Zpět na článek

Diskuze: Andromeda bude ve 30 FPS na PS4 i PS4 Pro

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
8. 9. 2016 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zase se to v článku objevilo: pre-alfa.
Je zde jeho použití nějak věcně opodstatněné nebo se to v současnosti používá jako univerzální uklidňující dudlík pro čtenáře, aby se předešlo nespokojenosti?

Software je v alfa stádiu, je-li interně testován a dodělávají-li se do něj ještě nové funkce. Na konci této fáze se seznam funkcí uzavře a už se jen pracuje na dodělávání a opravování. Výsledkem je fáze beta, kdy se už jen opravuje.
Pre-alfa je tedy co? Že se nic ještě netestuje? Prototyp?

EA zatím ale uvedlo, že ME:A má vyjít už někdy v prvním čtvrtletí Q1. Pre-alfa?

Zdroje:
http://en.wikipedia.org/wiki/Software_release_life_cycle#Alpha
http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_Effect:_Andromeda

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
8. 9. 2016 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já předpovídal že místo vyššího FPS bude FPS stejný a přidaj tam ňáký rozmazávací efekty nebo něco co ten výkon navíc sežere. Prostě cílová skupina je jasně danná, na co dělat u konzole standard 60 FPS když konzolisti ani nevěděj co to FPS je? Když jim tam ale něco pěkně rozmažu a nasadim ňákej barevnej filtr, tak to poznaj a řeknou si "JO, ty vole, na tý nový konzoli to sakra vypadá líp!!"

@Ocelotr2.0: S těma PC nemáš uplně pravdu. Výkon ani náročnost her už moc nestoupaj. Počítač kterej byl před 5 lety nabušenej ti furt rozjede (s osekanejma detajlama) většinu novejch her i v těch 60 FPS!! Vždycky platí že v těch současnejch hrách jsou efekty který žerou hodně FPS ale přitom jejich zakázánim nepřijdeš o nic co by tě muselo trápit. Potom stačí zakázat pár blbostí a můžeš vesele jet v 60+ prakticky na čemkoliv. Jsou výjimky, třeba Fallout 4 - tam jsou scény kde to prostě padá třeba na 35 a víc v tý scéně nemam ať se snažim jak chci, ale u většiny her tohle fakt platí.

A já o osobně neznam snad nikoho kdo by měl konzoli, natož současnou generaci, podle mě jsou konzole u nás v ČR mrtvý. Lidi, zvlášť mladý dneska už ani nemaj a nechtěj televize a dobře si uvědomujou že nákup konzole je investice ještě do zobrazovadla, naproti tomu ňákej PC má snad každej. Hraní na PC je dneska přístupnější než kdy dřív a člověk musí bejt fakt skalní konzolista aby hrál na konzoli.

@UnreAll: Přesně tak. ;-) Jenom bych upřesnil že drtivá většina her mi nejede v 60 FPS ale v daleko víc. Mam 4 roky starý i5 4670K a rok starej radeon R9 380. Neni to kdoví co, ale tak 80% dnešních her (při správnym nastavení detajlů) jedu vysoce přes 60 FPS. Vsync zakazuju, protože zvyšuje input lag.
Člověk musí u toho nastavování detajlů trochu myslet, je tam spousta efektů který vyloženě nechci (DoF, motion blur......) a přitom můžou v některejch hrách zvednout FPS třeba na dvojnásobek.

PS: Crysis 1 na ultra je furt dost náročná hra, nedávno jsem to zkoušel a nejelo to tak luxusně jak jsem čekal. ;-) Ale u Crysis platí že snížení z Ultra na High kvalitu moc nezmění ale FPS změní naprosto brutálně.

Jiří Bigas
Jiří Bigas
Level 1 Level 1
8. 9. 2016 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: Jako pre-alfa záběry označila video samotná společnost EA. Jednoduché jako facka. Nehodnotíme, jen tlumočíme.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
8. 9. 2016 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marosho: 60 FPS je tak nějak záležitostí vždy her minulé generace. Protože konečně je počítač co spustí v 60ti CRYSIS 1, 2 otázkou pár korun. Jinak je 60 FPS a Ultra detaily na zbrusu nové hře otázkou pár technofilů, co se nejspíš živí stejně stavěním počítačů normální člověk 30-60 tisíc za počítač nedá, jelikož za 5 let je to stejně plečka. 40 FPS je střízlivejch, to má na svym kompu každej, 60 FPS u starších her a blázni s bohatým papínkem. Já si teď užívám 60/1920x1080 v OKAMI, SNake eaterovi, metroid prime tedy v deset let starých hrách na emulátorech.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
8. 9. 2016 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marosho: Přesně tak, dali se jasné podmínky na PS4 Pro můžou jen hry s 60ti FPS. Ještě ani neni venku a už je tu první vlašťovka, co na podmínky dané Sony prdí. Asi takhle - s tím jak se bude blížit konec této konzolové generace, hry budou tlačit na HW od SONY více zlepšováním efektů, a pochybuju, že ke konci se najde vůbec nějaká AAA hra, co těch 60 FPS dá. Je to začarovanej kruh, s tím jak se grafika zlepšuje (obzvláště v oblastech pro oko neviditelných - všiměte si, že v pravém dolním rohu je o 3 prachové částice víc), se samozřejmě na daném hardware snižuje FPS. Takže 60 FPS je na PS4 Pro záležitostí her již vydaných a možná her následujícího roku a pak pápá, jsme opět na třiceti.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
8. 9. 2016 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale oni neslibovali, že na ps4 Pro bude vždy 60fps, ne?

Myslím, že 60fps se nikdy nestane standardem u konzolí. Vždy raději upřednostní tu hezčí grafiku. A důvod? Konzole jsou pro mainstream a mainstream pořádně ani neví co to 60 fps je. Ty lidi bude vždycky jen zajímat jak hezky to vypadá :-)

Blacksite
Blacksite
Level 1 Level 1
8. 9. 2016 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aaaa uz je to tady :D

Reklama
Reklama