Zpět na článek

Diskuze: Atari slibuje další Baldur's Gate i NWN hry

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

tlamiczka
tlamiczka
Level 1 Level 1
2. 12. 2008 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ono hrozilo že nebudou, protože mocný Phil Harrison po nástupu do ATARI se chtěl soustředit na online a sociální hry a poslední "hardcore" mělo být Alone in the Dark. Dobře, že to vyšlo :-) I když kdo ví, jestli BG 3 nebude online sociální casual hra :-))

gygant
gygant
Level 0 Level 0
2. 12. 2008 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tlamiczka Ba, Atari je všeho schopné

mickthemage
mickthemage
Level 1 Level 1
2. 12. 2008 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tlamiczka Preco, to mi nerob, nocne mory nie, prosim :) BG online socialna causal hra, normalne na samovrazdu nemyslim, ale toto by bol vazny dovod ;))).

Treba dufat, ze im - s prepacenim - nejebne v gebuli, a budu pokracovat v podpore v podstate hardcore RPG, akym bolo druhe NWN spolu s datadiskom MotB.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
2. 12. 2008 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mickthemage Předtím bys ale musel zavraždit všechny, co by to měli na svědomí.
Mcd: A co SoZ?

tlamiczka
tlamiczka
Level 1 Level 1
3. 12. 2008 06:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mickthemage Neboj, mohlo by byt i hur - krom magickych zaklinadel MMO a casual, kterymi se ted kazde rano zaklinaji vsichni producenti, jeste pribyly hudebni hry. Takze je jeste nebezpeci, ze bude mit BG 3 podtitul "Dragon Singstar" a na seslani kouzla budes muset vytukat na kytaru správnou sekvenci a k tomu neco hezkeho zazpivat :-)

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
3. 12. 2008 08:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mickthemage Ještě je tu "jen na konzole". :D

gygant
gygant
Level 0 Level 0
3. 12. 2008 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mickthemage Pravda, dnešní vydavatelé zřejmě mají vlhké sny o hudebních casual konzolových MMORPG.

tlamiczka
tlamiczka
Level 1 Level 1
2. 12. 2008 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tedy ne že by to bylo velké překvapení, že znovu využijí tahkle kvalitní franchise, ale pořád je to skvělá zpráva :-)

MCZ
MCZ
Level 1 Level 1
3. 12. 2008 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tlamiczka Trochu jen nechápu, proč navazovat na takovou starou značku. Příběh byl přeci v trilogii (BG + SoA + ToB) uzavřen, Infinity Engine / AD&D patrně tvůrci nepoužijí a i gameplayem bude hra od předchozích dílů patrně dost odlišná... Čili komu je to vlastně určeno - nostalgikům, kteří budou na zásadní reagovat z velké části dost negativně (asi jako v případě F3) anebo novým hráčům, kteří zase neznají tu značku?

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
3. 12. 2008 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MCZ Každý díl Fallouta byl také uzavřený. NwN 2x (jednou v hl. hře a podruhé v datadisku). Pokračování nemusí navazovat na příběh předchozích her. Stačí, když se bude odehrávat v Baldurově bráně.

MCZ
MCZ
Level 1 Level 1
3. 12. 2008 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Já Fallout zmiňoval jen s tím "navázáním po letech", ale jinak jsi právě sám řekl, že ty série fungují dosti odlišné. BG trilogie má jedinou ústřední postavu, jejíž osud již byl uzavřen.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
3. 12. 2008 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Ona se v Baldur's Gate odehrávala jen jednička, dvojka se odehrávala na jihu v Amnu; ale chápu, jak to myslíš, prostě setting do téhle oblasti Říší (a postavení gameplaye tak, aby záleželo hodně na vztazích v družině).

gygant
gygant
Level 0 Level 0
3. 12. 2008 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MCZ Stejně jako to funguje v řadě Neverwinter Nights; tenhle příběh Baldurs Gate je zasazen do neskutečně propracovaného světa Forgotten Realms, stejně jako další knihy, hry atd...

Dobrý scénárista navíc dokáže, a docela bezbolestně, i na uzavřený příběh BG1+2 navázat, osudů tam zůstalo otevřených ažaž.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
3. 12. 2008 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Ta série se jmenuje Baldur's Gate, čili název města, stejně jako z tohoto světa Neverwinter Nights, nebo Icewind Dale atd. Takže se to nejmenovalo Kane a Lynch; tudíž nikdo neříkal, že by nutně musel další díl být o hlavním hrdinovi z původní série; jde tu spíše o zasazení do světa. A i kdyby byl, taky ho mohli vykázat z Pantheonu, nebylo by to poprvé, co by bůh kráčel po zemi v tomto fantasy svět. Takže klidně to může být i o hlavním hrdinovi (jsem proti). Ve Fable II taky nemá hrdina nic společného s hrdinou z jedničky, stejně jako v tuně dalších sérií. A to i pokud jde o trilogie. Prince of Persia byl taky uzavřený ažaž, a vida, máme tady čtyřku. Dále by mohl být rozvíjen osud některých z dalších postav, a že jich v BG bylo, a dokonce bych to velmi uvítal, narážet při procházení příběhem na Imoen, Aerie, Jaheriu, Viconii, a desítky dalších postav, hratelných i ne.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
3. 12. 2008 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Potkávání známých postav ve hrách přímo miluju. Kdybych narazil v BG na Minsca nebo Jaheiru asi bych se rozbrečel štěstím. :D

gygant
gygant
Level 0 Level 0
3. 12. 2008 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Jo, HiHi, tomu říkám nostalgie... Tyhle i malé odkázky mám moc rád... My jsme si ty postavy vypiplali, Minsca s Booem, Nalii, a tolik dalších. Ještě by mohli přidat Deekina z NWN, to byl můj oblíbenec.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
3. 12. 2008 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Mě ta nostalgie postihla už v SoZ při návštěvě Citadely.

mickthemage
mickthemage
Level 1 Level 1
3. 12. 2008 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono, teoreticke pokracovanie BG sa da predstavit, a pokial to Obsidiani chytia za spravny koniec...nevidim v tom problem. Ved NWN2 ma svojim ponatim blizsie k BG ako k prevej NWN (o tom, ako a co je nedoladene v NWN2 sa teraz nebavime :) ).
Bioware je z toho vonku :( - pochybujem, ze by Atari zadavali EA tvorbu svojej hry. V zadade by nova BG hra mohla odkazovat na predchadzajuce udalosti alebo sa ich nejako dotykat, bez toho, aby bola pokracovanim pribehu. Skratka pokracovanie si viem predstavit, len...
...bojim sa aby z toho nespravili cosi ako Dark Alliance (na PS2 je to prijemne spestrenie, ale na PC by to bol dalsi nudny Diablo klon)...Vzhladom na to, ze som kdesi cital, ze je Atari s predajom NWN2 a datacov spokojne...nemuseli by sme sa dockat nejakeho radikalneho rezu (ergo nieco ako Fable z prostredia Forgotten Realms :) ), ale v tomto jeden nikdy nevie.

gygant - pri Princovi mozeme uz rovno hovorit o 7-cke :)

gygant
gygant
Level 0 Level 0
2. 12. 2008 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud by Baldur's Gate 3 vyvíjeli Obsidian, byl bych spokojený. Už dokázali na NWN2/Kotor2, že RPG umí, a překvapivě na Storm of Zehir se mi zdá, že mi sednou maximálně do mého gusta (ještě tak více propracovat vztahy mezi postavami, aby se hráč více vcítil emočně, a udělat větší dungeony).

Ale Atari dělá děsivé kusy, stejně jako nedávno propíraný JoWooD. Tak třeba další datadisk (nebo spíše adventure pack, či jak to nazývají) Mysteries of Westgate: už je prý půl roku hotový, a je zdržovaný bůhvíproč (údajně kvůli ladění systému ochrany). Vývojáři, kteří ho dělali, Ossian studios, už dělali "datadisk" pro NWN1 pod názvem Darkness over Daggerford, který byl výborný. Jenže jim ho Atari tehdy nevydalo, a tak jej studio uvolnilo zdarma! (Pro fanoušky NWN1 jej vřele doporučuji.) Jestli se jim něco podobného stane i s tímto druhým počinem, tak mne Atari pekelně namíchne.

A tak nejsem nějak velký optimista, pokud jde o Atari a BG3, ale pokud jej fakt Obsidian dělá, tak hurá! A Atari jsou praštění, pokud takové značky dosud nedokázali využít.

mickthemage
mickthemage
Level 1 Level 1
2. 12. 2008 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Atari ziskalo Baldurs Gate znacku nedavno. Problem skor je, ze Atari je dementna firma. Staci sa pozriet co robila posledne roky s hrami postavenymi na licencii D&D.

A suhlasim, Darkness over Daggerford bol vynikajuci

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
3. 12. 2008 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mickthemage Jj. Zařízli dělání prémiových modulů, přestože je to nic nestálo.

Reklama
Reklama