybych nepotřeboval chodící paklíč resp. vypínač pastí a byl ve hře čtvrtý mág, tak by Lelliana letěla :D

@Gabriel: Taky nechápu proč se v Bioware ve dvojce odklonili od stylu jedničky a ve trojce při něm zůstali. A tím nemyslím jenom barvy, ale hlavně všechno to skákání, backflipy, nesmyslné, rádoby cool otočky (koukám hlavně na vás, mágové) apod.

celoush
celoush
Level 9 Level 9
Hlavní platforma: PC
22. 10. 2014 21:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabriel: Narážky a urážky od tebe raději ignoruji. Ty si doteď vůbec nepochopil, že se nebavím o kvalitě zpracování, logických chybách atd. Já vůbec nikde netvrdil, že je to moje oblíbená show, ale ty v tom máš evidentně hned jasno. To, že se pleteš v tom, že jsem žádnou knihu ze série nečetl, asi nemá cenu zmiňovat. O to totiž od začátku vůbec nešlo.
Přečti si konečně odpověď v tom odkazu na daný dotaz o tom, jaký vliv měl autor na celou sérii (na což jsem v prvním příspěvku narážel). A to už je fakt za mne vše. Dobrou noc.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
22. 10. 2014 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabriel: Angličtinu v Mereenu bych neoznačil jako "zásadní omyl", ale spíš jako drobný detail. Jako zásadní omyl bych označil například scénu, kde se Theonova sestra vydá na záchranu svého bratra na konci třetí série a scény na to navazují v sérii čtvrté.

celoush
celoush
Level 9 Level 9
Hlavní platforma: PC
22. 10. 2014 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabriel: Tak já budu teda věřit, že je to jen PR a že vše co se píše je jen reklama na seriál a ty vlastně víš moc dobře, co on ve skutečnosti dělá :)

celoush
celoush
Level 9 Level 9
Hlavní platforma: PC
22. 10. 2014 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabriel: Pokud jsem to dobře pochopil, tak se s Martinem scénář konzultuje a sám ho posvěcuje, takže nadávat můžeš i jemu. Navíc se prý v seriálu odhalily již některé věci, které v knihách dosud nebyly. A pokud se dobře pamatuji, tak těch rozdílů bude přibývat (=bude se škrtat).

celoush
celoush
Level 9 Level 9
Hlavní platforma: PC
22. 10. 2014 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabriel: Dá to vůbec považovat za prznění, když se na tom podílí sám autor předlohy? V tv/filmu je často na škodu, pokud se moc drží předlohy.

celoush
celoush
Level 9 Level 9
Hlavní platforma: PC
22. 10. 2014 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: A nedej bože, když se rozhodneš vytvořit si postavu se zaměřením na lukostřelbu. Většinou si rád, když se musíš navíc zabývat jen "zlodějinou". Na to, že jako bojovník nestojíš nikdy za moc, si časem zvykneš.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
22. 10. 2014 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doufám, že konečně zapracovali na vybalancování tříd a že zase mág nebude s přehledem nejsilnější.

daremes
daremes
Level 0 Level 0
22. 10. 2014 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

achjo, pry zadna oficialni verze pro macos, prestoze 1 i 2 vysla...

celoush
celoush
Level 9 Level 9
Hlavní platforma: PC
22. 10. 2014 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kokodas: Já si myslím, že to bude nadprůměr. Většina bude spokojená, nepřekvapená, pár jedinců najde "maličkost" pro které tu hru zamítnou (tací se najdou u každé velké hry), ale časem zapadne. Žádná revoluce, jen Dragon Age evoluce.

celoush
celoush
Level 9 Level 9
Hlavní platforma: PC
22. 10. 2014 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak http://insidetv.ew.com/2012/05/20/game-of-thrones-blackwater/3/
a najdi si odpověď na: "Game of Thrones author George R.R. Martin wrote the episode. Can you talk about his contribution to the episode and to the season in general?"

Když vyšla zmíněná epizoda Blackwater, tak u nás v práci se dost řešilo, jak moc se to liší od knižní předlohy a buch... scénář Martin.

Tak kdo teda przní předlohu? Já vůbec nerozporuji, že tam rozdíly a nelogičnosti nejsou. Celá tahle debata totiž navíc úplně ignoruje fakt, že jsou tu ještě producenti či režisér, kteří mohou mít na rozdílech či chybách mnohem větší podíl než kritizovaní scénáristé. Ale když už si je bereme do huby, tak tvrdit, že jsou tu ti ostatní prznitelé a on, mi stále smrdí.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
22. 10. 2014 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabreil: Taky mi připadá, že to píšou a mění jak se jim to hodí.

celoush
celoush
Level 9 Level 9
Hlavní platforma: PC
22. 10. 2014 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabriel: Možností je více: Buď je to opravdu jen současný trend nebo je to spiknutí levičáckých hipsterů a nebo mají třeba ověřeno, že to většině lidí takhle nevadí či jim to vyhovuje :)

Reklama
Reklama