Zpět na článek

Diskuze: Call of Juarez

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

storm2
storm2
Level 1 Level 1
10. 4. 2006 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

50. leta sou samozrejme 50-59, nikdy by me nenapadlo ze to muze nekdo chapat jinak. je to stejna samozrejmost jako ze se zeme toci kolem slunce a ne naopak... spis se lidi muzou splest v uvadeni stoleti, protoze i kdyz je to matematicky spravne, tak kdyz se rekne devatenacty, cloveku prijde automaticky na mysl od devatenactky vejs. napr. me to vysvetlila az ucitelka v paty tride :)

storm2
storm2
Level 1 Level 1
10. 4. 2006 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@storm2 trochu blbe sem to formuloval. matematicky spravne je pochopitelne devatenacty stoleti 1801-1900, a mozek to chape 1900-1999 :)

ErwiN
ErwiN
Level 1 Level 1
10. 4. 2006 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@storm2 naprostej souhlas, presne tak to je...

nelson23
nelson23
Level 1 Level 1
10. 4. 2006 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

padesátý léta a druhá světová? mám takovej pocit že ta skončila už nějakej pátek před rokem 1950 a tim pokud vim padesátá léta začínaj, kdyžtak si to pls opravte...

ErwiN
ErwiN
Level 1 Level 1
10. 4. 2006 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nelson23 prislo mi to, jako ze tim autor myslel zobrazeni alternativni historie...ale je to ponekud neobratne napsany a vypada to divne, to je fakt.

lukvod@seznam.cz
lukvod@seznam.cz
Level 1 Level 1
10. 4. 2006 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nelson23 Pokud vím, tak 50. léty se myslí období od roku 40-50, ne? :) Každopádně pokud vám to přišlo špatné formulované, tak se omlouvám :) Pokud ne, chybka je jinde

ErwiN
ErwiN
Level 1 Level 1
10. 4. 2006 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lukvod@seznam.cz tak to sis to jen spletl s pojmenovanim stoleti:) 19. stoleti je samozrejme 1801-1900, ale leta, aspon, co ja vim, se pisou normalne...jak by si chtel jinak pojmenovat treba devadesatky?:)

lukvod@seznam.cz
lukvod@seznam.cz
Level 1 Level 1
10. 4. 2006 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ErwiN Tak ono je to dost diskutabilní :) Matematik by Ti řekl, že 50. léta jsou od roku 41-50. Hudebník by se zase tvrdil, že začínají 5. Takže věc názoru :) Je na každym co si vybere. Ale myslim, že nemá nějak velkej smysl se o tomhle dohadovat, přeci jen tahle diskuze má být o hře...

lukvod@seznam.cz
lukvod@seznam.cz
Level 1 Level 1
10. 4. 2006 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ErwiN Jen si píchni :) Máte pravdu..jen já asi žiju nějakej ten rok ve špatnim domnění :) No, chybka se stane a někdy je člověk holt deme*t :)

ErwiN
ErwiN
Level 1 Level 1
10. 4. 2006 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ErwiN to lukvod: ja vim, diskuze je o hre, ale neda mi to nepichnout si:) nikdy sem se nesetkal s nazorem, ze 50. leta jsou 41-50. a ani matematik by to takhle asi nerekl...

ErwiN
ErwiN
Level 1 Level 1
10. 4. 2006 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pokud to bude tak drsne westernovy, jak se to prezentuje, mohl by to bejt narez...jiank moudry krok, co se tyce systemu strelby ze dvou zbrani najednou...uz v Punisherovi to fungovalo perfektne

storm2
storm2
Level 1 Level 1
10. 4. 2006 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hm, dalsi call of... nejak se nam hry s timhle nazvem rozmahaj :)

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
10. 4. 2006 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@storm2 "...nejak se nam hry s timhle nazvem rozmahaj" coz se bohuzel neda rict o titulech s westernovou tematikou. GUN byl jenom zakusek, ale docela dobry narozdil od Red Dead Revolver. Nicmene doufam, ze se techlandakum Juarez povede a konecne se vedle Evropy prosadi i v US..clovek nemuze ty pesti drzet donekonecna :)

Reklama
Reklama