Zpět na článek

Diskuze: Battlefront neběží na konzolích ve FullHD

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
9. 10. 2015 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Pochopíš že Steam čítá víc jak 120 mil účtů? A 20% z toho jsou HC hráči, kteří mají opravdu silné stroje? A co třeba další, jako je Origin, Battlenet, GOG a další co jedou čistě na krabicovkách? Už ti dochází to číslo, které se tu může vytvořit? A že to bude větší jak základna ps4 ti asi vysvětlovat nemusím že?
Doporučuji sundat klapky z očí koni.

ps: jo tohle se ti bude hodit, až budeš počítat % z těch 120 mil:
http://www.kalkulacka-online.com/ super věc to je a nemusíš to ani 5 hodin instalovat.
Pokud by ti to nešlo, napiš rád pomohu. :D

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
9. 10. 2015 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: no a proc jsi ji instaloval steam ? predpokladam, aby si neco zahrala ... takze tady mas ty PC hrace :D nebo mezi hrace ted pocitame jen ty, co maji silny stroje ? a co ostatni, kteri jedou GTAIV na stredni detaily 800x600 ? to nejsou hraci ? :D statistika je statistika, libit se ti nemusi :)
(ano, ted budeme tvrdit, ze primarne hraci na steamu jsou sestrenice s laptopama...)

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
9. 10. 2015 08:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: tak ono rozliseni z roku 2005, kdyz si das do google "steam user resolution" a pod. tak se dozvis, ze jeste pred rokem jelo v 1080p jen tretina PC hracu atd. Dost bych brzdil. Taky vzdycky zapomenu, ze na hrej.cz chodi jen hraci s naslapanyma PC, tak si to musim sem tam pripomenout realnyma pruzkumama taky, takze v pohode ;)

Jinak sem pustil betu i na ps4 a rozhodne sem necekal, ze to bude vypadat az tak dobre... Velka velka skoda, ze neni pribeh, jen ty single mise.

paner830@gmail.com
paner830@gmail.com
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na pc hází chybu: Tato hra dosud nebyla zpřístupněna. Zkuste to prosím později.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: Tak samozřejmě že mluvím o jádrech a důležitá je i jejich frekvence to je jasné.
Procesor jedině od intelu zatím :). Většině her stačí jedno jádro s vysokou frekvencí? Opravdu, starším hrám ano, ale nemáš pravdu s tím že většina her jede na jednom jádře, to už je hodně daleká minulost.
A to zmíním i prehistorický world of tanks, který po 50 letech už taky přišel s využitím dvou jader/ vláken.
Jediné co hry nedokáží využít jsou jádra virtuální, takže nebude rozdíl u hry ve výkonu mezi i5 a i7 na stejné frekvenci zatím.
Akorát teda o 1/3 vyšší cena :).

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Mluvíš o procesoru, ale zmiňuješ jádra, která nejsou tak důležitá... Většina her jede na jednom vlákně. Proto vede Intel nad AMD, protože je výkonější na jedno jádro / vlákno... V současné generaci je 8mi jádrový procesor AMD o směšném taktu 1,8Ghz... Každou slušnou GK musí brzdit... Není se co divit, že hry zamykají na 30 fps a v otevřených světech trpí i tak znatelnými propady...

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: Určitě má to co říkáš něco do sebe, ale třeba tento článek o Battlefrontu mi přijde právě jako jeden z případů, že by to na obou konzolích mohlo jet ve fullhd, jenže to rychle potřebují vydat před vánocemi a udělají to i za cenu nižšího rozlišení. Na druhou stranu je to, myslím, první hra na enginu Frostbite která je na konzole a proto se jim to nepodařilo vychytat i když to třeba zamýšleli.....kdo ví :-)

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: Na konzolích optimalizovat musí, na PC to často částečně nechávají na výrobci grafické karty (Proto neustále lezou patche zlepšující chování konkrétní hry => Vývojáři se na to vykašlali, jejich hra je velká, tak problém přehodili dál)... Jinak jistě tam rezervy jsou, ale nedělejte si iluze, problémy mají i exkluzivní tituly...

PS: Já byl s úrovní grafiky na minulé generaci celkem spokojený... Jak EA, tak Ubi měly pěkné hry (AC, Mass Effect)... Ani jednu společnost bych nepodezíral, že konzolové verze šidí...

Jiří Bigas
Jiří Bigas
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Renee: Skvělý, že to oceňuješ. Pak mi ale dovol, abych tě rovnou upozornil, že pravidla diskuzí svým vulgarismem také porušuješ. Což je pro tyhle spory dost typické. Spousta lidí nám hlásí příspěvky toho, kdo hádky vyvolá, ale diví se, že spolu s nimi pak zmizí i příspěvky, které jsou zase vulgární vůči pisateli původního příspěvku, nebo se vyjadřují nevhodně na adresu vývojářů, vydavatelů a spol. Už jsme několikrát upozorňovali, že nebudeme tolerovat ani tyto výrazy a příspěvky. Díky.

Chomac
Chomac
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Promo16: Tomu se rika cista zavist...

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hele ona už je ta betaverze spuštěná, nebo se zatím pořád jedná o ty předběžné přístupy? Tady se mi to nechce otevřít (PS4): http://starwars.ea.com/starwars/battlefront/beta
EDIT:Koukám, že u PC je pre-load, takže asi ještě není spuštěná. Mě to mátlo, protože už je 8.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
9. 10. 2015 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Vidíš a tohle co jsi napsal, si dej ctrl c a můžeš mu to hodit do dalšího komentáře pod dalším článkem.
On to nepochopí. Možná by mu pomohlo nakreslit obrázek :D.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
9. 10. 2015 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Tobě očividně nedochází (mimo jiné, tobě nedochází spousta věcí) rozdíl, mezi HC hráči, kterých je na Steamu cca 20%, kteří mají PCčka schopná hraní posledních AAA her v konzolové, nebo vyšší kvalitě a tomu zbytku, kteří hrají starší, případně casual, indie, nebo jiné nenáročné tituly.

Ti co si utahují z malých rozlišení na konzolích, většinou patří k té první skupině. A jasně, že si z toho budou utahovat, když mid-range GPU zvládne spoustu her pohodlně v 1440p...

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
9. 10. 2015 06:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vokser: Nic s ní není, jen šlo o to, že běží na rozlišení z roku 2005 jinak nic :-).
Je to hold krok zpátky a snad už co nejdřív přijdou nové konzole.

@h4nsasjks: Jsou na to i zajímavé prográmky na měření procesoru a vytížení jader :-).
Prakticky většina her mi jede na více jádrech, ono jak dojde na výbuchy a speciální efekty, tak si grafika vyžádá opravdu velký výkon od procesoru.
Uvidíme co nám udělá s pc directX 12 který ukazuje na stejné mašine o 30- 50 % větší nárust v fps.
To by z i5 co máme udělalo nesmrtelné procesory na dalších pět let pokud tu s námi budou ps4 a xone.

O jakou hru se jedná? To není přece žádné obchodní tajemství ne? :)

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Mám i5... Uznávám, že je to dobré video... Chtělo by to rozbor, jakým způsobem jsou ty vlákna využita...

Mluvil jsem s jedním člověk od jedné nejmenované velké české hry a ten mi řekl, že jejich engine stále jede hlavně na jednom jádře... Jak si s tím poradí enginy AC, Battlefieldu apod.nemám zdání... Až bude příležitost, tak se optám... :)

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Dobré video...

paner830@gmail.com
paner830@gmail.com
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na PC už to jede!

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Píšeš využití 2 jáder / vláken... A přitom mluvíš o 4 jádrových a 4/8 jádrových procesorech, tak se není co divit, že v tom není rozdíl (I7 využije třeba crysis 3 při počítání pohybu trávy)... Většina her skutečně jede na jednom hlavním vláknu, zbytek vláken využije max na vedlejší procesy... A to kvůli synchronizaci...

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chomac: Tak pokud má dobré herní pc, tak nemá důvod.

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: To Minstriel není evidentně taky
- To co říkáš není pravda... Žádné sjednocení není nutné a požadavky nejsou vysoké, to jsou lži, kterými se demagogové snaží obhájit konzole a vysvětlit tradiční otázku, jak je možné, že se drží a neupgradují...

1. DirectX ma i Xbox, představa, že na konzolích vývojáři kouzlí bez nástrojů jako je direct X apod... Je směšná... Mají balíky nástrojů / knihoven, které zakomponovávají do svých enginů a programují hry víceméně stejným způsobem...

2.Jak jsem psal problém je v optimalizaci... PC verze Batmana byla ostudná, protože zkrátka doufali, že jejich problémy vyřeší z podstatné části AMD, či Nvidia... Nvidia vydává ovladeče rychleji... Proto se např. říká, že problémy jsou u karet AMD. Taky se stává, že výrobce zvýhodňuje novější verze svých čipů, jednoduše kvůli prodejům (Na nových GK, fungují ovladače lépe). Není to o různém HW, ale o optimalizaci z jedné nebo druhé strany...

3. Výhoda jednotného HW je v testování, když je nějaká scéna příliš náročná, tak ji ošulí, protože jak to jede jim, tak to pojede i hráčům (Proto třeba u Watch Dogs na minulé generaci je min. chodců => Tohle si na PC většinou nenastavíš)...

PS: Konzole v minulosti neměli zastaralý HW, naopak byly i tahouny vývoje... Takže měly rezervy... PS3 i Xbox 360 byly v době vydání nabušeným PC... Zatímco X1 i PS4 byly v době vydání na úrovni slušnějších herních NB... A dovolit si to mohli proto, že je tu dost hráčů, kteří odmítají něco řešit / něco se učit a tedy si to koupí... Po těch letech od minulé generace, to samozřejmě viditelný skok udělá. Vývojářům stejně nezbývá než na tyto HW "možnosti" cílit a tak hry na jejich HW pojedou...

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: Něco na tom být může, ale pokud to srovnám na pc, tak zde nebude problém jet i 70- 80 fps+ (což je zbytečné hodím lock na 60) na ultra na 1080p, někdo pojede už na 4k.
Zde se jen jedná o to, že jsem před 9 lety hrál v pohodě na 1080p a vracet se zpátky na horší rozlišení a říkat že to nevadí, to je jak tvrdit že DVD film je vlastně ne až zas tak super a že VHS stačí hlavně když video tlačí :D.
Stačí si dát obrazy vedle sebe a 720p bude prostě viditelně horší než 1080p. Jinak by se 1080p nevyráběla, když by to poznat nebylo tak by se neřešilo 4K.
Prostě jen doufám že v další generaci se posune výkon konzole opravdu razantně kupředu a nám pak vývojáři přinesou lepší zážitky z toho co máme rádi a to z hraní :).

@Merengues9: Souhlas dneska otestujeme a uvidíme :). Bitvy vypadají epicky a hratelnost dobře, když teda pominu hrdiny, kteří jsou k smíchu.

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Me nejaky cisla vubec nezajimaji. Pro me je dulezity, ze to bude vypadat dobre a bude se to jeste lepe hrat. Pokud to bude spatna hra tak ani 4k a 120 fps hru nezachrani.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Nejsem IT expert ale mám za to, že požadavky PC jsou tak vysoký jelikož se to tahá přes další vrstvy (DirectX, net framework atd.) což u konzolí nemusíš. Z toho mi vyplývá, že roztříštěnost PC hardware na trhu vyžaduje sjednocení nějakých kódů a tudíž musí být PC v dnešní době tzv. nařachanej. Tudíž si konzole můžou dovolit levnější a zastaralejší HW. Jestli se pletu tak mě někdo klidně opravte.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: Grafika z ps4 je na úrovni high-end grafické karty z roku 2010 takže si myslím, že zas tolik rezerv nemá.
I skrze to dokáže běžet stabilně skoro 60 fps na 900 p na ps4 to klobouk dolů a myslím že optimalizace je v tomto případě velice dobrá.
A procesor sem fakt nemá cenu tahat. Většina her nedokáže zatížit ani dvoujádro a plnohodnotná čtyřjádra jsou vytížena u nejnovějších AAA her max na 60-70%. Grafická karta je to oč tu běží a co tahá výkon.

Pokud by to bylo tak, jak říká red-icius, tak u mé gtx 970 bych měl tím pádem rezervu 4/5 výkonu. To prostě tak nikdy nebude a to z toho důvodu, že by studia musela optimalizovat minimálně dalších x let. A to nikdo dělat nebude, to by to dřív krachlo. Dokud nepřijde nová generace konzolí tak se grafická stránka her nikam moc nepohne a to na všech platformách.
Hry jsou složitější než kdy dřív a vydat AAA hru, už chce tým o daleko větší velikosti a náklady raketově rostou.
Při ceně her. která je stejná jako před cca 8 lety. je to docela drsný.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří Bigas: Myslím, že od Reneeho to byla upřímná reakce i když mohla vyznít trochu provokativně. Já to pochopil jako pochvalu redakci :-)

Reklama
Reklama