Zpět na článek

Diskuze: Další a další gameplay videa z Battlefieldu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

rezz3t@gmail.com
rezz3t@gmail.com
Level 1 Level 1
27. 6. 2016 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

skoda ze to bude mit 200 dlc ktere budou rozclenovat komunitu

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
27. 6. 2016 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč to není autentická první světová válka?POZOR!Nepleťte si realismus s autenticitou.
Mafia hry nebo CoD hry z druhé světové byly autentické,ale ne realistické.

Titus
Titus
Level 1 Level 1
27. 6. 2016 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě tam docela mrzí ty značky nad hráči, proč to nejde udělat bez nich, přijde mi to jako zbytečně zlehčující prvek - červená značka nad hráčem - střílím ... Dále mě tam docela vadí i to automatické doplňování života, nebo to se děje jenom tehdy, když máte u sebe lékárničku?

Scorpio_DB
Scorpio_DB
Level 1 Level 1
28. 6. 2016 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stejne neprekousnu, jestli budou mit centralni mocnosti stejne tanku jako spojenci... Vyrobili 20 - DVACET svych tanku a par jich ukoristili.... Sance, ze jste na bojisti narazili na nemecky tank byla skoro stejna, jako ze potkate jednorozce......

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
27. 6. 2016 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Titus: Ne. Je tam Wolverine system je v hodně hrách. Máš prostě regeneraci :)

Terry
Terry
Level 1 Level 1
28. 6. 2016 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

grafika hezka destrukce prostredi taky. Ale po shlednuti GP videii me to presvedcilo ze to hrat nebudu...bojiste mi neprijde jako z prvni svetove (kde je zakopova valka?) a ty zbrane to jako vazne? odstrelovackou a tezkym kulometem strilet v podstate od boku se 100% presnosti...dik to si nechte..opravdu prvni svetova :)

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
28. 6. 2016 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Scorpio_DB: :D :D. Tuhle hru je potřeba brát jako Holywood první světovou.
Budou tam sice zbraně a vozidla s letadly z první světové, ale tím to končí. Nic reálného nebo alespoň podobného jak to tenkrát bylo, bych zde nehledal. Bude to znásilnění od Dice první světové :D. Tank co si to sviští padesátkou proč ne, dětem se to bude líbít!

MyBullet
MyBullet
Level 1 Level 1
28. 6. 2016 01:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vavra.daniel: Co si pamatuji, mělo to i stařičké Battlefield 2, a taky to nikdo nebral jako pomoc, spíše naopak málokdo to používal.
Kdyby sundali tento spoting, sundali by jednu z ikon série. Ačkoliv ty ruce přeci jen ukazují od BF4.

edit: Kaju se, příště si ty příspěvky přečtu všechny.

Ivan.Loncek@outlook.sk
Ivan.Loncek@outlook.sk
Level 1 Level 1
27. 6. 2016 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uz sa neviem dockat, dufam ze bude aj nejaka zaujimava cena s premium uctom.

ZvacA
ZvacA
Level 1 Level 1
28. 6. 2016 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Terry: Na obranu tvůrců, koncept a zasazení téhle mapy (St. Quentin) do celkové scenérie, která je právě viditelná v ukázkách z uzavřené alfy má zřejmě imitovat pokračující průlom Němců (asi možná k roku 1918, kde se tam trošku opravdu v rámci německé ofenzívy toho roku skutečně taky blbnulo), takže tady není nutné, aby hráči trčeli v zákopech naproti sobě, protože boj se v průlomu dostává do většího pohybu. Bez ohledu na to, že ta defensíva zákopů byla mnohem více do hloubky, hráči za Němce tady tím právě začínají v bývalých britských zákopech jako útočící jednotky, kterým se podařilo se prorazit přes britskou zákopovou linii a jejich úkolem je teď postupovat dále do dosud nezasaženého vnitrozemí na západ, kde jsou jejich cílem další body (vesnice, kóty s větrnýma mlejnama atd) a zatlačit Brity - což jsou protihráči spawnující se na druhé straně - kteří zase symbolizují reservy, které přicházejí z týlu s úkolem jakože ucpat tento německý průlom na této linii.

Je jasný, že Dice bude chtít převážnou část hry/mapy navrhovat tak, aby hráči a bojiště mohly třeba zůstat ve větším pohybu (neznamená to však, že bychom se nemusely dočkat i map, které svým rozložením hráče postaví převážně do té klasické zákopové scenérie). Tak či tak, to co předvádí svým konceptem zrovna tahle mapa není podle mého vyloženě ahistorickým zobrazením určitých fází konfliktu (zvlášť pro úspěšné útočné operace), třebaže pochopitelně je zde velký ALE pro to, že je to jen arkádová a multiplayerová hra-střílečka a jako taková má již svoje zažité herní standardy, které se tvůrci zjevně snaží do té tématiky prostě zapasovat a pro hru je ponechat.

ZvacA
ZvacA
Level 1 Level 1
28. 6. 2016 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vavra.daniel: Tak takhle to teda funguje, díky za upřesnění.

@Scorpio_DB: @Minstriel: Ono přátelé, Battlefield je sérií, která sice může v mnohých očích znásilňovat danou tématiku, ale stále je to hra pro zábavu. Je to hra, která tak nějak neměla a nemá ambice si hrát na nějakou v rámci hry realistickou simulaci tanků, letadel nebo čehokoliv jiného a zároveň ze sebe dělat vojenskou příručku či encyklopedii pro zahřátí srdcí fajnšmekrů. Cílem této hry a série obecně je převážně dovolit hráčům se prostě arkádově ve velkém vyblbnout na nějak pojatém tématickém bojišti s nějak autentickými prostředky pro tu dobu typickými. Žádná věda a funguje to. Sám umím být rovněž pedant, co se týká věcí realismu a autenticity a militarismu, když už se nějaká ta hra chce věnovat takovému historickému období, ale zároveň cítím, že nemám problém s tím, že je zrovna právě Battlefield série stále taková jaká je i ve zpracování Velké války. Není na tom nic špatného že se pohybuje na pomezí mezi hardcore hrou a obyčejnou střílečkou, která si za svůj podklad prostě jen zvolila tohle období. Pozastavit se nad tím jak vypadají zpracováním modely strojů nebo uniforem, proti tomu žádná, ale pohoršovat se nad tím, že ve hře v rámci zachování hratelnosti se tanky nebo letadla či samotní hráči se nepohybují svou reálnou rychlostí nebo neprojevují se zde tendence soudobého válečnictví, či stavět na tom čeho kolik bylo nasazeno v boji a má být takto nejlépe zohledněno pro multiplayerovou hru se mi zdají v případě této hry jako absurdní poznatky. Kdysi se kupříkladu v bitvě o Midway za kolo opakovaně spawnovaly bitevní lodě třídy Yamato za Japonce a Prince of Wales za Američany, a to navzdory tomu, že se tahle válečná plavidla nikdy ve "skutečnosti" setkat, natož u Midway, vůbec nemohla. Ale pro samotné hraní Battlefieldu a průběh námořní bitvy hráčů a obecného gameplaye je tento fakt důležitý jako lejno u cesty, protože svou úlohu pro hratelnost a cíle mapy stále přesto plní.

Klidně ať se série vyvíjí, ale není z ní třeba dělat něco čím prostě není a nesnaží se zjevně být. Naopak vždy pracovala s danou problematikou válečných konfliktů pro herní potřebu v jisté symbolice, a ne za cenu aby se z ní stávala učebnice dějepisu a taktiky. Ostatně jak s oblibou tvrdívám, hra poskytne podklad a to jak se bude hrát bude nemalou měrou záviset i na samotných hráčích a toho cotam budou předvádět, nikoliv jen nutně na jejích mechanikách, které by soudě podle některých měly přinejmenším ve jménu realismu někoho k něčemu samy donutit.

Lachtos11
Lachtos11
Level 1 Level 1
27. 6. 2016 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Titus: titu je to podle modu když je normal taqk q označuješ nepřítele jak ho vidíš ale u modu clasic a harcore to je vypnuty tak jako regenerace zdraví @ZvacA: nevím jeslti jsi to hrál někd ale označuješ je q nepřítele není to žádná pomůcka a je to vypnuto u modu clasic a hardcoe a a u hc nebývá většino uani mapa zobrazena a u clasic a hc mají všici mín hp tanky atd takže je rychlejic zabiješ a je to tak évíc realičtičtější

ZvacA
ZvacA
Level 1 Level 1
27. 6. 2016 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Titus: Ono se to může na pohled zdát jako zlehčující prvek, ale u Battlefieldů je to jistá pomůcka v orientaci na koho to vlastně střílíš (pro charakter Frostbitu snad ještě více potřebnější), ocenitelná ale i v případě, pokud je zapnutý FF či uniforma a udělátka na postavičce ti v mířidle (zvlášť z dálky) moc neřeknou, případně je chaos gameplaye takový, že ti nedovoluje se včas zoorientovat. Tyhle věci se ale v nějaké míře v sérii objevují již od jejích počátků. Například Battlefield 1942 nemá přímo značky nad hlavou, ale zase jsi byl schopný vidět u hráčů jejich nicky a šlo o to, zda byly zbarvené do zelena/modra (indikátor spojenců) nebo byly červené (Osa). A podle toho si se mohl řídit na bojišti v tom, na koho střílet. Navíc k tomu, že pro potřeby Battlefieldu 1 se stejná výzbroj a technika objevuje u každé strany (snad jen pro potřeby ukázek z alfy) zůstává přece jen na místě, aby ti tímto v podstatě jednoduchým způsobem bylo řečeno, zda v tom ne pro vaší stranu typickém tanku sedí spoluhráč nebo nepřítel nebo zda s tou mp18 je ten, kdo šprechtí nebo si ji vzal jen tvůj kámoš od zabitého soupeře. Je alespoň dobrý, že tady ty značky nejsou stálé, ale mizí nebo se objevují v závislosti na pohledu hráče nebo jeho vzdálenosti od cíle. Ale třeba to pro zájemce půjde nakonec vypnout a na tom bojišti si budeš moci vyzkoušet se spoléhat jen na sebe a svoje oči a intuici, kdo ví.

Z toho, co si lze všimnout je bohužel zachován ten systém z nedávných Battlefield her, kdy se zdraví skutečně doplňuje po nějaké době automaticky, i když to jde "jen" po jednotkách a není to hned. Zdravotník umí potom to, že pokud vhodí do placu lékarničku nebo obvaz nebo co to je, pak lidi kolem sebe vyléčí samozřejmě mnohem rychleji, případně je tady vrátí zpět do hry pomocí injekce jakože je oživil, pokud to stihne. Ale souhlasím s tím, že automatické doplňování by tam nemuselo být vůbec, protože role zdravotníků tím tak docela kromě jejich ability léčit rychleji obecně ztrácí svůj smysl a posiluje fakt, že hráči stejně spoléhají více na sebe než na spoluhráče a hra tím přichází o zajímavé momenty z prvních Battlefieldů, kde měli hráči možnost navýšit své zdraví jen z ruk mediků nebo pomocí statických lékárniček. Ale hrát se s tím i tak dá a na place se toho děje tolik, že vyloženě tímto způsobem nesmrtelnej tam nikdo nezůstane stejně moc dlouho.

Reklama
Reklama