Zpět na článek

Diskuze: DotA 2 - dojmy z hraní

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

filozof
filozof
Level 1 Level 1
12. 12. 2012 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@er1xe:

přesně tak, předměty ze storu v ničem hráče nezvýhodňují. jsou tam i jiné nepřesnosti. například obrazovka. výběrů hrdinů se dá přepnout, na jiné "praktičtější" uspořádání. dota není MOBA ale ARTS. recenze je napsaná dobře k přihlédnu k tomu že autor asi není dluhodobý hráč podbných her, protože se snaží být objektivní. ale ocenil bych nějakou editaci chyb.

papri@email.cz
papri@email.cz
Level 1 Level 1
1. 12. 2012 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi:
No prave ze si nemyslim ze ma vic hracu. http://store.steampowered.com/stats/ dot je suverenne nejhranejsi hra na steamu i kdyz je teprve v bete. (i kdyz to neni moc beta kdyz ma kazdy hrac alespon 3 pozvanky) Nevim kolik hracu hraje lolko ale at je to tak nebo onak, tak je hodne oblibene prave na te casual urovni, dota 2 je delana na turnaje, ligy atd. Prave diky te primocarosti, zadne talent stromy, kupovani hrdinu atp. S tim ale souvisi ta komunita ktera bude u lolka urcite lepsi a to hraje velikou vahu, o tom neni pochyb.

Anti-Mage
Anti-Mage
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hráči jako Clorky jsou přesně ta zhouba, která tuhle hru (a potažmo hry stejného žánru) stahuje strašně dolů. Vždycky se dá cokoliv ve hře říct normálně a slušně. Aktivita Valve vůči narušitelům je sice solidní, ale zdaleka ne dokonalá. Pokud se podaří silněji potlačit excesy samotných hráčů, pak se nebojím o budoucnost Doty 2. Jednak samotná hra je výborná (byť k dokonalosti má daleko) a hlavně zábavná, ale taky s Valve spolu se Steamem v zádech jde vždycky všechno líp :)

N0NECZ
N0NECZ
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nesouhlas s recenzí v pár bodech -
ad 1) nápovědy jsou ať ž videa s ablitima postav, nebo nápověda v podobě doporučených item rovnou při hře. Jelikož je snaha udržet obě verze hry (DOTA a DOTA2) stejně aktuální (až na počet hrdinů zatím), dá se učit případně i z materiálů napsaných komunitou k první verzi.

2) Každý může zkusit začít hrát jenom s AI, boti fungují, hlasí, umějí i jakž-takže gangovat. Není to ideální ale na naučení základu to stačí. Bohužel hodně nováčků tohle neudělá a rovnou jde hrát proti živejm lidem. Když potom ani nechápou o co se jedná, co mají dělat a už vůbec neznají postavy a pletou si hru s Diablem, nesmí se divit, že je spousta hráčů pošle někam nevybíravým způsobem.
Bohužel jako všude i v každé hře člověk pozná různou sortu lidí. Jedni začínají a jako nezkušení to kazí těm ostatním, jiní si přišli akorát zanadávat, další si chtějí pořádně zahrát a někteří dokonce zvráceným způsobem hru kazit svým spoluhráčům. Bohužel to je o lidech, ne o dotě, ne o lol, ne o BF nebo codu, ale o lidech.

3)nemyslím, že by Valve měl problém s tím Dotu 2 nějak protlačit. Ostatně stačí se kouknout na statistiky steamu, kde je Dota aktuálně s přehledem nejhranější a již dlouho se i tak držela mezi top10. A to ještě není uvolněná pro všechny, i když mi příjde, že snad všichni na steamu ji po aktuální vlně pozvánek musí mít alespoň 3x :)

4) Souvisí s bodem 2, moc bych nedoporučil se upnout na jednoho hrdinu a pilovat ho donekonečna, rozhodně ne, dokud alespoň o ostatních postavách nic člověk neví. Výběr hrdinů jde totiž ruku v ruce s kooperací. Tým by měl být svým způsobem vyvážený a hráči by se měli doplňovat s čímž souvisí i výběr postav. Stejně tak, jako že některé charaktery jsou dobře postaveny na to, aby si poradili s typy určitých postav. Pokud by člověk jel jenom jednoho hrdinu a neznal ostatní, imo se dostane do situace, že nabourá případnou rovnováhu sestaveného týmu (o té můžeme při volném matchmakingu na pubu polemizovat, ale...), nezná schopnosti a postavy, které pro hráčovu zvolenou postavu představují zásadní problémy. A za další, neumí si představit hraní s těmito postavami, čiliž nemůže dobře předpokládat tahy nepřítele. Všechny tyto věci jsou velkou slabinou při hraní doty. Nehledě na to, že dotyčný nebude kolikrát ani chápat, bez nějakých znalostí napříč spektrem postav a itemů, co se vlastně děje a proč zrovna tohle a ne jinak. A to je bohužel hodněkrát předmětem flamů ať už z jedné nebo druhé strany.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ClorkyP.H.: Idiot je po česky i slovensky totožný. Ta zmínka o slovenštině je tam kvůli tomu sprostý.

Nechci tě nějak ztrapňovat, ale slovo fracek je vulgární výraz :)

Každý hráč Doty není hulvát a idiot. Značná část z nich jednoznačně ano.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ClorkyP.H.: (Pěkně jsi si naběhl ;) Ne ta hra z lidí nedělá sprosté idioty. Tu hru takoví lidé prostě hrají. Není důvod být sprostý, vše se dá říci i normálně.

ClorkyP.H.
ClorkyP.H.
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ne, nevypovídá to o inteligenci, vypovídá to o síle emocí vytvořených touhle hrou.

ClorkyP.H.
ClorkyP.H.
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nedokážu si představit hru bez flamu, ať už ze strany někoho, nebo ze strany mojí na nějakého nooba co to brutálně kazí.
Prostě flame patří k dotě (2) jako monitor k počítači.

Nehrotím význam, MOBA = LoL, je to prostě chyba.

er1xe
er1xe
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Jasně, pokud do hry někdo vrazí opravdové peníze, vždy bude o krok napřed, nikoliv ale neporazitelný"

V cem bude o krok napred? Kdyz itemy v dota 2 jsou jen kosmetickeho razu, nevim o tom, ze bych mel nejakou vyhodu, i kdyz mam v invetari pres 130 itemu.

m.mikulin@seznam.cz
m.mikulin@seznam.cz
Level 1 Level 1
19. 12. 2012 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kdy DotA 2 vyjde ??

filozof
filozof
Level 1 Level 1
12. 12. 2012 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Graal:

co myslíš tím oficiálně. tenhle název používá jenom RIOT pro svoje League of Legends, že by ho používali S2 Games pro HoN jsem ještě neslyšel. co se týče doty 2, tady máš jasný důkaz že oni tomu říkají ARTS: http://www.youtube.com/watch?v=bGxFIdxwH14&feature=g-high-u

chevy
chevy
Level 1 Level 1
2. 12. 2012 07:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@papri (email.cz): Workshopu bych se být tebou vůbec nebál, jelikož lidi sami nechtějí idiotsky vypadající kostýmky alá TF2. LoLko bude mít vždycky navrch oproti Dotě 2 ... v počtu hráčů, jelikož, řekněme si to na rovinu, LoLko je prostě brutální casual hra, a to v dnešní době masy zbožňují.

papri@email.cz
papri@email.cz
Level 1 Level 1
1. 12. 2012 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja se tedy bojim jen jedne veci, zatim se mi hodne libi integrace steam workshopu, ve hre je plno ruznych itemu, setu, mate alespon malou motivace kdyz uz nevyhrajete, ze vam padne item. A ve vetsine pripadu na 100% poznate co je to za hrdinu i kdyz ma na sobe nejaky epicky set. Bojim se ze do doty pridaji crafting, disenchat itemu, ze tu budou tak silene sety ze va ani nenapadne ze ten ruzovy klaun je ve skutecnosti axe atd. Ze udelaji stejnou chybu jako u TF2. Zatim je to resene perfektne, kez by to tak zustalo.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@N0NECZ: A to je důvod proč spustit super CAPS RAGE? Jediné čeho tím onen člověk docílí je že vypadá jak blbec.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@N0NECZ: Kvůli tomu, že to někdo neumí a chce si zahrát, nemusí být lidé hned vulgární. Může se to říct slušně, ale na to se poslední dobou zapomíná. Koneckonců je to jen hra, nejde o život.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ClorkyP.H.: Jak si proboha přišel na to že hraju LoL? Jediná MOBA(ARTS) hra co jsem kdy hrál byla původní Dota asi před 4 lety (nebo tak nějak).

ClorkyP.H.
ClorkyP.H.
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže urážíš jednotlivě každého hráče Doty?

Ha, kdo je teď ve morální spodině?
Už si spolu nemáme co říct.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: To není žádná novinka :D

@ClorkyP.H.: Takže Dota je hra co z lidí dělá sprosté idioty?

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ClorkyP.H.: Blbost. Základní slušnost by měl mít každý. Né si vylévat své mindráky na nováčky. To je ubohost.

Graal
Graal
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to ClorkyP.H.:
O tom, jak se píše recenze, očividně moc nevíš. To by tam mohl napsat, jak se hra hraje, když má bolesti břicha a musí každých pět minut na záchod.
Druhá věc je, že MOBA a ARTS jsou prakticky vlastně dva stejné pojmy, pod kterými si představíš Hon,LoL,DotA,DotA 2,atd. V Dnešní době se tomu oficiálně jinak než MOBA neříká.

somalec.c@seznam.cz
somalec.c@seznam.cz
Level 1 Level 1
14. 7. 2013 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.youtube.com/watch?v=_DDoMhrSrYs

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
1. 12. 2012 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@papri (email.cz): Tak Dota 2 je jedna z nejočekávanějších her, tak je logické že teď jí bude hrát spousta lidí. Až za čas se uvidí která hra bude úspěšnější.

papri@email.cz
papri@email.cz
Level 1 Level 1
1. 12. 2012 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak je vice nez patrne ze redaktor je novacek a zaprisahly lolkar, nevim v cem lolko vede, ja to zkousel a neni to nic vic nez casual cell shade mango. Sice s robustnejsi kostrou, ale primitivnimi principy. Dota 2 se hraje ve svete na nejvetsich svetovych turnajihch, je prosazovana temer vsude a i kdyz ma k dokonalosti daleko, je to diamant ktery se brousi uz deset let. Graficky se jedna o spicku to mi nikdo nevymluvi. jedine s cim se da souhlasit je komunita, uvital bych alespon moznost vypnout chatm aby mel clovek pokoj od deti, zejmena tech ruskych.

Edie
Edie
Level 1 Level 1
30. 11. 2012 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

takže popořadě:
1) pokud si dotu nikdy nehrál je lepší začít s botama
2) ve hře je ukázano co na kterého hrdinu kupovat (na internetu je toho asi 50x tolik) + co umí hrdinovi skilly
3) "Na obrazovku s výběrem hrdiny se moc krásně kouká, v praxi bohužel není příliš efektivní" - jde si to zobrazit i tak že vidíš všechy najednou (grid view)
4) sniperův ultimátní skill nedává plošný damage viz http://www.dota2wiki.com/wiki/Sniper#Abilities
5) jestli to je MOBA nebo ARTS je asi jedno, každý si pod tím představí to samé
6) argument že jsou hrdinové nevyvážení jsem nečekal, člověk ale nemůže proti sobě postavit 2 hrdiny a čekat že to dopadne remízou - rychlá ukázka: Anti-Mage vs Whisp, jeden má skilly na 1vs1 druhý je support hrdina, který vedle sebe musí mít parťáka, kterému připravuje killy
7) truhličky z hrdinů nevypadávají ty padají až po skončení hry jsou ale na nic (vysvětleno v článku), ale měl jsi zmínit že občas ti spadne do klína i kosmetický item přímo pro hrdinu - zadarmo (cca 2 v jednom matchi)
8) tím druhým trailerem na blizzard dota co tu máte přiřazený můžete fanoušky doty jen urazit

asi vše :)

Marena.net
Marena.net
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

moc to zerete, jednoduse se nema nic prehanet: novacci by nemeli byt prilis blbi a veterani zas prilisni kreteni. Problem je taky velka populace deti v techto hrach... Jo a nechapu proc resite nejakou zkratku, dotycny si akorat vytvari prostredek k slovickarskemu flamu, tak mu ji s ledovym klidem nacpete do zadku a je klid.

Reklama
Reklama